XXL Nutrition

Marina's Log

je blijft in je flow! nice
alleen de squat hangt vast of niet.....ff terug naar het tekenbordje daarmee?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.662
Goed bezig Marina!!
Fijn dat je het naar je zin hebt gehad van het weekend, alleen dan toch flink balen dat je last van je nek kreeg, en dan ook nog eens diarree.. Gelukkig heeft het je trainingen niet in de weg gezeten, ze zien er weer super uit!!
Heerlijk om dan tegen de eigen verwachtingen in toch een mooie train neer te zetten :).

• #2.664
Goed bezig Marina!!
Fijn dat je het naar je zin hebt gehad van het weekend, alleen dan toch flink balen dat je last van je nek kreeg, en dan ook nog eens diarree.. Gelukkig heeft het je trainingen niet in de weg gezeten, ze zien er weer super uit!!
Heerlijk om dan tegen de eigen verwachtingen in toch een mooie train neer te zetten :).
Thanks. :)
Ja ondanks alles valt het trainen best mee. Maar de rustdag vandaag was denk ik wel even nodig met alle hectiek op het werk. Maar ik mis het trainen. Hahahahaha

Heb een aantal weekjes terug nog een hele lieve gulle gift gehad. Opa had me om me te helpen een pot van 1 kg lactose/glutenvrije eiwitten opgestuurd. Samen met wat goodies. Echt zo verschrikkelijk lief! Maar de pot was helaas kapot toen het pakket aankwam.. :( maar heb het overgegooid in een lege pot die ik nog had. Helaas werkte mijn camera van mijn telefoon niet goed en mijn fotocamera was uitgeleend. Maar nu eindelijk een foto kunnen maken. Enige jammere is dat het eiwit nu al op is! :D Dus bij deze nogmaals dank je wel opa voor je lieve gulle ondersteuning met deze reeds opgebruikte pot eiwitten! xx

IMG_20140820_170124.jpg

IMG-20140910-WA0001.jpg

• #2.665
Was weer een lange dag op werk. Door ziekte van collega moet ik veel werk overnemen. Is wel leuk maar ook enorm druk en dus overwerk. Was laat met trainen maar wel alles gedaan! Voelde ook lekker en was daarna echt leeg. Voldaan naar huis in ieder geval. :)

Training Borst/Triceps/Biceps

Flat DB fly
10x7 kg opwarmen
3x10x10kg gaat lekker! maar zwaarder lukt niet...

Incline DB press
2x5x8kg opwarmen
5x5x12kg (+1 kg) 11 kg was bezet... dus gokte dat 12 zou lukken. Wel met trillende armpjes en goede concentratie. maar gelukt!

chest press de 1 kg blokjes waren weer weg.. dan maar 2,5 erbij gelegd. 0,5 kg meer dan vorige week
10x30 kg opwarmen
3x10x37,5 kg (+0.5 kg) ging wel loodzwaar en langzaam op het laatst.

Peck deck
10x10 kg opwarmen
3x10x17 kg (+1 kg) wel erg zwaar..

straight bar push down zelfde euvel.. 1 kg blokjes weg... dus de 2,5kg gepakt
10x10kg opwarmen
3x10x17,5kg (+0.5 kg)

rope push down
10x10kg opwarmen
3x10x15 kg Vorige week niet alle reps gered. Nu wel! :D

DB kickback
5x4 kg opwarmen
3x10x6 kg :fire: ... armen zaten zo vol....:o

straight bar cable curl Yep.. weer die missende 1 kg blokjes... :rolleyes:
10x10kg opwarmen.
3x10x15kg (+1,5 kg)

21-ers
4x15 kg Lekker branden!!! hahhahaha

concentration curl, staand achter leuning van de bench met arm op leuning
5x4 kg opwarmen
1x9x7 kg 21-ers (+1kg) faal op rechts als eerder :( dus terug naar 6 kg
2x10x6 kg Lekker knijpen en branden! :heart: enorm volle armen

en toen laat maar voldaan naar huis. :D
21-ers had voor conc curl gemoeten...
EZ-bar bezet.. en het was al laat.. had geen tijd om erop te wachten helaas. :( dus moeten overslaan...

Goed bezig hoor! Bijna overal verbetering :) respect nog steeds :D

Netjes! Zware db flyes hoor ;) Gaat lekker vooruit zo te zien

Geef mij ook zo een opa :)
Weer lekker gesport
Veel volume ook.. Gaat weer heel goed volgens mij

• #2.669
Goed bezig hoor! Bijna overal verbetering :) respect nog steeds :D
Dank je. :) het voelt ook goed!

Netjes! Zware db flyes hoor ;) Gaat lekker vooruit zo te zien
Dank je.:) Ze waren ook wel erg zwaar. Maar het gaat allemaal net aan. Haal met moeite de sets vol en dat is ook de bedoeling. Mijn max geven!

Geef mij ook zo een opa :)
Weer lekker gesport
Veel volume ook.. Gaat weer heel goed volgens mij
Hahhaa.. ja lief he!
Sporten gaat inderdaad lekker! Nu dat gewicht nog!

