XXL Nutrition

Marina's Log

Ik was hier nog niet geweest. Nu dus wel. Neem een abbo.

Ik was hier nog niet geweest. Nu dus wel. Neem een abbo.

Je vraagt je toch af........

Waar was Ron al die tijd :eek:

---------- Post toegevoegd 30 April 2013 om 15:28 ----------

Klinkt mss bot, maar je hebt door je lage VP natuurlijk een prachtige startpositie. Ook al zul je dat zelf anders zien.

En stukken beter dan die opgerolde pamper van de laatste pics ook :)

Doorknallen Marina !

Waar was Ron al die tijd :eek: ......

Soms ben ik niet zo bijdehand :o, vaak wel. :p Hahaha

Enne Marina ik weet dat als je er zelf naar kijkt dat je dan niet alles ziet.
Maar ik zie strakkere heupen, opgetrokken billen. :rolleyes: Ergo verbetering van je spierspanning in rust.
En dat is vooruitgang. :D Massa aanzetten kost tijd, toewijding en vooral gedult. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Gaat toch al de goede richting uit! Je komt er wel Marina! Gewoon blijven volhouden!
Thanks! :)
ik had gehoopt al wat verschil te zien.. maar ja... eerst nog maar een paar maanden hard doorgaan met trainen en eten. Dan zal het wss vast wel komen.

---------- Post toegevoegd 30 April 2013 om 15:38 ----------

Waar was Ron al die tijd :eek:

---------- Post toegevoegd 30 April 2013 om 15:28 ----------

Klinkt mss bot, maar je hebt door je lage VP natuurlijk een prachtige startpositie. Ook al zul je dat zelf anders zien.

En stukken beter dan die opgerolde pamper van de laatste pics ook :)

Doorknallen Marina !
Ach ja.. Hij heeft het nu gevonden he! :D

Tja.. of mijn vet% echt zo laag is geen idee... het is een start inderdaad.. nu gewicht/spieren erbij!
Dan zal het vast wel komen! en ja.. je hebt gelijk. betere pics ja! :D ik zal de pampers thuis laten oke??
Thanks. :)

---------- Post toegevoegd 30 April 2013 om 15:40 ----------

Soms ben ik niet zo bijdehand :o, vaak wel. :p Hahaha

Enne Marina ik weet dat als je er zelf naar kijkt dat je dan niet alles ziet.
Maar ik zie strakkere heupen, opgetrokken billen. :rolleyes: Ergo verbetering van je spierspanning in rust.
En dat is vooruitgang. :D Massa aanzetten kost tijd, toewijding en vooral gedult. ;)
:roflol: bijdehand kan wel zo leuk zijn he! :D

Ik zie inderdaad die vooruitgang niet... :( gelukkig jij wel! Toch leuk dat iemand verschil ziet!:)
Tijd en geduld.. lastige dingen als het al zo lang geduurd heeft eer ik zover ben gekomen als nu.
Maar het is een kwestie van doorzetten. Goed eten en trainen. Ik ga ervoor!
Dank je. :)

Gelukkig kan ik ondanks die verrekte pijn in mijn schouders donderdag wel mijn benen en abs aanpakken! :D
die pijn is alleen niet leuk meer nu... zelfs met stilzitten voel ik het nog... :(

Laatst bewerkt:
Lekkere beentraining gehad! Merkte wel goed dat ik behoorlijk pissed was. Op mijn werk haalt een collega klote streken uit... maar die pissed off bui gaf me wel kracht. :D
Ga hem er morgen wel op aanspreken want merk dat ik pissed blijf... :mad:

Training vandaag (benen + abs)

Squat met Smith machine in superset met single leg standing calf raises
Squat
3x8x40kg (vorige week wilde ik 36 of 38 en was er niet dus 1 set met 40kg gedaan en ging net aan. Nu lukte hij wel! :D)
standing calf raises (single legged)
3x15xBW

SLDL Barbell
2x8x36,5kg
1x8x40,5kg (eerste keer 40kg!!Ik merk dat mijn handen slippen... terwijl ik het gewicht wel kan hebben... )

Legpress
1x8x110kg
2x8x113kg

leg extension (single leg)
3x8x20kg

DB lunges (moeizaam na alles hiervoor. Dus meer gewicht zat er niet in. Maar wel gelukt!)
3x15x4,5kg

3x15x25kg Barbell core rotation (free weight romp)
3x15 V-crunch (abdominal crunch)
3x15 sit ups (mat, voeten achter rek)

na omkleden liep ik de trap af (boven is de kleedkamer voor dames) en voelde toch wel wat bibber in de benen. :D
Geen last van mijn schouder. Licht gevoelig bij laatste set Barbell core rotation.

@ Ron : Rotarycuf? Als in de sterkste schouders dragen de zwaarste lasten? :rolleyes:

Prima training, ondanks klote-collega. Wat heeft ie gedaan?

Jij gaat ook serieus omhoog hé Marina?? Goed bezig hoor!! En als je last hebt dat de barbell uit je handen gaat(wil) glippen kan je ook mixed grip proberen en anders straps;)

Mooi marina. Je gaat hard.

