XXL Nutrition

Marina's Log

Goede training! Heb je nu al iets gevonden van whey shake waar je geen buikpijn van krijgt?

Hahaha die Meso, nou okee dan..speciaal voor jou..
Ik vind sowieso dat je lekker hebt getraind Marina, en net wat er gezegd word,staar je niet blind op de gewichten..die zijn zo onbelangerijk.
uitvoering first:)
Effe wat mierennken maar het is 'wat er gezegd wordt' :o

OT: Ik vind Borst/rug ook een goeie combo. Zeker in superset :eek: HNNGGGG

marina, heb je iemand die op je techniek let? Of ben je alleen?

• Topic Starter Topic Starter
Goede training! Heb je nu al iets gevonden van whey shake waar je geen buikpijn van krijgt?
Dank je. :)
Ik heb op advies een sample pea protein aangevraagd. Komt binnenkort. Dus dat eens proberen.

---------- Post toegevoegd 22 April 2013 om 22:08 ----------

Effe wat mierennken maar het is 'wat er gezegd wordt' :o
Ach ja.. ik weet het ook wel. :rolleyes:

OT: Ik vind Borst/rug ook een goeie combo. Zeker in superset :eek: HNNGGGG

marina, heb je iemand die op je techniek let? Of ben je alleen?
Ik begin net he.. dus ss nog even niet....
Ik ben helaas alleen. :( Ik heb redelijk wat filmpjes gekeken van oefeningen (vooral op exrx) en als het mogelijk is en er is iemand waarvan ik denk ja die weet wel wat ie doet dan vraag ik het gewoon. Ik krijg meestal wel een leuke reactie en advies terug dan. Maar vaak kom ik op een tijd dat het heel rustig is.. wat ook wel weer lekker is.
Ik doe verder ook zoveel mogelijk voor de spiegel om te kijken of het goed gaat maar soms zie je zelf dingen gewoon niet of als je kijkt gaat het juist niet goed zeg maar... je bent toch minder gefocussed als je opzij kijkt.

Je kan ook jezelf eens filmen, dan hoef je niet in de spiegel te kijken! Ik zie het bij mij wel vaker mensen doen, en ik kreeg gister die tip ook bij mijn dead's.
Dus van de week neem ik ook mijn camera mee!

Ik heb geen camera.. :( en op de fitness is dat nogal lastig...
maar ik zal eens zien wat ik kan doen.

Nu snel slapen. 5:00 op :(

Hmm ook niet op je telefoon? Ook al kan je maar 1 herhaling filmen kan je wel even een beetje kijken!
Pfff 5.00 uur!!! Succes!

Ik kan wel een foto maken maar de kwaliteit is waardeloos...
en kan dat zelf niet doen.. moet hem vasthouden...

nou ik was om 3:00 al klaarwakker.. zat uiteindelijk om 4:45 aan het ontbijt en was om 5:15 op mijn werk.. Dus nu ben ik thuis.. ik zou nog wat gaan doen maar ben moe. Beter nu rusten... kan ik morgen knallen op mijn nieuwe benen en abs training na het werk! :D
en dan 's avonds naar het theater! hahaha

Wat een dagje voor je zeg! Kan me voorstellen dat je moe bent, lekker uitrusten dan maar;)

Ben ik ook aan het doen. Zit al vanaf 15:30 ongeveer op de bank en krijg mezelf even nergens toe gezet. behalve eten en koken dan:o
Mijn man en ik wandelen gewoonlijk elke avond een half uur tot en uur.. vandaag maar even overgeslagen. Heb op mijn werk al genoeg gerend en wil wel wat fitter zijn voor morgen. :)

Keertje ff niks is ook goed:) heerlijk genieten van niets doen.

Keertje ff niks is ook goed:) heerlijk genieten van niets doen.
Ja is zeker lekker! ik moet zeggen dat ik dat een tijd niet kon hoor... stilzitten.. zeker niet toen ik net weer fatsoenlijk kon lopen en alles weer kon doen (een 1,5-2 jaar terug. Maar nu alles goed gaat en ik ook train kan ik er ook van genieten. :D Het was alleen jammer dat net toen ik thuiskwam de zon weg was. :(

Ahh das dan zeker jammer. Ik was vroeg, dus ff in voortuin gewerkt.

