Fitness Seller

Marina's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.601
Heerlijke training en dat 'geval' met de EZ-barbell moet er heel komisch uit hebben gezien :D
Sauna is heerlijk daarna *jaloers!* ;)
Dank je. :)
was inderdaad erg lachwekkend. :D
de sauna is gewoon een kleine zitsauna en met benen opgetrokken kan ik net liggen. Maar ja.. het is gratis erbij dus ik vind het prima.

---------- Toegevoegd om 17:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:24 ----------

Vandaag een eigenlijk luie... maar in mijn geval toch wel vermoeiende dag. Voor werk op dienstreis en even op en neer naar Apeldoorn. Heen in 1:45 uur... en onderweg even gegeten uiteraard. Terug ruim 3 uur.. :( A1 stond vast dus uiteindelijk via Utrecht terug. Mijn nek en schouders vonden dit niet leuk. Maar heb het wel gered. Voor t eerst weer lang gereden met mijn nek. Maar dit zou ik nu nog niet even snel weer doen op dit moment.

Daarna meteen door naar de gym. Even lekker wat bewegen want je wordt wel stijf van die lange ritten. :o Het ging lekker! En nu even plat.... want mijn nek zegt ook rust nu....

Beentrain kuiten/hams/billen

seated calf raises opwarmen en daarna 100x in # sets
2x15x25kg opwarmen
35 kg werksets.
30x 28x 23x 19x dit keer in 4 sets ipv 5 sets!

calf raises staand
20x50 kg opwarmen
3x20x60 kg

calf presses in legpressafwisselend tenen bij elkaar/van elkaar/bij elkaar/van elkaar
4x20x180kg superset met side bend 4x10x10kg per zijde

lying leg curl
10x10 kg opwarmen
3x10x16 kg (+1 kg) full focus op kont laag houden... brand lekker:D

Staand leg curl in leg extension machine
10x10 kg opwarmen
4x10x13,5 kg :fire: (+1 kg)
ik was de tel kwijt... bedacht me achteraf dat ik dus 4 sets had gedaan ipv 3. :D

seated leg curl extraatje. had zoveel energie over.. denk door het lange zitten in de auto.
10x5 kg opwarmen
3x10x7 kg

hip raises gaat iets beter nu. Rol nu eerst de stang met grotere schijven over mijn benen en balanceer deze op mijn heupen. dan in houding komen en gaan.
10x10 kg opwarmen
3x10x30 kg (+10 kg) Voelt lekker in billen! :D

Ab machine
20x7 kg opwarmen
3x20x10 kg

v-crunch superset scharen
50x ss 20x
40x ss 20x
50x ss 20x
40x ss 20x

en nog had ik energie.. maar ben gestopt en gaan eten. :)

Lekkere training! Morgen spierpijn in je kont denk ik :P

• #2.603
Pain in the ASS girl!! ;-)
Mooie training weer!

• #2.606
Omg trainen met pijn in je ass! Jij kan morgen niet meer lopen haha.

• #2.608
Omg trainen met pijn in je ass! Jij kan morgen niet meer lopen haha.
Voordeel is dat ik niet veel hoef te lopen morgen. Moet oma ophalen voor een feestje. das 1,5 uur heen rijden en 1,5 uur terug. maar mannetje rijd! Ik hoef alleen de koffer te pakken en te zorgen dat ze goed in de auto komt! :D
Nadeel is wel dat als je de dag na het trainen veel zit dan is de dag daarna nog veel erger! hahahhaha
En zondag daarentegen... als het mooi weer is straatrommelmarkt en 9 bananendozen van zolder halen en wat los spul! Nu maar hopen dat het droog blijft!

Volg je nu al geruime tijd en kijk altijd uit naar een nieuwe update van je logje! Je doorzettingsvermogen vind ik inspirerend, fantastisch hoe je steeds hernieuwde moed kunt vinden! :).

• #2.611
Dank je. :)
Volg je nu al geruime tijd en kijk altijd uit naar een nieuwe update van je logje! Je doorzettingsvermogen vind ik inspirerend, fantastisch hoe je steeds hernieuwde moed kunt vinden! :).
Dank je. Als je de moed laat zakken kom je nooit ergens. Als je verder wil komen zal je dus steeds jezelf moeten herpakken. Ook na flinke tegenvallers. Ik heb gewoon heel veel profijt van het blijven trainen. De pijn is dan toch minder. Dat maakt ook dat je gewoon door blijft gaan. Gelukkig heb ik ook goede steun om me heen.
Maar wat ik zie heb jij ook heel veel doorzettingsvermogen. Dus lekker doorgaan! je komt er wel! :)

---------- Toegevoegd om 19:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:37 ----------

Lekker getraind. Alles maximaal gegeven en het voelde goed!
Heb DL voor de 2 de keer geoefend. Vorige keer oefenen op 30 kg. Nu was de vorm goed en ben ik wat sets verder gegaan. Ook 42,5 kg ging nog steeds relatief makkelijk. Ben toen toch maar gestopt want was al 10 setjes verder. Maar goede techniek doet echt enorm veel goed!

