MMA freak
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 95
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekkere training weer!!
Een teveel aan melatonine (juiste dosering is voor iedereen anders) kan averechts werken en zorgen voor onrustige slaap.
Beter lage dosis proberen en ophogen als het nodig is.
Als ik die 3mg neem lig ik de hele nacht wakker, 0.4mg is voor mij de juiste dosis..
Tja.. het is niet fijn.. maar het is nu weekend gelukkig!naar met dat slechte slapen icm drukke werkdagen!
ff weekeindje bijtanken nu!
Dank je.Lees dit na jouw reactie op mijn logje, wat een prachtige, sterke train. Respect hoor, je geeft maar niet op!.
Ik hoop dat je vannacht wat beter kunt slapen en van het weekend wat kan ontspannen.
Hoe gaat het nu met je schoonmoeder?
Zoals je trouwens inmiddels weet werken zaken zoals melatonine (5mg) ook niet bij mij. Slaappillen gebruik ik ook maar max eens per 2 weken (wanneer slaaptekort weer dagelijks functioneren te veel benvloedt. Mocht je toch iets vinden wat ook maar een beetje werkt, ik houd me aanbevolen!
jij bent net zo een dorozetter!
Dank je.Lekkere training weer!!
Een teveel aan melatonine (juiste dosering is voor iedereen anders) kan averechts werken en zorgen voor onrustige slaap.
Beter lage dosis proberen en ophogen als het nodig is.
Als ik die 3mg neem lig ik de hele nacht wakker, 0.4mg is voor mij de juiste dosis..

Ik zal het uitvinden of dat het echt is. Omdat het in het begin wel hielp.

. (Goh, had ik beter niet kunnen zeggen, weet wat me te wachten staat wanneer ik mijn training ook eens als zodanig omschrijf..
)
.Het lijkt te helpen. Dus we zullen zien.Zou inderdaad wel fijn zijn als je eindelijk een oplossing zou kunnen vinden, 13 jaar slaapproblemen is niets niets pff.
Toch weer een goeie training hoor![]()

Hahahaha... nou ja het ging redelijk. vandaag was flut voor mijn gevoel. Maar ja... gevoel zegt niet alles. Zolang ej alles geeft wat je op dat moment is huis hebt train je goed wordt er vaak gezegd. Dan moet ik dat maar aannemen want zo voelt het niet.Je gaat weer lekker, top!! Niets "redelijk", "redelijk" is als je hebt besloten op de bank te blijven zitten... (Goh, had ik beter niet kunnen zeggen, weet wat me te wachten staat wanneer ik mijn training ook eens als zodanig omschrijf..
)
Heerlijk dat je dit weekend even hebt kunnen bijkomen, dat moet goed voelen.. Zou helemaal mooi zijn als er nu eindelijk eens wat aan je slaapproblemen gedaan kan worden.. Zouden je trainingen dan nog knallender zijn dan nu?
Benieuwd naar het vervolg bij de huisarts!
En hopelijk deze week alsnog weer lekker wat uurtjes slaap pakken.

Ik slik niet veel hoor. Alleen nefidipine voor mijn hand. (Raynaud achtige verschijnselen waarbij mijn hand zo nu en dan blauw wordt). verder alleen dus die 2 amytriptiline. Verder niets aan meds.. ja.. de pil.pfoei, ik hop dat dit medicijn lijkt te helpen.
Pft je slikt nogal wat verschillende zaken he.
wel een lekkere train, die arnold presses zijn impressive!

Het lijkt te helpen. Dus we zullen zien.
dank je.
Hahahaha... nou ja het ging redelijk. vandaag was flut voor mijn gevoel. Maar ja... gevoel zegt niet alles. Zolang ej alles geeft wat je op dat moment is huis hebt train je goed wordt er vaak gezegd. Dan moet ik dat maar aannemen want zo voelt het niet.
Weekend was lekker. Tot nu toe merk ik er nog niet veel van met trainen. maar ja.. overwerk en ed hele dag lopen en staan hakt er ook wel in... Ik mag iig 20 mg blijven slikken. Ik hoop echt zsm een afspraak te maken om eens verder te zoeken naar oorzaken.
Ik hoop het ook.
Ik slik niet veel hoor. Alleen nefidipine voor mijn hand. (Raynaud achtige verschijnselen waarbij mijn hand zo nu en dan blauw wordt). verder alleen dus die 2 amytriptiline. Verder niets aan meds.. ja.. de pil.
Aan supps alleen zma en vitD. Dus valt wel mee.
dank je. Die Arnold presses vind ik zoooo lekker!![]()

Maar jij bent weer goed in heel veel andere dingen he!ik haat die arnold presses....ik haat presses
(lees: ik ben megaslecht daarin).
je weet dat de pil nadelig effect heeft op opbouwen spiermassa? er zijn alternatieven, wie weet zijn er wel die geschikt voor je/jullie zijn?

)

dit voelt zo lekker!
Maar laatste 2 reps van set 3 wel een beetje cheatend. 
Mooie training weer
Gaat toch goed als ik het zo lees
Vervanger voor de pil... Een euro tussen je knieen houden

Dank je.

) Ik was op zoek naar een 1 kg blok.. was er niet.. dus heb ik gewoon een 1,25 kg schijfje aan de pin gehangen. Die donderde er alleen steeds af als ik met een set klaar was. 
... 

en een pot zink tabletten en wat samples! Echt zo verschrikkelijk lief en ben er zo blij mee!
Goed dat ik er geen foto van heb gemaakt.. die kop van mij dan he!
Maar dit is wel een heel lief gebaar. Dank je opa voor je superlieve gebaar en je steun hiermee! Goede vrienden zijn kostbaar en zeldzaam en ik ben zuinig op onze vriendschap. xx
Maar altijd positief als je het goed hebt
Dat hoor je niet zo vaak meer.
Die 21ers moet ik ook echt gaan uitproberen, zie t steeds vaker langskomen hihiDank je.Mooie training hoor. En wat lief een echte sugargrandpa![]()
letterlijk een sugar grandpa. 
hahahah.. ja lief he!Ik zoek nog een adoptieopa die dat ook doet voor mij

Het voordeel van de nectar is dat hij lactose en glutevrij is. Heb zelf een keer vanille en pink grapefruit gehad en zijn erg lekker en nergens last van. Nadeel is dat het duur is..Over die nectar heb ik toevallig laatst goede verhalen in mijn gym gehoord, dat zou de beste whey zijn ? ik heb nu Whey perfection maar was ook al aan t denken om over te stappen. Is het aan te raden?
- Zoekt hij meer vriendschappen ?+)
-Ik vind het heel cool voor je dat het zo leuk is op t werk ook al heb ik geen idee wat het precies inhoudt wat je typtMaar altijd positief als je het goed hebt
Dat hoor je niet zo vaak meer.
- mooie training! kort maar krachtig heDie 21ers moet ik ook echt gaan uitproberen, zie t steeds vaker langskomen hihi
Ik vind het echt een aanrader!
Wij maken ze op rollen van 2-4 meter breedte en de machine bouwer zet ze dan in de goede afmetingen op het apparaat. maar er komt nog veel bij kijken om zo een bandje te maken. Als je op schiphol komt.. alle incheckbanden etc maken wij ook bij ons op lokatie En ook de banden waar de marsjes en bounties op worden gemaakt.
dat palmboompje in de bounty is een speciaaltje ie wij voor nestle maken. Ach.. ik ben een vrouw in een mannenwereldje en bevalt me prima als enigste vrouw in de fabriek. Zou je best wat meer info kunnen pm-en om een beeld te krijgen.