XXL Nutrition

Marina's Log

Waarom kort je het woord training af?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.822
Vandaag weer overwerken. Helaas was de test die we gingen doen mislukt... Was wel balen want er hing veel vanaf. Maar goed volgende week maar opnieuw inplannen. Dus ik dacht om 17:00 even snel borst te pakken.. was nog maar net begonnen en kon terug.. problemen op werk... dus ja.. afgekapt helaas... :(
Ben daarna nog een klein uurtje aan het werk geweest en dus pas erg laat thuis.. nou ja.. 3 oefeningen kunnen doen van de 4 en geen buik. Maar ach... werk vreet ook energie dus morgen zien of ik wat eerder weg kan en kuiten/billen/hams aan kan pakken. :)

Flat DB fly
10x7 kg opwarmen
3x10x10 kg

Incline DB press superset met side bends
side bends:
5x10x10kg per zijde
Incline DB press:
2x5x8kg opwarmen
5x5x12kg wel zwaar na die fly's :D

cable cross over high had ik gewoon zin in.. zo een lekkere oefening!
1x10x30 kg aan beide zijden
3x10x50 kg aan beide zijden

en toen werd ik weggebeld... dus een echte training was het niet... :( maar beter iets dan niets.

---------- Toegevoegd om 21:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:25 ----------

Waarom kort je het woord training af?
Dat typt sneller. :o

Gever, het wil de laaste dagen niet echt lukken he, om lekker rustig te kunnen trainen en er optimaal van te genieten.. Balen dat het zo druk is op je werk!

Gelukkig in ieder geval toch nog wt kunnen doen!
Vandaag nog even aan het werk en dan heerlijk weekend, weer lekker uitrusten, dan ga ik duimen dat je volgende week meer tijd hebt om te kunnen trainen! :)

Idd altijd beter iets dan niets :D Altijd als ik jouw training lees dan ga ik daarna ff oefeningen googlen :')

Ik mag toch hopen dat je een mooi kerstpakket krijgt voor al die inzet!:P

Goed dat je zo gemotiveerd blijft ondanks je moeite hebt met inplannen. Ik ben daar veel zwakker in. Als ik het wat druk heb zeg ik al gauw "ik ga morgen wel" :P Dus dit is 100x beter dan niks doen :) Super instelling!

• #2.826
Gever, het wil de laaste dagen niet echt lukken he, om lekker rustig te kunnen trainen en er optimaal van te genieten.. Balen dat het zo druk is op je werk!

Gelukkig in ieder geval toch nog wt kunnen doen!
Vandaag nog even aan het werk en dan heerlijk weekend, weer lekker uitrusten, dan ga ik duimen dat je volgende week meer tijd hebt om te kunnen trainen! :)
Nee.. inderdaad.. heb wel getraind maar totale trainingstijd deze week was maar de helft van wat ik normaal train... maar goed.. beter iets dan niets.. en misschien ook wel even wat beter voor de rust ook.. want werk vergt ook al aardig wat.

Vandaag inderdaad gewerkt en heb gezegd.. tabee.. ik ben er vroeg vandoor. Heb ik tenminste 1 dag wat lekkerder kunnen trainen. Dat was echt lekker. Ging ook goed vond ik zelf. :)
Volgende week zal net zo hectisch zijn ben ik bang.. we moeten die nieuwe machines draaiend krijgen.. anders hebben we echt problemen. Maar ik zal het zien. :) Nu eerst luieren en bijkomen!

Idd altijd beter iets dan niets :D Altijd als ik jouw training lees dan ga ik daarna ff oefeningen googlen :')
Inderdaad. Heb in ieder geval wat gedaan.
Nou zo speciaal zijn mijn oefeningen niet hoor. :o hahahaha..

