Miss H
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou hij ging ook wel heel zwaar hoor. En met 8 reps haal ik het wel. met 12 niet.Netjes hoor! Die squats doe ik je niet na in de smitmachine
Fijn dat het beviel, nette training verder ook!

Thanks.Dat ziet er uit als een goeie training Marina! Goed bezig!

Ik zal eens kijken. want weekend is hier vaak wat lastiger nu er verjaardagen aankomen. Maar ik laat het je weten.Ik snap de plek. Alleen ga ik dat na werk wss niet redden.. dan zou ik echt moeten kijken hoe dat te doen. Maar aan techniek dingen leren zou ik sowieso veel aan hebben. Ik laat het je weten oke?
Laat maar weten. zaterdag is inprincipe mij rustdag en cheatmealdag. Maar door werk niet haalbaaar. Maar weekeinde is altijd 1 dag van rust qua sport dan. PM maar, gezellig als je kan.

Thanks.

wordt er niet vrolijk van. Moest van een paar rollen op mijn werk wat monsters halen (uitpakken, snijden en inpakken van rollen van 3 meter lang en diameter 2 meter... ).. tja.. ruim 15kg per monster opgerold. en dan op elke schouder 1 rol... Hmmm... hopen dat het morgen over is. Biceps+triceps+schouders staan op het programma. Thuis training.Dank je. Leuk!

dus beetje oefeningen in superset met huishouden! hahahahah
)
is ook pas de tweede keer dat ik hem doe.)Dank je. Leuk!
Vond nog op mijn telefoon 2 (nogal slechte kwaliteit) foto's van een maandje terug op de sportschool van mijn arm. Stelt nog niet veel voor... Maar toch is het wel een leuke om te bewaren als vergelijk met de tijd.
Heb ook nog een beetje vage foto van mijn lijf... Net na het trainen. niet echt goed te zien.. maar ook van een maandje terug.

Dank je.Zooo lekker! Home gym style. Goed bezig hoor. Multitasken tijdens je training

Ja zeker fijn! ik heb dat ook met mijn rug. Als ik niet train heb ik er vaak last van. Onderrug vooral.Fijn van je nek! Mijn rug voelt ook altijd veel beter na het trainen!
En mooie training weer! Fijne kunnen die triceps oefeningen voelen he![]()

Aders heb ik snel op de onderkant van mijn armen. Was me op die foto niet eens opgevallen.Jelly @ aders buitenkant onderarm, heb ze alleen aan binnenkant
Srs, nog meer respect en goeie training neergezet alweer.
Maar dacht dat je allen @ home trainde ? Zal er wss overheen gelezen hebben, blijf een kerel natuurlijk.

maar nee.. ik heb daar helaas geen geld en ruimte voor. 

Vandaag echt een klote training gehad. Werd vanmorgen weer wakker met verschrikkelijk pijnlijke nek/schouders. Over de dag heen op werk ging het wel (op ibu weliswaar) Toch naar de fitness gegaan. Met DB press ging het nog wel. Wat zeurende schouders. Maar bij DB fly was het of er in ene een stel messen in mijn schouders staken op het moment dat ik mijn armen wijd had. Meteen gestopt
Voor zover mogelijk rugtraining afgemaakt... maar mijn schouders doen nu zo een pijn dat autorijden moeilijk gaat. Zo gek hoe dat er dan in ene zo in kan schieten. Ik had gehoopt net als van het weekend dat het minder zou worden met trainen....
Zit alweer een flinke roze rakker in.. wil vanaaf nog de stad in als het lukt.
Nu maar hopen dat het een beetje vlot wegtrekt.. dit is echt niet leuk...
Training (borst + rug)
DB bench press
1x8x4 kg
1x8x6 kg
1x7x6 kg (de 8ste kreeg ik niet meer omhoog... )
Incline DB press (hier begon 1 schouder wat te zeuren)
3x8x4 kg
DB fly
1x3x4 kg...............au... en toen was het over..
DB pull over
3x10x14 kg
Barbell bent over row
1x8x20 kg
2x8x24 kg
Lat Machine
3x8x60kg
Hyperextension
1x10x bw+10kg schijf
2x8x bw+10kg schijf
DB bent over row (bankje met knie en hand)
3x8x10 kg
cable seated row
3x8x40 kg
V-crunch
3x12x bw
Barbell core rotation (free weight romp)
3x12x24kg
Sws als je pijnstillers moet nemen om de dag door te komen, moet je niet gaan trainen. Zeker geen oefeningen waar je je schouders flink bij belast.
Doe ik ook. Ik ben nu zover gekomen lichamelijk gezien. Ik wil niet weer andere klachten gaan krijgen.als je dat soort signalen krijgt van je lijf kan je beter stoppen inderdaad
Beterschap!
Ik doe heel voorzichtig. Ik probeer wel te bewegen. Kon daarnet niet eens zelf mijn jas uittrekken...Herkenbare signalen voor me, doe er voorzichtig mee dame !
Blijf wel bewegen maar vooral: goed luisteren. In dit stadium: zeurtje = stoppen. Ik deed dat niet en heb de gevolgen gezien. Paar weekjes rustig en je knalt als vanouds !
kreeg mijn linkerarm niet naar achteren. zal wat worden zo met uitkleden... Ik zal me rustig houden tot het over is... wat erg moeilijk voor me is gezien ik geen stilzitter ben... 
Ik had beter mijn donderdag training kunnen pakken. Benen en Abs... Dan had ik beter af geweest...Sws als je pijnstillers moet nemen om de dag door te komen, moet je niet gaan trainen. Zeker geen oefeningen waar je je schouders flink bij belast.
zal ik doen. *braaf zijn*
Ja ik las het bij jou ook al.. Lijkt wel in ed lucht te zitten zeg. Ik hoop voor ons beiden dat het snel over is.Gosh ja jij ook al met je schouders. Hoop voor jou ook dat het snel weer over is.
Leuk dat je even binnen komt wippen.Ja nogmaals beterschaplog ziet er verder mooi uit
denk kom ook ff kijken...