AndroidHealthClinic

Marina's Log

Als je de training van 1 september erbij pakt en die vergelijkt, ben je bijna in alles omhoog gegaan! In ieder geval niet slechter geworden.

Dat is net 2 weken terug. Je gaat hartstikke goed vooruit joh!!! Je mag trots op jezelf zijn! Hele nette train , je gaat super goed!

1 september, 2 weken terug? Ik denk dat je 1oktober bedoelt.
Maar idd zoals romy zegt hierboven: vergelijk met verder terug en je ziet dat je omhoog schiet ;)

Volgens mij heb ik wel ook bij 1 september gekeken, die dag deed ze ook die training zo te zien :) Ik heb een alle trainingen even terug gekeken waarbij ze dezelfde oefeningen doet. Maar dat is idd geen 2 weken :D Ik kwam net terug van de training, ik kon nog niet goed nadenken haha :D

Maar toch! Ik zie nog steeds progressie in de afgelopen trainingen. Ik kan me wel voorstellen als het voor je gevoel niet lekker gaat dat je, je klote voelt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.844
Arrghh erg frustrerend die pijntjes! Zo te zien toch een aardige training neergezet hoor. Beterschap met je arm.
Ach ja.. mijn arm is blijvend. De zenuw in mijn nek is beschadigd. De neuro verwacht niet dat dat nog hersteld.. Dus zo nu en dan speelt de zenuwpijn op. Kan er niets aan doen. KOmt ook als ik stilzit dus ja.. dan liever trainen en zorgen dat mijn arm wel kracht houdt. Ik vond het tegenvallen. maar ja... soms zit het mee en soms zit het tegen moet ik maar denken...

Klote! Maar ondanks je arm best nette train :)

Ik heb ook kwakkel perioden. Dan ineens komt alles te gelijk en dat is frustrerend. Blijf volhouden! En voor je het weet knal je mij voorbij!
Dank je. :)
Ach.. ik weet gewoon dat dit zomaar op elk moment steeds kan gebeuren. De zenuw is immers beschadigd. en of ik stilzit of wat doe dat maakt geen verschil. Dus als het weer even beter gaat kan ik vast wel weer wat verder komen. Ga ik dan maar vanuit.

ff laten herstellen.. neem de tijd en probeer te achterhalen wat je 2 a 3 dagen geleden hebt gedaan waardoor je last kan hebben. misschien moet je de trainingsvolgorde omgooien om bepaalde spiergroepen meer rust te geven.
Nou effe laten herstellen zal niet gaan. Het zal nooit meer weggaan zei de neuro. De zenuw is beschadigd en klaar.. dus eens in ed zoveel tijd zal het gewoon spontaan optreden die pijn. Het heeft niets te maken et wat ik doe... heb het hele weekend niets gedaan en het begon zondag. Het komt en gaat. Zal eraan moeten wennen helaas. Het staat dus los van mijn training en spiergroepen. het is juist van belang dat ik ondanks de zenuwpijn en dus de bijbehorende krachtverlies die arm blijf trainen. Doe ik dat niet dan wordt het een schriel kippe armpje.. voor zover het dat nog niet is. :(

Nee joh, kutzooi, met die arm.. Heb je eindelijk de tijd om op je gemakje te trainen, speelt je arm weer op. Kop op, die massa gaat komen, jij houdt vol!!
De train was van gisteravond, hoe voel je je nu? Vandaag nog een train gepland, of kan je even rust pakken tot de volgende?

Respect voor je train, doorbijtertje die je bent!
Ach ja.. ik moet er maar mee om leren gaan. Ik hoop echt dat je gelijk gaat krijgen en die massa gaat komen!
De train is van de middag. Ik train niet in de avond. kan dat echt niet opbrengen. :o Het is smiddags direct na het werk door. Vandaag benen gesloopt. Ging redelijk! en heb al 2 dagen alleen maar gehangen in het weekend. dus wel weer tijd om wat te doen he! ;)

Als je de training van 1 september erbij pakt en die vergelijkt, ben je bijna in alles omhoog gegaan! In ieder geval niet slechter geworden.

Dat is net 2 weken terug. Je gaat hartstikke goed vooruit joh!!! Je mag trots op jezelf zijn! Hele nette train , je gaat super goed!
Wel wat langer geleden he.. das 6 weken.. ;) Maar het gaat heel licht nog vooruit.
1 september, 2 weken terug? Ik denk dat je 1oktober bedoelt.
Maar idd zoals romy zegt hierboven: vergelijk met verder terug en je ziet dat je omhoog schiet ;)
Het gaat gestaag omhoog. Geduld en eten slapen en trainen! Ik zal er komen!

