Moess
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 211
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 23%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks allemaal.

... 

.Thanks voor de tip. Heb verschillende mogelijkheden qua cable om die zo te doen inderdaad. Zal eens kijken.Nice workout. Als evt vervanger van de dumbell kickback kan je hem ook met de cable doen. Van boven af enkel de catrol pakken met je hand en dan in een BOR houding staan en dan zo met de cable de kickback doen. Vind hem heerlijk! Fijner en geconcerteerder als met een dumbell [emoji5]️

Thanks voor de tip. Heb verschillende mogelijkheden qua cable om die zo te doen inderdaad. Zal eens kijken.![]()

Als ik eraan denk pak ik hem volgende week even mee. Ik had het vandaag even willen proberen.. maar door drukte ook maar een half uur tijd.. dus net genoeg om alleen effe borst te doen.Lijkt me ook een fijne manier van kickbacks! Laat je weten wat je er van vond als je hem gaat proberen, Marina?
Klinkt allemaal erg hectisch, Marina.. Veel spanning en drukte, je houdt je er weer goed onder!
Goede manier van splitsen wat betreft trainen, ziet er lekker uit.
Houd je taai!

Moet eerlijk zeggen dat dit wel even meer dan zat was voor vandaag...
Dat ga ik doen ook.. Als het maar enigzins lukt ga ik morgen eerder naar huis. Moet alleen dan wel zo zijn dat er geen uitloop is op de machines. Dat is het nadeel van werken in een productieomgeving. Maar het weekend wordt een oase van rust.Als je zo druk bent en ook nog slecht slaapt zal dat niet ten goede komen van je groei.
Zoek je rust.
En morgen misschien ook even lekker in de sauna liggen. Dat zal de rust vast ook ten goede komen.Dat haalt helaas niets uit Grosje.. ik kan er om 22:00 in gaan liggen maar dan nog slaap ik niet voor 00:00 in.. ik ga standaard om 23:00 naar bed.. moe of niet.. en standaard 6:00 op.. ook als ik eerder wakker ben.. Dus ja.. vast ritme moet helpen zou je zeggen..
Ik heb al veel geprobeerd.. slaap nu al 13 jaar zo slecht... om 21:00 naar bed of 22:00 heb ik ook geprobeerd.. maar dan nog.. ik slaap niet in.. slaap ik wel iets vroeger in dan ben ik om 2:00 weer wakker.. De laatste tijd ga ik dus om 23:00 erin en ben ik rond 3:00 wakker.. heel soms 4:00.. dan zie ik gewoon de uurtjes wegtikken.. ik ga me er niet druk om maken want dan slaap je nog slechter.Dat is jou ritme. Probeer eens als je om 22:00 gaat ZMA (werkt bij vele niet) anders Melatonine. Dan slaap je wel hoor! 7-8u goede slaap is normaal. Mocjt jet korter zijn zou ik toch langs de dokter gaan voor slaapmiddelen [emoji12]
Dank je. Yep.. nu al zo een 13 jaar... Ik heb alleen ed periode dat ik onder meds zat van mijn nekhernia beter geslapen.. maar ja.. dat wil wel met 5 tramadol en zooi PCM per dagGoed dat je toch ben gaan trainen, wel vervelend van dat slaap tekort heb je vaker toch? Had er eerder iets over gelezen. Lijkt me wel naar hoor sterkte, hoop dat je snel weer normaal kan slapen
maar sindsdien ik daarmee gestopt ben is het weer terug bij af. helaas...Die hoop blijf ik houden!Pfff da is crap zeg... Zou toch zegge naar een drukke werkdag en workout dat je toxh wel moet kunne slapen...

Ja melatonine en dan wel die van 2 mg en niet die van 0,1 mg! Want dat doet niks. Heb je die van 2 mg wel eens geprobeerd? Slaap je zeker van in... je gaat vanzelf gapen, en sommige mensen slapen er ook beter van door.

)
Niet verwacht dat dat zou lukken. 
(+0,5 kg) Voelt goed!

.