AndroidHealthClinic

Marina's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.481
Goede training weer, een redelijk wat pr's :)
strak buikje hoor!
Dank je. :)

---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------

Gisteren was rustdag... nou ja.. werken bij 38,6ºC en veel gesleep.... pfffff... viel tegen. Vandaag maar 2 uurtjes dit soort werk moeten doen. Maar testen zijn geslaagd en we hebben een paar hele blije klanten!

Vandaag dus wat rustiger en lekkere train daarna. Ik verwachtte het niet echt met die warmte maar het was lekker koel in de gym... vergeleken met de fabriek dan he. :D

korte train vandaag. Toch weer veel last van de zenuwpijn in mijn linker arm. Het is de laatste tijd erger. Maar is ook logisch gezien ik meds vrij ben! Trainen heeft er geen invloed op. Is gewoon een beknelde zenuw.
Training Borst/Triceps

BP
8x20 kg
8x25 kg
7x30 kg 1 meer dan vorige week
6x32,5 kg 1 meer dan vorige week. Gestopt omdat ik geen roll of shame wilde doen. :D
2x35 kg Alleen spotter deed niets. 1x35 kg met lichte spot. PR ik moest en zou het proberen. ook al zijn het maar 2 reps!

Incline DB fly
8x7kg
8x8kg
8x9kg
8x10 kg Zelfde als vorige week. Maar toen was ik hiermee begonnen en niet met een PR op BP. dus viel me mee.

Cable cross over high
8x (2x35kg)
8x (2x40kg)
8x (2x45kg)
9x (2x50kg)
4x (2x52,5kg) PR.. maar 4 repjes.... maar toch... Meer als mijn eigen gewicht aan beide zijden! Lukte me niet om me genoeg schrap te zetten... viel me dus tegen.:o

chest press
8x30 kg
8x35 kg
8x40 kg
5x45 kg PR Ik dacht ik kan een VPR op 42,5 kg zetten of gewoon 45 proberen. Toch voor het laatste gekozen. :D

Dips BW derde keer dat ik deze doe.
5x5 BW!!!! Vette PR! :lifter: vorige week was het nog 4x 5x 3x 4x

straight bar push down
8x10kg
8x15kg
8x20kg
6x21 kg PR met 1 kg meer... maar valt tegen na de dips.

rope push down
8x10kg
8x12,5kg
8x15kg
7x16kg PR ook maar met 1 kg meer. :rolleyes:

reverse grip push down
8x10kg
8x15kg
8x17,5kg
leeg......

heb nu alweer een week geen buikspieren meer gedaan. :o

Oh ja.. rug pics update in mijn foto log. :) stelt nog niet zoveel voor.. maar goed. ben aan het bouwen.

Laatst bewerkt:
Wow, mooie training weer hoor en wéér pr's..

Niceee gaat lekkerr :)

Geen buikspieren gedaan? Het zit wel goed met die buikspieren van jou, hoor!

• #2.485
Wow, mooie training weer hoor en wéér pr's..
Dank je! :) Yep... maar dat worden de volgende keer niet zoveel ben ik bang.... dan eerst reps opvoeren! ;)
Dank je.:)
Geen buikspieren gedaan? Het zit wel goed met die buikspieren van jou, hoor!
Nope.. al 6 weken niet. :o Denk ook niet dat het heel erg is... voor nu.

Dank je. :)

---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------

Gisteren was rustdag... nou ja.. werken bij 38,6ºC en veel gesleep.... pfffff... viel tegen. Vandaag maar 2 uurtjes dit soort werk moeten doen. Maar testen zijn geslaagd en we hebben een paar hele blije klanten!

Vandaag dus wat rustiger en lekkere train daarna. Ik verwachtte het niet echt met die warmte maar het was lekker koel in de gym... vergeleken met de fabriek dan he. :D

korte train vandaag. Toch weer veel last van de zenuwpijn in mijn linker arm. Het is de laatste tijd erger. Maar is ook logisch gezien ik meds vrij ben! Trainen heeft er geen invloed op. Is gewoon een beknelde zenuw.
Training Borst/Triceps

BP
8x20 kg
8x25 kg
7x30 kg 1 meer dan vorige week
6x32,5 kg 1 meer dan vorige week. Gestopt omdat ik geen roll of shame wilde doen. :D
2x35 kg Alleen spotter deed niets. 1x35 kg met lichte spot. PR ik moest en zou het proberen. ook al zijn het maar 2 reps!

