XXL Nutrition

Marina's Log

Lekkere train gehad. Effe alles eruitgooien en maximaal knallen!

Training rug/schouders
chin ups opwarmen ging echt zo easy... :)
3x5 BW

Reverse pull down small
10x25kg opwarmen
3x10x41 kg zwaar... laatste reps echt tergend langzaam.

Horizontal cable row v-stang
10x20kg opwarmen
3x10x31 kg (+1 tov vorige week)

BOR (barbell onderhandse grip) andere stang.. vermoeden is dat die 15 kg is.
10x15kg opwarmen
10x25 kg (te licht)
3x10x30 kg (+2,5 tov vorige week)

T-bar row
3x5x25 kg opwarmen
5x5x33,75 kg (+1,25 tov vorige week)

rotary cuff oefeningen opwarmen
2 sets met 1,25 kg schijfjes

Arnold presses
2x5x4 kg opwarmen
1x1x9kg.. faal.. :(
5x5x8 kg lekker zwaar. :fire:

front raises staand
10x3kg opwarmen
3x10x5 kg (+1 tov vorige week) wel zwaar en bij set 2 op 8 reps even 10 seconde rust.

bent over side raise liggend
10x3 kg opwarmen
3x10x7kg (+1 tov vorige week) wel erg zwaar

Upright row EZ-bar:(
10x15 kg opwarmen
3x10x20 kg was wel zwaar Brandde goed!

goede train vriendin de gewichten gaan gestaag omhoog das een goed teken dus doorgaan zo

,,keep going on this way,,,,

je vriend hvjx

Dat gaat lekker! Top!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.643
Trainen gaat weer erg goed volgens mij de laatste tijd, fijn zeg
Yep. het gaat weer langzaam omhoog. Wel erg langzaam omdat ik nu alles op maximaal gewicht probeer te pakken.

graag gedaan hoor! En jeej voor alle blauwe plusjes. You're in a flow!
ja het gaat lekker! al sis het soms maar 0,5 of 1 kg omhoog. Het is hoger!

goede train vriendin de gewichten gaan gestaag omhoog das een goed teken dus doorgaan zo

,,keep going on this way,,,,

je vriend hvjx
Het gaat langzaam en met kleine stapjes maar het gaat! dank je. x

Dank je :) Yep!

---------- Toegevoegd om 22:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:54 ----------

Vandaag weer lekker ertegenaan gegaan met beentrain!
Kon sommige oefeningen toch minimaal verhogen. Maar 0,5 of 1 kg.. maar toch elke ministapje is er 1 en omdat ik alles al op maximaal gewicht pak nu... en met dat minibeetje erbij zit ik net op de grens dat rep 9 en 10 bijna niet meer gaan. Dus dat voel ik wel!

Squat
2x5x25kg opwarmen
5x5x40 kg blijft zwaar maar ging beter als vorige week...

legpress
10x120 kg opwarmen
3x10x152,5 kg (+2,5kg) kon het niet laten te proberen een 2,5 kg blokje erbij te leggen. Wel zwaaaaar... Maar zo lekker! :D Eten bleef gelukkig wel laag dit keer.

leg extension
10x30 kg opwarmen
3x10x47,5 kg (+0,5kg) Minimaal hoger. de 1 kg blokjes waren weg.. dan maar ipv 2x1 kg 1 x2,5 kg gepakt.

walking lunges Lekker met brandende quads. :whip:
10x 5 kg DB's (20 passen, 10 per been) opwarmen
3x10x 8 kg DB's (20 passen, 10 per been) dat braaanddddd! Laatste paar passen moeizaam omhoog. :D dit voelt zo lekker! was echt gesloopt hierna :o

abductor
10x21 kg opwarmen
3x10x31 kg (+1kg) dacht probeer het toch. lukte maar net aan.

adductor
10x20 kg opwarmen
3x10x22,5 kg (+0,5kg) ook hier weer de 1 kg blokjes weg dus 2,5 kg gepakt

Side bend superset v-crunch
10x10 kg 50x
10x10 kg 40x
10x10 kg 30x
10x10 kg 40x --> leeg.. :o

autorijden blijft een ramp na deze training. :D love it! :heart:

benen goed gesloopt zo te lezen!

