Fitness Seller

Marina's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.761
Potte zien er wel grappig uit. Net een snoeppot haha. Maar is de het waard om lactose/glutevriue whey te gebruiken? In welk opzicht zie je er een voordeel in?
Ik ben lactose intolerant en heb een gluten allergie. Dus ja.. ik zie er wel voordeel in niet de hele dag met buikpijn/kramp/diarree etc rond te lopen.

Ahzo ja dan zeker! Dan kan ik het zeker begrijpen!! Dacht eerst van miss dat je ook zo iemand was die het wilt vermijden voor iets onzinnings haha. Dit zal dan in jou geval zeker een voordeel zijn! Jammer dat het stuk duurder moet zijn :(

• #2.763
Ahzo ja dan zeker! Dan kan ik het zeker begrijpen!! Dacht eerst van miss dat je ook zo iemand was die het wilt vermijden voor iets onzinnings haha. Dit zal dan in jou geval zeker een voordeel zijn! Jammer dat het stuk duurder moet zijn :(
Als het kon zou ik ook gewone whey nemen omdat dat gewoon veel goedkoper is. Maar ik ben juist veel te blij dat dit bestaat en ik zonder klachten wel gewoon mijn eiwitten erbij kan pakken. Eigenlijk is het niet eerlijk dat het zo duur is... Ik kan er ook niets aan doen dat ik er niet tegen kan... :( Baal er soms ook echt van.. ik mis nog altijd mijn verse warme afbakbroodjes met gekookte eitjes op zondag. :D dat ruikt zooooo lekker...

Strakke trainingen weer hoor! :D
En fantastisch die vriendschap :) Zulke vrienden moet je zuinig op zijn! Maar dat ben je ook wel lijkt me :D

Lastig dat je zowel lactroseintollerant als een glutenallergie hebt, valt er een hoop voor je af in de super. Een vriendin van mij heeft glutenallergie en iedere x ben ik weer verbaasd over wat ze allemaal niet kan eten. Vooral een hoop E-nummers waar je helemaal niet bij stil staat.

En fantastisch die vriendschap :) Zulke vrienden moet je zuinig op zijn! Maar dat ben je ook wel lijkt me :D

Lastig dat je zowel lactroseintollerant als een glutenallergie hebt, valt er een hoop voor je af in de super. Een vriendin van mij heeft glutenallergie en iedere x ben ik weer verbaasd over wat ze allemaal niet kan eten. Vooral een hoop E-nummers waar je helemaal niet bij stil staat.

dank je moess

---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:22 ----------

Over die nectar heb ik toevallig laatst goede verhalen in mijn gym gehoord, dat zou de beste whey zijn ? ik heb nu Whey perfection maar was ook al aan t denken om over te stappen. Is het aan te raden?

- Zoekt hij meer vriendschappen ?+)

-Ik vind het heel cool voor je dat het zo leuk is op t werk ook al heb ik geen idee wat het precies inhoudt wat je typt:D Maar altijd positief als je het goed hebt :) Dat hoor je niet zo vaak meer.

- mooie training! kort maar krachtig he :D Die 21ers moet ik ook echt gaan uitproberen, zie t steeds vaker langskomen hihi

haha je bent welkom hoor romyw

Klinkt erg leuk dat werk! Heel interessant werk in ieder geval!

Die whey ga ik wel eens proberen, ik heb opzich geen gluten/lactose intolerantie zover ik weet maar door positieve reacties ga ik het toch eens bestellen als m'n huidige pot op is :) Wie weet voel ik me er fijner bij :)

• #2.767
Even een herhaling van mijn train vandaag.. die is inmiddels ver achter gevallen. :D

Vandaag weer een extreem drukke dag gehad op werk.. was weer even 10 uurtjes bikkelen. Maar de resultaten mogen er zijn! Vond het wel leuk om vandaag samen met een collega een compleet nieuwe zelfbedachte productie route testen en het is gelukt. Volgende week kunnen we inplannen in de reguliere productie. Das echt gaaf! Nou ja.. daardoor was het dus weer tegen 17:00 gelopen en morgen zal het ook flink uitlopen. Dus weer gesplitste train ivm tijdnood. Vandaag even snel triceps/biceps en buik maar gelaten voor wat het was... en morgen borst.

