Romyw
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 44
- Lengte
- 1m63
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb een alle trainingen even terug gekeken waarbij ze dezelfde oefeningen doet. Maar dat is idd geen 2 weken
Ik kwam net terug van de training, ik kon nog niet goed nadenken haha
Ach ja.. mijn arm is blijvend. De zenuw in mijn nek is beschadigd. De neuro verwacht niet dat dat nog hersteld.. Dus zo nu en dan speelt de zenuwpijn op. Kan er niets aan doen. KOmt ook als ik stilzit dus ja.. dan liever trainen en zorgen dat mijn arm wel kracht houdt. Ik vond het tegenvallen. maar ja... soms zit het mee en soms zit het tegen moet ik maar denken...Arrghh erg frustrerend die pijntjes! Zo te zien toch een aardige training neergezet hoor. Beterschap met je arm.
Dank je.Klote! Maar ondanks je arm best nette train
Ik heb ook kwakkel perioden. Dan ineens komt alles te gelijk en dat is frustrerend. Blijf volhouden! En voor je het weet knal je mij voorbij!

Nou effe laten herstellen zal niet gaan. Het zal nooit meer weggaan zei de neuro. De zenuw is beschadigd en klaar.. dus eens in ed zoveel tijd zal het gewoon spontaan optreden die pijn. Het heeft niets te maken et wat ik doe... heb het hele weekend niets gedaan en het begon zondag. Het komt en gaat. Zal eraan moeten wennen helaas. Het staat dus los van mijn training en spiergroepen. het is juist van belang dat ik ondanks de zenuwpijn en dus de bijbehorende krachtverlies die arm blijf trainen. Doe ik dat niet dan wordt het een schriel kippe armpje.. voor zover het dat nog niet is.ff laten herstellen.. neem de tijd en probeer te achterhalen wat je 2 a 3 dagen geleden hebt gedaan waardoor je last kan hebben. misschien moet je de trainingsvolgorde omgooien om bepaalde spiergroepen meer rust te geven.

Ach ja.. ik moet er maar mee om leren gaan. Ik hoop echt dat je gelijk gaat krijgen en die massa gaat komen!Nee joh, kutzooi, met die arm.. Heb je eindelijk de tijd om op je gemakje te trainen, speelt je arm weer op. Kop op, die massa gaat komen, jij houdt vol!!
De train was van gisteravond, hoe voel je je nu? Vandaag nog een train gepland, of kan je even rust pakken tot de volgende?
Respect voor je train, doorbijtertje die je bent!
Het is smiddags direct na het werk door. Vandaag benen gesloopt. Ging redelijk! en heb al 2 dagen alleen maar gehangen in het weekend. dus wel weer tijd om wat te doen he! 
Wel wat langer geleden he.. das 6 weken..Als je de training van 1 september erbij pakt en die vergelijkt, ben je bijna in alles omhoog gegaan! In ieder geval niet slechter geworden.
Dat is net 2 weken terug. Je gaat hartstikke goed vooruit joh!!! Je mag trots op jezelf zijn! Hele nette train , je gaat super goed!
Maar het gaat heel licht nog vooruit. Het gaat gestaag omhoog. Geduld en eten slapen en trainen! Ik zal er komen!1 september, 2 weken terug? Ik denk dat je 1oktober bedoelt.
Maar idd zoals romy zegt hierboven: vergelijk met verder terug en je ziet dat je omhoog schiet![]()
Dank je.Volgens mij heb ik wel ook bij 1 september gekeken, die dag deed ze ook die training zo te zienIk heb een alle trainingen even terug gekeken waarbij ze dezelfde oefeningen doet. Maar dat is idd geen 2 weken
Ik kwam net terug van de training, ik kon nog niet goed nadenken haha
![]()
Maar toch! Ik zie nog steeds progressie in de afgelopen trainingen. Ik kan me wel voorstellen als het voor je gevoel niet lekker gaat dat je, je klote voelt.

dit voelt zo lekker!Jaaa.. het was lekker gisteren en voel het vandaag ook goed!Jaa! fijn dat het weer lekker gingLekkere training! Nu heb ik ook zin in m'n leg-day vandaag
![]()
Hoe was jouw legday?Dank je.
maar het valt wel mee.. zijn er maar 2. 
Ik geef wat ik kan. Alleen soms valt het gewoon tegen...Je haalt er wel elke keer het best mogelijk eruit, super!!
Benieuwd naar de uitslag van het bloedprikken, houd ons op de hoogte!

hele triceps stonden span. Jaaa.. was echt een zalige training!Heerlijk, je triceps lekker uit kunnen putten!!
En mooie 21-ers!! <3
21-ers!Thanks.

Ik vind die 21 ers zalig! Heb hem ooit eens eerder in mijn training gehad en hij zat toen zeg maar meer aan het begin in mijn schema. (voor mijn hernia... toen had ik meer kracht en massa) toen wist ik hem op 20 kg te pakken. Hoop daar echt weer heen te gaan!oh mijn god! die 21ersIk ga bij 10kg al dood. Super goed en dat na zo'n mooie training nog eruit halen!
Thanks MissH!ook weer lekker bezig Marina :-)
ook weer lekker bezig Marina :-)
Gaat best goed zo te zien!
Hoe is je vet% momenteel?
Hoe is het met jou?

Ach ja computers he!Sowww mijn comp had een beetje kuren haha
Ja met mij is t prima..(ben er in totaal 10 wken tussenuit geweest) Maar nu weer volop aan de bak.
Gewicht en is ongeveer gelijk gebleven.
Maar meer massa is altijd welkom :-)
Kan je het niet laten meten op je sportschool?
Maar ben je in gewicht nu wat omhoog gegaan??

Yep. das waar. Maar soms is het ook wel lekker om een keer een training echt vol te maken zeg maar.Een boel kleine beetjes bij elkaar is een hele grote boel.
Goed dat je een voldaan gevoel had, die heb je nodig om het vol te houden op de mindere dagen.

Weet ook niet wat ik heb.. maar sinds vorige week ga ik opeens weer vooruit. 

dat brand zo hard!