• #2.645
Het is zoals je zegt: ieder stapje is mooi wel eentje vooruit, of die nu groot of klein is! Een boel kleine beetje bij elkaar is een hele grote boel :).
Maar ik snap je gevoel wel, wat ik tegen mezelf dan wel eens zeg is dat zo lang je het maar goed voelt (en dat doe je!) het oke is, want dat betekent dat je je lichaam hebt uitgedaagd, ook al had je wellicht zwaarder willen pakken :).

En WOW je leg press!!

Veel plezier met borst/tricceps/biceps vanavond, hoop dat je daar ruimte voor hebt kunnen vinden :).

• #2.647
Het is zoals je zegt: ieder stapje is mooi wel eentje vooruit, of die nu groot of klein is! Een boel kleine beetje bij elkaar is een hele grote boel :).
Maar ik snap je gevoel wel, wat ik tegen mezelf dan wel eens zeg is dat zo lang je het maar goed voelt (en dat doe je!) het oke is, want dat betekent dat je je lichaam hebt uitgedaagd, ook al had je wellicht zwaarder willen pakken :).

En WOW je leg press!!

Veel plezier met borst/tricceps/biceps vanavond, hoop dat je daar ruimte voor hebt kunnen vinden :).
Toch wel fijn dat jij het ook zo herkent. Ik wil zo graag meer.. geef alles wat ik kan en dan als je al op je max zit kan je niet veel meer meer geven. Maar het gaat gestaag met ministapjes omhoog.

Dank je. Hangt ook van het soort legpress apparaat af he! Maar ik hoor ook op de gym wel eens dat ik daar behoorlijk wat pak voor mijn fysiek.

Borst/tri/bi vanmiddag gedaan! Ik train altijd in de middag. Door hectiek op werk wel 1 oefening biceps moeten laten vallen. EZ bar was ook bezet en had geen tijd meer. Maar voelde lekker!
Morgen nog even benen om 8:15 en dan even 2 daagjes weg.:)

---------- Toegevoegd om 21:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:21 ----------

Momenteel even veel hectiek op werk door een collega die onverwachts thuis zit. Ik moet alles overnemen en dat vergt nogal wat inspanning. Dus moet even zien hoe het te gaan combineren met trainen. Misschien 1 train naar het weekend schuiven. Maar voor nu met veel haast en plannen toch nog bijna een hele train gered! Alleen EZ-bar was bezet en had geen tijd meer.. dus helaas moeten overslaan... :(
Maar al met al wel een lekkere train gehad. Morgenochtend vroeg nog even beentjes en dan even weg! :D

Training Borst/Triceps/Biceps

Flat DB fly
10x7 kg opwarmen
3x10x10kg was zwaar maar wel lekker!

Incline DB press
2x5x8kg opwarmen
5x5x11kg Zwaar maar ging allemaal net aan

chest press wel 1 kg meer.. alle beetjes helpen. :o alleen die tiende rep zat er 1 x net niet meer in
10x30 kg opwarmen
10x37 kg, 9x37 kg :mad: net niet 10... grrr, 10x37 kg (+1 kg)

Peck deck
10x10 kg opwarmen
3x10x16 kg wel erg zwaar..

straight bar push down
10x10kg opwarmen
3x10x17kg (+1 kg)

rope push down
10x10kg opwarmen
9x15kg oeeee... dat brand!! :D (+1,5 kg) net die 10de rep niet.. :(
2x10x15kg (+1,5 kg) :whip: en nu wel!!!

