- Waardering
- 688
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

maar beter iets dan niets.Dat typt sneller.

Nee.. inderdaad.. heb wel getraind maar totale trainingstijd deze week was maar de helft van wat ik normaal train... maar goed.. beter iets dan niets.. en misschien ook wel even wat beter voor de rust ook.. want werk vergt ook al aardig wat.Gever, het wil de laaste dagen niet echt lukken he, om lekker rustig te kunnen trainen en er optimaal van te genieten.. Balen dat het zo druk is op je werk!
Gelukkig in ieder geval toch nog wt kunnen doen!
Vandaag nog even aan het werk en dan heerlijk weekend, weer lekker uitrusten, dan ga ik duimen dat je volgende week meer tijd hebt om te kunnen trainen!![]()

Nu eerst luieren en bijkomen!Inderdaad. Heb in ieder geval wat gedaan.Idd altijd beter iets dan nietsAltijd als ik jouw training lees dan ga ik daarna ff oefeningen googlen :')
hahahaha.. Nou is gewoon een food pakket... met nadeel.. lactose/gluten/pinda allergie.. kan er dus bijna niet van eten.. helaas... maar ja.. vind het altijd wel leuk zo een verassingspakket.Ik mag toch hopen dat je een mooi kerstpakket krijgt voor al die inzet!![]()
Goed dat je zo gemotiveerd blijft ondanks je moeite hebt met inplannen. Ik ben daar veel zwakker in. Als ik het wat druk heb zeg ik al gauw "ik ga morgen wel"Dus dit is 100x beter dan niks doen
Super instelling!

Nou veel rust heb ik niet gehad met al dat extra werken hoor. Maar goed... het zal vast goed gaan anders zou ik niet in kracht stijgen lijkt me.Komt waarschijnlijk juist omdat je rust hebt genomen en dus gegroeid bent
Lichamen hebben gewoon hun rust nodig
Ik vind dat zelf wel meevallen. Kuiten trainen of leg curl zijn echt wel andere spieren die ik voel.Oh dat lijkt me zo zwaar om eerst calves te trainen en dan die leg curl die over je calv heen gaat haha. Ik zou 'm niet meer omhoog krijgen denk ik![]()
Wel lekkere train inderdaad! Misschien ging je ineens zo omhoog omdat je eindelijk je ding kwijt kon en het er vol van kon nemen. Dat je lichaam dacht jaaaaaaaaaaa eindelijk!!! beastmode on!

Ik snap het. Bij onze legcurl gebeurt dat niet. maar ik heb een keer een legcurl waarbij ik dat wel had. Vond hem echt niet fijn.Bij mij rolt die rol een beetje over m'n kuiten bij de leg curl. Ik bedoel niet dat ik dan m'n kuiten ermee train maar het drukt erop. Of is dat dan als foam rollen / massage ?![]()
http://www.americanfitness.net/images/products/detail/LVLC.jpg (zoals hier)

Dank je.Prachtige hip raises en erg mooie train voor je kuiten, petje af!!![]()
Ik vind die hip raises zalig! en bij de laatste rep hou ik hem nog even 10-20 seconden vast. Brand lekker door dan. 
Dank je.

Yep.. zo gek dat ik opeens zoveel meer kracht had.

Yep! alleen vandaag was het dus niet meer zo..
helaas.
Ik baal er stevig van. Heb mijn max gegeven maar voel me niet echt voldaan.. In ieder geval niet terug gegaan in gewichten. Maar echt de pest in.. heb je tijd en kan je op je gemak trainen en dan dit weer... Wordt soms zo spuugzat van dat dat *** lijf van me ... Ik wil massa! niet dit geklooi...