AndroidHealthClinic

Marina's Log

Overal weer meer gewicht er bij. Goed hoor
Nou even een periode rust bij je werk zou wel ff lekker zijn.
Volgens mij moet die baas van jou in zijn handjes knijpen

Jaaaa, die hip raises, prachtig!!
Je gaat lekker, super dat je opeens weer vooruit gaat :).

Zou die oefeningen voor je kuiten niet zomaar na kunnen doen, je moet toch wel aardige bambi-beentjes hebben naar zo'n training als gisteren :o.

wow gewoon echt alles opgehoogd! Naais. Lekkere start van je weekeinde.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.864
Ja.. en totaal tegen verwachting in na zoveel weken niet echt verder te zijn gekomen.

Overal weer meer gewicht er bij. Goed hoor
Nou even een periode rust bij je werk zou wel ff lekker zijn.
Volgens mij moet die baas van jou in zijn handjes knijpen
Rust op werk zou wel lekker zijn.. maar dat zit er voor nu nog niet in.
Vanmorgen ook al gebeld om 8:45.. maar goed problemen zijn nu opgelost dus weer verder weekend vieren he!

Jaaaa, die hip raises, prachtig!!
Je gaat lekker, super dat je opeens weer vooruit gaat :).

Zou die oefeningen voor je kuiten niet zomaar na kunnen doen, je moet toch wel aardige bambi-beentjes hebben naar zo'n training als gisteren :o.
Hipraises zijn zalig! het is zo lekker dat het opeens vooruitgaat!
Nou ik liep moeilijk gisteren. Vandaag nog niet geprobeerd.. zit nog op de bank. :o
wow gewoon echt alles opgehoogd! Naais. Lekkere start van je weekeinde.
Dank je. :) zeker een lekkere start! hahaha.

• #2.865
Vandaag gestart met nieuw schema. :) Veranderen van methodiek. Lekker die spieren net even anders aanpakken. Het viel me alleen tegen. Voor mijn nekhernia deed ik pull ups wijd met gemak 3x5. Dat is bijna een jaar terug.. door die hernia een half jaar bijna niets kunnen doen en ook nog wat kilo's massa verloren.. en nu weer voor het eerst pull ups wijd. Dat was voor mijn gevoel echt een drama.. :( maar goed. Ik ben er weer mee begonnen dus hoppa.. ertegenaan en dan zal het vast weer beter gaan! hoop ik dan maar

Training vandaag rug/biceps
pull down opwarmen
15 x25 kg wide grip
15 x25 kg small reverse grip

pull ups wijd ging moeizaam en echt voor geen meter. :(
2,5x BW (Met de halve bedoel ik dus dat ik halverwege niet meer verder omhoog kwam.. )
4x BW
2,5x BW
3x BW

one arm machine row (hammer grip)
3x8x15 kg

Horizontal cable row v-stang
3x8x30 kg

BOR (barbell bovenhandse grip)
3x10x30 kg

Back extension (3x max) superset Side bends
Back extension:
25 xBW Kon wel door blijven gaan dus toch maar gewicht erbij gepakt.
14 xBW+10 kg Die voelde ik tenminste. :o
12 xBW+10kg
side bends:
3x10x10 kg

rope cable hammer curl
1x8x12,5 kg kan zwaarder!!!
2x8x15 kg dat brand tenminste. :D

EZ-bar 21 ers Moest scott curl zijn maar heb niet zo een armen steun. :(
3x17,5 kg :fire:

straight bar cable curl superset side bends
cable curl:
3x8x15kg
dropset 7x15 kg 6x10 kg 11x5 kg --> leeg
side bends:
3x10x15 kg

Biceps voelden echt vol. foto's maken lukte niet echt.. stond met trillende armen... :o
maar even het idee.
Ja ze zijn nog klein en schriel... :(
14w3d3n.jpg

Die pull ups komen wel weer joh, aanhouder wint
Alleen waarom one arm machine row?
Dan kan je m toch veel beter met losse db'd doen??

Fijne training maar ben het met miss h eens
Losse gewichten doen het beter

Met een machine row kan je een grotere rom maken. En je kan meer rek op de spieren brengen.

mooie spierdefinitie!
enne...vind die pullups nog reuze meevallen wua achteruitgang na zo'n lange tijd niet doen (ik ben er jaloers op!)
leuk nieuw schema! succes ermee

Grotere rom..dont think so.. als je voorover gebukt staat waarbij je leunt op t dumbellrek..is die rom zeker groter dan op de machine. .

Echt zaag beweging maken. 100 grotere rom ;-)

• #2.871
Die pull ups komen wel weer joh, aanhouder wint
Alleen waarom one arm machine row?
Dan kan je m toch veel beter met losse db'd doen??
Ik denk ook dat ze wel weer komen hoor die pull downs. Zal even tijd kosten maar dat kost massa opbouwen nu eenmaal! :D

Fijne training maar ben het met miss h eens
Losse gewichten doen het beter
Thanks. :)

Met een machine row kan je een grotere rom maken. En je kan meer rek op de spieren brengen.

Grotere rom..dont think so.. als je voorover gebukt staat waarbij je leunt op t dumbellrek..is die rom zeker groter dan op de machine. .

Echt zaag beweging maken. 100 grotere rom ;-)
Nu ben ik de weg even kwijt.. :o

mooie spierdefinitie!
enne...vind die pullups nog reuze meevallen wua achteruitgang na zo'n lange tijd niet doen (ik ben er jaloers op!)
leuk nieuw schema! succes ermee
Dank je. :) De definitie zit er wel.. maar massa mist duidelijk. :(
Pull ups vielen mij echt tegen... Maar die komen bij jou ook wel! Ik heb wel mijn gewicht hier wat in mee :o... helaas..