Ja ondanks alles valt het trainen best mee. Maar de rustdag vandaag was denk ik wel even nodig met alle hectiek op het werk. Maar ik mis het trainen. Hahahahaha

Heb een aantal weekjes terug nog een hele lieve gulle gift gehad. Opa had me om me te helpen een pot van 1 kg lactose/glutenvrije eiwitten opgestuurd. Samen met wat goodies. Echt zo verschrikkelijk lief! Maar de pot was helaas kapot toen het pakket aankwam.. :( maar heb het overgegooid in een lege pot die ik nog had. Helaas werkte mijn camera van mijn telefoon niet goed en mijn fotocamera was uitgeleend. Maar nu eindelijk een foto kunnen maken. Enige jammere is dat het eiwit nu al op is! :D Dus bij deze nogmaals dank je wel opa voor je lieve gulle ondersteuning met deze reeds opgebruikte pot eiwitten! xx

Bofkont!

Nicee gaat goed, en een lief cadeau :)

Wederom weer een mooie training!
En inderdaad, wat een ontzettend attent cadeau :).

Hoe gaat het overigens inmiddels met aankomen, zit er nu een beetje een stijgende lijn in?

Wat een leuk cadeautje!

Wat zijn 21ers? als ik er op google krijg ik resultaten met "swinging dance club dating" :D

Sorry als ik nu iets heel doms vraag :$

Ziet er uit als een leuke training!

dank jullie voor de complimentjes is voor mij kleine moeite om haar te helpen daar zijn wij vrienden voor

opa

Wat een leuk cadeautje!

Wat zijn 21ers? als ik er op google krijg ik resultaten met "swinging dance club dating" :D

Sorry als ik nu iets heel doms vraag :$

Ziet er uit als een leuke training!

21'ers is een combi curl oefening, met EZ-bar of gewone Barbell.
De eerste 7 doe je vanuit de ruststand naar onderarm horizontaal tov de grond.
De tweede 7 doe je vanuit de horizontale positie tot bovenin waar je extra kracht zet op je biceps. Dus knijpen zeg maar.
De laatste 7 doe je vanuit de ruststand tot helemaal bovenin.

De ruststand is armen helemaal uit laten zakken, zo lang mogelijk maken. Maar niet overstrekken.
Dit om de volle ROM (range of motion) van je biceps mogelijk te maken.
Vele filmpjes hierover (21 biceps google) laten slechte ROM zien.
Gewoon even terug naar de basis volle ROM. Onderstaand filmpje laat het goed zien.

Ik vind deze oefening de absolute bicep-bouwer. 3 of 4 sets met je zwaarst mogelijke gewicht.
Niet opbouwen maar gelijk je max. Dit kan je doen als 1e oefening en dan gebruik je 1 of 2 sets normale curls als opwarming en zo werkend naar je gewicht voor je werksets 21'ers.
Hierna hoef je in principe alleen nog maar een of twee biceps oefeningen te doen waarbij je de pomp tracht op te zoeken. Anyway dat is mijn manier.

http://www.youtube.com/watch?v=8YzaAwkjrM4

• #2.676

Nicee gaat goed, en een lief cadeau :)

Wederom weer een mooie training!
En inderdaad, wat een ontzettend attent cadeau :).

Hoe gaat het overigens inmiddels met aankomen, zit er nu een beetje een stijgende lijn in?
Dank je. Ja heel lief!

Mijn gewicht.. morgen weer wegen en dan zien. Het gaat imo niet snel.. kracht gaat wel minimaal steeds omhoog. Maar ik pak ook elke keer de max wat ik kan. dus nogal logisch da ik niet veel op kan hogen. Maar dat groeit nog wel dus zou je zeggen gewicht zal vast meegaan. maar morgen weet ik meer.

dank jullie voor de complimentjes is voor mij kleine moeite om haar te helpen daar zijn wij vrienden voor

opa
Yep... dank je wel vriend! :)

21'ers is een combi curl oefening, met EZ-bar of gewone Barbell.
De eerste 7 doe je vanuit de ruststand naar onderarm horizontaal tov de grond.
De tweede 7 doe je vanuit de horizontale positie tot bovenin waar je extra kracht zet op je biceps. Dus knijpen zeg maar.
De laatste 7 doe je vanuit de ruststand tot helemaal bovenin.

De ruststand is armen helemaal uit laten zakken, zo lang mogelijk maken. Maar niet overstrekken.
Dit om de volle ROM (range of motion) van je biceps mogelijk te maken.
Vele filmpjes hierover (21 biceps google) laten slechte ROM zien.
Gewoon even terug naar de basis volle ROM. Onderstaand filmpje laat het goed zien.