Volgens mij heb ik wel ook bij 1 september gekeken, die dag deed ze ook die training zo te zien :) Ik heb een alle trainingen even terug gekeken waarbij ze dezelfde oefeningen doet. Maar dat is idd geen 2 weken :D Ik kwam net terug van de training, ik kon nog niet goed nadenken haha :D

Maar toch! Ik zie nog steeds progressie in de afgelopen trainingen. Ik kan me wel voorstellen als het voor je gevoel niet lekker gaat dat je, je klote voelt.
Dank je. :)
Ja.. gevoeld doet zoveel.. als ik kijk ga ik in ieder geval niet achteruit... Dus zou ik tevreden moeten zijn. Maar ja.. gevoel... :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 21:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:40 ----------

Vanmorgen even bloed wezen prikken. Toch maar weer eens verder kijken naar mijn niet slapen en gewicht wat maar minimaal bijkomt... Dus we zullen zien.

Na werk beentrain gepakt. Merkte bij squat dat ik toch wat moeier was dan vorige week. Maar goed.. al met al viel het me niet tegen. Ga niet echt vooruit maar ging wel met voldaan gevoel moeizaam de trap op en af. :D

Beentrain.
Squat
2x5x20
5x5x42,5 kg goed focus en ging lekker. Al was het wel zwaar. :o

legpress
10x120 kg opwarmen
3x10x160 kg (VPR +5kg) was vorige keer maar 2 sets ipv 3 sets... maar wel loodzwaar en 2 x 5 sec pauze in set 3 en 4. :o

leg extension SS side bends
side bends:
4x10x10 kg per zijde
leg ext:
10x30 kg opwarmen
3x10x50 kg Dit voelde na die squat en legpress als lood....

walking lunges Lekker met brandende quads. :whip:
10x 5 kg DB's (20 passen, 10 per been) opwarmen
3x10x 8 kg DB's (20 passen per set, 10 per been) dat braaanddddd! Laatste paar passen moeizaam omhoog. :D dit voelt zo lekker!

abductor
10x20 kg opwarmen
3x10x35 kg

adductor superset met V-crunch
V-crunch:
70x 60x 60x 60x
adductor:
10x20 kg opwarmen
3x10x25 kg VPR en zonder cheat!

Jaa! fijn dat het weer lekker ging:D Lekkere training! Nu heb ik ook zin in m'n leg-day vandaag:D

je strooit met vprs!

Je haalt er wel elke keer het best mogelijk eruit, super!!
Benieuwd naar de uitslag van het bloedprikken, houd ons op de hoogte!

• #2.848
Jaa! fijn dat het weer lekker ging:D Lekkere training! Nu heb ik ook zin in m'n leg-day vandaag:D
Jaaa.. het was lekker gisteren en voel het vandaag ook goed! :D Hoe was jouw legday?

Dank je. :) maar het valt wel mee.. zijn er maar 2. :o

Je haalt er wel elke keer het best mogelijk eruit, super!!
Benieuwd naar de uitslag van het bloedprikken, houd ons op de hoogte!
Ik geef wat ik kan. Alleen soms valt het gewoon tegen...
Ik ook.. zal morgen eens bellen of er al wat binnen is... Ben wel benieuwd ook.. dan afspraak maken om een en ander te bespreken. Hopelijk zo snel mogelijk.

---------- Toegevoegd om 21:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:09 ----------

Effe kort armen getraind. 35 min....

Korte train triceps/biceps
straight bar push down
10x10kg opwarmen
3x10x20kg

rope push down
10x10kg opwarmen
3x10x17,5 kg +0,5 :fire:

DB kickback
5x4 kg opwarmen
3x10x6 kg dat geeft een goeie afterburn na die push downs. :D hele triceps stonden span.

straight bar cable curl
10x10kg opwarmen.
3x10x16kg lekker zwaar!

21-ers Die brandde echt hard...
4x17,5kg +2,5 Yessss eindelijk !!!

concentration curl, staand achter leuning van de bench met arm op leuning
5x4 kg opwarmen
3x10x7 kg Adertjes op biceps!!

Heerlijk, je triceps lekker uit kunnen putten!!
En mooie 21-ers!! <3

Lekkere trainingen weer!

oh mijn god! die 21ers:D Ik ga bij 10kg al dood. Super goed en dat na zo'n mooie training nog eruit halen!

ook weer lekker bezig Marina :-)
Gaat best goed zo te zien!
Hoe is je vet momenteel?

Laatst bewerkt:
  • #2.853
Heerlijk, je triceps lekker uit kunnen putten!!
En mooie 21-ers!! <3
Jaaa.. was echt een zalige training!
:heart: 21-ers!

Thanks. :)

oh mijn god! die 21ers:D Ik ga bij 10kg al dood. Super goed en dat na zo'n mooie training nog eruit halen!
Ik vind die 21 ers zalig! Heb hem ooit eens eerder in mijn training gehad en hij zat toen zeg maar meer aan het begin in mijn schema. (voor mijn hernia... toen had ik meer kracht en massa) toen wist ik hem op 20 kg te pakken. Hoop daar echt weer heen te gaan!

