Fitness Seller

Marina's Log

Dat ziet er uit als een goeie training Marina! Goed bezig!

Ik snap de plek. Alleen ga ik dat na werk wss niet redden.. dan zou ik echt moeten kijken hoe dat te doen. Maar aan techniek dingen leren zou ik sowieso veel aan hebben. Ik laat het je weten oke?

Laat maar weten. zaterdag is inprincipe mij rustdag en cheatmealdag. Maar door werk niet haalbaaar. Maar weekeinde is altijd 1 dag van rust qua sport dan. PM maar, gezellig als je kan.

Nette training hoor!

• Topic Starter Topic Starter
Netjes hoor! Die squats doe ik je niet na in de smitmachine ;)
Fijn dat het beviel, nette training verder ook!
Nou hij ging ook wel heel zwaar hoor. En met 8 reps haal ik het wel. met 12 niet.
Dank je.:)

---------- Post toegevoegd 26 April 2013 om 17:39 ----------

Dat ziet er uit als een goeie training Marina! Goed bezig!
Thanks. :)

---------- Post toegevoegd 26 April 2013 om 17:40 ----------

Ik snap de plek. Alleen ga ik dat na werk wss niet redden.. dan zou ik echt moeten kijken hoe dat te doen. Maar aan techniek dingen leren zou ik sowieso veel aan hebben. Ik laat het je weten oke?

Laat maar weten. zaterdag is inprincipe mij rustdag en cheatmealdag. Maar door werk niet haalbaaar. Maar weekeinde is altijd 1 dag van rust qua sport dan. PM maar, gezellig als je kan.
Ik zal eens kijken. want weekend is hier vaak wat lastiger nu er verjaardagen aankomen. Maar ik laat het je weten. :)

---------- Post toegevoegd 26 April 2013 om 17:43 ----------

Thanks. :)

Ik heb net een paar spieren in mijn nek verrekt. :( wordt er niet vrolijk van. Moest van een paar rollen op mijn werk wat monsters halen (uitpakken, snijden en inpakken van rollen van 3 meter lang en diameter 2 meter... ).. tja.. ruim 15kg per monster opgerold. en dan op elke schouder 1 rol... Hmmm... hopen dat het morgen over is. Biceps+triceps+schouders staan op het programma. Thuis training.

Laatst bewerkt:
Goed bezig hoor! Ga jou ook volgen.

Goed bezig hoor! Ga jou ook volgen.
Dank je. Leuk! :)

Vond nog op mijn telefoon 2 (nogal slechte kwaliteit) foto's van een maandje terug op de sportschool van mijn arm. Stelt nog niet veel voor... Maar toch is het wel een leuke om te bewaren als vergelijk met de tijd.

Heb ook nog een beetje vage foto van mijn lijf... Net na het trainen. niet echt goed te zien.. maar ook van een maandje terug.

arm 1.jpg

arm2.jpg

Laatst bewerkt:
Had nog veel last van mijn nek. Nu weet ik in ieder geval zeker dat het mijn schouders waren die de pijn in mijn nek veroorzaakte. Heb mijn oefeningen thuis gedaan.. en mijn nek is nu weer los en zo goed als pijnvrij! :D
ging alleen wel wat zwaar vandaag. Was al moe voor ik startte maar heb alles afgemaakt. Mijn pauzeminuutjes tussen de sets nuttig geweest door steeds tussendoor wat te stoffen/dweilen/zuigen etc. :D dus beetje oefeningen in superset met huishouden! hahahahah

Vandaag (thuis: Schouders +biceps + triceps)
3x8x6kg DB schouder press (staand)
3x8x4kg DB bent over side raises
3x8x4kg DB front raise
3x12x9kg DB shruggs

3x8x7kg DB bicep curl
3x8x6kg concentration curl (gaat al beter, zie tijdens deze oefening een ader op mijn bovenarm opkomen.:D)
3x8x7kg hammercurl

3x8x9 DB tricep extension (1x staand en 2 keer zittend. Zittend gaat wel beter)
3x8x5kg DB kickback (die blijf ik goed voelen. :o is ook pas de tweede keer dat ik hem doe.)
3x8 Bench dip bodyweight+ db van 5 kg op schoot (handen op een stoel en benen op een kastje.)

en nu af... voel mijn armen wel vooral van de kickback. Maar mijn nek werkt weer! en daar ben ik zooo blij mee. Nu douchen en naar de kapper!

