Fitness Seller

Marina's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.561
mooi dat je zo lekker fanatiek met je nieuwe schema bent begonnen is altijd goed om je lichaam te trickeren gaat zeker resultaat opleveren het begin is goed succes vriendin

je vriend hvj x
Ik hoop echt dat het resultaat gaat opleveren nu! Training en voeding aanpassen moet goed doen!
Dank je. xx
Mooi schema.
Eerst kijken dat je techniek goed is en pas dan lekker opbouwen, ga je sterk van worden en massa van krijgen.
'
Dank je! :)
Techniek gaat altijd voor! Als dat goed gaat zal het gewicht erbij ook wel komen! zowel gewicht van liften als mijn gewicht met het eten nu! ;) Lekker groeien!!

Gaat lekker hoor. Mooie training.

hey dat gaat de goede kant op zie ik: lekkere trains, ogen gaan met gel en creme beter en nu zie nare zenuwpijn nog. Zonde dat daar niets aan gedaan kan worden.

• #2.564
Gaat lekker hoor. Mooie training.
Dank je!! :)

hey dat gaat de goede kant op zie ik: lekkere trains, ogen gaan met gel en creme beter en nu zie nare zenuwpijn nog. Zonde dat daar niets aan gedaan kan worden.
Het gaat inderdaad lekker ja! Nu dat gewicht er nog bijkrijgen en liefst in spiermassa!
De zenuwpijn is helaas niet veel mee te beginnen. Ze kunnen de zenuw wel blokkeren. Maar het risico dat ze wat anders raken met die injectie is erg groot. Daarbij voel je dan niet wanneer je te ver gaat. Dan maar liever de pijn voor lief nemen. Je leert vanzelf je pijngrens hoger leggen.

---------- Toegevoegd om 20:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:52 ----------

Had nog stevige spierpijn in mijn billen en benen van dinsdag. :D Vandaag dag 3 van mijn nieuwe schema. Borst/triceps/biceps Pfffff.... is best een lang schema... was gesloopt aan het eind. Ook met triceps giga pomp in mijn armen... dus alles daarna leek wel veel zwaarder. :o Maar echt een lekkere training!

Training Borst/Triceps/Biceps

Flat DB fly
10x7 kg opwarmen
3x10x9kg

Incline DB press
2x5x8kg opwarmen
5x5x10kg

chest press
10x30 kg opwarmen
3x10x35 kg

Peck deck
8x10 kg opwarmen
3x10x15 kg ging zwaar.. :o had wat last van achterzijde linker schouder... dood huid gevoel.. effe zien wat dat nu weer is.. :( wel dezelfde kant als de beschadigde zenuw van mijn arm

straight bar push down
10x10kg opwarmen
3x10x15kg

rope push down
10x10kg opwarmen
3x10x12,5kg hier begon de pomp in mijn armen al... :o

DB kickback
5x4 kg opwarmen
3x10x6 kg :fire: ... pfffffffffffff. echt vette pomp.... alles stond zo span...

straight bar cable curl
8x10kg opwarmen dit ging al zo moeizaam met die gespannen armen.
3x10x12,5kg laatste paar reps echt gewoon tergend langzaam... zo zwaar...maar dooorrrrrrgaan! :whip:

21-ers
4x15 kg :fire:

concentration curl, staand achter leuning van de bench met arm op leuning
5x4 kg opwarmen
3x10x6 kg zwaar gespannen en bovenin knijpen en spanning houden. Rechts was gewoon een ader over mijn hele arm zichtbaar. :D links iets minder

Autorijden daarna was niet leuk met zwaar opgepompte armen...:o

Dank je!! :)

Het gaat inderdaad lekker ja! Nu dat gewicht er nog bijkrijgen en liefst in spiermassa!
De zenuwpijn is helaas niet veel mee te beginnen. Ze kunnen de zenuw wel blokkeren. Maar het risico dat ze wat anders raken met die injectie is erg groot. Daarbij voel je dan niet wanneer je te ver gaat. Dan maar liever de pijn voor lief nemen. Je leert vanzelf je pijngrens hoger leggen.

---------- Toegevoegd om 20:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:52 ----------

Had nog stevige spierpijn in mijn billen en benen van dinsdag. :D Vandaag dag 3 van mijn nieuwe schema. Borst/triceps/biceps Pfffff.... is best een lang schema... was gesloopt aan het eind. Ook met triceps giga pomp in mijn armen... dus alles daarna leek wel veel zwaarder. :o Maar echt een lekkere training!