Ik vind deze oefening de absolute bicep-bouwer. 3 of 4 sets met je zwaarst mogelijke gewicht.
Niet opbouwen maar gelijk je max. Dit kan je doen als 1e oefening en dan gebruik je 1 of 2 sets normale curls als opwarming en zo werkend naar je gewicht voor je werksets 21'ers.
Hierna hoef je in principe alleen nog maar een of twee biceps oefeningen te doen waarbij je de pomp tracht op te zoeken. Anyway dat is mijn manier.
Thanks voor de uitleg. Hoef ik het niet meer te doen. :D
maar echt zoooo een lekkere oefeningen. Brand zo lekker! :fire:

---------- Toegevoegd om 21:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:25 ----------

na een dag van 10 uur werken toch nog even een lekkere beentrain eruit geknald. Ging nog opvallend goed na zo een lange dag. :)

Beentrain kuiten/hams/billen

seated calf raises opwarmen en daarna 100x in # sets superset met side bend 4x10x10kg per zijde
2x15x25kg opwarmen
35 kg werksets.
35x 28x 25x 18x (laatste had maar 12 gehoeven bedacht ik me achteraf) zit niet zover meer van 3 sets af!

calf raises staand
20x52,5 kg opwarmen
3x20x65 kg (+2,5 kg) door last van mijn schouder kom ik niet hoger. :( kuiten kunnen zoveel meer hebben.. merk dat aan de seated en legpress varianten.

calf presses in legpressafwisselend tenen bij elkaar/van elkaar/bij elkaar/van elkaar
4x20x187,5kg(+2,5 kg) zwaar.. dar brand goed. :D

lying leg curl
10x10 kg opwarmen
3x10x17,5 kg voelt lekker! hahahaha

Staand leg curl in leg extension machine
10x10 kg opwarmen
3x10x16 kg :fire: (+1 kg) gaat wel erg zwaar. Me like!

Barbell hip raises
4x12x35 kg (+2,5 kg) lekker knijpen die billen. :D. ik stus het bankje nu met 2 25 kg schijven.

v-crunch superset scharen
50x SS 20x
40x SS 20x
50x SS 20x
45x SS 20x

en toen voldaan naar huis.. wel erg laat.. maar ja.. voelt goed en ga zo lekker het weekend in. Morgen BBQ!!!

Jezus lekkere training hoor! En ik vond mijn benentraining van vandaag al killing haha.

Dank je. Ja heel lief!

Mijn gewicht.. morgen weer wegen en dan zien. Het gaat imo niet snel.. kracht gaat wel minimaal steeds omhoog. Maar ik pak ook elke keer de max wat ik kan. dus nogal logisch da ik niet veel op kan hogen. Maar dat groeit nog wel dus zou je zeggen gewicht zal vast meegaan. maar morgen weet ik meer.

Yep... dank je wel vriend! :)

Thanks voor de uitleg. Hoef ik het niet meer te doen. :D
maar echt zoooo een lekkere oefeningen. Brand zo lekker! :fire:

---------- Toegevoegd om 21:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:25 ----------

na een dag van 10 uur werken toch nog even een lekkere beentrain eruit geknald. Ging nog opvallend goed na zo een lange dag. :)

Beentrain kuiten/hams/billen

seated calf raises opwarmen en daarna 100x in # sets superset met side bend 4x10x10kg per zijde
2x15x25kg opwarmen
35 kg werksets.
35x 28x 25x 18x (laatste had maar 12 gehoeven bedacht ik me achteraf) zit niet zover meer van 3 sets af!

calf raises staand
20x52,5 kg opwarmen
3x20x65 kg (+2,5 kg) door last van mijn schouder kom ik niet hoger. :( kuiten kunnen zoveel meer hebben.. merk dat aan de seated en legpress varianten.

calf presses in legpressafwisselend tenen bij elkaar/van elkaar/bij elkaar/van elkaar
4x20x187,5kg(+2,5 kg) zwaar.. dar brand goed. :D

lying leg curl
10x10 kg opwarmen
3x10x17,5 kg voelt lekker! hahahaha

Staand leg curl in leg extension machine
10x10 kg opwarmen
3x10x16 kg :fire: (+1 kg) gaat wel erg zwaar. Me like!

Barbell hip raises
4x12x35 kg (+2,5 kg) lekker knijpen die billen. :D. ik stus het bankje nu met 2 25 kg schijven.

v-crunch superset scharen
50x SS 20x
40x SS 20x
50x SS 20x
45x SS 20x

en toen voldaan naar huis.. wel erg laat.. maar ja.. voelt goed en ga zo lekker het weekend in. Morgen BBQ!!!

schat weer goede training en er zit echt goede progressie in hoor en mooi met fijn gevoel weekend in en lekker vreten bbq

,,keep going strong,,

je vriend hvjx

• #2.680
Jezus lekkere training hoor! En ik vond mijn benentraining van vandaag al killing haha.
Dank je. :) Jouw beentrain was ook killing! :D

schat weer goede training en er zit echt goede progressie in hoor en mooi met fijn gevoel weekend in en lekker vreten bbq

,,keep going strong,,

je vriend hvjx
Thanks .x

Inderdaad bedankt voor de uitleg! Ziet er inderdaad heel leuk uit! Ga ik zeker proberen!
Het is echt een lekkere oefening. Had hem in een eerder schema ook. Zo lekker branden! Ben beniueuwd hoe je hem vind.

Terug
Naar boven