MuscleMeat

Marina's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.621
Lekkere training vandaag. Heb alles gegeven en mijn armen zaten vol en brandden goed aan het eind. Merkte dat ook aan het sturen in de auto. :D
Kwam nog een jongen naar me toe of ik uit kon leggen hoe T-bar row ging. Had hij me vorige week zien doen. Dus even gedaan. :D was wel leuk want het was ook heel rustig in de gym.

Training Borst/Triceps/Biceps

Flat DB fly
10x7 kg opwarmen
3x10x10kg VPR vorige keer 1 set geprobeerd op 10 kg. Nu alles. Zwaar maar zo lekker!

Incline DB press
2x5x8kg opwarmen
5x5x11kg zwaar maar beter dan vorige week 2x per ongeluk 6 reps gedaan. Was tel beetje kwijt. :o

chest press
10x30 kg opwarmen
3x10x36 kg (+1 kg)

Peck deck
10x10 kg opwarmen
3x10x16 kg wel erg zwaar..(+1 kg)

straight bar push down
10x10kg opwarmen
3x10x16kg

rope push down
10x10kg opwarmen
3x10x13,5kg oeeee... dat brand!! :D (+1 kg)

DB kickback
5x4 kg opwarmen
3x10x6 kg :fire: ... armen zaten zo vol....:o

straight bar cable curl
10x10kg opwarmen.
3x10x12,5kg

21-ers
4x17,5 kg Dat was zwaaaaar. Pomp en branden die biceps! Aders goed zichtbaar op mijn bovenarmen. :D (+2,5 kg)

concentration curl, staand achter leuning van de bench met arm op leuning
5x4 kg opwarmen
3x10x6 kg Lekker knijpen en branden! :heart:

---------- Toegevoegd om 20:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:54 ----------

Moet je aan wenen. Ik had ook altijd een hekel aan cardio /warm-up en cooling down. Nu is het een std ritme die ik heb. 5min warm-up (middel intensiviteit) en 10min coolingdown (lage intensiviteit). Ook in me bulk.
Ik heb er geen hekel aan hoor. Voorheen wandelde ik ook elke avond met mijn man 30-40 minuten na het eten... Het is gewoon dat ik zonder cardio op +3500 kcal al niet aankom... laat staan als ik er cardio bij ga doen... Met mijn beentrain doe ik wel 10 minuten infietsen.
Daarbij heb ik op werk ook dagen dat ik veel loop en sta. Nu de vakantie voorbij is zal dat wss ook weer meer worden.

Lekkere training vandaag. Heb alles gegeven en mijn armen zaten vol en brandden goed aan het eind. Merkte dat ook aan het sturen in de auto. :D
Kwam nog een jongen naar me toe of ik uit kon leggen hoe T-bar row ging. Had hij me vorige week zien doen. Dus even gedaan. :D was wel leuk want het was ook heel rustig in de gym.

Training Borst/Triceps/Biceps

Flat DB fly
10x7 kg opwarmen
3x10x10kg VPR vorige keer 1 set geprobeerd op 10 kg. Nu alles. Zwaar maar zo lekker!

Incline DB press
2x5x8kg opwarmen
5x5x11kg zwaar maar beter dan vorige week 2x per ongeluk 6 reps gedaan. Was tel beetje kwijt. :o

chest press
10x30 kg opwarmen
3x10x36 kg (+1 kg)

Peck deck
10x10 kg opwarmen
3x10x16 kg wel erg zwaar..(+1 kg)

straight bar push down
10x10kg opwarmen
3x10x16kg

rope push down
10x10kg opwarmen
3x10x13,5kg oeeee... dat brand!! :D (+1 kg)

DB kickback
5x4 kg opwarmen
3x10x6 kg :fire: ... armen zaten zo vol....:o

straight bar cable curl
10x10kg opwarmen.
3x10x12,5kg

21-ers
4x17,5 kg Dat was zwaaaaar. Pomp en branden die biceps! Aders goed zichtbaar op mijn bovenarmen. :D (+2,5 kg)

concentration curl, staand achter leuning van de bench met arm op leuning
5x4 kg opwarmen
3x10x6 kg Lekker knijpen en branden! :heart:

---------- Toegevoegd om 20:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:54 ----------

Ik heb er geen hekel aan hoor. Voorheen wandelde ik ook elke avond met mijn man 30-40 minuten na het eten... Het is gewoon dat ik zonder cardio op +3500 kcal al niet aankom... laat staan als ik er cardio bij ga doen... Met mijn beentrain doe ik wel 10 minuten infietsen.
Daarbij heb ik op werk ook dagen dat ik veel loop en sta. Nu de vakantie voorbij is zal dat wss ook weer meer worden.

hoi schat goede training weer niks aan toe te voegen ,, keep going strong,,

vriend hvjx

Goed zo, Marina!
Ben je een beetje op gewicht aan t komen? Je was toch een paar kilo kwijt na de vakantie?

