- Waardering
- 29
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 51kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks allemaal.Hi Marina, fijn om te lezen dat je weer zo lekker bezig bent! Goe gaat het nu met de pijn eigenlijk? Slik je nog pijnstillers of heb je die afgebouwd?

Hoi Marina, ja sorry ik ben weer terug
nog bedankt voor je laatste PB wordt erg gewaardeerd
Ben blij te lezen dat het weer lekker gaat,
hou zo vol en ik hou u(log) weer in de gaten
groetjes, Ray...

dus faal...
Nice! deed even goed!
maxen maar even gelaten voor wat het was.
afgemaakt met 5x35 kgThanks allemaal.
het gaat inderdaad lekker. Ik kan lekker weer wat opbouwen. Moet nu alleen nog een schema voor mijn trainen hebben om lekker massa te bouwen. Dus tips op dat gebied zijn welkom.
@Milly
Ik ben in principe helemaal van de meds af. De pijn die ik nog heb is de zenuwpijn van die beschadigde/beknelde zenuw. Daar kan niets aan gedaan worden. Soms als het echt niet te harden is pak ik wat Paracetamol. maar meer niet.
Dat klopt ja! het gaat vooruit ook al gaat het langzaam! Dank je.Oh dat is lekker, en een hele verbetering ook sinds een paar maanden geleden! Fijn voor je meid.

Dus toch nog een redelijke train gehad!

Yep! De VPR's zijn maar 2 repjes meer. Maar al met al... de Vitargo kickte op tijd in!Welja, mevrouw is moe en dan gewoon schaamteloos drie PR's en drie VPR's doen..
Toptraining weer!

Ogen gaan goed. Had het een tijdje teug geupdate. Ik heb een second opinion gehad. Het bleek dat mijn ogen erg droog waren. Ik heb nu een goede oog gel druppel en voor de nacht een oogcreme. (is meer een wax achtig iets). Met de druppels en gel kan ik nu eigenlijk alles gewoon goed zien. Droge ogen zorgen dus eigenlijk ervoor dat het zicht slechter wordt. Als ik moe ben merk ik wel dat ik er wat meer last van heb.

Was wel leuk dat 2 jongens mij kwamen vragen hoe ze met straps moesten werken. Heb het ze uitgelegd. Toch wel jammer dat ik ze zelf niet meer heb... Maar ja.. Komt misschien nog wel.

Nice! Ik hoop ze ook weer eens te hebben!Ghehe, vandaag ook voor het eerst straps gebruikt en om advies gevraagd erbij
Lekkere training Marina, sauna moet ik ook nog steeds een keer pakken bij mijn gym!
Dacht dat Vitargo complexe carbs waren en meestal als post-workout gebruikt werden, niet?

Yep.. zonder bril had ik echt een blindegeleide hond nodig! Wat mijn man dan wel wilde spelen.-10 sterkte is ook niet niets dan zie je inderdaad echt bijna niets zonder bril.. Goed dat die druppeltjes en creme werken![]()

…
Dank je!Goed bezig Marina! Fijn dat je weer de goede kant op gaat!

Dank je!
---------- Toegevoegd om 17:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:36 ----------
Okeeeeej.. Tijd voor dag 2 van mijn nieuwe schema. Benen slopen! Ook hier weer 5x5 en assistence 4x10 waarvan 1 opwarmset. Alles verder op maximaal gewicht pakken. En dat heb ik geweten. Je wil niet weten hoe mijn quads en billen voelden na het trainen.. en nu nog. Zal ik morgen wel merken!
Heb ca. 1 min pauze gehouden tussen de sets.
Beentrain
10 min fietsen om op te warmen
Squat
2x6x25kg (opwarmen)
5x5x37,5 kg
legpress
10x120 kg (opwarmen)
3x10x140 kg
leg extension
8x30 kg (opwarmen)
3x10x45 kg
lunges in smith steeds 10 reps per been
10 x stang (opwarmen)
10x stang + 10 kg te licht
3x10x stang + 15 kg Langzaam bewegen en mannnn... dat brandde stevig in quads en billen!
Ik merk wel duidelijk dat mijn ene been sterker is dan de andere
abductor
10x20 kg (opwarmen)
3x10x30 kg
adductor
8x20 kg (opwarmen)
30 kg --> faal... dus 25 kg genomen
3x10x25 kg ging zwaar en met moeite.
side bend Superset v-crunch
10x10kg beide zijden SS 40x
10x10kg beide zijden SS 35x
10x10kg beide zijden SS 30x
10x10kg beide zijden SS 30x
Mijn quads wilden echt even de trap niet meer op...![]()