Dank je. :) De definitie zit er wel.. maar massa mist duidelijk. :(
Pull ups vielen mij echt tegen... Maar die komen bij jou ook wel! Ik heb wel mijn gewicht hier wat in mee :o... helaas..[/QUOTE]

valt echt heel erg mee vind ik! mooie bolling hoor.
en over machines weet ik niets, dus daar houd ik me lekker buiten hihi :D

Dat mag Ron :-P

Een nieuw schema, een nieuw begin! Leuk om af te toe wat afwisseling er in te brengen :).
Wel echt balen dat de pull ups tegenvallen.. Kan me voorstellen dat het even tegenvalt. Maar, zoals je zegt, je bent er wel weer mee begonnen, dat is top!
En met de tijd.. Gaat het echt wel beter. Niet er op hopen, ik weet dat het op den duur weer net zo goed gaat als voorheen :).

Niiice, een bicep-foto! Leuk om inderdaad een idee te krijgen van hoe je er op dit moment bij staat! Bicep is goed te zien hoor, je bent lekker bezig ;).

Lukt het op dit moment met eten enzo?

Flinke spierbal al hoor :D En leuk nieuw schema, ben benieuwd naar je volgende training :)

• #2.877
valt echt heel erg mee vind ik! mooie bolling hoor.
en over machines weet ik niets, dus daar houd ik me lekker buiten hihi :D
Dank je. :)
Groot gelijk. Er zijn altijd meningsverschillen. ;)

hahaha... zo zie je maar... wat is beter en waarom... alleen iedereen heeft er weer andere ideeën over. :p

Een nieuw schema, een nieuw begin! Leuk om af te toe wat afwisseling er in te brengen :).
Wel echt balen dat de pull ups tegenvallen.. Kan me voorstellen dat het even tegenvalt. Maar, zoals je zegt, je bent er wel weer mee begonnen, dat is top!
En met de tijd.. Gaat het echt wel beter. Niet er op hopen, ik weet dat het op den duur weer net zo goed gaat als voorheen :).

Niiice, een bicep-foto! Leuk om inderdaad een idee te krijgen van hoe je er op dit moment bij staat! Bicep is goed te zien hoor, je bent lekker bezig ;).

Lukt het op dit moment met eten enzo?
Het is inderdaad leuk weer een nieuw schema te hebben. :)
Het viel me inderdaad tegen. Maar gezien het afgelopen driekwart jaar mag ik op zich niet klagen. Ik ga opbouwen en ze zullen dan vast beter gaan!
Dank je. Moet alleen veeeeel meer massa op...
eten gaat op zich wel.. alleen gewicht wil er niet zo bij mee. Zit rond 3500. Denk toch soms dat ik nog meer erbij moet gaan pakken. :(

Flinke spierbal al hoor :D En leuk nieuw schema, ben benieuwd naar je volgende training :)
Dank je. :)
Training van vandaag volgt zo. Morgen rustdag.. :( helaas...

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:51 ----------

Vandaag dag 2 van mijn nieuwe schema. Schouders & Borst.
Nieuwe oefeningen erbij. Moet zeggen dat ik met de laatste oefeningen enorm volle armen had... daardoor lukte dippen niet zo goed en kon ik met DB pull over veel minder gewicht pakken.. Daar baalde ik wel van. :(

Schouders & Borst
Rotary cuff oefeningen
2x15 x 1,25 kg schijfjes in elke hand

front raise staand
3x8x6kg

seated side raise
3x8x4kg en mijn schouders brandde al zwaar bij dit minigewichtje. :o

MP seated nieuw. eerste keer.
proberen 8x 15 kg (lege stang)
3x8x20 kg Voelt nog wat onwennig en was best zwaar. Hoe ver moet je de stang laten zakken? Ik kreeg de tip tot op de borst en heb dit dus ook zo gedaan.

Flat DB press
3x8x10 kg

incline DB fly
3x8x10 kg Ging zwaar... In mijn vorige schema begon ik met borst met deze oefening... dat merk je dus wel als je eerst schouders doet. :o

dips 3x max Dat viel tegen. Armen zaten zo vol...
4x BW
6x BW
4x BW

DB pull over
8x14 te licht
2x8x16 kg Borst kan meer hebben maar armen zaten té vol... :mad:

v-crunch op bencheven proberen was heeeeel lang geleden.
3x15 met 30 sec rust tussendoor

Het feit dat je dikke pump had is juist goed. Het balen ken ik wel maar betekent dat je lichaam nu juist je armen naar je borst bij aan het trekken bent.
Ik zie ook geen isolatie oefeningen voor je armen? Misschien wel prettig om eebij te doen zodat op den duur je de training ten volste kan benutten

• #2.879
Het feit dat je dikke pump had is juist goed. Het balen ken ik wel maar betekent dat je lichaam nu juist je armen naar je borst bij aan het trekken bent.
Ik zie ook geen isolatie oefeningen voor je armen? Misschien wel prettig om eebij te doen zodat op den duur je de training ten volste kan benutten
Biceps had ik gisteren al bij rug. Triceps komen nog :) Ik heb een split schema he. ;)

Biceps had ik gisteren al bij rug. Triceps komen nog :) Ik heb een split schema he. ;)
Ja ik heb ook een splitschema. Ikzelf denk dat je beter voor een ub/lb split kunt gaan, kweenie, is een voorgevoel daar je nu deze trainingen niet ten volste kunt benutten.
Maybe worth a try (weet niet of je dat ooit al es heb gedaan though)

Terug
Naar boven