Fitness Seller

Marina's Log

Marina, waarom noem je het pussygewichten? Ik doe met sommige onderdelen hetzelfde als jij.Je kan van ons, als vlieggewichten, toch niet verwachten dat wij megagewichten tillen. En je hoeft echt niet elke training te "knallen" om vooruitgang te boeken. Hier is onderhand bekend hoe fanatiek/obsessief je traint, zodat je je echt niet hoeft te bewijzen. Je traint goed, hoor. En de vooruitgang is ook te zien. Ben jaloers op je buikspieren!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.502
hahaha schat ik ga de pr en vpr.s niet meer tellen hoor heb een rekenmachine nodig zoveel zijn het er
en net wat de andere members zeggen hier je gaat echt goed word sterker gaat goed vooruit nu nog de massa maar diekomt er wel en idd goed eten en rusten maar goede train vandaag

je vriend xxxx
Ik hoop dat die massa ook inderdaad gaat komen nu!
Na de laatste ophoging 2 weken terug geen gram aangekomen. Dus nu weer een ophoging gedaan sinds gisteren. Dank je. xx

Marina, waarom noem je het pussygewichten? Ik doe met sommige onderdelen hetzelfde als jij.Je kan van ons, als vlieggewichten, toch niet verwachten dat wij megagewichten tillen. En je hoeft echt niet elke training te "knallen" om vooruitgang te boeken. Hier is onderhand bekend hoe fanatiek/obsessief je traint, zodat je je echt niet hoeft te bewijzen. Je traint goed, hoor. En de vooruitgang is ook te zien. Ben jaloers op je buikspieren!
Tja.. op zich weet ik het wel. Het is meer ik wil gewoon vooruit komen. Mijn eigen gewicht moet ook omhoog. En massa bouw je met gewichten pakken. Het is niet eens zozeer bewijzen hier.. ik wil gewoon dat mijn lijf een keer meewerkt en hoop dat het vooruitgaan op mijn trainingen eens ie vruchten af gaat werpen....
Dank je! :)
Al was het niet echt de bedoeling om buikspieren zichtbaar te krijgen nu.. Ik ben aan het bulken.. de bedoeling is aankomen. En ik hoop uiteraard in spiermassa! Daar ga ik voor!

Niks p*ssy gewichten. Wil je niet weten wat ik op het moment pak;) zit er niet ver vanaf.

Lekker zo doorgaan meis. En goede vrienden om je heen die je blijven motiveren en helpen waar nodig.

• #2.504
Lekkere train. Ik had niet verwacht echt iets op te kunnen hogen na de afgelopen paar keer. Maar al met al voelde alles lekker en toch weer wat vooruitgang. En daarbij heb ik nieuwe oogdruppels. Een gel.. en kon mezelf ook een keer zien in de spiegel. Dat was wel weer effe fijn ook!
Kreeg wel op mijn sodemieter van mijn fysio dat ik al een tijd geen buikspieren had gedaan. Dat is wel nodig voor stabiliteit ivm mijn nek nog.. hoe sterker ze zijn.. hoe beter mijn nek zal blijven gaan. En gezien ik nu geen last heb zou ik het wel bij moeten houden.. dus even zien... heb vandaag dus wel even snel een supersetje erachteraan gepakt.

Training rug/achterzijde schouders
Wide pull down
8x30 kg
8x35 kg
8x37,5 kg
5x40 kg PR!!! Helaas maar 5x... maar volgende keer gewoon voor meer reps gaan!

Reverse pull down
8x30 kg
8x35 kg
8x40 kg
7x45 kg YESSSSS!!! PR!! maar laatste zooooo langzaam en zwaar... :o

Small cable row
8x25kg
8x30kg
8x32,5 kg
7x35 kg PR maar de 8 ste zat er echt niet meer in...

one arm DB row
8x9kg
8x10kg
8x11kg
8x11kg VPR 2 sets op 11 kg!

Rope face pulls
8x15kg
8x20kg
8x25kg
8x27,5kg PR

incline DB side raise
8x5 kg
8x6 kg
8x7 kg
6x8 kg Het is een PR.. maar eigenlijk net te zwaar.

shruggs
8x15 kg
8x16 kg
8x17 kg PR
8x17 kg met 2 sec hoog vasthouden PR

lying leg raises superset met ab shaper crunches Moest van de Fysio...
20x SS 40x
20x SS 40x
20x SS 40x
alles achter elkaar door. Zweet liep van me af..

