XXL Nutrition

Marina's Log

Goed bezig geweest met benen hoor :thumbs:

Wat fijn dat het zo lekker gaat nu op je werk, kan me voorstellen dat het een soort van frisse, nieuwe energie kan geven, heerlijk als het gewoon eens lekker loopt! :)

Mooi dat je zulke sterke trains kan neerzetten, ondanks de lange dagen op het werk!
Balen dat je dan zo veel last hebt van je nek, je verwacht dan inderdaad dat het trainen tegen zal vallen.. Heerlijk gevoel dat je dan alsnog een sterke train kunt neerzetten!!

Je gaat nog altijd lekker, de aanhouder wint!! ^^

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.703
oeh keep the gains comin'!!!
Dat is wel de bedoeling!!!

schat weer super train he en hoe kan nu ???? als alles lekker loopt op het werk en een stuk stress valt weg is het koppie is leeg en gaat de training ook beter he

,,, keep going strong,,

je vriend hvjxx
Dank je! Het gaat inderdaad allemaal redelijk nu! :)

Goed bezig geweest met benen hoor :thumbs:
Dank je. :)

Wat fijn dat het zo lekker gaat nu op je werk, kan me voorstellen dat het een soort van frisse, nieuwe energie kan geven, heerlijk als het gewoon eens lekker loopt! :)

Mooi dat je zulke sterke trains kan neerzetten, ondanks de lange dagen op het werk!
Balen dat je dan zo veel last hebt van je nek, je verwacht dan inderdaad dat het trainen tegen zal vallen.. Heerlijk gevoel dat je dan alsnog een sterke train kunt neerzetten!!

Je gaat nog altijd lekker, de aanhouder wint!! ^^
Ja het is echt heel fijn. Collega die een hekel aan me heeft is nu dus tijdelijk ziek. Iedereen is zo anders en de sfeer is zoveel beter. Dat doet veel. :)

Ik had echt gedacht zal wel tegenvallen. maar dat viel echt zoooo mee. heerlijk die train.

Dank je. Ik hoop het! was vandaag voor het eerst weer wat aangekomen. 3 ons in een week. Nu zien of het er echt bijzit en doorzet! :D

Mooi, hier ook positieve geluiden
Houden we zo hoor! :)

Ik sluit me aan bij Grosje. ;)
Fijn om positieve geluiden te horen!

Yesss, goed zo, mooi dat je bijgekomen bent!! Hopelijk zet het zich verder ook voort!

• #2.707
  • #2.708
Vandaag weer zo een dag van 10 uur werken. Was erg druk en veel bij de machines moeten doen. Wel leuk.. problemen tackelen en oplossen. Maar daardoor pas om 17:00 @ de gym... Maar goed.. trainen gaat gewoon door! Ben gewoon rustig begonnen en heb gewoon gekeken hoe ver ik kwam met mijn schema. Beter wat minder oefeningen echt goed dan meer en afgeraffeld. Maar al met al toch bijna alles gered!

Training vandaag rug/schouders
chin ups opwarmen
3x5 BW

Reverse pull down small
10x25kg opwarmen
3x10x41 kg zwaar... laatste reps echt tergend langzaam.

Horizontal cable row v-stang
10x21kg opwarmen
3x10x32 kg (+1)

BOR (barbell onderhandse grip)
10x20 kg opwarmen
1x10x37,5 kg Ging zwaar moeizaam en techniek ging niet goed... :( keek eens even goed. zat er 5 kg meer op dan vorige week. :rolleyes:
2x10x35 kg (+2,5 ) Maar nu met goede techniek!

Deadlift
2x5x20 kg opwarmen
5x45 kg Lukte vorige week 5 sets... toch verhogen
5x5x50kg (+5 ) ging best goed! en voor het eerst meer dan BW. :)
1x4x50kg even extra.. goed gelet op vorm en zag hier een lichte buttwink... Kan ook zijn geweest omdat ik al aardig moe was. Maar ik wil de vorm goed hebben. Dus volgende keer 47,5 kg en letten op techniek.

rotary cuff oefeningen opwarmen
2 sets met 1,25 kg schijfjes

Arnold presses
2x5x4 kg opwarmen
5x5x9 kg lekker zwaar. :fire: ging beter dan vorige week! :)

front raises staand en die valt altijd tegen na de arnold press.
10x3kg opwarmen
3x10x6 kg wel erg zwaar. Maar het ging!!! :D

bent over side raise liggend
10x3 kg opwarmen
1x10x7kg lekker knijpen. Ik dacht probeer toch eens de 8 kg
2x10x8 kg (+1) Wel erg zwaar... effe 15 sec pauze in derde set op rep 8..