Korte train triceps/biceps
straight bar push down
10x10kg opwarmen
3x10x20kg

rope push down
10x10kg opwarmen
3x10x16,25 kg (+0,25 kg :p ) Ik was op zoek naar een 1 kg blok.. was er niet.. dus heb ik gewoon een 1,25 kg schijfje aan de pin gehangen. Die donderde er alleen steeds af als ik met een set klaar was. :D

DB kickback
5x4 kg opwarmen
3x10x6 kg :fire: ...

straight bar cable curl
10x10kg opwarmen.
3x10x16kg (+1 kg) Eindelijk wat hoger....Maar wel de laatste rep van set 3 beetje cheat. :o

21-ers
4x15kg dat brand lekker!

concentration curl, staand achter leuning van de bench met arm op leuning
5x4 kg opwarmen
3x10x7 kg Leuk om die ader over je biceps te zien lopen. :D

Dat was even kort. Geen tijd meer voor buik.
Heb een verrassingspakketje opgestuurd gekregen en moest dat ophalen. :D

Eecht zooooo lief. Als goede vriend en steun in mijn strijd om massa te bouwen heb ik weer een mooi pakketje gekregen met wat supps. 2 potten lactose/glutenvrije eiwitten van 900 gram :eek: en een pot zink tabletten en wat samples! Echt zo verschrikkelijk lief en ben er zo blij mee!
Stond er echt bij en mijn bek viel open van verbazing! :o Goed dat ik er geen foto van heb gemaakt.. die kop van mij dan he! ;) Maar dit is wel een heel lief gebaar. Dank je opa voor je superlieve gebaar en je steun hiermee! Goede vrienden zijn kostbaar en zeldzaam en ik ben zuinig op onze vriendschap. xx

---------- Toegevoegd om 22:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:40 ----------

schat het is je weer van harte gegund geniet er maar van

je vriend hvjou x
Dank je. :) ik zal er zeker van genieten! xx

Dank je. :)
Ja vriendschap is iets heel belangrijks.. echte goeie vrienden zijn moeilijk te vinden en ik kan ze op 1 hand tellen. Ik ben er zeker zuinig op.

het is inderdaad lastig. Maar eenmaal eraan gewend weet je wat wel en niet kan en dan valt het me best mee.
Klinkt erg leuk dat werk! Heel interessant werk in ieder geval!

Die whey ga ik wel eens proberen, ik heb opzich geen gluten/lactose intolerantie zover ik weet maar door positieve reacties ga ik het toch eens bestellen als m'n huidige pot op is :) Wie weet voel ik me er fijner bij :)
Ik hou van mijn werk en vind het erg leuk. Lekker in de fabriek met de jongens en zien hoe we de boel draaiend houden en steeds weer optimaliseren en meer efficiency in de processen brengen. Momenteel ben ik bezig met opstart van nieuwe machines en een zooi problemen oplossen om goed te kunnen produceren.

Tja.. als je je er beter bij voelt kan je het zeker doen. Je zal het alleen wel in je portemonee voelen. Het is gewoon duur ten opzichte van gewone whey.... helaas..

Mooie training!! Jammer je geen tijd meer had voor buik.. Getver, dat tijdgebrek de hele tijd, blijf voor je hopen dat je sneller in wat regelmatiger vaarwater terecht komt :).
Moet ik soms vanwege tijdgebrek ook skippen, maar vind dat stiekem nooit zo erg :rolleyes:
En inderdaad, wat een fantastisch pakket lag er op je te wachten! Wat een lieve "sponsor" heb je toch, zoals je zelf zegt: een vriend om zuinig op te zijn. Dit soort verrassingen blijven ontzettend leuk, lijkt me ook erg motiverend!

Jij kan er weer tegenaan, op de naar volgende, knallende training!!

Opa is weer goed bezig geweest, en jij ook!
Vandaag rustdag?

• #2.770
Mooie training!! Jammer je geen tijd meer had voor buik.. Getver, dat tijdgebrek de hele tijd, blijf voor je hopen dat je sneller in wat regelmatiger vaarwater terecht komt :).
Moet ik soms vanwege tijdgebrek ook skippen, maar vind dat stiekem nooit zo erg :rolleyes:
En inderdaad, wat een fantastisch pakket lag er op je te wachten! Wat een lieve "sponsor" heb je toch, zoals je zelf zegt: een vriend om zuinig op te zijn. Dit soort verrassingen blijven ontzettend leuk, lijkt me ook erg motiverend!