Ik mag toch hopen dat je een mooi kerstpakket krijgt voor al die inzet!:P

Goed dat je zo gemotiveerd blijft ondanks je moeite hebt met inplannen. Ik ben daar veel zwakker in. Als ik het wat druk heb zeg ik al gauw "ik ga morgen wel" :P Dus dit is 100x beter dan niks doen :) Super instelling!
Nou is gewoon een food pakket... met nadeel.. lactose/gluten/pinda allergie.. kan er dus bijna niet van eten.. helaas... maar ja.. vind het altijd wel leuk zo een verassingspakket. :)

Ik blijf zeker gemotiveerd. Ik hou mijn doel voor ogen en ook al heb ik geen zin het geeft me zoveel energie. Ik voel me vaak veel beter na sporten dan ervoor. Ik heb eerder zoiets van al pak ik maar een half uurtje... Gewoon omdat het zoveel voldoening geeft. Dank je :)

---------- Toegevoegd om 21:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:42 ----------

Vandaag het er een beetje van genomen. Iets eerder van werk weg. Moest wel bereikbaar zijn maar ben niet gebeld. Dus heb even lekker kunnen trainen. Ging wel lekker ook. :)

Beentrain kuiten/hams/billen

seated calf raises
2x15x25 kg opwarmen
Daarna 100x 35 kg in zo min mogelijk sets: 50x 32x 25x Voor het eerst een set met 50x!! :D

calf raises staand superset met side bends
side bend:
4x10x10 kg per zijde
calf raises staand:
20x52,5 kg opwarmen
3x20x82,5 kg (+2,5 kg) was wel zwaar en voelde het goed branden

calf presses in legpressafwisselend tenen bij elkaar/van elkaar/bij elkaar/van elkaar
4x20x200kg(+5 kg) zwaar.. dat brand goed. Gek dat het zo makkelkijk leek te gaan

lying leg curl superset met side bends
side bend:
4x10x15 kg per zijde (+5 kg) eerste x met 15 kg.. ging redelijk goed
Lying leg curl:
10x10 kg opwarmen
3x10x20 kg Zwaar..... maar wel lekker

Staand leg curl in leg extension machine
1x10x10 kg
3x10x17,5 kg

Barbell hip raises
4x12x45 kg (+5 kg) Vorige week durfde ik niet hoger ivm knie.. maar die gaat goed dus wel gedaan. Lekker!!

v-crunch
70x 70x 60x 70x

zo gek.. weken lang zat ik op gewichten vast en sinds deze week opeens een spurt omhoog... snap er niets van... Maar voelt wel lekker. :)

Komt waarschijnlijk juist omdat je rust hebt genomen en dus gegroeid bent ;)
Lichamen hebben gewoon hun rust nodig

Oh dat lijkt me zo zwaar om eerst calves te trainen en dan die leg curl die over je calv heen gaat haha. Ik zou 'm niet meer omhoog krijgen denk ik :D

Wel lekkere train inderdaad! Misschien ging je ineens zo omhoog omdat je eindelijk je ding kwijt kon en het er vol van kon nemen. Dat je lichaam dacht jaaaaaaaaaaa eindelijk!!! beastmode on!

• #2.829
Komt waarschijnlijk juist omdat je rust hebt genomen en dus gegroeid bent ;)
Lichamen hebben gewoon hun rust nodig
Nou veel rust heb ik niet gehad met al dat extra werken hoor. Maar goed... het zal vast goed gaan anders zou ik niet in kracht stijgen lijkt me.

Oh dat lijkt me zo zwaar om eerst calves te trainen en dan die leg curl die over je calv heen gaat haha. Ik zou 'm niet meer omhoog krijgen denk ik :D

Wel lekkere train inderdaad! Misschien ging je ineens zo omhoog omdat je eindelijk je ding kwijt kon en het er vol van kon nemen. Dat je lichaam dacht jaaaaaaaaaaa eindelijk!!! beastmode on!
Ik vind dat zelf wel meevallen. Kuiten trainen of leg curl zijn echt wel andere spieren die ik voel.

Misschien heb je wel gelijk.. minder gehaast trainen is lekker! Maar dat verklaart niet dat ik al veel langer dan een paar weken niet echt omhoog kwam gezien het overwerken sinds een paar weken is. Maar ik ben er blij mee. :)

Prachtige hip raises en erg mooie train voor je kuiten, petje af!! :)

Jij gaat echt auper! Respect!!

---------- Post added at 14:00 ---------- Previous post was at 13:59 ----------

Jij gaat echt super! Respect!!

zow je hebt flink kunnen verzwaren!!