Training Borst/Triceps/Biceps

Flat DB fly
10x7 kg opwarmen
3x10x9kg

Incline DB press
2x5x8kg opwarmen
5x5x10kg

chest press
10x30 kg opwarmen
3x10x35 kg

Peck deck
8x10 kg opwarmen
3x10x15 kg ging zwaar.. :o had wat last van achterzijde linker schouder... dood huid gevoel.. effe zien wat dat nu weer is.. :( wel dezelfde kant als de beschadigde zenuw van mijn arm

straight bar push down
10x10kg opwarmen
3x10x15kg

rope push down
10x10kg opwarmen
3x10x12,5kg hier begon de pomp in mijn armen al... :o

DB kickback
5x4 kg opwarmen
3x10x6 kg :fire: ... pfffffffffffff. echt vette pomp.... alles stond zo span...

straight bar cable curl
8x10kg opwarmen dit ging al zo moeizaam met die gespannen armen.
3x10x12,5kg laatste paar reps echt gewoon tergend langzaam... zo zwaar...maar dooorrrrrrgaan! :whip:

21-ers
4x15 kg :fire:

concentration curl, staand achter leuning van de bench met arm op leuning
5x4 kg opwarmen
3x10x6 kg zwaar gespannen en bovenin knijpen en spanning houden. Rechts was gewoon een ader over mijn hele arm zichtbaar. :D links iets minder

Autorijden daarna was niet leuk met zwaar opgepompte armen...:o

goede training weer vriendin merk wel dat je nieuwe schema aanslaat he je gaat er tenminste helemaal voor erg goed resultaat kan niet uitblijven das zeker

je vriend xxx

Leuk schema idd, zoals altijd weer goed bezig!

Een nieuw schema is toch bedoelt om extra groeiprikkels op te wekken en als je gaat afvlakken moet er een andere methode gekozen worden. top hoor.

• #2.568
goede training weer vriendin merk wel dat je nieuwe schema aanslaat he je gaat er tenminste helemaal voor erg goed resultaat kan niet uitblijven das zeker

je vriend xxx
Ja ik ga er echt voor! Knallen met trainen en eten! Bouwen!
Ik hoop dat het resultaat nu wel komt! xx

Leuk schema idd, zoals altijd weer goed bezig!
Dank je! Ik vind het ook een lekker schema!
Een nieuw schema is toch bedoelt om extra groeiprikkels op te wekken en als je gaat afvlakken moet er een andere methode gekozen worden. top hoor.
Dat klopt! Mijn andere schema zat ik te lang op.. trainde niet helemaal zoals het moest. Maar nu weer lekker ertegenaan! Prikkelen en stimuleren en groeien! Dank je! :)

---------- Toegevoegd om 20:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:14 ----------

Vandaag dag 4 van mijn schema. Beentrain deel II !!! Ik had nog spierpijn in mijn billen en quads.. dat voelde ik wel met trainen! :D Zal het morgen wel helemaal voelen!

Beentrain kuiten/hams/billen

seated calf raises opwarmen en daarna 100x in # sets
2x15x30kg opwarmen
40 kg werksets. Merk wel dat de rol pijn doet op mijn knieen.. daar faal ik op.. niet op kuiten. :mad:
26x 21x 19x 17x 17x

calf raises staand
20x70 kg kreeg last van mijn schouder/rug (huid voelt dood en deed pijn.. :( )
3x20x60 kg

calf presses in legpressafwisselend tenen bij elkaar/van elkaar/bij elkaar/van elkaar
4x20x180kg superset met side bend 4x10x10kg per zijde

lying leg curl
10x10 kg opwarmen
3x10x15 kg full focus op kont laag houden... brand lekker als je al spierpijn hebt! :D

Staand leg curl in leg extension machine nieuw
10x10 kg opwarmen en proberen hoe dit ging zo
3x10x12,5 kg :fire:

hip raises Nieuw
10x10 kg opwarmen en proberen
3x10x20 kg Voelt lekker in billen! :D
Deze kan makkelijk zwaarder. Krijg het alleen niet goed voor elkaar om met barbell op schoot in positie te komen. Met 20 kg gaat het nog.. iemand tips hoe dat te doen?

v-crunch superset scharen
50x ss 20x
30x ss 20x
40x ss 20x
40x ss 20x

Zwabber benen de trap op. :D zal morgen de spierpijn wel merken! hahahah

Marina: tips om onder de barbel te komen met de hip raises:
lichte barbell nemen, grote schijven gaan liggen en dan over je hoofd naar beneden laten gaan.
Als je niet al te flinke boobies hebt zou dat moeten lukken (met bumpers in ieder geval wel).