Waarom niet als je de laatste niet vol kan maken gewicht nog even verlagen en je reps afmaken?

Nice train verder.

• #2.506
Niks p*ssy gewichten. Wil je niet weten wat ik op het moment pak;) zit er niet ver vanaf.

Lekker zo doorgaan meis. En goede vrienden om je heen die je blijven motiveren en helpen waar nodig.
Dank je. :)
Gelukkig heb ik een paar hele goede vrienden om me heen om me te steunen! :)

Waarom niet als je de laatste niet vol kan maken gewicht nog even verlagen en je reps afmaken?

Nice train verder.
Ja.. dat is wel een idee.. Bij 7 reps van 8 doe ik dat nooit.. bij minder wel.. he er bij pull down niet aan gedacht... bij incline DB raise was dat lastig... het was druk en de DB's waren steeds bezet. Maar ik zal het vaker proberen te gaan doen. Dank je voor de tip. :)

Nicee training marina! Hoe is het met je ogen nu?

Lekkere train. Ik had niet verwacht echt iets op te kunnen hogen na de afgelopen paar keer. Maar al met al voelde alles lekker en toch weer wat vooruitgang. En daarbij heb ik nieuwe oogdruppels. Een gel.. en kon mezelf ook een keer zien in de spiegel. Dat was wel weer effe fijn ook!
Kreeg wel op mijn sodemieter van mijn fysio dat ik al een tijd geen buikspieren had gedaan. Dat is wel nodig voor stabiliteit ivm mijn nek nog.. hoe sterker ze zijn.. hoe beter mijn nek zal blijven gaan. En gezien ik nu geen last heb zou ik het wel bij moeten houden.. dus even zien... heb vandaag dus wel even snel een supersetje erachteraan gepakt.

Training rug/achterzijde schouders
Wide pull down
8x30 kg
8x35 kg
8x37,5 kg
5x40 kg PR!!! Helaas maar 5x... maar volgende keer gewoon voor meer reps gaan!

Reverse pull down
8x30 kg
8x35 kg
8x40 kg
7x45 kg YESSSSS!!! PR!! maar laatste zooooo langzaam en zwaar... :o

Small cable row
8x25kg
8x30kg
8x32,5 kg
7x35 kg PR maar de 8 ste zat er echt niet meer in...

one arm DB row
8x9kg
8x10kg
8x11kg
8x11kg VPR 2 sets op 11 kg!

Rope face pulls
8x15kg
8x20kg
8x25kg
8x27,5kg PR

incline DB side raise
8x5 kg
8x6 kg
8x7 kg
6x8 kg Het is een PR.. maar eigenlijk net te zwaar.

shruggs
8x15 kg
8x16 kg
8x17 kg PR
8x17 kg met 2 sec hoog vasthouden PR

lying leg raises superset met ab shaper crunches Moest van de Fysio...
20x SS 40x
20x SS 40x
20x SS 40x
alles achter elkaar door. Zweet liep van me af..

schat de batterijen van mijn rekenmachine zijn leeg gelukkig maar dan hoef ik de pr.s niet meer op te tellen word een beetje zaai hoor haha en het zijn geen p*ssy weights hoor beter correct en goed uitvoeren en knijpen die spieren dan te zwaar en gaan en smijten ermee

en je fysio heeft gelijk wel braaf je abs trainen hoor verder weer een goede training

je vriend hvj xxx

• #2.509
Hahaha.. dank je opa. Ik zet door hoor. xx
Vandaag rustdag en fysio gehad. Was goed en ik ga super vooruit zei ze. :)

• #2.510
Ik was moe vooraf.. Maar toch gaan trainen. Merkte wel veel last van die zenuw in mijn arm. Triceps ging wat minder. Maar al met al ging het redelijk.
Had nog een oefening gehad van een vriend om te doen. Die moest ik als eerste doen. Maar ik vergat hem omdat het zo lekker rustig was in de gym toen ik startte.. dus meteen BP gepakt... nog geen half uur daarna stond ik in het krachthonk met 15 man.... en ja.. 1 vrouw. :o ikke. hahahahah
Maar toch aan het eind die oefening gedaan... man... ik was kapot daarna.. Pffffffffffffff:o

Training Borst/Triceps

BP
8x20 kg
8x25 kg
7x30 kg 1 meer dan vorige week
6x32,5 kg 7 de net niet... kreeg hem nog net in de onderste houder.. :o
4x35 kg PR!!!! 2 meer dan vorige week! 1x35 kg met lichte spot. Hij zei dat het echt minimaal was.