Incline DB fly
8x7kg
8x8kg
8x9kg
8x10 kg Zelfde als vorige week. Maar toen was ik hiermee begonnen en niet met een PR op BP. dus viel me mee.

Cable cross over high
8x (2x35kg)
8x (2x40kg)
8x (2x45kg)
9x (2x50kg)
4x (2x52,5kg) PR.. maar 4 repjes.... maar toch... Meer als mijn eigen gewicht aan beide zijden! Lukte me niet om me genoeg schrap te zetten... viel me dus tegen.:o

chest press
8x30 kg
8x35 kg
8x40 kg
5x45 kg PR Ik dacht ik kan een VPR op 42,5 kg zetten of gewoon 45 proberen. Toch voor het laatste gekozen. :D

Dips BW derde keer dat ik deze doe.
5x5 BW!!!! Vette PR! :lifter: vorige week was het nog 4x 5x 3x 4x

straight bar push down
8x10kg
8x15kg
8x20kg
6x21 kg PR met 1 kg meer... maar valt tegen na de dips.

rope push down
8x10kg
8x12,5kg
8x15kg
7x16kg PR ook maar met 1 kg meer. :rolleyes:

reverse grip push down
8x10kg
8x15kg
8x17,5kg
leeg......

heb nu alweer een week geen buikspieren meer gedaan. :o[/QU

,,het regent,, het regent,,het regent,,wat dan nee geen water maar ,,PR.S ,, schat ik kan ze niet meer tellen hoor zijn er veel deze week dat voorspeld nog wat voor de komende tijd je bent echt goed op dreef hoor
voelt goed en voldaan he ?? geeft goede motivatie om te blijven knallen ben trots op je maar dat wist je al nu gewoon zo doorgaan en dan komt jou gedroomde massa er echt wel

je vriend xxxx

• #2.488
,,het regent,, het regent,,het regent,,wat dan nee geen water maar ,,PR.S ,, schat ik kan ze niet meer tellen hoor zijn er veel deze week dat voorspeld nog wat voor de komende tijd je bent echt goed op dreef hoor
voelt goed en voldaan he ?? geeft goede motivatie om te blijven knallen ben trots op je maar dat wist je al nu gewoon zo doorgaan en dan komt jou gedroomde massa er echt wel

je vriend xxxx
hahahaha. dank je. :) Het gaat lekker inderdaad! Hoop dat het zo doorzet in ieder geval!
Ik hoop echt dat die massa komt. wordt echt tijd. xx

netjes die pr op bench press! :)
Dank je! :)

Had het gehad vandaag. Vroeg naar huis gegaan en eerst lekker beentjes gesloopt. Was echt op aan het eind en heb alles gegeven. Daarna @ de bar @ de gym even gegeten en naar huis.

Beentrain

Squat (eerst even iemand weggejaagd die SLDL stond te doen. :D)
10x20kg (= alleen stang )
10x25kg
10x30kg
9x35kg VPR yesss!! vorige keer was dit mijn max op 6 reps!
5x37,5 kg! PR moest het effe proberen!!!
3x40 kg tel ik niet mee als PR..... was te zwaar en kon niet parallel squatten
15x25 kg... even een rep out erachteraan omdat de 40 kg niet lukte. Geen pauze tussen die 3 x 40 en deze set (alleen 10 sec schijven eraf mikken)

legpress viel me wel zwaar na die squat sessie. :o
15x110 kg
15x120 kg
15x130 kg
10x140 kg VPR vorige week maar 5 reps..

leg extension
15x35 kg
15x40 kg
15x45 kg VPR
7x47,5 kg PR maar ging moeizaam en langzaam. :fire:

lying leg curl
15x10 kg
15x15 kg
11x17,5 kg VPR... *lol* 1 rep meer.. was echt even op...

SLDL Ik faal nog steeds op linker arm/schouder... benen kunnen veel meer aan. Reps terug gezet op 10 (ipv 15)om hoger in gewicht te komen
10x20 kg (even gevoel krijgen met stang)
10x40 kg
10x45 kg was echt helemaal leeg... lukte niet meer.. dan maar meteen erachteraan een rep out
15x35kg

kuiten zittend
20x35 kg
20x40 kg
20x40 kg VPR

kuiten Staand Superset side bends (toch nog wat buik. :D)
15x70 kg SS 10x10 kg
15x80 kg SS 10x10 kg
14x90 kg SS 10x10 kg

en toen was het echt helemaal op... :o kon echt even niet meer.. hahahhaha

Mooie training weer hoor, en alles gegeven is altijd goed!!
Wat zal jij morgen lekker trappen lopen zeg;-)