Veel plezier met je spierpijn ;)

• #2.570
Marina: tips om onder de barbel te komen met de hip raises:
lichte barbell nemen, grote schijven gaan liggen en dan over je hoofd naar beneden laten gaan.
Als je niet al te flinke boobies hebt zou dat moeten lukken (met bumpers in ieder geval wel).

Veel plezier met je spierpijn ;)
Ik had al de lichtste barbell. 10 kg
Maar die K schijven van 5 kg zijn dik en klein. Maar wil de volgende keer toch 10 kg schijven nemen. Die hebben ze in 2 maten. Zal ik voor de grote gaan. Dan kan ik eronder schuiven zeg maar. Over mijn hoofd tillen zal niet zo lekker gaan met 40 kg.. krijg dat die eens fatsoenlijk omhoog nog. :o
Maar die boobs zitten bij mij niet in de weg.. zo plat als en dubbeltje helaas. :(

dank je! Ik geniet er nu al van! :D

• #2.571
Nou hele weekend goed spierpijn gehad in benen en billen. :D Zaterdag lekker onbeperkt sushi gegeten! Nice! Baal alleen dat de pijn in mijn nek/schouders terug was.. was zo erg dat ik zaterdag avond echt niets meer kon. Het zijn duidelijk spieren. Dus vanmorgen weer getaped bij fysio. Vanmiddag wel getraind en na tapen en trainen ging het een stuk beter weer! :)

Vorige week had ik de training veel te licht gepakt. Ik pakte toen niet het maximale gewicht omdat ik alleen mijn maximale gewichten wist voor 1 set van 8 reps die ik toen net aan haalde.. (training hiervoor bouwde ik per set gewicht op en laatste set van 8 reps was dan mijn max). Ik was bang de 3x10 reps op maximaal gewicht niet te halen. :( Was echt aan het zoeken. Nu dus alles op alles gezet en maximale eruit gehaald. Dus de gewichten die ik nu heb gepakt waren mijn echte maximale gewichten waar ik net aan 10 reps op kon halen. (op een paar oefeningen na die nieuw zijn, die kunnen nog wat hoger. zoals bijrvoorbeeld de Arnold press en T-bar row). Heb er alleen even bijgezet hoeveel ik meer heb gepakt ten opzichte van vorige week.
Eigenlijk heb ik mezelf gewoon onderschat vorige week.... :o dus vanaf nu de zweep erover! :whip:

Maar dit ging ook veeeeeel lekkerder!!

Training rug/schouders
chin ups opwarmen
3x5 BW

Reverse pull down small
8x25kg opwarmen
3x10x40 kg (+5 tov vorige week)

Horizontal cable row v-stang
10x20kg opwarmen
3x10x30 kg (+5 tov vorige week)

BOR (barbell onderhandse grip) Kon niet zwaarder door mijn nek. dus puur techniek
10x15kg opwarmen
3x10x25 kg (+5 tov vorige week)

T-bar Row
2x5x25 kg opwarmen
5x5x32,5 kg

rotary cuff oefeningen opwarmen
2 sets met 1,25 kg schijfjes

Arnold presses
2x5x2 kg opwarmen
1x5x6 kg te licht
5x5x7kg (+2 tov vorige week)
Volgende week 8 kg zeker pakken!

front raises staand
10x3kg opwarmen
3x10x4 kg (+1 tov vorige week)

bent over side raise liggend
10x3 kg opwarmen
3x10x6kg (+2 tov vorige week)

Upright row EZ-bar
10x15 kg opwarmen
3x10x20 kg (+5 tov vorige week)

Laatst bewerkt:
hoop plusjes in je rapport!

(voor de duidelijkheid: ik bedoelde niet 40 KG overhead tillen, maar bedoelde gewoon de platen laten rollen over je hoofd, over de vloer)

• #2.573
hoop plusjes in je rapport!

