XXL Nutrition

Marina's Log

Goede training! En herkenbaar ook, dat meer willen haha!

alvast gefeliciteerd met je vent!

en ook met je training btw...

oef 3500 kcalorietjes: knap hoor!
kom ik aan met mijn schamele 1500 :(

Precies, zo denk ik ook: in rust bent je knetterhard aan het groeien, dus laat maar komen die gains van jou! ;)
Training ziet er wel flink uit, zijn je kuiten niet ontzettend goed ontwikkeld? Als ik zie wat voor kuitoefeningen je doet kan het toch bijna niet anders dan dat kuiten een van je sterkste punten is?
Heel veel plezier met het verjaardagsfeestje :).

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.904
Goede training! En herkenbaar ook, dat meer willen haha!
Dank je. :) Ja he! :p

alvast gefeliciteerd met je vent!

en ook met je training btw...

oef 3500 kcalorietjes: knap hoor!
kom ik aan met mijn schamele 1500 :(
Dank je. Hij was woensdag al jarig hoor. :) Maar we vieren het morgen.
Die 3500 krijg ik wel weg.. alleen zegt mijn gewicht nog steeds nee ik doe niet mee.. :(
Ik moet er niet aan denken.. 1500 kcal.. blijft er niets van me over.. :o

Precies, zo denk ik ook: in rust bent je knetterhard aan het groeien, dus laat maar komen die gains van jou! ;)
Training ziet er wel flink uit, zijn je kuiten niet ontzettend goed ontwikkeld? Als ik zie wat voor kuitoefeningen je doet kan het toch bijna niet anders dan dat kuiten een van je sterkste punten is?
Heel veel plezier met het verjaardagsfeestje :).
Nou als dat zou kunnen! zitten en spieren krijgen he! :D
Dank je. Mijn kuiten.. ik vind het wel meevallen.. ben in zijn geheel nog erg iel. Er staan in mijn fotologje een paar kuitfoto's van vlak voor mijn vakantie half juni. Ik vind ze niet echt sterk ontwikkeld.. Maar goed.. vind ook gewoon dat ik nog veeeeeeeel te weinig massa heb..
dank je. Wordt morgenavond lekker uit mijn dak gaan! :D

En bevalt het nieuwe schema goed tot nu toe?
Zal met dat bultje op je knie en die seated calf raises beetje rustig aan doen, beter op een oefening even tijdelíjk wat minder gewicht zodat de pijn niet blijft is ;)
Hoe is/was de verjaardag vieren lekker veel taart gegeten haha?

• #2.906
En bevalt het nieuwe schema goed tot nu toe?
Zal met dat bultje op je knie en die seated calf raises beetje rustig aan doen, beter op een oefening even tijdelíjk wat minder gewicht zodat de pijn niet blijft is ;)
Hoe is/was de verjaardag vieren lekker veel taart gegeten haha?
Ik heb nu 1 week gehad en bevalt me tot nu toe goed!
Mijn knie pas ik wel mee op. Dus gewoon wat meer reps en langzaam om de kuitjes te pesten. :D
Verjaardag is vanavond.. Taart hou ik dus al helemaal niet van. Ik ben echt meer van hartig snoepen. En daarbij kan ik het toch niet eten. lactose en gluten intolerant en een pinda allergie.. Heb nog geen taart gezien die daar vrij van is. ;) maar ik doe me wel tegoed aan nootjes/cassave/worstjes, eitjes in rookvlees, fetah, olijven, dadels gevuld met geitenkaas en dat soort dingen. Zijn mee mijn stijl. :D dus komt goed vanavond!

Ik heb nu 1 week gehad en bevalt me tot nu toe goed!
Mijn knie pas ik wel mee op. Dus gewoon wat meer reps en langzaam om de kuitjes te pesten. :D
Verjaardag is vanavond.. Taart hou ik dus al helemaal niet van. Ik ben echt meer van hartig snoepen. En daarbij kan ik het toch niet eten. lactose en gluten intolerant en een pinda allergie.. Heb nog geen taart gezien die daar vrij van is. ;) maar ik doe me wel tegoed aan nootjes/cassave/worstjes, eitjes in rookvlees, fetah, olijven, dadels gevuld met geitenkaas en dat soort dingen. Zijn mee mijn stijl. :D dus komt goed vanavond!

hey...dan heb je mijn paleoreceptenboekje niet goed doorgeplozen!

groot gelijk dat je voor de hartigheid gaat ook overigens.

haha ik ben zo dom met mn SLDL ik dacht altijd single leg :D Maar stiffed ken ik wel. Die is inderdaad ook heel lekker :D

Goeie training weer!

Ben je al met je bultje naar de dokter geweest ?

Bij de ab wheel krijg ik enorme spierpijn in mijn midden-boven-abs, nooit onderrug pijn gehad. Misschien eens laten filmen dat je weet of je iets verkeerd doet?

PS als je 80 x crunch kan dan moet je die ab wheel ook kunnen lol ! insane :D Lekker groeien nu en gefeliciteerd met je mannetje alvast :)

• #2.909
hey...dan heb je mijn paleoreceptenboekje niet goed doorgeplozen!

groot gelijk dat je voor de hartigheid gaat ook overigens.
Dat komt omdat ik toch eerst doorblader naar hartig. :o
Ben echt veel meer van hartig. Tenzij het een 2 ons reep extra pure choco is. :D

haha ik ben zo dom met mn SLDL ik dacht altijd single leg :D Maar stiffed ken ik wel. Die is inderdaad ook heel lekker :D

Goeie training weer!

