SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yep! en die avond is dan lekker hangen.Oeeeh, lekkere training zeg, en dat na een lange dag werken!
Wat is de avond dan heerlijk he, wetende dat je een effectieve dag heb gehad zowel wat betreft werk als wat betreft training.

ging beter dan vorige week! 

dat was echt even heel zwaar aan het eind.Thanks.Goed bezig.....
Veel oefeningen veel reps, ziet er goed uit
En hoe is het verder met het nekkie?

Dank je.

.
.Dank je voor je compliment.Als doorzettingsvermogen ook een spier was dan hoefde je die niet meer te trainen
Die is groter dan elke bodybuilder hier heeft.
Voorzichtig aan met de rest van de spieren![]()

en ik moet zeggen. Het is leuk werk. Op dit moment ook veel kantoor werk.. en na zo een lange dag vind ik het heerlijk even lekker te knallen in de gym. Kwam Rox nog tegen. Ziet er goed uit 3 weken voor zijn eerste wedstrijd. Dus even staan praten. 

en helaas geen spotter.
zwaaaaar... maar zo lekker!

dit voelt zo lekker!
Er waren maar 2 mensen... en 1 ervan zat al verveeld met zijn telefoon te spelen en de ander heb ik ooit een keer gevraagd en omdat ik maar 35 kg BP deed ging hij er echt zo bijstaan van moet dat... Niet echt de mensen om te vragen dus.Mooie training weer hoor!
Jammer van die laatste rep op de squat, volgende keer iemand vragen te spotten dan? ;-)
Helaas.. 
I love beentrains!Zulke beentrains zijn heerlijk!!
Moet je morgen nog een paar keer traplopen op kantoor?
Balen he, als je geen spotter voor handen hebt..
Vandaag weer een drukke werkdag? Succes!

Lijkt me echt heerlijk om die chin ups als warming up te kunnen doen!
En die upright row met EZ-bar, dat is ontzettend lang mijn favoriet geweest! Ik doe hem nu tegenwoordig wel eens met een plate (als er zo'n "gat" inzit waar je hem aan kunt optillen), geeft net een beetje een andere dimensie. Mocht je toe zijn aan variatie is deze zeker aan te raden.
Goed dat je traint ondanks zenuwpijn in je arm, dat getuigt wederom van karakter.

en dan even snel een paar setjes doen. 

Hahahha.. nou ik wil wel graag mijn sets volhalen hoor! Knallen is lekker inderdaad. dank je.Ach joh, een rep meer of minder... je hebt toch goed geknald?! Supertraining weer dame.

Dank je.Wow wat een gewichten komen hier voorbijgoeie training en idd super doorzettingsvermogen!

Mijn linker arm zakte weg... had echt zoiets van f**k-it.. vorige week was de eerste x 12 kg en dat lukte dus nu ook!
Wel soms moeizaam en met goede concentratie.
... linker arm had er ook geen zin meer in... 

(ik overigens wel hoor...
)Dank je.

Maar gezien hoe het geheel gaat mag ik niet klagen.

Dank je!

of misschien toch dat ik nu wel aankom? of omdat ik wat eerder gegeten had en dan later weg dat ik niet direct na het eten train maar even een uurtje ertussen??
maar wel een super voldaan gevoel erna!

(+1 kg) Ging zelfs voor mijn gevoel beter dan vorige week!
Zomaar opeens leek ik wel meer kracht te hebben. En dat aan het eind van de week. Apart.... maar lekker gevoel.Dank je!
Weer een hele lange dag... maar uiteraard wel trainen. Had wel door de proeven aan de nieuwe machines (veel hangen en staan) veel last van mijn nek. Het zijn dan vnl spieren in mijn nek en bovenrug die veel pijn doen. Denk zelf dat het misschien met houding te maken heeft. Als mijn arm pijn doet (zenuwpijn) ga ik meer naar voren staan. Ik had het dus echt gehad en dacht dat daardoor mijn trainen ook niet lekker zou gaan...
Maar toen ik begon had ik zoiets van gut.. wat hebben ze met die apparaten gedaan?? geolied ofzo?of misschien toch dat ik nu wel aankom? of omdat ik wat eerder gegeten had en dan later weg dat ik niet direct na het eten train maar even een uurtje ertussen??
Nou ja al met al geen idee waarom maar alles ging opeens superlekker en kon opeens ook alle gewichten iets verhogen. Als ik terugdenk sta ik nog verbaasd.maar wel een super voldaan gevoel erna!
Overigens.. na het trainen had ik geen last meer van mijn nek.
Nu thuis en moe van de hele week en lekker uithangen.
Beentrain kuiten/hams/billen
seated calf raises opwarmen en daarna 100x in # sets superset met side bend 5x10x10kg per zijde
2x15x25kg opwarmen
35 kg werksets.
40x 33x 28x Yesss... eerste keer in 3 sets!!!
calf raises staand
20x50 kg opwarmen
3x20x70 kg (+5 kg) door last van mijn schouder had ik dit dus echt niet verwacht!
calf presses in legpressafwisselend tenen bij elkaar/van elkaar/bij elkaar/van elkaar
4x20x190kg(+2,5 kg) zwaar.. dat brand goed.
lying leg curl
10x11 kg opwarmen
3x10x18,5 kg (+1 kg) vorige week haalde ik met zeer veel moeite de 17,5kg en nu gaat dit ook opeens! voelt lekker!
Staand leg curl in leg extension machine
10x11 kg opwarmen
3x10x17 kg(+1 kg) Ging zelfs voor mijn gevoel beter dan vorige week!
Barbell hip raises
4x12x37,5 kg (+2,5 kg) Dacht dat ik 40 kg niet zou redden.. maar heb zomaar het idee dat ik dat ook wel had kunnen redden.
v-crunch superset scharen
60x SS 20x
50x SS 20x
70x SS 20x
705x SS 20x
Ik was echt een beetje stunned...Zomaar opeens leek ik wel meer kracht te hebben. En dat aan het eind van de week. Apart.... maar lekker gevoel.
? als alles lekker loopt op het werk en een stuk stress valt weg is het koppie is leeg en gaat de training ook beter he