Upright row EZ-bar
was bezet.. en de andere barbells ook.. :(
Wilde toch nog een oefening doen.. dus shruggs gedaan

Dumbell shruggs
3x10x13 kg

en toen was het erg laat.. snel naar huis en eten. :D

Ik zie weer een positieve training met veel leuke smileys! Goeie progressie!

Lekker hoor
Zelf ook vandaag 10 uur zonder pauze gewerkt toen een uur naar huis rijden om eten te koken voor de familie
Trainen is dan toch een soort van ontspanning door inspanning

Vandaag weer zo een dag van 10 uur werken. Was erg druk en veel bij de machines moeten doen. Wel leuk.. problemen tackelen en oplossen. Maar daardoor pas om 17:00 @ de gym... Maar goed.. trainen gaat gewoon door! Ben gewoon rustig begonnen en heb gewoon gekeken hoe ver ik kwam met mijn schema. Beter wat minder oefeningen echt goed dan meer en afgeraffeld. Maar al met al toch bijna alles gered!

Training vandaag rug/schouders
chin ups opwarmen
3x5 BW

Reverse pull down small
10x25kg opwarmen
3x10x41 kg zwaar... laatste reps echt tergend langzaam.

Horizontal cable row v-stang
10x21kg opwarmen
3x10x32 kg (+1)

BOR (barbell onderhandse grip)
10x20 kg opwarmen
1x10x37,5 kg Ging zwaar moeizaam en techniek ging niet goed... :( keek eens even goed. zat er 5 kg meer op dan vorige week. :rolleyes:
2x10x35 kg (+2,5 ) Maar nu met goede techniek!

Deadlift
2x5x20 kg opwarmen
5x45 kg Lukte vorige week 5 sets... toch verhogen
5x5x50kg (+5 ) ging best goed! en voor het eerst meer dan BW. :)
1x4x50kg even extra.. goed gelet op vorm en zag hier een lichte buttwink... Kan ook zijn geweest omdat ik al aardig moe was. Maar ik wil de vorm goed hebben. Dus volgende keer 47,5 kg en letten op techniek.

rotary cuff oefeningen opwarmen
2 sets met 1,25 kg schijfjes

Arnold presses
2x5x4 kg opwarmen
5x5x9 kg lekker zwaar. :fire: ging beter dan vorige week! :)

front raises staand en die valt altijd tegen na de arnold press.
10x3kg opwarmen
3x10x6 kg wel erg zwaar. Maar het ging!!! :D

bent over side raise liggend
10x3 kg opwarmen
1x10x7kg lekker knijpen. Ik dacht probeer toch eens de 8 kg
2x10x8 kg (+1) Wel erg zwaar... effe 15 sec pauze in derde set op rep 8..

Upright row EZ-bar
was bezet.. en de andere barbells ook.. :(
Wilde toch nog een oefening doen.. dus shruggs gedaan

Dumbell shruggs
3x10x13 kg

en toen was het erg laat.. snel naar huis en eten. :D

goede training na een lange werkdag ben trots op jou vriendin

,, keep goinig strong,,

je vriend hvjx

Dat ging weer lekker Marina, vind het altijd leuk je trainingen weer terug te lezen!
Had het volgens mij al eerder gezegd, maar ik doe zelf wel eens upright rows met een plate, mocht de EZ-bar een keer bezet zijn zou ik die zeker eens aanraden, vind het zelf altijd een welkome afwisseling!
En Arnold presses, die wil ik ook maar eens gaan proberen.. Zag hem voorbij komen in dat boek dat ik voor mijn verjaardag gekregen heb, lijkt me een heerlijke oefening! Ben echter nogal gehecht aan mijn vaste ritme, dus zal eens kijken wanneer ik de ballen heb weer eens wat nieuws te proberen :').