Gaat best goed zo te zien!
Hoe is je vet% momenteel?
Thanks MissH! :) Hoe is het met jou?
Het gaat op zich wel aardig weer. Maar ben wel wat massa kwijt door dat half jaar klooien met die hernia. Dus heb weer wat terug te halen wat erg moeizaam gaat. :(
Vet% heb ik geen idee van... Zou niet weten waar ik het moet laten meten.

---------- Toegevoegd om 20:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:20 ----------

Toch weer aardig aan het overwerken ... ging behoorlijk wat mis in productie ... maar goed wel even trainen daarna. Dus weer even kort maar wel een voldaan gevoel. :)

Borst train
Flat DB fly
10x7 kg opwarmen
3x10x10 kg

Incline DB press superset side bends
side bends:
7x10x10kg
Incl. DB press:
2x5x8kg opwarmen
5x5x12kg Voelde goed!

chest press
10x25 kg opwarmen
1x10x35 kg
2x10x36 kg +1 kg Niet veel maar alle beetjes helpen! :D

Peck deck
10x11 kg opwarmen
3x10x16 kg Ging niet zo lekker...

en even snel een extraatje :D
cable cross over highvind deze zo zalig!
1x8x30 kg aan beide zijden
2x8x50 kg aan beide zijden

Sowww mijn comp had een beetje kuren haha

Ja met mij is t prima..(ben er in totaal 10 wken tussenuit geweest) Maar nu weer volop aan de bak.
Gewicht en is ongeveer gelijk gebleven.
Maar meer massa is altijd welkom :-)

Kan je het niet laten meten op je sportschool?
Maar ben je in gewicht nu wat omhoog gegaan??

• #2.855
Sowww mijn comp had een beetje kuren haha

Ja met mij is t prima..(ben er in totaal 10 wken tussenuit geweest) Maar nu weer volop aan de bak.
Gewicht en is ongeveer gelijk gebleven.
Maar meer massa is altijd welkom :-)

Kan je het niet laten meten op je sportschool?
Maar ben je in gewicht nu wat omhoog gegaan??
Ach ja computers he! :D

Dat klinkt goed allemaal. 10 weken eruit en toch gelijk gebleven!
maar ja die wens voor meer massa herken ik wel!

Onze sportschool meet het niet.
heb je een PM gestuurd. :)

Een boel kleine beetjes bij elkaar is een hele grote boel ;).
Goed dat je een voldaan gevoel had, die heb je nodig om het vol te houden op de mindere dagen ;).

• #2.857
Een boel kleine beetjes bij elkaar is een hele grote boel ;).
Goed dat je een voldaan gevoel had, die heb je nodig om het vol te houden op de mindere dagen ;).
Yep. das waar. Maar soms is het ook wel lekker om een keer een training echt vol te maken zeg maar. ;)

blijft druk op je werk he meis...en ondanks dat toch nog een kleine verhoging.
ff lekker van je weekeinde genieten zul je zien dat je daarna omhoog vliegt.

• #2.859
Kon vandaag eindelijk een uurtje eerder weg van werk. Ze hebben wel 2 keer gebeld maar goed.. hoefde in ieder geval niet terug. :)

Even de beentjes aangepakt. Was maar kort 45-50 min.. maar ging echt wel lekker! Voelde hem goed branden. :D Weet ook niet wat ik heb.. maar sinds vorige week ga ik opeens weer vooruit. :)

Beentrain kuiten/hams/billen

seated calf raises
2x15x25 kg opwarmen
Daarna 100x 35 kg in zo min mogelijk sets: 52x 34x 25x Voor het eerst een set boven 50x!! :D

calf raises staand
20x55 kg opwarmen
3x20x85 kg (+2,5 kg) was wel zwaar en voelde het goed branden. Bij deze oefening merk ik echt wel dat mijn core sterker is geworden.

calf presses in legpressafwisselend tenen bij elkaar/van elkaar/bij elkaar/van elkaar
1x20x200kg dat was vorige keer mijn PR.. maar voelde of ik meer kon hebben.
4x20x202,5kg(+2,5 kg) zwaar.. dat brand goed.

lying leg curl
10x10 kg opwarmen
1x10x20 kg Ging veel beter dan vorige keer.. toch even proberen iets zwaarder
2x10x21 kg (+1 kg) Zwaar &lekker! maar laatste rep zeeeer moeizaam

Staand leg curl in leg extension machine
1x10x10 kg
1x10x17,5 kg Hier ook het gevoel dat ik toch kon verhogen.. had ik niet verwacht. :o
2x10x18,5 kg (+1 kg)

Barbell hip raises
1x12x30kg opwarmen
3x11x50 kg (+5 kg) Ik dacht ga er gewoon voor! echt nice!
Rep 11 steeds 30 seconden vastgehouden bovenin.. :fire: dat brand zo hard!

Dat was een lekkere training!

Lekker hoor! Veel plusjes! :D

Terug
Naar boven