- Waardering
- 1.987
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Effe wat mierennken maar het is 'wat er gezegd wordt'Hahaha die Meso, nou okee dan..speciaal voor jou..
Ik vind sowieso dat je lekker hebt getraind Marina, en net wat er gezegd word,staar je niet blind op de gewichten..die zijn zo onbelangerijk.
uitvoering first![]()

HNNGGGGDank je.Goede training! Heb je nu al iets gevonden van whey shake waar je geen buikpijn van krijgt?

Ach ja.. ik weet het ook wel.Effe wat mierennken maar het is 'wat er gezegd wordt'![]()

Ik begin net he.. dus ss nog even niet....OT: Ik vind Borst/rug ook een goeie combo. Zeker in supersetHNNGGGG
marina, heb je iemand die op je techniek let? Of ben je alleen?
Ik heb redelijk wat filmpjes gekeken van oefeningen (vooral op exrx) en als het mogelijk is en er is iemand waarvan ik denk ja die weet wel wat ie doet dan vraag ik het gewoon. Ik krijg meestal wel een leuke reactie en advies terug dan. Maar vaak kom ik op een tijd dat het heel rustig is.. wat ook wel weer lekker is. 

Ja is zeker lekker! ik moet zeggen dat ik dat een tijd niet kon hoor... stilzitten.. zeker niet toen ik net weer fatsoenlijk kon lopen en alles weer kon doen (een 1,5-2 jaar terug. Maar nu alles goed gaat en ik ook train kan ik er ook van genieten.Keertje ff niks is ook goedheerlijk genieten van niets doen.
Het was alleen jammer dat net toen ik thuiskwam de zon weg was. 
Zou me best leuk lijken.Anders gaan we toch een x samen? Qua training heb ik ervaring zat maar daar nu ik ik bergen leer voor technieken etc en als je wilt hoor. Aanbod ligt er. ik train zelf de overige 3 x alleen altijd

Zou me best leuk lijken.
alleen.. ehm... hangt er wel vanaf ook waar je woont... als je het niet hier wil schrijven mag het gewoon via een pm hoor!
nu snel naar het werk.
L*id*n woon ik.Vlakbij den Haag En dan kan je kiezen tussen fysiekk of Vlietlijn want zit bij beide
En bedoelde bergen leer AAN technieken ( ik ben namelijk zelf een mierenneuker als het om taal gaat en scheelt correctie van Arnodsi :-P

Ik schrijf ook belangen niet perfect hoor 
Maar dat is de 'schuld' van een docent van vorig jaar!(creatief met taal, verkoopbrieven ed schrijven) Die heeft het er zo ingehamerd dat het me zelf begon te storen! Dus ze heeft haar werk goed gedaan! 

![]()
Zo erg ben ik toch niet?Ik schrijf ook belangen niet perfect hoor
Ik stoor me gewoon ontzettelijk hard aan DT foutenMaar dat is de 'schuld' van een docent van vorig jaar!(creatief met taal, verkoopbrieven ed schrijven) Die heeft het er zo ingehamerd dat het me zelf begon te storen! Dus ze heeft haar werk goed gedaan!
Hetzelfde met bezittelijke voornaamwoorden, kan ik me ook aan storen. Zo zelfs een fout gevonden op het doodkaartje van mijn grootmoeder![]()
Ik snap de plek. Alleen ga ik dat na werk wss niet redden.. dan zou ik echt moeten kijken hoe dat te doen. Maar aan techniek dingen leren zou ik sowieso veel aan hebben. Ik laat het je weten oke?L*id*n woon ik.Vlakbij den Haag En dan kan je kiezen tussen fysiekk of Vlietlijn want zit bij beide
En bedoelde bergen leer AAN technieken ( ik ben namelijk zelf een mierenneuker als het om taal gaat en scheelt correctie van Arnodsi :-P

)
en morgen.. we zullen zien.