DB kickback
5x4 kg opwarmen
3x10x6 kg :fire: ... armen zaten zo vol....:o

straight bar cable curl
10x10kg opwarmen.
3x10x13,5kg (+1 kg)

concentration curl, staand achter leuning van de bench met arm op leuning
5x4 kg opwarmen
3x10x6 kg Lekker knijpen en branden! :heart: enorm volle armen

21-ers had voor conc curl gemoeten...
EZ-bar bezet.. en het was al laat.. had geen tijd om erop te wachten helaas. :( dus moeten overslaan...

Maar iig wel getraind!!! Ondanks dat het eigenlijk een beetje lastig plannen was.

nice, door de haast toch een goede train

Goede training weer.
Veel plezier met paar daagjes weg!

• #2.650
Lekkere training hoor! :)

Een training om tevreden over te zijn, ondanks het tijdgebrek!
Maar.. Wel frustrerend dat precies de EZ-bar bezet was terwijl dit je laatste oefening was.. Ach, je hebt flink kunnen knallen in de training, dat vangt de gemiste laatste oefening goed op ;).

Dadelijk nog even knallen met de beentjes! Fantastisch juist joh, in de ochtend.. ;).
En heerlijk, er even tussenuit, geniet ervan!

Goede training!

• #2.654
Thanks. :)

Een training om tevreden over te zijn, ondanks het tijdgebrek!
Maar.. Wel frustrerend dat precies de EZ-bar bezet was terwijl dit je laatste oefening was.. Ach, je hebt flink kunnen knallen in de training, dat vangt de gemiste laatste oefening goed op ;).

Dadelijk nog even knallen met de beentjes! Fantastisch juist joh, in de ochtend.. ;).
En heerlijk, er even tussenuit, geniet ervan!
Ja het was een lekkere train ondanks zo weinig tijd. :)
en inderdaad vrijdagochtend nog even geknald! en daarna lekker weggeweest.

Thanks. :)

---------- Toegevoegd om 21:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:05 ----------

Nou vrijdag ochtend nog even snel een beentrain eruit geknald tussen 8:20-9:10. Moest effe snel en dan daarna weg! Had niet verwacht dat het zo lekker zou gaan omdat ik op de ochtend niet op mijn best ben. Maar het ging lekker zo vlak na het ontbijt en alles bleef gelukkig binnen. :D

Beentrain vrijdag 5-9 kuiten/hams/billen

seated calf raises opwarmen en daarna 100x in # sets
2x15x25kg opwarmen
35 kg werksets.
30x 27x 25x 23x

calf raises staand
20x52,5 kg opwarmen (iets hoger begonnen, oftewel te lui om die 2,5 kg eraf te halen. :o )
3x20x62,5 kg (+2,5 kg)

calf presses in legpressafwisselend tenen bij elkaar/van elkaar/bij elkaar/van elkaar
4x20x185kg(+2,5 kg) superset met side bend 4x10x10kg per zijde

lying leg curl
10x10 kg opwarmen
3x10x17,5 kg (+0,5 kg) niet veel erbij... maar alle beetjes helpen. Kon de 2x1 kg blokjes die vinden... dan maar 1x2,5 kg erbij.

Staand leg curl in leg extension machine
10x10 kg opwarmen
3x10x15 kg :fire:

hip raises
4x12x32,5 kg (+2,5 kg) lekker knijpen die billen. :D

Abs geskipt want we wilden om 9:30 rijden. :D

Het weekend was super leuk! alleen is mijn nek nog niet bestand tegen langer dan 3 uur autorijden. Dus al met al gisteren met veel pijn thuis gekomen na lange files... Maar nu gaat het wel weer. Wel even een halve diazepam moeten nemen... was de eerste keer weer sinds februari... maar oke.. het is nu alweer goed te doen.