Laatst bewerkt:
Zooo lekker! Home gym style. Goed bezig hoor. Multitasken tijdens je training

Fijn van je nek! Mijn rug voelt ook altijd veel beter na het trainen!

En mooie training weer! Fijne kunnen die triceps oefeningen voelen he :D

Dank je. Leuk! :)

Vond nog op mijn telefoon 2 (nogal slechte kwaliteit) foto's van een maandje terug op de sportschool van mijn arm. Stelt nog niet veel voor... Maar toch is het wel een leuke om te bewaren als vergelijk met de tijd.

Heb ook nog een beetje vage foto van mijn lijf... Net na het trainen. niet echt goed te zien.. maar ook van een maandje terug.

Jelly @ aders buitenkant onderarm, heb ze alleen aan binnenkant :eek:

Srs, nog meer respect en goeie training neergezet alweer.

Maar dacht dat je allen @ home trainde ? Zal er wss overheen gelezen hebben, blijf een kerel natuurlijk.

Zooo lekker! Home gym style. Goed bezig hoor. Multitasken tijdens je training
Dank je. :)
dit is het enige wat ik thuis kan doen omdat ik enkel een halterset heb. Maar zo gaat het prima! en ja huis moet ook gebeuren he!:D

---------- Post toegevoegd 27 April 2013 om 16:56 ----------

Fijn van je nek! Mijn rug voelt ook altijd veel beter na het trainen!

En mooie training weer! Fijne kunnen die triceps oefeningen voelen he :D
Ja zeker fijn! ik heb dat ook met mijn rug. Als ik niet train heb ik er vaak last van. Onderrug vooral.
Ja Triceps zijn wel zwaar voor me nog omdat het pas de tweede keer was. Maar ik voel in ieder geval dat ik gewerkt heb en dat voelt goed! :D

---------- Post toegevoegd 27 April 2013 om 16:58 ----------

Jelly @ aders buitenkant onderarm, heb ze alleen aan binnenkant :eek:

Srs, nog meer respect en goeie training neergezet alweer.

Maar dacht dat je allen @ home trainde ? Zal er wss overheen gelezen hebben, blijf een kerel natuurlijk.
Aders heb ik snel op de onderkant van mijn armen. Was me op die foto niet eens opgevallen. :o
Dank je. :)
Ik train 3 keer. 2x op de fitness en 1x thuis. Mocht willen dat ik alles thuis kon doen... dan had ik een super home gym gehad! :D maar nee.. ik heb daar helaas geen geld en ruimte voor.
En kan gebeuren hoor. dat je eroverheen leest. Het ging toen ik dit schema opstelde een beetje snel in mijn log...kan me voorstellen dat je niet alles bij kan lezen. En daarbij.. er wordt zoveel geschreven op DBB.. je kan niet alles onthouden he! ;)

Laatst bewerkt:
Vandaag echt een klote training gehad. Werd vanmorgen weer wakker met verschrikkelijk pijnlijke nek/schouders. Over de dag heen op werk ging het wel (op ibu weliswaar) Toch naar de fitness gegaan. Met DB press ging het nog wel. Wat zeurende schouders. Maar bij DB fly was het of er in ene een stel messen in mijn schouders staken op het moment dat ik mijn armen wijd had. Meteen gestopt :(
Voor zover mogelijk rugtraining afgemaakt... maar mijn schouders doen nu zo een pijn dat autorijden moeilijk gaat. Zo gek hoe dat er dan in ene zo in kan schieten. Ik had gehoopt net als van het weekend dat het minder zou worden met trainen....
Zit alweer een flinke roze rakker in.. wil vanaaf nog de stad in als het lukt.

Nu maar hopen dat het een beetje vlot wegtrekt.. dit is echt niet leuk... :(

Training (borst + rug)

DB bench press
1x8x4 kg
1x8x6 kg
1x7x6 kg (de 8ste kreeg ik niet meer omhoog... )

Incline DB press (hier begon 1 schouder wat te zeuren)
3x8x4 kg

DB fly
1x3x4 kg...............au... en toen was het over.. :(

DB pull over
3x10x14 kg

Barbell bent over row
1x8x20 kg
2x8x24 kg

Lat Machine
3x8x60kg

Hyperextension
1x10x bw+10kg schijf
2x8x bw+10kg schijf

DB bent over row (bankje met knie en hand)
3x8x10 kg

cable seated row
3x8x40 kg

V-crunch
3x12x bw

Barbell core rotation (free weight romp)
3x12x24kg

als je dat soort signalen krijgt van je lijf kan je beter stoppen inderdaad
Beterschap!

