Lekkere training zeg! Die single leg deadlifts vind ik ook altijd zo lekker.
Hoe glij je weg bij de bridges? je voeten/de rest van je lijf?
Ik heb dat ook wel eens bij bodyweight single leg elevated glute bridge. Dan zet ik een step up tegen de muur en glijd de onderkant van mn lichaam weg. Heel vervelend

Bij barbell glute bridge heb ik dat niet gelukkig.
Dit kan helpen maar ziet er wel een beetje goofy uit

Vast nog wel meer opties, misschien kun je iets bedenken aan de hand van die filmpjes
SLDL is Stiff legged Deadlift

Goed voor de hammies en krijg je flink spierpijn van als je goed diep doorgaat. Zit eraan te denken misschien ergens op te staan zodat ik dieper kan.
Mijn bovenlijf glijdt weg. Ik heb geprobeerd een ab-crunch met zo een steuntje achter mijn hoofd te leggen maar dat werkt ook niet. En ik heb ook niet iemand die zo even achter mijn schouders kan staan.

Ik heb juist dat ik wegglijd bij barbell glute bridge... erg irritant ja.
Lekkere training! Heerlijk he die trappen die je daarna nog moet lopen
Ja. en vandaag ben ik blij dat ik overdag op mijn werk niet zoveel trappen hoefde. Wel veel tussen de productie hallen heen en weer en dat voelde ik ook al.
Goed bezig Marina, ik moet wat vaker je log lezen, druk druk druk, my bad!
Goed weekend alvast!
Dank je.

ach als je maar druk bent met leuke dingen ook he!

jij ook een super fijn weekend!
Beste training weer
En heb je het nu over de pomp in je spieren?
Dat is gewoon het bloed die je in je spieren hebt gepompt, heeft elk krachtsporter toch wel eens?
Dank je. Nou ja.. ik denk het. Je spieren staan zo span als elastiekjes en je kan bijna niet meer oppakken.

Ik heb het vaker gehad.. maar de eerste keer dat ik het had wist ik echt niet wat het was.
Je trainingen gaan super!!
Hoe zit het momenteel met je voeding?
Na lang van alles uitproberen heb ik mijn heil gevonden in een 5 maaltijden per dag schema. FF kijken hoe het hiermee gaat en eventueel verder ophogen (ben btw inmiddels alweer bijna 61 kg hehe, hopelijk niet allemaal spekjes).
Dank je.

voeding op zeker 3500kcal nu.
volgorde is nu zo
Maaltijd 1,Maaltijd 2,Maaltijd 3,Maaltijd 4,Maaltijd 5, training (BCAA + vitargo), post workout,
Maaltijd 6,Maaltijd 7
Morgen weer wegen en maar zien.
Benen is nice, goed gewerkt Marina..en idd die trappen oplopen...sooow nice...kuchhhhh*
Ja Beentraining vind ik echt zalig! en trappen.. nou liever niet.

rechtuit merkte ik het al. hahahah
Heeeeeerlijke beentrain, dat moet top voelen!
.. Vergeet je niet intens te genieten van de spierpijn?
Yep! ik geniet er dubbel van. Maar het zat me wel een beetje in de weg met mijn training van vandaag.

---------- Toegevoegd om 18:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:53 ----------
Vandaag wat eerder van werk weg. Lekker getraind. Dag 4 nieuw schema. Triceps/kuiten/abs.
Merk echt wel met 8 reps dat ik meer gewicht kan pakken dan met 10 reps. Dus lekker knallen op maximaal gewicht!

Had nog wel flinke spierpijn in mijn triceps en hamms....dus dat maakte het wel zwaar.
Training triceps/kuiten/abs
rope push down
2x15x10kg opwarmen (max 30 sec rust)
straight bar push down (max 30 sec rust)
3x8x20kg
reverse straight bar push down nieuw (max 30 sec rust)
3x10x15 kg
Rope overhead cable extension nieuw even wennen aan hoe je je schrap moet zetten hiermee.
10 kg lukte niet.. zat erg te zoeken naar de vorm. Dus effe stappie terug
2x10x7,5 kg en toen had ik de vorm te pakken en ging het stukken beter
1x10x10kg en toen lekkere pomp in mijn triceps.
calf raises staand superset side bends
calf raises:
3x12x90 kg
(+5 kg tov mijn 20 reps schema)
side bends:
3x10x15 kg
seated calf raises
50 kg --> ging niet.. bultje in mijn knie zit nog dwars

kan max 35 kg erop hebben voor het pijn gaat doen. Dus in plaats van 8 reps 15 reps gedaan en 2 sec op 2 sec neer om het zwaar te maken.
3x15x35 kg (2 sec op/2 sec neer)
calf presses in legpressBij 8 reps voel ik echt niets.. dus toch 12 reps gepakt
12x200 kg te licht
12x210 kg
(+7,5 kg tov 20 rep schema) deed niet veel...
3x12x220 kg
(+17,5 kg tov 20 rep schema) en die was goed voelbaar.
lying leg raises
4x15 (2 sec op/2 sec neer)
ab wheel proberen
2x 6 Krijg na 4 reps een beetje last van mijn onderrug. Dus na 6 x gestopt. Ik doe vast wat fout... of mijn buikspieren zijn nog te slap.
alhoewel ik wel een 6 pack heb
v-crunch 4x max
80x 70x 72x 77x
en toen was het echt op.

spierpijn in mijn armen en benen. hahahah
daarna naar huis eten en even alles opgeruimd en schoongemaakt en klaar om morgen mijn mannetjes verjaardag te vieren.

2 dagen rust nu... aan de ene kant baal ik enorm.. ik wil meer! hahahah
maar ja.. in rust groei je!