Jij kan er weer tegenaan, op de naar volgende, knallende training!!
Ach ja... heb wel een setje side bend gepakt. Meestal doe ik buik maar met 2 oefeningen 2 x per week... Vandaag kwam het er ook niet van misschien morgen.. dan heb ik tenminste 1 x buik gedaan deze week. :o
Het is ook niet mijn favoriet. Maar ik merk dat hoe sterker mijn core s de te minder last ik heb van mijn nek. Dus het heeft een goed doel. En anders wordt het thuis gewoon even doen.
Yep... inderdaad fantastisch! :D

Opa is weer goed bezig geweest, en jij ook!
Vandaag rustdag?
Ja.. we hebben allebei flink uitgepakt. :D
Nope.. je was nog niet wakker denk. ;) staat bij mijn train. heb hem gesplitst. gisteren even snel armen en vandaag een half uurtje borst. Was wel een kort half uurtje. :o

---------- Toegevoegd om 20:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:01 ----------

Het was weer drukte van hier tot en met... dus vandaag stond borst op program... werd dus een zeer korte borst train. Nog geen half uur. Wel even zitten lachen.. 3 jochies.. met schema in de hand net begonnen en squatten.. schuiven 40 kg aan de bar van 15 kg en beginnen.. met nog geen eens 1/4 squatjes.. zakten letterlijk 10 cm naar beneden en met trillende naar binnen gebogen knietjes omhoog.. en elkaar maar zeggen hoe goed ze het doen. Vond het wel grappig.. oke.. ik squat ook maar 42,5 kg maar kom iig nog parallel. :D

Maar goed.. genoeg geluld.. zeeeeeeer korte borst train.

Flat DB fly
10x7 kg opwarmen
3x10x11 kg (+1 kg) zwaaaaarrr.. niet normaal! en echt met trillende armen... maar gelukt!

Incline DB press
2x5x8kg opwarmen
5x5x12kg wel zwaar na die fly's :D

cable cross over high had even zin in wat anders en vind deze zo zalig!
1x10x40 kg aan beide zijden
3x10x50 kg aan beide zijden

chest press
10x25 kg opwarmen
2x10x35 kg dat viel me tegen na de cross over zo hoog mogelijk te hebben gepakt. :o

geen tijd meer voor buik... alweer... misschien morgen nog 1 of 2 oefeningen. Dan heb ik tenminste 1 x buik gedaan deze week. :D

Heb trouwens een soort van bultje in mijn knie aan ed bovenzijde.. opgezet en het gloeit en kan het zeg maar met de huid pakken.. beetje een knikker.. heel raar... dus morgen zit seated calf raises er wss niet in. Gloeien zal wss duiden op ontstoken. :( Heb er verder niet veel last van behalve als er wat tegenaankomt oid.. even aankijken dus of het weggaat.

Weer een bikkeltraining
Bultje op je knie moet je ff mee uitkijken hoor

Als ik het zo lees dan kan opa zijn bankrekening wel leeghalen iedereen wil geadopteerd worden

• #2.772
Weer een bikkeltraining
Bultje op je knie moet je ff mee uitkijken hoor

Als ik het zo lees dan kan opa zijn bankrekening wel leeghalen iedereen wil geadopteerd worden
Thanks Grosje. :)
Ik vind dat bultje ook niet fijn. Knie gloeit ook nu en is dik.. is duidelijk te zien. Dus maar even rustig aan doen en als het maandag niet weg is doc maar effe bellen.. zou best ontstoken kunnen zijn.. :(

Hahahhah... ja... iedereen wil wel een lieve sugargrandpa! :D heb ik even mazzel. :o

Thanks Grosje. :)
Ik vind dat bultje ook niet fijn. Knie gloeit ook nu en is dik.. is duidelijk te zien. Dus maar even rustig aan doen en als het maandag niet weg is doc maar effe bellen.. zou best ontstoken kunnen zijn.. :(

Hahahhah... ja... iedereen wil wel een lieve sugargrandpa! :D heb ik even mazzel. :o

As maandag. :grumble: je bedoelt morgen. f**k je werk, je lijf is belangrijk. Niet gestoten op je werk misschien.

