MuscleMeat

Marina's Log

Ga het gewoon zeggen: dit is gewoon kut :(.
Vind het echt flink balen voor je, dit gaat inderdaad je trainingen in de weg zitten, is niet meer leuk trainen zo..

Alsnog hele nette train voor je kuiten, vind die calf presses in de legpress die je zo afwisselt altijd flink indrukwekkend!

Kop op, dit gaat ook weer voorbij, even tandjes op elkaar en doorbijten!!

Respect voor je kracht en doorzettingsvermogen! Jezus!

En nu die knie, klote om omheen te trainen (ik heb zelf ook vaak ge-eikel) maar niet onmogelijk!
Goed dat je in ieder geval gaat en bij deze blijf ik meekijken ;)

Knie alle rust geven dit weekend!
Lekker pootjes omhoog en icepack erop.

---------- Toegevoegd om 01:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:25 ----------

---------- Toegevoegd om 01:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:25 ----------

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.784
Ga het gewoon zeggen: dit is gewoon kut :(.
Vind het echt flink balen voor je, dit gaat inderdaad je trainingen in de weg zitten, is niet meer leuk trainen zo..

Alsnog hele nette train voor je kuiten, vind die calf presses in de legpress die je zo afwisselt altijd flink indrukwekkend!

Kop op, dit gaat ook weer voorbij, even tandjes op elkaar en doorbijten!!
Tja... het is ook gewoon K... maar wat doe je eraan he... :(
Ik train gewoon wat ik kan.. maar voor nu eerst 2 dagen volledige rust en eten.. morgen brunchen met oma. :D we nemen haar mee omdat ze 96 wordt. Onbeperkt buffet!
Dank je. Calf presses hangt ook van de legpress af he. Ik vermoed dat deze misschien lichter gaat dan andere.
Ik hoop gewoon dat het snel hersteld. Dus voor nu stilzitten met pootje op en coldpack.

Respect voor je kracht en doorzettingsvermogen! Jezus!

En nu die knie, klote om omheen te trainen (ik heb zelf ook vaak ge-eikel) maar niet onmogelijk!
Goed dat je in ieder geval gaat en bij deze blijf ik meekijken ;)
Dank je. Ik train er wel omheen. Heb dat ook een half jaar met mijn nekhernia moeten doen.. dus ik vind wel weer een oplossing. Het zit ook niet in de knie.. het zit erboven zeg maar. Beetje rare plek. Ik vermoed nu dat het van een keer stoten is gekomen wss met DL... bedacht ik me achteraf. Had toen te licht gewicht gepakt en knalde tegen mijn knie aan de bovenkant. vorige week dinsdag.. dus zou nog best kunnen. :o

Leuk dat je meekijkt! :)

---------- Toegevoegd om 01:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:25 ----------

---------- Toegevoegd om 01:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:25 ----------

Hahahahah.. met 1 opmerking weet ik het ook wel hoor! ;)
Ik zit nog steeds braaf met pootjes op de poef en coldpack op mijn knie en laptop op schoot... Luiiiiiiii :D

Tja ik moest van de week ook een dagje totale rust en rust is niet altijd verkeerd.
Je hebt natuurlijk ook veel tijd op je werk gestaan denk ik dus misschien is het daar ook wel eerder door ontstoken
rust rust rust rust rust..... rust
en daarna knallen

Auw! Idd uitkijken voor een slijmbeurs ontsteking door de klap! Want die zijn NAAAAR

Hallo allemaal,

Ik zou graag wat willen vragen voor mijn broertje.
Hij heeft helaas een jaar lang een eetstoornis gehad en is afgevallen tot 43 kg bij 1.73 (16 jaar).
Toen is hij gelukkig onder druk van ouders en dietiste aangekomen tot 50 kilo binnen 2 maanden.
Hij heeft daarbij ook 4x per week krachttraining gedaan en was ook veel sterker geworden.
B.V: eerst 20 kg bankdruk, daarna 50 kg 1x en eerst optrekken 0 x tot daarna 4x 8 enz.

Hij is wel blijven trainen daarna maar is helaas in het afgelopen half jaar weer afgevallen naar 45 kilo (omdat hij ook nog altijd niet helemaal is hersteld van zijn eetstoornis :(.
en ook achteruit gegaan in de gewichten. bankdruk bv nog maar 40 kg 4x.

Nu belooft hij al een tijd weer te willen gaan aankomen en hij zal wel moeten, want zijn BMI ligt rond de 15!
Het probleem is echter dat hij zo gehersenspoeld door die topics hier over ''clean bulken'' dat hij max 2 kilo per maand
wil aankomen en absoluut niet meer, omdat het anders puur vet zou zijn dat hij zou aankomen en dat vindt hij zonde(terwijl hij werkelijk al bijna 1 en al bot is).

