marina1975
Never give up!
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Voeding
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 18.477
- Lengte
- 1m68
De andere maaltijden zijn ook al tussen 100-125 gr carbs (pasta/rijst/havermout). De ene keer red ik 125 gr wel bij de andere maaltijden... soms niet. Ik hou een basis aan volgens schema. Maar eet ook gewoon chocolade en een chipje. Ga de laatste tijd ook wat vaker uit eten. Zo erg als je meegevraagd wordt he!
Ik hou dan gewoon alles aan en zie dat als extra.
Ik hou dan gewoon alles aan en zie dat als extra.

Tryptofaan etc heb ik eerder al geprobeerd en hielp me niet. Heb een paar zoplicon gehad. Maar daar is de huisarts niet zo happig op dus daarom kreeg ik de amytriptiline. Ben daar dus mee gestopt door die hernia en meds daarvan. Maar ben nu verder meds vrij maar slaap weer slechter. Slaap nu wel in met de melatonine maar een nacht doorslapen lukt niet.. heb nog wat amytriptiline liggen dus ik dacht ga het vanaaf maar proberen.
alleen als ik echt ga eten wat ik lekker vind.. ben ik doodziek daarna.. Zou zo graag weer eens brood eten.. maar dat is garantie op continu buikpijn.. alles met gluten. Dat maakt het wel wat lastig om ook genoeg koolhydraten te eten. Ik pak in het weekend dus wel andere dingen maar hou toch wel wat carbs (pasta/rijst) erin.
... laatste reps echt met ogen dicht en concentreren.
helemaal verbaasd zegt ie.. dat is me nog nooit overkomen..en hij stopte ook meteen. hahahah