Incline DB fly
8x8kg
8x9kg
8x10kg
8x10 kg VPR. 2 sets met 10 kg

Cable cross over high
8x (2x35kg)
8x (2x40kg)
8x (2x45kg)
8x (2x50kg)
6x (2x52,5kg) VPR.. 2 repjes meer.. maar valt wel tegen... meer dan mijn eigen gewicht aan 2 kanten. :D

chest press
8x30 kg
8x35 kg
8x40 kg
4x45 kg leeg.... :(

Dips BW
4x4 BW ging niet lekker. Last van mijn arm...

straight bar push down
8x10kg
8x15kg
8x20kg
8x21 kg VPR met met 2 repjes meer. :p

rope push down
8x10kg
8x12,5kg
8x15kg
7x16kg

en toen..... deze en dan
2x20 met 2 kg DB opwarmen
1x12 met 3 kg DB
1x10 met 4 kg DB
1x8 met 5 kg DB
1x6 met 6 kg DB
steeds 30 sec pauze om DB te pakken. (ik kon niet bij het DB rek staan. )
benen en armen/schouders stonden in de fik... :D
33vz0om.jpg

Buikje maar gelaten voor wat het was.....

Die oefening moet je ook als eerste doen, niet als laatste!
Rust op 90sec houden.

Ik was moe vooraf.. Maar toch gaan trainen. Merkte wel veel last van die zenuw in mijn arm. Triceps ging wat minder. Maar al met al ging het redelijk.
Had nog een oefening gehad van een vriend om te doen. Die moest ik als eerste doen. Maar ik vergat hem omdat het zo lekker rustig was in de gym toen ik startte.. dus meteen BP gepakt... nog geen half uur daarna stond ik in het krachthonk met 15 man.... en ja.. 1 vrouw. :o ikke. hahahahah
Maar toch aan het eind die oefening gedaan... man... ik was kapot daarna.. Pffffffffffffff:o

Training Borst/Triceps

BP
8x20 kg
8x25 kg
7x30 kg 1 meer dan vorige week
6x32,5 kg 7 de net niet... kreeg hem nog net in de onderste houder.. :o
4x35 kg PR!!!! 2 meer dan vorige week! 1x35 kg met lichte spot. Hij zei dat het echt minimaal was.

Incline DB fly
8x8kg
8x9kg
8x10kg
8x10 kg VPR. 2 sets met 10 kg

Cable cross over high
8x (2x35kg)
8x (2x40kg)
8x (2x45kg)
8x (2x50kg)
6x (2x52,5kg) VPR.. 2 repjes meer.. maar valt wel tegen... meer dan mijn eigen gewicht aan 2 kanten. :D

chest press
8x30 kg
8x35 kg
8x40 kg
4x45 kg leeg.... :(

Dips BW
4x4 BW ging niet lekker. Last van mijn arm...

straight bar push down
8x10kg
8x15kg
8x20kg
8x21 kg VPR met met 2 repjes meer. :p

rope push down
8x10kg
8x12,5kg
8x15kg
7x16kg

en toen..... deze en dan
2x20 met 2 kg DB opwarmen
1x12 met 3 kg DB
1x10 met 4 kg DB
1x8 met 5 kg DB
1x6 met 6 kg DB
steeds 30 sec pauze om DB te pakken. (ik kon niet bij het DB rek staan. )
benen en armen/schouders stonden in de fik... :D
33vz0om.jpg

Buikje maar gelaten voor wat het was.....

pussyweights haha 4 x35 kg is gewoon goed hoor en weer genoeg pr en vpr.s goede training madame

keep going strong

je vriend hvj xxx

netjes die pr op bench press!