(voor de duidelijkheid: ik bedoelde niet 40 KG overhead tillen, maar bedoelde gewoon de platen laten rollen over je hoofd, over de vloer)
Dank je. Maar de gewichten nu waren al mijn max gewichten hoor. De plusjes waren ten opzichte van een veel té voorzichtige staart vorige week met dit schema. :o

Ik snap je. Maar dan nog ik lig me mijn rug op een bankje. dan kan ik de schijven niet over mijn hoofd laten rollen. Probleem is ook dat ik nog te kleine schijven heb... Ik pas er niet onderdoor. maar ik vind vast wel een oplossing. Zwaarder gewicht = grotere schijven! :D

Ook schouders gedaan vandaag :p beetje jammer van je nek dan heb er soms ook wel is last van

men rug ga ik morgen aan pakken :D

• #2.575
Ook schouders gedaan vandaag :p beetje jammer van je nek dan heb er soms ook wel is last van

men rug ga ik morgen aan pakken :D
Leuk zo een train date! :D
Ja nek en schouders zullen zo eens in de zoveel tijd wel meer opspelen. Net al die K beknelde zenuw in mijn arm. Maar goed. Ik moet van de fysio blijven trainen. Spieren sterker maken zal oo zorgen dat de pijn minder wordt. En hopelijk ook minder vaak/snel teugkomt.
Hoop dat je rug vandaag gelukt is!

---------- Toegevoegd om 20:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:01 ----------

Zo vandaag beentrain en alles eruit gegooid wat ik had! :D
Had ooit wel eens 1x5x40 kg gesquat. Zat in twijfel om de 5x5 ook met 40 kg te doen. Wel gedaan maar laatste reps zo zwaar... maar wel gelukt! Yessss!

Squat
2x5x25kg opwarmen
5x5x40 kg (+2,5kg)

legpress
10x120 kg opwarmen
3x10x150 kg Laatste 2 tergens langzaam.. :fire: zo zwaar. (+10kg)

leg extension
10x30 kg opwarmen
3x10x46 kg (+1kg)

walking lunges Lekker met brandende quads. :whip:
10x 5 kg DB's (20 passen, 10 per been) opwarmen
3x10x 7 kg DB's (20 passen per set, 10 per been) dat braaanddddd! Laatste paar passen moeizaam omhoog. :D dit voelt zo lekker!

abductor
10x20 kg opwarmen
3x10x30 kg

adductor
4x10x20 kg eerste set was opwarmen... maar benen waren zo af dat ik niet meer hoger kwam. :o

Side bend superset v-crunch
10x10 kg 50x
10x10 kg 40x
10x10 kg 40x
10x10 kg 40x

I :heart: this train!!!

Jij gaat echt goed marina. Ondanks je pijntjes blijf je lekker doorgaan.

En al verder progressie wbt gewicht/fysiek?
Heb niet alles terug gelezen.

• #2.577
Jij gaat echt goed marina. Ondanks je pijntjes blijf je lekker doorgaan.

En al verder progressie wbt gewicht/fysiek?
Heb niet alles terug gelezen.
Dank je. :)
Ik moet hoe dan ook doortrainen van de fysio. Hoe sterker mijn spieren des te meer kans op minder pijn. Dus daar ga ik voor.
Ik ben net in mijn tweede week van mijn nieuwe schema. In de afgelopen paar weken ben ik een paar ons bijgekomen. Het is niet veel :( en ik baal er ook heel erg van.. Maar ik weet dat het heel langzaam gaat. Ging het vorig jaar ook zo langzaam toen ik net begon...Het is niet veel maar in ieder geval iets.
Ik kan het nog niet echt zien. Wel zie ik meer spieren.. maar niet echt meer massa in gewicht dus helaas. Nog niet tenminste. Maar dat moet nu wel komen. Ik zit boven de 3500 kcal nu.

En kun je het allemaal een beetje weg krijgen?

• #2.579
Redelijk. Ik zou nog wat meer aan carbs moeten eten. Maar ben net een paar dagen begonnen dus probeer het op te bouwen. Eerste dag ging ik echt misselijk naar bed. Dus bij avondeten hou ik het nu op 100 gr pasta/rijst (ongekookt gewogen).. wilde daar 125 gram doen.. maar dat lukt gewoon (nog?) niet. :(

Weekend is het wel erg lastig omdat ik dan niet om 6:00 op ben... Daar zit ik soms echt ertegenop te hikken. Maar goed. Ook dat zal wennen hoop ik.

En de andere maaltijden wbt carbs? Misschien kun je overal een klein beetje toevoegen? Eet je in weekend volgens schema of ook junk maaltijden?

Terug
Naar boven