• #2.490
goed hoor die pr op squat

nadien op de leg press is het bij mij ook niet vet meer dan haha

• #2.492
goed hoor die pr op squat

nadien op de leg press is het bij mij ook niet vet meer dan haha
Dank je. Het zijn wel p*ssy weights vergeleken bij de meeste.. maar ja.. het begin is er en dit red ik nog maar net aan.:o
Tja.. legpress was echt zo zwaar na die squats. hhaha

hahahaha. dank je. :) Het gaat lekker inderdaad! Hoop dat het zo doorzet in ieder geval!
Ik hoop echt dat die massa komt. wordt echt tijd. xx

Dank je! :)

Had het gehad vandaag. Vroeg naar huis gegaan en eerst lekker beentjes gesloopt. Was echt op aan het eind en heb alles gegeven. Daarna @ de bar @ de gym even gegeten en naar huis.

Beentrain

Squat (eerst even iemand weggejaagd die SLDL stond te doen. :D)
10x20kg (= alleen stang )
10x25kg
10x30kg
9x35kg VPR yesss!! vorige keer was dit mijn max op 6 reps!
5x37,5 kg! PR moest het effe proberen!!!
3x40 kg tel ik niet mee als PR..... was te zwaar en kon niet parallel squatten
15x25 kg... even een rep out erachteraan omdat de 40 kg niet lukte. Geen pauze tussen die 3 x 40 en deze set (alleen 10 sec schijven eraf mikken)

legpress viel me wel zwaar na die squat sessie. :o
15x110 kg
15x120 kg
15x130 kg
10x140 kg VPR vorige week maar 5 reps..

leg extension
15x35 kg
15x40 kg
15x45 kg VPR
7x47,5 kg PR maar ging moeizaam en langzaam. :fire:

lying leg curl
15x10 kg
15x15 kg
11x17,5 kg VPR... *lol* 1 rep meer.. was echt even op...

SLDL Ik faal nog steeds op linker arm/schouder... benen kunnen veel meer aan. Reps terug gezet op 10 (ipv 15)om hoger in gewicht te komen
10x20 kg (even gevoel krijgen met stang)
10x40 kg
10x45 kg was echt helemaal leeg... lukte niet meer.. dan maar meteen erachteraan een rep out
15x35kg

kuiten zittend
20x35 kg
20x40 kg
20x40 kg VPR

kuiten Staand Superset side bends (toch nog wat buik. :D)
15x70 kg SS 10x10 kg
15x80 kg SS 10x10 kg
14x90 kg SS 10x10 kg

en toen was het echt helemaal op... :o kon echt even niet meer.. hahahhaha

niks aan toe te voegen weer goede training en weer VP.R

,,KEEP GOING STRONG ,,

je vriend xxx

Goed dat je elke keer pr haalt maar is het niet beter om af en toe af te wisselen met kracht naar maar reps met minder gewicht en je lichaam langer de tijd geeft om te herstellen?

• #2.495
niks aan toe te voegen weer goede training en weer VP.R

,,KEEP GOING STRONG ,,

je vriend xxx
Dank je. Komt goed!! :)
xx

---------- Toegevoegd om 19:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:20 ----------

Goed dat je elke keer pr haalt maar is het niet beter om af en toe af te wisselen met kracht naar maar reps met minder gewicht en je lichaam langer de tijd geeft om te herstellen?
Nou ja.. elke keer valt wel mee hoor.. ik train pas weer sinds 2 weken... Daarvoor was het 2 weken vakantie en 2 weken klooien met mijn ogen... En ik pak elke spiergroep maar 1 x per week.
Ik wissel ook zo nu en dan hoor. Heb nu ook met trainen op een aantal oefeningen reps verlaagd. soms ook meer reps.. nu voor het eerst ook eens een rep out gedaan.
Maar ik wil binnenkort weer eens een ander schema.. deze doe ik al heel lang. Dus dan wordt alles ook weer wat anders.

• #2.496
Na een lange dag met directie op mijn nek en complimentje van de baas even lekker afreageren. :D
Heb echt gelet op pauzes tussen de sets. 1 min aangehouden en heel soms een paar seconde langer. Was nl ook even aan het kletsen.. :o

Schouders/biceps Voelde lekker.