• #2.514
Die oefening moet je ook als eerste doen, niet als laatste!
Rust op 90sec houden.
Dat was ook de bedoeling he! zoals ik al uitlegde.. maar als het zo rustig is in de gym dat je gewoon je ding kan doen... oeps.. toen vergat ik het. :o
aha... ik zal hem volgende keer in plaats van iets doen en een goede rust aanhouden!

pussyweights haha 4 x35 kg is gewoon goed hoor en weer genoeg pr en vpr.s goede training madame

keep going strong

je vriend hvj xxx
Dank je. :) Gewicht zegt niets... als ik maar groei! xx
netjes die pr op bench press!

---------- Toegevoegd om 18:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:50 ----------

Ik was al van plan eerder weg te gaan van werk.. Maar na een collega die begon te schreeuwen vloeken en tieren dat ik een blikje tonijn at wat hij vond stinken dacht ik bekijk het maar. Heb hem in zijn smoel aangekeken en gevraagd of hij normaal kon doen..... hij vond kennelijk dat dit een heel normale reactie was.. Ben lekker op tijd weggegaan. Iedereen zei gedag behalve hij... ik dacht echt van oeh... ik ga knallen in de gym! hahahahaha effe afreageren.
Het ging redelijk al met al. Kan geen feest blijven met knallen he! :D

Beentrain

Squat
5x20kg (= alleen stang, effe gevoel krijgen)
10x30kg
10x32,5kg Ik dacht dat ik 35 kg had.. :o
10x35kg VPR met 1 repje meer
6x37,5 kg VPR met 1 repje meer
3x40 kg vorige week niet geteld als PR omdat het niet goed ging.. nu lukte het wel goed. Alleen wel heel zwaar en durfde geen rep 4 te doen.. stel dat ik niet meer omhoog kon komen. :rolleyes:

legpress Blijft zwaar vallen na een squat sessie...
15x120 kg (hoger begonnen)
15x130 kg
15x140 kg VPR vorige week maar 10 reps.. wel op rep 13 even 10 sec pauze
8x145 kg PR

leg extension
15x37,5 kg
15x42,5 kg
12x47,5 kg VPR (5 reps meer) maar zoooo zwaar.. tergend langzaam en branden die laatste reps.

lying leg curl
15x10 kg
15x15 kg
7x20 kg PR maar wel erg zwaar. :( afgemaakt met 8x15kg

SLDL Ik faal nog steeds op linker arm/schouder... benen kunnen veel meer aan. Reps terug gezet op 10 (ipv 15)om hoger in gewicht te komen
10x20 kg (even gevoel krijgen met stang)
10x40 kg
10x45 kg
6x47,5 kg PR + afgemaakt met 6x40 kg
Kreeg een opmerking of ik mijn schouders niet meer naar achteren kon trekken. Dan zou het effectiever zijn zij hij. Maar ook met met 40 kg lukt dat niet.

kuiten zittend SS met side bends
20x35 kg SS 10X10 kg
20x40 kg SS 10X10 kg
20x40 kg SS 10X10 kg

kuiten Staand
15x72,5 kg
15x82,5 kg
14x92,5 kg PR

en toen lekker hapje eten bij de bar @ de gym. :D

Een lekker blikje tonijn!!
Zullen we eens bij jou op je werk komen eten als die lieve collega van jou er is?
Neem ik lekkere broccoli mee en zalm in blik, hmmm!

Super training weer, goed gedaan!

Zullen we eens bij jou op je werk komen eten als die lieve collega van jou er is?

haha ik zit op mijn werk ook tussen collega's m.n rijst eieren kip en vis te eten moet je af en toe die blikken zien en dat commentaar wat je krijgt krijg daar gewoon een kick van en dan span ik even m.n bicepje aan en zijn ze stil haha

mma freak vraagje ik organiseer de meet 111 samen met marina kan ik jou ook op de lijst zetten ???

aangezien je hier toch regelmatig post in haar log de datum word waarschijnlijk 20 september zou leuk zijn om een keer met zijn allen te trainen ben benieuwd

gr opa

---------- Toegevoegd om 19:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:47 ----------

Dat was ook de bedoeling he! zoals ik al uitlegde.. maar als het zo rustig is in de gym dat je gewoon je ding kan doen... oeps.. toen vergat ik het. :o
aha... ik zal hem volgende keer in plaats van iets doen en een goede rust aanhouden!