Maar het weekend was super en het weer werkte goed mee. Alleen wel balen dat ik dagen diarree had.. dus zondag slap gevoel.. en vandaag ook.. maar wel gaan trainen ook al had ik zoiets van dat wordt niets..
Bij de eerste 2 oefeningen wilde het dus echt niet.. en daarna opeens wel. Denk dat de vitargo inkickte. :D
Maar ging uiteindelijk nog met een goed gevoel naar huis. :)
en heb nu op dit moment geen last meer van mijn nek! Yesss! lang leve trainen!

Training vandaag rug/schouders
chin ups opwarmen ging echt zo easy... :)
3x5 BW

Reverse pull down small
10x25kg opwarmen
3x10x40 kg zwaar... laatste reps echt tergend langzaam.

Horizontal cable row v-stang
10x20kg opwarmen
3x10x30 kg

BOR (barbell onderhandse grip) en hier ging het opeens lekkerder! :D
10x15kg opwarmen
10x30 kg --> kan zwaarder!!!!
2x10x32,5 kg (+2,5 tov vorige week)

Deadlift (3de keer dat ik deze doe
5x20 kg en 5x20 kg opwarmen
5x40 kg ging te makkelijk
5x5x45kg (+2,5 tov vorige week) Dat was zwaarder maar ging lekker! alleen bij eerste set stang tegen mijn knieen.. en die zijn nu blauw. :o :rolleyes:

rotary cuff oefeningen opwarmen
2 sets met 1,25 kg schijfjes

Arnold presses
2x5x4 kg opwarmen
5x5x9 kg lekker zwaar. :fire: (+1 tov vorige week) vorige week faalde ik 9 kg al op de eerste set... Nu niet! :D

front raises staand en die viel tegen na de arnold press.
10x3kg opwarmen
3x10x5 kg

bent over side raise liggend
10x3 kg opwarmen
3x10x7kg wel erg zwaar

Upright row EZ-bar
10x15 kg opwarmen
3x10x20 kg :fire: dat was echt even heel zwaar aan het eind.

en toch met een voldaan gevoel naar huis! en geen last van mijn nek meer! Yesssss

Pittige training weer!

Heerlijke training hoor! :)

lekker hoor
deadliften moet je inderdaad even uitkijken voor je knietjes :)
maar als je nog zwaarder gaat dan ram je de stang niet zomaar tegen te knie aan

• #2.659
Dank je. :)

lekker hoor
deadliften moet je inderdaad even uitkijken voor je knietjes :)
maar als je nog zwaarder gaat dan ram je de stang niet zomaar tegen te knie aan
Ach.. beetje beurse knietjes trekt snel voorbij. Moet zeggen dat het bij de 45 kg al beter ging.
Als je te licht pakt heb je meer kans op knietjes raken. :D Ik moet dus gewoon zwaarder gaan he! ;)

---------- Toegevoegd om 20:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:54 ----------

Tijd voor beentrain!!!! Yeah!! Had er wel zin in na een dagje veel achter de pc!
Paar hele kleine dingen verhoogd.. is minimaal maar goed.. klopt ook wel want pak steeds mijn max!

Squat
5x20 en 5x25kg opwarmen
5x5x40 kg gaat nog steeds zwaar... maar meer lukt gewoon niet want dan gaat mijn techniek eraan. :(

legpress
10x120 kg opwarmen
3x10x155 kg (+2,5kg) zwaaaaar... maar zo lekker! :D

leg extension
10x30 kg opwarmen
3x10x48,5 kg (+1kg) Ging lekker!

walking lunges Lekker met brandende quads. :whip:
10x 5 kg DB's (20 passen, 10 per been) opwarmen
3x10x 8 kg DB's (20 passen per set, 10 per been) dat braaanddddd! Laatste paar passen moeizaam omhoog. :D dit voelt zo lekker!

abductor
10x20 kg opwarmen
3x10x32 kg (+1kg)

adductor
10x20 kg opwarmen
3x10x23 kg (+0,5kg)

Side bend superset v-crunch
10x10 kg 50x
10x10 kg 50x
10x10 kg 40x
10x10 kg 50x --> leeg.. :o

...