DB shoulder press zittend
8x7 kg
8x8 kg
8x9 kg
6x10 kg PR

DB seated side raise
8x4 kg
8x5 kg VPR
7x6 kg PR
6x6 kg PR

DB front raise staand
8x4 kg
8x5 kg PR
8x6 kg VPR
2x 7 kg.. te zwaar.. :( afgemaakt met 6x6kg

EZ-bar upright row
8x15 kg
8x17,5 kg
8x20 kg
8x22,5 PR

DB curl
8x7 kg
8x8 kg
8x9 kg VPR
6x10 kg PR maar had wel 1,5 min pauze gehad. :o

EZ-bar was bezet... dan maar cable curl gepakt.
Bicps cable curl
8x10 kg
8x12,5 kg
2x8x15 kg zwaar... beide armen ader op biceps zichtbaar. :D

DB hammer curl, kruizend voor de borst
8x7 kg
8x8 kg
8x9 kg
8x10 kg PR wel laatste reps een beetje meegegeven... :o

Side bends Ik verwaarloos buik wel heel erg.. dus toch nog even tijden kletsen deze erbij gepakt
4x10x10 kg per zijde.

en nu lekker hangen! :D

Jeetje zeg, weer allemaal pr's en vpr's!!
Lekker doorgaan zo meid, goed hoor!!
En nu, lekker eten en rusten....

Wat is het verschil tussen een VPR en een PR?

maar wel dik lekkere training :) dik goed aan t bouwen

En time je de tijd tussen je setjes? gewoon doen wat goed voelt/wanneer je denkt weer full power verder te gaan :)

• #2.499
Jeetje zeg, weer allemaal pr's en vpr's!!
Lekker doorgaan zo meid, goed hoor!!
En nu, lekker eten en rusten....
Jaaa.. het ging leeekkaaaaahhhh! :D
Ik ga door hoor! Niets of niemand gaat mij meer stoppen!
Ik hang al op de bank hoor.. vreet me rot en rust lekker uit! hahahah

Wat is het verschil tussen een VPR en een PR?

maar wel dik lekkere training :) dik goed aan t bouwen

En time je de tijd tussen je setjes? gewoon doen wat goed voelt/wanneer je denkt weer full power verder te gaan :)
Het ene is volume PR.. dus meer reps met dat gewicht tov vorige keer.. andere is PR.. dus hoger gewicht dan vorige keer.
Het ging lekker! ik pak nog maar pussyweights vergelen met de rest... :o
Timen niet echt.. maar als er een klok hangt kijk je daar toch wel automatisch op.. en bij kletsen hou ik het wel een beetje in de gaten dat er niet té lang tussen zit. Meestal neem ik kortere pauzes... Maar het was nu ook erg druk.. soms even wachten op DB's. Tot en met 8 kg zijn er overal 2 sets van.. daarna niet meer.... .:( das irritante als het druk is...

Na een lange dag met directie op mijn nek en complimentje van de baas even lekker afreageren. :D
Heb echt gelet op pauzes tussen de sets. 1 min aangehouden en heel soms een paar seconde langer. Was nl ook even aan het kletsen.. :o

Schouders/biceps Voelde lekker.

DB shoulder press zittend
8x7 kg
8x8 kg
8x9 kg
6x10 kg PR

DB seated side raise
8x4 kg
8x5 kg VPR
7x6 kg PR
6x6 kg PR

DB front raise staand
8x4 kg
8x5 kg PR
8x6 kg VPR
2x 7 kg.. te zwaar.. :( afgemaakt met 6x6kg

EZ-bar upright row
8x15 kg
8x17,5 kg
8x20 kg
8x22,5 PR

DB curl
8x7 kg
8x8 kg
8x9 kg VPR
6x10 kg PR maar had wel 1,5 min pauze gehad. :o

EZ-bar was bezet... dan maar cable curl gepakt.
Bicps cable curl
8x10 kg
8x12,5 kg
2x8x15 kg zwaar... beide armen ader op biceps zichtbaar. :D

DB hammer curl, kruizend voor de borst
8x7 kg
8x8 kg
8x9 kg
8x10 kg PR wel laatste reps een beetje meegegeven... :o

Side bends Ik verwaarloos buik wel heel erg.. dus toch nog even tijden kletsen deze erbij gepakt
4x10x10 kg per zijde.

en nu lekker hangen! :D

hahaha schat ik ga de pr en vpr.s niet meer tellen hoor heb een rekenmachine nodig zoveel zijn het er
en net wat de andere members zeggen hier je gaat echt goed word sterker gaat goed vooruit nu nog de massa maar diekomt er wel en idd goed eten en rusten maar goede train vandaag

je vriend xxxx

Terug
Naar boven