Door die angst om te snel aan te komen, komt hij echter juist nauwelijks aan, omdat hij liever te weinig aankomt dan teveel.. Hij wil het dus wel, maar toch wel met de rem erop en dat houdt hem toch wat tegen.

Zou iemand hem kunnen vertellen dat hij bij zijn gewicht absoluut minimaal 2 kilo per maand moet aankomen en liefst nog meer, omdat dit in zijn geval alleen maar goed is en hij zo alleen maar nog sneller sterker wordt. Hij luistert blijkbaar alleen naar jullie en niet naar mij, familie of dietiste!

Hij eet nu bv altijd magere kwark voor het slapen en bijna alleen kipfilet, volkoren producten, whey perfection, noten, enz. Hij eet heel gezond dus.
Niks mis mee natuurlijk normaal, maar daar gaat hij toch niet meer aankomen! Dus niet zo goed in zijn geval. Het kan voor hem toch helemaal geen kwaad om er eens een pizza in te gooien ofzo? (volgens hem teveel verzadigd vet, slechte koolhydraten en dan is hij bang gelijk veel te veel boven onderhoud te zitten). Hij is dus echt extreem streng aan het dieeten, maar wel als iemand die clean bulkt of zelfs cut!

Een patatje ofzo in zijn geval kan toch 1 a 2 x per week geen kwaad. Of op zijn minst ''witte rijst of pasta'' Ik weet dat hij het lekker vindt, maar hij weigert zichzelf te verwennen, omdat hij zo niet normaal streng is voor zichzelf en dat vind ik zo zonde, want het doet hem meer slecht dan goed!

---------- Toegevoegd om 10:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:53 ----------

Hij traint trouwens ook 5x per week, terwijl ik toch denk dat hij zo veel te veel verbrand?
is 3x per week niet beter met zo een laag gewicht?

---------- Toegevoegd om 10:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:54 ----------

Hij traint trouwens ook 5x per week, terwijl ik toch denk dat hij zo veel te veel verbrand?
is 3x per week niet beter met zo een laag gewicht?

The bigger question is: waarom post je het op iemands log en niet in een apart topic?

Ja sorry daarvoor. Was de bedoeling, maar ging iets fout :(

Haha nja nogsteeds doen dan!
Ikzelf heb geen ervaring met extreem ondergewicht; enkel een oud klasgenoot die anorexia bleek te hebben
Dus als ik die expertise had had ik je graag geholpen

• #2.792
Tja ik moest van de week ook een dagje totale rust en rust is niet altijd verkeerd.
Je hebt natuurlijk ook veel tijd op je werk gestaan denk ik dus misschien is het daar ook wel eerder door ontstoken
rust rust rust rust rust..... rust
en daarna knallen
Ik heb elk weekend wel 1 a 2 dagen volledig rust hoor. Vind dat ook niet erg. :)
Denk wel dat het vele staan en lopen op werk mee heeft geholpen inderdaad. Maar nu is het gewoon zitten en rusten met coldpackje. Hopelijk gaat het van de week weer beter.

Auw! Idd uitkijken voor een slijmbeurs ontsteking door de klap! Want die zijn NAAAAR
Volgens mij is het geen slijmbeurs. Het zit echt boven de knie... lijkt eerder op een pees oid. maar goed ook dan is er maar 1 remedie.. rust. :o
Maakt toch niet uit joh... kan gebeuren. Ik zou voor je vraag een apart topic openen. Er zullen dan vast ook meer mensen reageren om je wat te helpen. :)

oeh bah een ontsteking, dat is niet mis.
Beterschap!

Ah klote zeg je knie, sterkte ermee hoop dat het snel over is

• #2.795
Ik wilde n keer reageren maar forum was traag..
Dus blijven drukken en voila, 3x;-)..
Lekker dvdtje erin en relaaaaaxxxx.........

---------- Toegevoegd om 23:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:41 ----------

Ik wilde één keer reageren maar forum was traag..

---------- Toegevoegd om 23:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:41 ----------

:roflol:

• #2.798

Dus pure ongeduld he! :roflol:
of een beetje té relaxed??

Heb dat ook vaak, dat ik een bericht drie keer post, apart, heb ik alleen in dit topic!
.. En dan verwijder ik na het plaatsen netjes de dubbele posts :o.

Hoe gaat het vandaag met je knie Marina, begint het al wat te beteren?

Heb dat ook vaak, dat ik een bericht drie keer post, apart, heb ik alleen in dit topic! .. En dan verwijder ik na het plaatsen netjes de dubbele posts :o. Hoe gaat het vandaag met je knie Marina, begint het al wat te beteren?
Dus ik mag de zooi opruimen van tekortkomingen hier?
Nee, dank je ;-)

---------- Toegevoegd om 14:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:21 ----------

Dus pure ongeduld he! :roflol: of een beetje té relaxed??
Ik had het over jou met je knie, ik ben altijd relaxed.

Terug
Naar boven