Vandaag echt een klote training gehad. Werd vanmorgen weer wakker met verschrikkelijk pijnlijke nek/schouders. Over de dag heen op werk ging het wel (op ibu weliswaar) Toch naar de fitness gegaan. Met DB press ging het nog wel. Wat zeurende schouders. Maar bij DB fly was het of er in ene een stel messen in mijn schouders staken op het moment dat ik mijn armen wijd had. Meteen gestopt :(
Voor zover mogelijk rugtraining afgemaakt... maar mijn schouders doen nu zo een pijn dat autorijden moeilijk gaat. Zo gek hoe dat er dan in ene zo in kan schieten. Ik had gehoopt net als van het weekend dat het minder zou worden met trainen....
Zit alweer een flinke roze rakker in.. wil vanaaf nog de stad in als het lukt.

Nu maar hopen dat het een beetje vlot wegtrekt.. dit is echt niet leuk... :(

Training (borst + rug)

DB bench press
1x8x4 kg
1x8x6 kg
1x7x6 kg (de 8ste kreeg ik niet meer omhoog... )

Incline DB press (hier begon 1 schouder wat te zeuren)
3x8x4 kg

DB fly
1x3x4 kg...............au... en toen was het over.. :(

DB pull over
3x10x14 kg

Barbell bent over row
1x8x20 kg
2x8x24 kg

Lat Machine
3x8x60kg

Hyperextension
1x10x bw+10kg schijf
2x8x bw+10kg schijf

DB bent over row (bankje met knie en hand)
3x8x10 kg

cable seated row
3x8x40 kg

V-crunch
3x12x bw

Barbell core rotation (free weight romp)
3x12x24kg

Herkenbare signalen voor me, doe er voorzichtig mee dame !

Blijf wel bewegen maar vooral: goed luisteren. In dit stadium: zeurtje = stoppen. Ik deed dat niet en heb de gevolgen gezien. Paar weekjes rustig en je knalt als vanouds !

Sws als je pijnstillers moet nemen om de dag door te komen, moet je niet gaan trainen. Zeker geen oefeningen waar je je schouders flink bij belast.

Let op jezelf en rust!!,!,

Gosh ja jij ook al met je schouders. Hoop voor jou ook dat het snel weer over is.

Ja nogmaals beterschap ;) log ziet er verder mooi uit :cool:
denk kom ook ff kijken...

als je dat soort signalen krijgt van je lijf kan je beter stoppen inderdaad
Beterschap!
Doe ik ook. Ik ben nu zover gekomen lichamelijk gezien. Ik wil niet weer andere klachten gaan krijgen.
Dank je.

---------- Post toegevoegd 29 April 2013 om 22:59 ----------

Herkenbare signalen voor me, doe er voorzichtig mee dame !

Blijf wel bewegen maar vooral: goed luisteren. In dit stadium: zeurtje = stoppen. Ik deed dat niet en heb de gevolgen gezien. Paar weekjes rustig en je knalt als vanouds !
Ik doe heel voorzichtig. Ik probeer wel te bewegen. Kon daarnet niet eens zelf mijn jas uittrekken... :( kreeg mijn linkerarm niet naar achteren. zal wat worden zo met uitkleden... Ik zal me rustig houden tot het over is... wat erg moeilijk voor me is gezien ik geen stilzitter ben... :o

---------- Post toegevoegd 29 April 2013 om 22:59 ----------

Sws als je pijnstillers moet nemen om de dag door te komen, moet je niet gaan trainen. Zeker geen oefeningen waar je je schouders flink bij belast.
Ik had beter mijn donderdag training kunnen pakken. Benen en Abs... Dan had ik beter af geweest...

---------- Post toegevoegd 29 April 2013 om 23:00 ----------

zal ik doen. *braaf zijn*

---------- Post toegevoegd 29 April 2013 om 23:00 ----------

Gosh ja jij ook al met je schouders. Hoop voor jou ook dat het snel weer over is.
Ja ik las het bij jou ook al.. Lijkt wel in ed lucht te zitten zeg. Ik hoop voor ons beiden dat het snel over is.
dank je.

---------- Post toegevoegd 29 April 2013 om 23:01 ----------

Ja nogmaals beterschap ;) log ziet er verder mooi uit :cool:
denk kom ook ff kijken...
Leuk dat je even binnen komt wippen. :)
en dank je.

Terug
Naar boven