---------- Toegevoegd om 18:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:50 ----------

Ik was al van plan eerder weg te gaan van werk.. Maar na een collega die begon te schreeuwen vloeken en tieren dat ik een blikje tonijn at wat hij vond stinken dacht ik bekijk het maar. Heb hem in zijn smoel aangekeken en gevraagd of hij normaal kon doen..... hij vond kennelijk dat dit een heel normale reactie was.. Ben lekker op tijd weggegaan. Iedereen zei gedag behalve hij... ik dacht echt van oeh... ik ga knallen in de gym! hahahahaha effe afreageren.

Beentrain

Squat
10x30kg
3x40 kg vorige week niet geteld als PR omdat het niet goed ging.. nu lukte het wel goed. Alleen wel heel zwaar en durfde geen rep 4 te doen.. stel dat ik niet meer omhoog kon komen. :rolleyes:

15x130 kg
8x145 kg PR

leg extension
15x37,5 kg
15x42,5 kg
12x47,5 kg VPR (5 reps meer) maar zoooo zwaar.. tergend langzaam en branden die laatste reps.

lying leg curl
15x10 kg
15x15 kg

SLDL Ik faal nog steeds op linker arm/schouder... benen kunnen veel meer aan. Reps terug gezet op 10 (ipv 15)om hoger in gewicht te komen
10x40 kg
10x45 kg
Kreeg een opmerking of ik mijn schouders niet meer naar achteren kon trekken. Dan zou het effectiever zijn zij hij. Maar ook met met 40 kg lukt dat niet.

20x35 kg SS 10X10 kg
20x40 kg SS 10X10 kg
20x40 kg SS 10X10 kg

kuiten Staand
15x72,5 kg
15x82,5 kg
14x92,5 kg PR

goede train weer schat mooie pr.s niks aan toe te voegen

,, keep going strong,,

je vriend hvjxx

doe leg press ook na men squats maja meestal volledig leeg krijg ik nog amper wat geduwd

dl na squat krijg ik al helemaal niet meer getrokken :)

• #2.518

Kom maar langs!!! kijken of hij dan nog zo loopt te schelden en tieren. :D

haha ik zit op mijn werk ook tussen collega's m.n rijst eieren kip en vis te eten moet je af en toe die blikken zien en dat commentaar wat je krijgt krijg daar gewoon een kick van en dan span ik even m.n bicepje aan en zijn ze stil haha
gr opa

goede train weer schat mooie pr.s niks aan toe te voegen

,, keep going strong,,

je vriend hvjxx
Tja... maar jij ziet er wel heel anders uit he! Ik ben wel het ieletje daar! ;)
Dank je. xx

doe leg press ook na men squats maja meestal volledig leeg krijg ik nog amper wat geduwd

dl na squat krijg ik al helemaal niet meer getrokken :)
Hahah.. ja dat is heel herkenbaar ja.. Ik probeer er echt nog wat uit te halen dan. Ik ben alleen op LP veel sterker dan op Squats. Dus kan ik er nog wel een kleine PR soms uitpersen. :D

Beentrain

Squat
10x30kg

15x130 kg
8x145 kg PR

leg extension
15x37,5 kg
15x42,5 kg

lying leg curl
15x10 kg
15x15 kg

10x40 kg
10x45 kg

20x35 kg SS 10X10 kg
20x40 kg SS 10X10 kg
20x40 kg SS 10X10 kg

kuiten Staand
15x72,5 kg
15x82,5 kg
14x92,5 kg PR

Lekkere training hoor :) maa rbalen van die collega, is niet de 1e keer dat hij over de geur van je eten begint raar te doen he?
hij moet eens manieren leren

• #2.520
Lekkere training hoor :) maa rbalen van die collega, is niet de 1e keer dat hij over de geur van je eten begint raar te doen he?
hij moet eens manieren leren

ach ja.. hij vreet elke dag stinkende pindakaas! :D Manieren heeft hij niet... zal hij ook nooit krijgen ook.. 42 en dan zulk gedrag vertonen. het is triest...

Terug
Naar boven