• #2.774
As maandag. :grumble: je bedoelt morgen. f**k je werk, je lijf is belangrijk. Niet gestoten op je werk misschien.
Het is nu dikker geworden en het gloeit. :( zei net al tegen mannetje dat als het morgenochtend nog zo is ik gewoon ga bellen of ik morgen nog kan komen... Dit voelt niet fijn. Hij denkt ook aan een ontsteking....
heb me niet gestoten.. het zit ook echt boven mijn knie zeg maar..

Het is nu dikker geworden en het gloeit. :( zei net al tegen mannetje dat als het morgenochtend nog zo is ik gewoon ga bellen of ik morgen nog kan komen... Dit voelt niet fijn. Hij denkt ook aan een ontsteking....
heb me niet gestoten.. het zit ook echt boven mijn knie zeg maar..

sterkte schat kusje erop

je vriend hvjxx

Heb je er een coldpack ofzo op gedaan? Misschien nog even doen.

oef....teken dat je toch te snel gaat??
of verkeerde beweging?
anyways beterschap!

Goed bezig! K zou wel even naar je knie laten kijken idd.. Zeker omdat je niet weet hoe je eraan komt eigenlijk. Succes!

Hoe gaat het nu met je knie? :(

• #2.780
sterkte schat kusje erop

je vriend hvjxx
Thanks. :)

Heb je er een coldpack ofzo op gedaan? Misschien nog even doen.
Yep heb gekoeld.. zwelling werd wel minder maar dat knikkertje blijft zitten zeg maar...
oef....teken dat je toch te snel gaat??
of verkeerde beweging?
anyways beterschap!
Geen idee. Het zit op een plek waar je niets met trainen doet. Nou ja.. enkel als je seated calf doet ligt die rol op die plek. Maar niet iets van stoten of verkeerde beweging oid. dus hoe ik eraan kom geen idee.
Dank je.
Goed bezig! K zou wel even naar je knie laten kijken idd.. Zeker omdat je niet weet hoe je eraan komt eigenlijk. Succes!
Heb ik gedaan.. werd er niet vrolijk van..
Hoe gaat het nu met je knie? :(
Lief dat je het vraagt. eigenlijk klote.. :( Zit een onsteking in mijn knie.. dus koelen + PCM en rust van het weekend en dan zien. Moet over 3 weken even terugkomen om te zien hoe het gaat... Maar hier wordt ik niet vrolijk van. Zit nu weer met pootje omhoog en coldpack. Het meer lopen op mijn werk is ook niet in het voordeel hiermee. Voelt dus even bar. K..

---------- Toegevoegd om 19:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:44 ----------

Was een crap train... klote knie verpest alles... dus even kort een paar dingen gedaan die wel konden en toen op de bank met poot omhoog en coldpack erop.. :(

Beentrain kuiten/hams/billen

seated calf raises
kon niet.. de rol zou precies op de bult van de onsteking liggen. :(

calf raises staand superset met side bends
side bend:
4x10x10 kg per zijde
calf raises staand:
20x50 kg opwarmen
3x20x80 kg (+7,5 kg) Dat wil wel als je de seated niet vooraf doet. :rolleyes:

calf presses in legpressafwisselend tenen bij elkaar/van elkaar/bij elkaar/van elkaar
4x20x195kg(+2,5 kg) zwaar.. dat brand goed. Ophoging met reden zie boven.....

lying leg curl
10x10 kg opwarmen
3x10x20 kg Ging lekker. Beter dan vorige week

Staand leg curl in leg extension machine
Kon dus ook niet.. knie steunt precies op het punt van de onsteking :mad:
dus dan maar zittend leg curl gedaan om toch wat te doen.

zittend leg curl
10x6 kg opwarmen
3x10x7 kg 2 tellen heen 3 tellen terug om het toch even wat zwaarder te maken.

Barbell hip raises
4x12x40 kg Wilde ik hoger pakken maar ivm knie niet gedaan.

Buik maar even gelaten voor wat het was.... Had de pest in ook dat het gewoon niet lekker ging.. nu verplichte rust met pootje omhoog.. :(

Terug
Naar boven