grosje
Huge Freak
- Waardering
- 1.315
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja.. en totaal tegen verwachting in na zoveel weken niet echt verder te zijn gekomen.
Rust op werk zou wel lekker zijn.. maar dat zit er voor nu nog niet in.Overal weer meer gewicht er bij. Goed hoor
Nou even een periode rust bij je werk zou wel ff lekker zijn.
Volgens mij moet die baas van jou in zijn handjes knijpen
Hipraises zijn zalig! het is zo lekker dat het opeens vooruitgaat!Jaaaa, die hip raises, prachtig!!
Je gaat lekker, super dat je opeens weer vooruit gaat.
Zou die oefeningen voor je kuiten niet zomaar na kunnen doen, je moet toch wel aardige bambi-beentjes hebben naar zo'n training als gisteren.

Dank je.wow gewoon echt alles opgehoogd! Naais. Lekkere start van je weekeinde.
zeker een lekkere start! hahaha.
Veranderen van methodiek. Lekker die spieren net even anders aanpakken. Het viel me alleen tegen. Voor mijn nekhernia deed ik pull ups wijd met gemak 3x5. Dat is bijna een jaar terug.. door die hernia een half jaar bijna niets kunnen doen en ook nog wat kilo's massa verloren.. en nu weer voor het eerst pull ups wijd. Dat was voor mijn gevoel echt een drama..
maar goed. Ik ben er weer mee begonnen dus hoppa.. ertegenaan en dan zal het vast weer beter gaan! hoop ik dan maar

Ik denk ook dat ze wel weer komen hoor die pull downs. Zal even tijd kosten maar dat kost massa opbouwen nu eenmaal!Die pull ups komen wel weer joh, aanhouder wint
Alleen waarom one arm machine row?
Dan kan je m toch veel beter met losse db'd doen??

Thanks.Fijne training maar ben het met miss h eens
Losse gewichten doen het beter

Met een machine row kan je een grotere rom maken. En je kan meer rek op de spieren brengen.
Nu ben ik de weg even kwijt..Grotere rom..dont think so.. als je voorover gebukt staat waarbij je leunt op t dumbellrek..is die rom zeker groter dan op de machine. .
Echt zaag beweging maken. 100 grotere rom ;-)

Dank je.mooie spierdefinitie!
enne...vind die pullups nog reuze meevallen wua achteruitgang na zo'n lange tijd niet doen (ik ben er jaloers op!)
leuk nieuw schema! succes ermee
De definitie zit er wel.. maar massa mist duidelijk. 
... helaas..Grotere rom..dont think so.. als je voorover gebukt staat waarbij je leunt op t dumbellrek..is die rom zeker groter dan op de machine. .
Echt zaag beweging maken. 100 grotere rom ;-)

De definitie zit er wel.. maar massa mist duidelijk. 
... helaas..[/QUOTE]
.
.
.Dank je.valt echt heel erg mee vind ik! mooie bolling hoor.
en over machines weet ik niets, dus daar houd ik me lekker buiten hihi![]()

hahaha... zo zie je maar... wat is beter en waarom... alleen iedereen heeft er weer andere ideeën over.

Het is inderdaad leuk weer een nieuw schema te hebben.Een nieuw schema, een nieuw begin! Leuk om af te toe wat afwisseling er in te brengen.
Wel echt balen dat de pull ups tegenvallen.. Kan me voorstellen dat het even tegenvalt. Maar, zoals je zegt, je bent er wel weer mee begonnen, dat is top!
En met de tijd.. Gaat het echt wel beter. Niet er op hopen, ik weet dat het op den duur weer net zo goed gaat als voorheen.
Niiice, een bicep-foto! Leuk om inderdaad een idee te krijgen van hoe je er op dit moment bij staat! Bicep is goed te zien hoor, je bent lekker bezig.
Lukt het op dit moment met eten enzo?

Dank je.Flinke spierbal al hoorEn leuk nieuw schema, ben benieuwd naar je volgende training
![]()

helaas...

Biceps had ik gisteren al bij rug. Triceps komen nogHet feit dat je dikke pump had is juist goed. Het balen ken ik wel maar betekent dat je lichaam nu juist je armen naar je borst bij aan het trekken bent.
Ik zie ook geen isolatie oefeningen voor je armen? Misschien wel prettig om eebij te doen zodat op den duur je de training ten volste kan benutten
Ik heb een split schema he. 
Ja ik heb ook een splitschema. Ikzelf denk dat je beter voor een ub/lb split kunt gaan, kweenie, is een voorgevoel daar je nu deze trainingen niet ten volste kunt benutten.Biceps had ik gisteren al bij rug. Triceps komen nogIk heb een split schema he.
![]()