• #2.714
Ik zie weer een positieve training met veel leuke smileys! Goeie progressie!
Thanks. Nu dat gewicht nog he! :)

Lekker hoor
Zelf ook vandaag 10 uur zonder pauze gewerkt toen een uur naar huis rijden om eten te koken voor de familie
Trainen is dan toch een soort van ontspanning door inspanning
Pauze?? dat kennen wij niet.. het is gewoon bakken mee en doordraaien. hahahaha. en met mazzel achter mijn pc wat banden invoeren en eten. Maar een echte pauze heb ik al tijden niet gehad. Dan snel naar de gym en trainen. Naar huis en meteen mealprep voor de volgende dag en koken voor de avond tegelijk. Eten even zitten en eten en slapen. Nou dan is inderdaad die training tussendoor zalig! Inspannende ontspanning inderdaad! :)
totally agree

lekkere train weer marina.
Thanks. :)
goede training na een lange werkdag ben trots op jou vriendin

,, keep goinig strong,,

je vriend hvjx
Thanks. :)

Dat ging weer lekker Marina, vind het altijd leuk je trainingen weer terug te lezen!
Had het volgens mij al eerder gezegd, maar ik doe zelf wel eens upright rows met een plate, mocht de EZ-bar een keer bezet zijn zou ik die zeker eens aanraden, vind het zelf altijd een welkome afwisseling!
En Arnold presses, die wil ik ook maar eens gaan proberen.. Zag hem voorbij komen in dat boek dat ik voor mijn verjaardag gekregen heb, lijkt me een heerlijke oefening! Ben echter nogal gehecht aan mijn vaste ritme, dus zal eens kijken wanneer ik de ballen heb weer eens wat nieuws te proberen :').
Dank je. :)
Ik had eraan gedacht... maar als alle 6 de barbells bezet zijn, meestal door gasten die er wo wel een 80 kh opgooien, zijn dus ook meteen alle plates op.. alleen de 5 kg en 2,5 kg hangen er dan nog.. :( en die zijn toch echt veel te licht.
Arnold press heb ik er nu in dit schema voor het eerst in. Echt een super lekkere oefening!
Probeer hem eerst gewoon een keer. Misschien kan je hem wel ergens in je huidige schema inpassen. :)

---------- Toegevoegd om 20:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:21 ----------

Lange dag @ werk weer. Maar wel weer een paar goede dingen voor elkaar. Ook dat geeft energie. :)
Dus weer laat in de gym. Maar even lekker geknald.

Beentrain.
Squat
5x20 en 5x40kg opwarmen
5x5x42,5 kg (+2,5kg) maar gaat toch erg zwaar...
Toen ik klaar was dacht ik dat ik het wel even kon filmen. Dus extra set gedaan. Maar die ging niet helemaal lekker meer na alle andere sets. :o Ik zakte te snel en was net niet parallel. Ik stak mijn kont niet ver genoeg naar achteren en moet ook beter focussen op ademen. Geen onoverkomelijke dingen. Maar wel goed om wat meer op te focussen volgende keer. (zijn de tips die ik kreeg van een vriend :) )

legpress
10x120 kg opwarmen
3x10x157 kg (+1kg) alle beetjes helpen he! :D zwaaaaar... tijdens de derde set op rep 6 en 9 even een paar tellen pauze... :o

leg extension
10x30 kg opwarmen
3x10x50 kg Dit voelde na die squat en legpress als lood.... Maar deze keer wel alle reps met volledige rom. Vorige week lukte dat niet.

walking lunges Lekker met brandende quads. :whip:
10x 5 kg DB's (20 passen, 10 per been) opwarmen
3x10x 8 kg DB's (20 passen per set, 10 per been) dat braaanddddd! Laatste paar passen moeizaam omhoog. :D dit voelt zo lekker!

abductor
10x21 kg opwarmen
3x10x33 kg (+0,5kg) Ik dacht ik probeer het.. zag nl 3 1 kg blokjes liggen

adductor superset met side bends
10x20 kg opwarmen
3x10x24,5 kg (+1kg) De 1 kg blokjes waren terecht... dus kon het proberen. Maar laatste 2 reps van set 3 wel een beetje cheatend. :o
side bends: 4x10x10 kg per zijde

v-crunch superset scharen
76x ss 20x
64x ss 20x
70x ss 20x
40x ss 20x --> leeg....

en toen even heel snel omgekleed en even bij de fysio mijn nek/schouders/rug laten tapen.
Door het meer staan op mijn werk (je gaat toch enigzins hangen merkte ik) heb ik weer wat meer last van mijn spieren daar (alhoewel dat al enorm veel minder is nu ik weer goed kan trainen)... Leek me handig toch even te laten tapen nu ik haar zag. Heb namelijk morgen weer een lange productieproef te gaan.

Mooie training weer hoor!
En met die filmpjes van Judith weet je nu hoe het moet ;-)

Lekkere training hoor. Lekker door knalleh.

Pff een hoop v-crunches.. nice!!

Terug
Naar boven