Fitness Seller

Marina's Log

Dank je. :)

ach ja.. hij vreet elke dag stinkende pindakaas! :D Manieren heeft hij niet... zal hij ook nooit krijgen ook.. 42 en dan zulk gedrag vertonen. het is triest...

Achja mensen moeten altijd wat te zeiken hebben. Beste remedie is altijd om erboven te staan en niet terug te schelden. Jij weet waarom je het doet en dat je goed bezig bent BAM

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.522
Achja mensen moeten altijd wat te zeiken hebben. Beste remedie is altijd om erboven te staan en niet terug te schelden. Jij weet waarom je het doet en dat je goed bezig bent BAM
Hij is gewoon zo.. hij doet alleen zo tegen mij ... ik heb nl een aantal problemen opgelost wat hem niet gelukt is in 10 jaar... Maar goed. Ik had de 4 dagen ervoor ook tonijn mee... toen zag hij het niet. Nu zag hij het en begon hij te schreeuwen. Mijn enige reactie was.. gut.. afgelopen 4 dagen had je er geen last van. Heb hem lekker laten razen...collega's regeren er niet op want die willen geen ruzie met hem.. maar achteraf hoor je wel dat ze het echt niet vonden kunnen hoe hij reageerde (waar hij niet bij is zeggen ze dat dan... ). Maar ja. Ik weet waarom ik het doe. En ik ga gewoon door naar mijn doel. :)
Ben ook eindelijk na de tweede ophoging van afgelopen week weer eens een paar ons aangekomen! :D
Het begin is er weer! Yesss!

Goed bezig...lekker Door blijven eten (vreten in jou geval) dan komt t vanzelf goed

• #2.524
Gewoon lekker je blikjes tonijn blijven eten, hoor. Maling aan die grootsmoelen, joh.
Marina, waarom maak je met squat en bench van die lange series, van 10 of 8 herhalingen?
Als je je gewicht omhoog wilt krijgen put je jezelf eerst teveel uit om er daarna nog een hoog gewicht achteraan te doen.
Mijn opwarmertje is met stang 8 of 15 reps en daarna niet meer dan vijf.Na de max wil ik nog wel eens een rep out doen, maar dan heb ik al gedaan wat ik moest doen. Soms denk ik dat jij iets te veel doet wat je groei tegen houdt. Je rust is minstens zo belangrijk voor je groei. Ik trainde voorheen 6 keer en ben terug gegaan naar 4 en soms 5 keer en dat bevalt beter. Geduld is in deze sport een hele schone zaak, er gaan jaren voorbij voor je soms resultaat ziet van je harde werk. Mits je schoon traint.

• #2.526
Gewoon lekker je blikjes tonijn blijven eten, hoor. Maling aan die grootsmoelen, joh.
Marina, waarom maak je met squat en bench van die lange series, van 10 of 8 herhalingen?
Als je je gewicht omhoog wilt krijgen put je jezelf eerst teveel uit om er daarna nog een hoog gewicht achteraan te doen.
Mijn opwarmertje is met stang 8 of 15 reps en daarna niet meer dan vijf.Na de max wil ik nog wel eens een rep out doen, maar dan heb ik al gedaan wat ik moest doen. Soms denk ik dat jij iets te veel doet wat je groei tegen houdt. Je rust is minstens zo belangrijk voor je groei. Ik trainde voorheen 6 keer en ben terug gegaan naar 4 en soms 5 keer en dat bevalt beter. Geduld is in deze sport een hele schone zaak, er gaan jaren voorbij voor je soms resultaat ziet van je harde werk. Mits je schoon traint.
De tonijn blijf ik ook gewoon eten hoor! :) Ze kunnen me wat.

Op dit moment heb ik een schema van 4x8 en op benen 3x15 (waar ik er soms 10 van maak). Ik wil binnenkort naar een ander schema. Mijn doel is massa bouwen. Om eerlijk te zijn heb ik liever massa erbij (maar wel spieren uiteraard ;) ) dan dat ik alles erop gooi om mijn kracht zo hoog mogelijk te krijgen.
Op dit gebied zijn alle tips welkom. Mijn eten gaat goed en ik ben nu iets aangekomen ook door verder op te bouwen hiermee.

Ik train 4 x per week 45 min tot 1 uur (de 1 uur is als ik veel klets tussendoor. :o) Vaker niet en dat bevalt me wel goed. Gezien mijn hele dagen werk wat nogal eens uitloopt is dit qua indeling wel lekker voor me.

Ik weet dat geduld belangrijk is. Maar het is ook gewoon ik had mijn gewicht van juli 2013 tot januari 2014 net een paar kilo omhoog gekregen maar door alles met mijn nek enzo ben ik weer 4,5 kilo afgevallen... ik ben meer verloren dan ik in dat half jaar heb kunnen opbouwen. :( en dat is duidelijk te zien. Ik wil terug naar mijn lijf van januari maar ik weet dat dat ook gewoon weer een ruim half jaar kan duren.... ik moet rustig weer terug opbouwen. Eten gaat weer goed.. gewicht minimaal omhoog.. maar wellicht kan mijn training wel veel beter dan ik het nu doe.

Rare collega haha, lekker niks van aantrekken. Fijn dat het eten goed gaat en je trainingen zien er ook goed uit! Lekker door blijven knallen!

Zooow dan, heb net een zakje Noorse garnalen opengemaakt maar die kan jij morgen wel meenemen voor je collega, wat een lucht..

• #2.529
Rare collega haha, lekker niks van aantrekken. Fijn dat het eten goed gaat en je trainingen zien er ook goed uit! Lekker door blijven knallen!
Doe ik ook niet.. Zolang hij niet ziet dat ik het eet ruikt hij het niet eens. :rolleyes: dus voor morgen zit er weer braaf een blikje tonijn in mijn tas!
Dank je. Ik ga zeker doorknallen!