Lekkere training Marina! Fijn he die pomp haha, burn :D

Goede training zeg en het branden voelt altijd goed! :D

burn, burn, burn...........

lekkah

Gaat weer goed zo te zien marina ! lekker bezig ga zo door ;)

Woeiii, lekkere training, daar doe je het voor!!
Heerlijk he, dat gevoel dat je armen helemaal vol zitten.. Wat is het dan een ontzettend fijn gevoel moeite te hebben met het besturen van je auto ;).

Benieuwd naar je beentraining vanavond, lekker knallen!!

• #2.629
hoi schat goede training weer niks aan toe te voegen ,, keep going strong,,

vriend hvjx
Thanks. :) xx

Goed zo, Marina!
Ben je een beetje op gewicht aan t komen? Je was toch een paar kilo kwijt na de vakantie?
Dank je. :)
Na mijn vakantie was ik gelijk gebleven gelukkig. Nee.. het is sinds mijn nekhernia, dus vanaf februari dat ik een aantal kilo's ben afgevallen. Het niet kunnen trainen, medicatie, pijn, niet slapen etc hebben hun tol wel geeist.. :( Wat ik gewonnen had ik een half jaar was ik weer kwijt ook.. en meer helaas.. :(
Ik heb nu in 2 stappen flink opgehoogd naar ca. +3500 kcal.. Denk nu 1 a 2 weken. Vorige week had ik er 2 ons bij na lange tijd. Maar ik schommelde al heel lang een beetje met 0,5 kg heen en weer. Nu morgen weer wegen en zien wat afgelopen week heeft gebracht. Niet een geheel reële weging want ben ook ongesteld nu. :o Dus morgen weet ik meer. Ik weet wel dat mijn kracht toeneemt. Alleen slaap ik nog wel erg slecht.

Lekkere training Marina! Fijn he die pomp haha, burn :D
Dank je. :) jaaaaaaaaaaa love de pomp! :D

Goede training zeg en het branden voelt altijd goed! :D
Yep! dat branden is echt dat je voelt dat je spieren zwaar aan het werken zijn. Zalig is dat!

burn, burn, burn...........

lekkah
Jaaaa. lekkaaaahhh

Gaat weer goed zo te zien marina ! lekker bezig ga zo door ;)
Dank je. Ik ga zeker door! Groeien moet ik! Kom maar op met die massa!

Woeiii, lekkere training, daar doe je het voor!!
Heerlijk he, dat gevoel dat je armen helemaal vol zitten.. Wat is het dan een ontzettend fijn gevoel moeite te hebben met het besturen van je auto ;).

Benieuwd naar je beentraining vanavond, lekker knallen!!
Ja inderdaad! gewoon met een voldaan gevoel de avond ingaan is zalig!
Ik weet nog in mijn slechte periode dat ik bijna niet kon rijden omdat ik geen kracht had..das nu wel anders! :D
Benen ging super! Had moeite met lopen de rest van de dag. :o

---------- Toegevoegd om 21:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:06 ----------

Lekkere beentrain gehad! Was echt genieten van brandende hammies! :D
Kam die jongen nog tegen die ik gisteren wat oefeningen had uitgelegd. Hij zei gisteren dat hij nooit spierpijn had na beentrain.. maar nu had hij stevige spierpijn in zijn hammies! waar hij niet blij mee was want hij had een test waarbij hij veel moest rennen.... en hij had het door de spierpijn maar net aan gehaald. :roflol:

Beentrain kuiten/hams/billen

seated calf raises opwarmen en daarna 100x in # sets
2x15x25kg opwarmen
35 kg werksets.
32x 30x 25x 18x eerste sets worden steeds meer reps. :)

calf raises staand
20x50 kg opwarmen
3x20x60 kg

calf presses in legpressafwisselend tenen bij elkaar/van elkaar/bij elkaar/van elkaar
4x20x182,5kg(+2,5 kg) superset met side bend 4x10x10kg per zijde

lying leg curl
10x10 kg opwarmen
3x10x17 kg (+1 kg) full focus op kont laag houden... brand lekker:D

Staand leg curl in leg extension machine
10x10 kg opwarmen
3x10x15 kg :fire: (+1,5 kg)

seated leg curl extraatje.
10x5 kg opwarmen
3x10x7 kg

hip raises gaat steeds beter nu. ik dacht dus pak meteen 15 kg schijven (zijn wat groter dan de 10 kg schijven).. maar dat was teveel gevraagd. :( dan maar setje meer....
5x10 kg opwarmen
4x12x30 kg lekker knijpen die billen. :D

v-crunch superset scharen
50x ss 20x
40x ss 20x
50x ss 20x
40x ss 20x

Had mega honger daarna (17:30)... terwijl ik om 15:30 nog een volledige maaltijd ophad en om 16:00 van werk weg ben gegaan om te trainen met 75 gr vitargo + bcaa in mijn bidon. :D Thuis meteen maar weer wat eten om 17:45 en mij avondmaal om 19:15... blijf eten zo...:rolleyes:

Goed hoor!