Training rug/schouders
chin ups opwarmen ging echt zo easy... werd aardig gekeken... stiekem wel leuk. :o
3x5 BW

Reverse pull down small
10x25kg opwarmen
3x10x41 kg (+1 tov vorige week) maar zo zwaar... laatste reps echt tergend langzaam.

Horizontal cable row v-stang
10x20kg opwarmen
3x10x30 kg

BOR (barbell onderhandse grip) Vorige keer last van mijn nek. Merkte dus echt dat deze wel zwaarder kon.
10x15kg opwarmen
10x25 kg
2x10x27,5 kg (+2,5 tov vorige week)

Deadlift eerst oefenen en vorm check. Daarna even wat sets geprobeerd met verhogen
2x5x20 kg opwarmen
1x7x30 kg vorm check. --> techniek was goed
2x5x35 kg
3x5x37,5 kg
2x5x40 kg ging nog steeds easy
2x5x42,5 kg ging nog steeds redelijk makkelijk ben toch gestopt na zoveel sets. Volgende keer hoger pakken

rotary cuff oefeningen opwarmen
2 sets met 1,25 kg schijfjes

Arnold presses
2x5x4 kg opwarmen (ook maar hoger gepakt)
5x5x8 kg (+1 tov vorige week) nu werd hij lekker zwaar. :fire:

front raises staand
10x3kg opwarmen
3x10x4 kg

bent over side raise liggend
10x3 kg opwarmen
3x10x6kg kan volgende keer wel zwaarder

Upright row rechte stang EZ-bar was bezet. :(
10x15 kg opwarmen
3x10x20 kg was wel zwaar

Heerlijk, die chin-ups! Mag je gewoon van genieten hoor, hoeft niet stiekem ;).
Mooi dat de DL zo goed ging, helemaal top dat je volgende keer weer hoger kan, niets werkt stimulerender dan dat!
Mooie training dus, nu lekker nagenieten ervan :).

Whoehoe, jij hebt ook een heerlijke training gehad hoor :D
En idd, die chinups, dat moet wel lekker gevoeld hebben! (Het feit dat ie makkelijk gaat en dat mensen onder de indruk zijn ;))

En ben benieuwd naar je deadlift de volgende keer. Rug & Biceps staan bij mij vanavond op het programma, dan is DL ook weer aan de beurt!

• #2.614
Heerlijk, die chin-ups! Mag je gewoon van genieten hoor, hoeft niet stiekem ;).
Mooi dat de DL zo goed ging, helemaal top dat je volgende keer weer hoger kan, niets werkt stimulerender dan dat!
Mooie training dus, nu lekker nagenieten ervan :).
Was gewoon dat het me nu een keer opviel. :D
Het is inderdaad stimulerend dat ik nu op kan bouwen met gewichten op DL. We zullen zien volgende keer. :)

Whoehoe, jij hebt ook een heerlijke training gehad hoor :D
En idd, die chinups, dat moet wel lekker gevoeld hebben! (Het feit dat ie makkelijk gaat en dat mensen onder de indruk zijn ;))

En ben benieuwd naar je deadlift de volgende keer. Rug & Biceps staan bij mij vanavond op het programma, dan is DL ook weer aan de beurt!
Yep het ging lekker! Chin ups kan ik makkelijk 5x5 pakken als ik ze niet alleen als opwarmen doe . Doe nu even snel 3 setjes als opwarmen. En dat voelt wel lekker. Ik weet nog dat ik vorig jaar er net aan 1 haalde. Nu een half jaar eruit geweest door mijn nek hernia en doe ze nu weer voor het eerst. Dat het toch nog zo makkelijk gaat voelt echt goed. :D
Ik ben ook benieuwd naar de volgende keer DL. We zullen zien. Ik kijk vanaaf wel even in j elogje hoe het jou is vergaan met DL.

---------- Toegevoegd om 19:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:55 ----------

Vandaag beentrain! Ging lekker al merkte ik dat mijn kracht wat minder leek dan vorige keer in het begin. maar dat kwam later weer helemaal terug! :D Ben iig voldaan naar huis gegaan en voel mijn benen goed! :o

Squat
2x5x25kg opwarmen
5x5x40 kg ging wel zwaar...

legpress
10x120 kg opwarmen
3x10x150 kg bij set 2 kwam mijn eten van omhoog.... :eek: zweep erover en door! Ging nog goed!:p

leg extension
10x30 kg opwarmen
3x10x47 kg (+1kg)

walking lunges Lekker met brandende quads. :whip:
10x 5 kg DB's (20 passen, 10 per been) opwarmen
3x10x 8 kg DB's (+1kg)(20 passen per set, 10 per been) dat braaanddddd! Laatste paar passen moeizaam omhoog. :D dit voelt zo lekker!

abductor
10x20 kg opwarmen
3x10x30 kg

adductor
10x20 kg opwarmen
3x10x22 kg (+2kg)

Side bend superset v-crunch
10x10 kg 60x
10x10 kg 50x
10x10 kg 50x
10x10 kg 42x --> leeg.. :o

Iehhh, eten dat omhoog komt, dat wil je niet hebben! :O. Heb het zelf gelukkig maar eenmaal gehad, inclusief zuur enzo, volgens mij was het van mijn gezicht af te lezen, haha. Gelukkig heb je het binnen weten te houden, zou niet willen weten hoe lullig het moet zijn om het daadwerkelijk niet binnen te kunnen houden :(.