Zooow dan, heb net een zakje Noorse garnalen opengemaakt maar die kan jij morgen wel meenemen voor je collega, wat een lucht..
Jummieeee!!! Ik had ook wel wat mosselschelpen voor hem mee kunnen nemen van de lunch vanmiddag! :roflol: Maar hij mag morgen weer gewoon meegenieten.. tenminste.. als hij het ziet.. want dan ruikt hij het pas! hahahaha

Laatst bewerkt:
  • #2.530
Vandaag gewoon lekker mijn tonijn gegeten.. even wat papieren erover gelegd en er werd opeens niet geroken.:rolleyes:
Training ging niet zoals ik wilde. Heb vannacht verkeerd gelegen en last van mijn nek/arm. Dus gewoon door verkeerd liggen. Geen gekke dingen verder.. maar daardoor kon ik niet optimaal gaan. Heb het rustig aan gedaan. Vooral geconcentreerd op uitvoering en geprobeerd overal hele sets op af te maken. Dus een enkele PR op reps..

Schouders/biceps

DB shoulder press zittend
8x7 kg
8x8 kg
8x9 kg
8x10 kg VPR (2 reps meer)

DB seated side raise
8x4 kg
8x5 kg
8x6 kg VPR
8x6 kg VPR

DB front raise staand
8x4 kg
8x5 kg
2x8x6 kg

EZ-bar upright row
8x17,5 kg (hoger begonnen)
8x20 kg
8x22,5 kg
8x22,5 kg VPR 2 sets op dit gewicht!

DB curl
8x7 kg
8x8 kg
8x9 kg
8x10 kg VPR

EZ-bar was bezet... dan maar cable curl gepakt.
Bicps cable curl
8x10 kg
8x12,5 kg
8x15 kg
7x16 kg PR.. maar wel een kleintje.. met 1 kg meer. :o

DB hammer curl, kruizend voor de borst
8x7 kg
8x8 kg
8x9 kg
8x10 kg

crunch ss Side bends
50x SS 10x10 kg per zijde.
40x SS 10x10 kg per zijde.
30x SS 10x10 kg per zijde.
35x SS 10x10 kg per zijde.

Voelde wel goed.

Mooie training hoor, en ook nog een pr!

• #2.532
Mooie training hoor, en ook nog een pr!
Dank je! :)

Vandaag onverwachts rustdag ipv morgen. Uitlopende vergadering en even kapper...wat ook uitliep met goed resultaat. maar helaas geen train. :(

Pakketje binnen met kadootje van oma omdat ze me er beter uit vond zien en ik weer wat aangekomen was. Wat kleine suppjes. :D
En een pakketje.. nou ehm.. ja ... zeg maar PAKKET van een vriend gekregen. Wat melatonine en hij zei wat samples.... zat er potverdrie een hele emmer vitargo in!! :eek: omdat ik moet groeien!:D zo lief!!:o
Die heeft nog wat tegoed van me. ;)

Morgen dus weer volop trainen!

Heel leuk die cadeautjes, je hebt ze echt verdiend!

• #2.534
Heel leuk die cadeautjes, je hebt ze echt verdiend!
Dank je. :)

Vandaag getraind. En begonnen met de vitargo...... mannnn wat is dat zoet.. :eek: Maar goed.. als het maar werkt he! Alles voor het goede doel! Massa bouwen! :D

Training rug/achterzijde schouders
Wide pull down
8x30 kg
8x35 kg
8x37,5 kg
5x40 kg VPR Helaas maar 5x... slechts 1 meer dan vorige keer. :o afgemaakt met 6x30 kg

Reverse pull down
8x32,5 kg
8x37,5 kg
8x42,5 kg
7x47,5 kg YESSSSS!!! PR!! maar laatste zooooo langzaam en zwaar...

Small cable row
8x25kg
8x30kg
8x35 kg
7x37,5 kg PR Maar laatste rep had geen volledige ROM. :(

one arm DB row
8x9kg
8x10kg
8x11kg
7x12kg PR Maar volgende keer eerst techniek verbeteren voordat ik weer ga verhogen.

Rope face pulls
8x15kg
8x20kg
8x25kg
8x30kg PR

incline DB side raise
8x6 kg hoger begonnen
8x7 kg
8x8 kg VPR... maar wel erg zwaar... dus... laatste set geen max gewicht gedaan maar even leegmaken
17x6 kg :fire:

shruggs
8x16 kg hoger begonnen
8x17 kg
8x18 kg PR
8x18 kg PR

Incline DB shoulder raise superset met side bends
8x6kg SS 10x10kg (per zijde)
8x7kg SS 10x10kg (per zijde)

Lekkere training weer hoor!!

Lekkere training idd, heel veel PR's weer!

Je gaat goed hoor! Volop prs en zelfs op dagen dat je je niet 100% fit voelt zet je nog wel een PR of wat vprs neer. respect voor jou :)

• #2.538
Lekkere training weer hoor!!
Dank jeeeeeeeeeeeee! :)

Lekkere training idd, heel veel PR's weer!

Je gaat goed hoor! Volop prs en zelfs op dagen dat je je niet 100% fit voelt zet je nog wel een PR of wat vprs neer. respect voor jou :)
Dank jullie wel. :) Ik ga er gewoon vol voor. Ik wil groeien en wil gewoon alles uit mijn training halen!

Nicee gaat goed :)

Veel pr's weer hoor :) gaat goed blijkbaar terug

Terug
Naar boven