Prima training, ondanks klote-collega. Wat heeft ie gedaan?
ik PM je wel even.. het blijft internet he.. iedereen kan het lezen. ;)

---------- Post toegevoegd 2 May 2013 om 21:39 ----------

Jij gaat ook serieus omhoog hé Marina?? Goed bezig hoor!! En als je last hebt dat de barbell uit je handen gaat(wil) glippen kan je ook mixed grip proberen en anders straps;)
Dank je! Het voelt ook gewoon goed!
Ik gebruik al mixed grip. Deed ik vanaf het begin al. Misschien toch eens gaan kijken naar straps.
Ik had ook nooit gedacht dat ik (voor mijn doen) zo snel omhoog zou gaan en dat nu al nodig zou gaan hebben. :D

---------- Post toegevoegd 2 May 2013 om 21:40 ----------

Dank je wel voor de tips! :)
ik zal het eens gaan proberen zo.

Vanmorgen thuis mijn training gedaan. Het voelde goed. Geen last van mijn schouders. Alleen met tricep single arm extension last dus heb de gewone gepakt. Dat ging wel. Heb nog ven 2 foto's gemaakt van mijn arm.
en een filmpje van mijn "home gym style bench dippen" :D Tja je moet een oplossing bedenken als je geen bench hebt. Ik heb wel het idee dat ik hem zo goed doe. Maar tips zijn welkom. De DB op schoot was nu 9 kg, vorige week 5 kg.

Vandaag (thuis: Schouders +biceps + triceps)
3x8x6kg DB schouder press (staand)
3x8x4kg DB bent over side raises
3x8x4kg DB front raise
3x12x9kg DB shruggs

3x8x7kg DB bicep curl
3x8x6kg concentration curl
3x8x7kg hammercurl

3x8x9 DB tricep extension (single arm lukte niet ivm pijn in mijn schouders)
3x8x5kg DB kickback
3x8 Bench dip bodyweight+ db van 9 kg op schoot (zie filmpje voor mijn provisorische oplossing:D)

Daarna lekker hangen met bak yoghurt met muesli. Ondanks groot ontbijt had ik hierna best trek! :meal:
voelt goed zo een training en het gaat steeds beter ook.

ehm.. hoe upload ik een filmpje? het lukt me niet... of kan iemand het voor me doen als ik hem mail?

arm gespannen.jpg

achterkant arm.jpg

Laatst bewerkt:
Tof Marina! Je hebt bicepts :heart:

Je lijkt ook eindelijk wat voller. Goed bezig!!

Gaat lekker Marina. Enne je film op YouTbe zetten en de link dan hier plaatsen.
Dan bekijk je het filmpje en copy/paste je de url in je tekst hier. En voila.

Little shot guns :D nice!! Je gaat lekker he?

Little shot guns :D nice!! Je gaat lekker he?
Tja.. nog wel klein ja.. maar heb ook nog weinig massa he.. :o
maar het begint wat te komen ja. Het gaat wel aardig dacht ik zo. :)

Gaat lekker Marina. Enne je film op YouTbe zetten en de link dan hier plaatsen.
Dan bekijk je het filmpje en copy/paste je de url in je tekst hier. En voila.
Dank je. :)

hij staat erop.. onder een andere naam.. kon een account lenen zeg maar. :D
Dus bench dippen "home gym style" je moet wat zonder bench. :D Ik had het idee dat ik de oefenng wel goed uitvoer nu. Tips zijn dus welkom.
niet op die schattige sokken letten. zitten gewoon lekker. :o
http://www.youtube.com/watch?v=pDfXkoBYIas

Laatst bewerkt:
Prima bench dips. Ik zou er niks aan doen.

Wat is je doel met deze sport? Wat wil je bereiken en wat heb je daarvoor over?

Mijn doel was in eerste instantie spieren opbouwen, aankomen en uiteraard strakker worden (vooral kont en benen).
Ik kom nl van ver met mijn gewicht (zie eerste post) en ben op eigen houtje 20 kilo aangekomen. Niet op een goede manier en ik wilde daar ook verandering in brengen.
Mijn gezondheid is te belangrijk voor me geworden, na 12 jaar te hebben verloren door gezondheids problemen, om zeg maar aan te rotzooien en alleen maar mijn gewicht verder op te krikken. Ik zie nu hoe het ook kan. mooi en gespierd worden en dat ik daar moeite voor zal moeten doen is niet erg! Ik heb al zo verdomd veel moeite moeten doen om zover te komen als nu! dat ik weer een leven heb en een baan en mijn gezondheid weer grotendeels op peil is. Dus ik weet dat ik ook nog een stap verder kan komen als ik me daarvoor inzet.
Ik wil een mooi gespierd en vooral gezond lijf hebben. Mijn ambitie is niet zozeer het podum op. Het is echt voor mezelf en mijn gevoel. Bewijzen wat ik kan en laten zien wat ik kan en wie ik ben!
En naarmate ik meer hier op DBB las en zag en vooral bij de vrouwen werd ik hoe langer hoe enthousiaster. Ik pak er zoveel motivatie uit op en wil ook verder komen dan nu. En daaro ben ik het nu veel serieuzer aan het aanpakken.
Ik heb er veel voor over! heb al 12 jaar ingeleverd waarbij ik niets meer kon. Dus nu doorgaan en als het nodig is nog wat inleveren en dan alles weer kunnen én daarbij een top mooi lijf hebben ..... dat heeft dan toch echt mijn voorkeur!
(mocht je mijn progressie willen zien dan kan ik altijd een foto plaatsen tijdelijk even, van hoe ik was...Niet iets om trots op te zijn maar oke... geeft wel een beeld van mijn doorzettingsvermogen denk ik dan. )

Terug
Naar boven