Goed dat je zoveel kan eten. Voor je slapeloze nachten kan melatonine 4mg eens proberen. Het wordt ook gebruikt bij een jetlag.

• #2.632
Nou jij was er vroeg bij! Dank je! :)

Goed dat je zoveel kan eten. Voor je slapeloze nachten kan melatonine 4mg eens proberen. Het wordt ook gebruikt bij een jetlag.
Het lukt wel maar soms is het wel stouwen.
Ik gebruik al 3 mg melatonine.. Helpt me met inslapen.. maar helaas niet met doorslapen. Ik heb de 6mg ook al eens geprobeerd maar geen verschil gemerkt tov 3 mg
Ik heb nu 3 mg melatonine + 3 ZMA + 10 mg amytriptiline.. nu slaap ik een stuk beter. Maar wel veel pillen. :(

Goed bezig met eten, in jouw geval helemaal niet erg om maar te blijven eten ;).
En ook weer een mooie training! 100x calf raises zal wel lekker flink branden! :o

• #2.634
Goed bezig met eten, in jouw geval helemaal niet erg om maar te blijven eten ;).
En ook weer een mooie training! 100x calf raises zal wel lekker flink branden! :o
Ach ik eet de hele dag door. :o collega's die steeds vragen waar ik het laat.. en dat zijn binken die heel wat groter en breder zijn dan ik.
Ja die calf raises is zooo lekker! en als je die gehad hebt brand het al en dan nog staand en op legpress erbij. Nou dan weten ze wel dat ze gewerkt hebben! :D

Met zo'n training zou ik ook honger als een paard hebben :D Knap hoor! Ziet er pittig uit :)

fijn dat je in iig voldoende kan stouwen: lukt het nu ook een beetje met gluten vermijden e.d? Had je iets aan die receptenboeken of zaten daar geen geschikte zaken bij?

• #2.637
Met zo'n training zou ik ook honger als een paard hebben :D Knap hoor! Ziet er pittig uit :)
Ja.. na elke training barst ik van de honger. ondanks dat ik ervoor een maaltijd pak en tijdens nog de vitargo. Binnen 1,5 uur moet ik echt weer wat eten. :D Dank je!

fijn dat je in iig voldoende kan stouwen: lukt het nu ook een beetje met gluten vermijden e.d? Had je iets aan die receptenboeken of zaten daar geen geschikte zaken bij?
Gluten vermijden gaat goed. Heb nu ook voor bij het ontbijt een pak quinoa vlokken gehad. Erg lekker en leuk om kado te krijgen.. want het is echt mega duur. :( das wel jammer.
JAAA!! heb er zeker wat aan voor ideetjes waar ik nooit aan had gedacht! Nogmaals super bedankt!

• #2.638
Lekkere train gehad. Effe alles eruitgooien en maximaal knallen!

Training rug/schouders
chin ups opwarmen ging echt zo easy... :)
3x5 BW

Reverse pull down small
10x25kg opwarmen
3x10x41 kg zwaar... laatste reps echt tergend langzaam.

Horizontal cable row v-stang
10x20kg opwarmen
3x10x31 kg (+1 tov vorige week)

BOR (barbell onderhandse grip) andere stang.. vermoeden is dat die 15 kg is.
10x15kg opwarmen
10x25 kg (te licht)
3x10x30 kg (+2,5 tov vorige week)

T-bar row
3x5x25 kg opwarmen
5x5x33,75 kg (+1,25 tov vorige week)

rotary cuff oefeningen opwarmen
2 sets met 1,25 kg schijfjes

Arnold presses
2x5x4 kg opwarmen
1x1x9kg.. faal.. :(
5x5x8 kg lekker zwaar. :fire:

front raises staand
10x3kg opwarmen
3x10x5 kg (+1 tov vorige week) wel zwaar en bij set 2 op 8 reps even 10 seconde rust.

bent over side raise liggend
10x3 kg opwarmen
3x10x7kg (+1 tov vorige week) wel erg zwaar

Upright row EZ-bar:(
10x15 kg opwarmen
3x10x20 kg was wel zwaar Brandde goed!

Trainen gaat weer erg goed volgens mij de laatste tijd, fijn zeg

graag gedaan hoor! En jeej voor alle blauwe plusjes. You're in a flow!

Terug
Naar boven