• #2.834
Bij mij rolt die rol een beetje over m'n kuiten bij de leg curl. Ik bedoel niet dat ik dan m'n kuiten ermee train maar het drukt erop. Of is dat dan als foam rollen / massage ?;)
http://www.americanfitness.net/images/products/detail/LVLC.jpg (zoals hier)
Ik snap het. Bij onze legcurl gebeurt dat niet. maar ik heb een keer een legcurl waarbij ik dat wel had. Vond hem echt niet fijn. :o

Prachtige hip raises en erg mooie train voor je kuiten, petje af!! :)
Dank je. :) Ik vind die hip raises zalig! en bij de laatste rep hou ik hem nog even 10-20 seconden vast. Brand lekker door dan. :D
[/COLOR]Jij gaat echt super! Respect!!
Dank je. :)

zow je hebt flink kunnen verzwaren!!
Yep.. zo gek dat ik opeens zoveel meer kracht had.
Was vandaag wel anders. :(

Is fijn toch dat je opeens vooruit gaat ;)

• #2.836
Is fijn toch dat je opeens vooruit gaat ;)
Yep! alleen vandaag was het dus niet meer zo.. :( helaas.

Vandaag had ik eindelijk weer eens tijd voor een hele training op mijn gemak. Even een dagje geen overwerk.. Maar viel me goed tegen. Mijn linkerarm (beknelde zenuw) speelde weer op, kracht valt dan gewoon af en toe weg... en leek wel even niet veel energie te hebben. En dat na een heel weekend volle rust.. :( Ik baal er stevig van. Heb mijn max gegeven maar voel me niet echt voldaan.. In ieder geval niet terug gegaan in gewichten. Maar echt de pest in.. heb je tijd en kan je op je gemak trainen en dan dit weer... Wordt soms zo spuugzat van dat dat *** lijf van me ... Ik wil massa! niet dit geklooi... :mad:

Training vandaag rug/schouders
chin ups opwarmen
3x5 BW

Reverse pull down small
10x25kg opwarmen
3x10x41 kg zwaar... laatste reps echt tergend langzaam.

Horizontal cable row v-stang
10x21kg opwarmen
3x10x33,5 kg (+1 ) maar wel erg moeizaam..

BOR (barbell onderhandse grip)
10x20 kg opwarmen
3x10x30 kg

T-bar row
2x5x20 kg opwarmen
5x5x37,5 kg

rotary cuff oefeningen opwarmen
2 sets met 1,25 kg schijfjes

Arnold presses
2x5x4 kg opwarmen
5x5x10 kg ging zeer moeizaam omdat die K arm niet mee wilde werken. :mad:

front raises staand en die valt altijd tegen na de arnold press.
10x3kg opwarmen
3x10x6 kg Linker arm trok het bij de laatste set niet om zonder 5 sec extra pauze de laatste 2 reps te doen.....

bent over side raise liggend
10x3 kg opwarmen
3x10x8 kg weer Klooien met links... maar wel gered.

Upright row EZ-bar eindelijk weer eens kunnen doen! EZ bar was vrij! Maar ging moeizaam door mijn arm...
10x10 kg opwarmen
3x10x20 kg

Arrghh erg frustrerend die pijntjes! Zo te zien toch een aardige training neergezet hoor. Beterschap met je arm.

Klote! Maar ondanks je arm best nette train :)

Ik heb ook kwakkel perioden. Dan ineens komt alles te gelijk en dat is frustrerend. Blijf volhouden! En voor je het weet knal je mij voorbij!

ff laten herstellen.. neem de tijd en probeer te achterhalen wat je 2 a 3 dagen geleden hebt gedaan waardoor je last kan hebben. misschien moet je de trainingsvolgorde omgooien om bepaalde spiergroepen meer rust te geven.

Nee joh, kutzooi, met die arm.. Heb je eindelijk de tijd om op je gemakje te trainen, speelt je arm weer op. Kop op, die massa gaat komen, jij houdt vol!!
De train was van gisteravond, hoe voel je je nu? Vandaag nog een train gepland, of kan je even rust pakken tot de volgende?

Respect voor je train, doorbijtertje die je bent!

Terug
Naar boven