Ja ik baalde wel. Maar volgende keer beter. Hoop ik! en dan hoop ik niet dat ik weer zo vroeg mijn bed uit moet! :P

Anders gaan we toch een x samen? Qua training heb ik ervaring zat maar daar nu ik ik bergen leer voor technieken etc en als je wilt hoor. Aanbod ligt er. ik train zelf de overige 3 x alleen altijd

Anders gaan we toch een x samen? Qua training heb ik ervaring zat maar daar nu ik ik bergen leer voor technieken etc en als je wilt hoor. Aanbod ligt er. ik train zelf de overige 3 x alleen altijd
Zou me best leuk lijken. :)
alleen.. ehm... hangt er wel vanaf ook waar je woont... als je het niet hier wil schrijven mag het gewoon via een pm hoor!

nu snel naar het werk.

Zou me best leuk lijken. :)
alleen.. ehm... hangt er wel vanaf ook waar je woont... als je het niet hier wil schrijven mag het gewoon via een pm hoor!

nu snel naar het werk.

L*id*n woon ik.Vlakbij den Haag En dan kan je kiezen tussen fysiekk of Vlietlijn want zit bij beide

En bedoelde bergen leer AAN technieken ( ik ben namelijk zelf een mierenneuker als het om taal gaat en scheelt correctie van Arnodsi :-P

Laatst bewerkt:
L*id*n woon ik.Vlakbij den Haag En dan kan je kiezen tussen fysiekk of Vlietlijn want zit bij beide

En bedoelde bergen leer AAN technieken ( ik ben namelijk zelf een mierenneuker als het om taal gaat en scheelt correctie van Arnodsi :-P
:roflol::roflol::roflol:

Zo erg ben ik toch niet? :o Ik schrijf ook belangen niet perfect hoor :o
Ik stoor me gewoon ontzettelijk hard aan DT fouten :o Maar dat is de 'schuld' van een docent van vorig jaar!(creatief met taal, verkoopbrieven ed schrijven) Die heeft het er zo ingehamerd dat het me zelf begon te storen! Dus ze heeft haar werk goed gedaan! :D
Hetzelfde met bezittelijke voornaamwoorden, kan ik me ook aan storen. Zo zelfs een fout gevonden op het doodkaartje van mijn grootmoeder :roflol:

:roflol::roflol::roflol:

Zo erg ben ik toch niet? :o Ik schrijf ook belangen niet perfect hoor :o
Ik stoor me gewoon ontzettelijk hard aan DT fouten :o Maar dat is de 'schuld' van een docent van vorig jaar!(creatief met taal, verkoopbrieven ed schrijven) Die heeft het er zo ingehamerd dat het me zelf begon te storen! Dus ze heeft haar werk goed gedaan! :D
Hetzelfde met bezittelijke voornaamwoorden, kan ik me ook aan storen. Zo zelfs een fout gevonden op het doodkaartje van mijn grootmoeder :roflol:

Nee ben je niet. Geef je gelijk zelfs. Jammer is de negatieve lading wanneer het gaat om correctie nederlandse taal. Als het respectvol wordt aangegeven niks mis mee. En dolletje erom idem. En is alleen maar goed van docent. Nja, was ook grapje van mij.

Ik snap de plek. Alleen ga ik dat na werk wss niet redden.. dan zou ik echt moeten kijken hoe dat te doen. Maar aan techniek dingen leren zou ik sowieso veel aan hebben. Ik laat het je weten oke?:)

---------- Post toegevoegd 25 April 2013 om 17:43 ----------

Vandaag na het werk mijn eerste keer dat ik benen + abs doe.
Beviel me goed. Maar dat zal ik morgen wss wel voelen. :D

Training vandaag (benen + abs)

Squat met Smith machine in superset met single leg standing calf raises
Squat
2x8x34kg
1x8x40kg (erg zwaar maar met moeite gelukt, ook hier weer geen 36 of 38 kg mogelijk...)
standing calf raises (single legged)
3x15xBW

SLDL Barbell
1x8x32,5kg
2x8x36,5kg

Legpress
1x8x110kg
1x8x115kg (te zwaar. lukte eigenlijk net niet.. :( )
1x8x110kg

leg extension (single leg)
3x8x20kg Burn!!!! die voelde ik echt branden :o

DB lunges (moeizaam na alles hiervoor. Dus meer gewicht zat er niet in. )
3x15x4,5kg

3x15x25kg Barbell core rotation (free weight romp)
3x15 sit ups (mat, voeten achter rek)
3x15 V-crunch (abdominal crunch)

Nu zo eten en op naar het theater. :) en morgen.. we zullen zien. :D

Laatst bewerkt:
Netjes hoor! Die squats doe ik je niet na in de smitmachine ;)
Fijn dat het beviel, nette training verder ook!

Terug
Naar boven