En lekker he, lunges, ik vind die laatste, moeilijke passen ook het heerlijkste dat er is!
Weer goed getraind!

Was gewoon dat het me nu een keer opviel. :D Het is inderdaad stimulerend dat ik nu op kan bouwen met gewichten op DL. We zullen zien volgende keer. :) Yep het ging lekker! Chin ups kan ik makkelijk 5x5 pakken als ik ze niet alleen als opwarmen doe . Doe nu even snel 3 setjes als opwarmen. En dat voelt wel lekker. Ik weet nog dat ik vorig jaar er net aan 1 haalde. Nu een half jaar eruit geweest door mijn nek hernia en doe ze nu weer voor het eerst. Dat het toch nog zo makkelijk gaat voelt echt goed. :D Ik ben ook benieuwd naar de volgende keer DL. We zullen zien. Ik kijk vanaaf wel even in j elogje hoe het jou is vergaan met DL. ---------- Toegevoegd om 19:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:55 ---------- Vandaag beentrain! Ging lekker al merkte ik dat mijn kracht wat minder leek dan vorige keer in het begin. maar dat kwam later weer helemaal terug! :D Ben iig voldaan naar huis gegaan en voel mijn benen goed! :o Squat 2x5x25kg opwarmen 5x5x40 kg ging wel zwaar... legpress 10x120 kg opwarmen 3x10x150 kg bij set 2 kwam mijn eten van omhoog.... :eek: zweep erover en door! Ging nog goed!:p leg extension 10x30 kg opwarmen 3x10x47 kg (+1kg) walking lunges Lekker met brandende quads. :whip: 10x 5 kg DB's (20 passen, 10 per been) opwarmen 3x10x 8 kg DB's (+1kg)(20 passen per set, 10 per been) dat braaanddddd! Laatste paar passen moeizaam omhoog. :D dit voelt zo lekker! abductor 10x20 kg opwarmen 3x10x30 kg adductor 10x20 kg opwarmen 3x10x22 kg (+2kg) Side bend superset v-crunch 10x10 kg 60x 10x10 kg 50x 10x10 kg 50x 10x10 kg 42x --> leeg.. :o

Whaaa!! Lekkere training hoor, ik snap dat je helemaal leeg was aan het einde van de training.

• #2.617
Iehhh, eten dat omhoog komt, dat wil je niet hebben! :O. Heb het zelf gelukkig maar eenmaal gehad, inclusief zuur enzo, volgens mij was het van mijn gezicht af te lezen, haha. Gelukkig heb je het binnen weten te houden, zou niet willen weten hoe lullig het moet zijn om het daadwerkelijk niet binnen te kunnen houden :(.

En lekker he, lunges, ik vind die laatste, moeilijke passen ook het heerlijkste dat er is!
Weer goed getraind!
Heb het wel 1 keer gehad.. was stoppen of dweilen. Heb toen toch maar gekozen te stoppen. :o
I :heart: lunges! Lekker zwaar. :D
dank je.

Whaaa!! Lekkere training hoor, ik snap dat je helemaal leeg was aan het einde van de training.
Dank je! Voelt gewoon zo lekker als je bijna de trap niet opkan. :D
Nu alweer zin in borst/tri/bi morgen!

Ja snap ik!! Ik doe vrijdag m'n training ipv morgen, dan staan bij mij de benen en schouders op het programma! Gisteren DL gedaan en vandaag cardio :)

• #2.619
Ja snap ik!! Ik doe vrijdag m'n training ipv morgen, dan staan bij mij de benen en schouders op het programma! Gisteren DL gedaan en vandaag cardio :)
Nou ik zag dat je cardio gelukt was gisteren! Bij mij is cardio een no go.. kan er dan helemaal niet meer tegenop eten... Maar morgen weer benen!

Nou ik zag dat je cardio gelukt was gisteren! Bij mij is cardio een no go.. kan er dan helemaal niet meer tegenop eten... Maar morgen weer benen!

Moet je aan wenen. Ik had ook altijd een hekel aan cardio /warm-up en cooling down. Nu is het een std ritme die ik heb. 5min warm-up (middel intensiviteit) en 10min coolingdown (lage intensiviteit). Ook in me bulk.

Terug
Naar boven