Ben je al met je bultje naar de dokter geweest ?

Bij de ab wheel krijg ik enorme spierpijn in mijn midden-boven-abs, nooit onderrug pijn gehad. Misschien eens laten filmen dat je weet of je iets verkeerd doet?

PS als je 80 x crunch kan dan moet je die ab wheel ook kunnen lol ! insane :D Lekker groeien nu en gefeliciteerd met je mannetje alvast :)
Kan gebeuren hoor! :) SLDL vind ik lekker in mijn hammies. Heb ook flink spierpijn nog van donderdag. :D
Dank je.

Bultje is al weer bijna weg. Het was 1,5 week terug gigadik en ben naar de huisarts geweest. was een ontsteking en nu is het bijna weg. Alleen nog een minibultje wat er nog zit.

Ik denk ook dat ik iets fout doe.. weet alleen niet wat. :o
crunches enzo gaan ook prima inderdaad.. dus spiertjes zouden niet zo zwak zijn lijkt me. Ik zal eens vragen of iemand me kan controleren hiermee.

Fijn dat de ontsteking bijna weg is! Wel apart lijkt me dat er dan zo'n bultje ontstaat.
Veel plezier vanavond ;)

Al het lekkers van gisteravond overleefd? ;)

• #2.912
Fijn dat de ontsteking bijna weg is! Wel apart lijkt me dat er dan zo'n bultje ontstaat.
Veel plezier vanavond ;)
Het is inderdaad raar. de ontsteking is weg maar het knikkertje blijft. Dacht misschien is het wel gewoon een cyste die zo nu en dan met vocht vult wat druk geeft en zeer doet.
dank je. het was leuk.:)

Al het lekkers van gisteravond overleefd? ;)
Hahahah.. ja heb het overleefd. Flink uit mijn dak gegaan aan lekkere hartige dingen en vandaag restjes opmaken en een luie dag. Dus moet goedkomen! Morgen weer lekker trainen! Nu al zin in! :D

• #2.913
Vandaag lekker getraind. Pull ups wijd gingen al beter! :D Rug voelde goed en biceps waren lekker vol toen ik wegging!
Had alleen nog steeds wat spierpijn in mijn hammies van vorige week. :o

Training vandaag rug/biceps
pull down opwarmen
15 x25 kg wide grip
15 x25 kg small reverse grip

pull ups wijd ging al beter. Vorige week 2x 4x 2x 4x en nu al meer! :D VPR
4x BW
4x BW
4x BW
3x BW

one arm machine row (hammer grip)
3x8x16 kg (+1 kg)

Horizontal cable row v-stang
3x8x33,5 kg (+1 kg)

BOR (barbell bovenhandse grip)
3x9x30 kg

Back extension (3x max) superset Side bends
Back extension:
15 xBW+10 kg Die voelde ik goed. :o VPR: 3 sets met 10kg erbij
13 xBW+10kg
11 xBW+10kg
side bends:
3x10x10 kg

rope cable hammer curl
3x8x15 kg dat brand VPR: nu 3 sets op 15 kg

EZ-bar 21 ers
3x17,5 kg :fire:

straight bar cable curl
3x8x15kg
dropset 7x15 kg 6x10 kg 10x5 kg --> leeg

Was een lekkere training. :D
Het valt toch wel op dat mijn linkerarm wat minder ontwikkeld is dan rechts. heeft wss toch met het zo nu en dan uitvallen van mijn arm te maken. (door beknelde zenuw). Baal daar echt van. :(

Lange training weer
Veel oefeningen
Niet te veel inzitten over arm...gewoon lekker doorgaan.. Go with the flow

weet je wat t is Marina.. we zijn allemaal wel klein beetje assymetrisch..gewoon hard blijven trainen en doen wat je kan.
Gaat lekker toch, je bent weer aan t trainen en das al heel wat in vergelijking tot een tijdje geleden ;-)

Helemaal met je eens
We vergeten vaak hoe erg het een paar maanden geleden was

• #2.917
Lange training weer
Veel oefeningen
Niet te veel inzitten over arm...gewoon lekker doorgaan.. Go with the flow
Lang valt wel mee. Was maar net een uurtje. Alles was vrij en het was rustig. Dus dat scheelt wel.
Ik ga gewoon stug door! En dan is het gewoon hopen dat het steeds wat beter gaat en mijn arm toch wat meer mee gaat werken.

weet je wat t is Marina.. we zijn allemaal wel klein beetje assymetrisch..gewoon hard blijven trainen en doen wat je kan.
Gaat lekker toch, je bent weer aan t trainen en das al heel wat in vergelijking tot een tijdje geleden ;-)
Ja.. daar heb je wel gelijk in. Ik vind het gewoon jammer maar ik geef wat ik kan en hoop gewoon dat die zenuw mogelijk toch nog een beetje zal herstellen. Zou wel fijn zijn want dan wordt de zenuwpijn en uitval misschien ook minder.
Het gaat inderdaad lekker. Ik mag zeker niet klagen vergeleken met een tijdje terug. :)

ik heb het niet alleen in mijn armen, ook in mijn benen.
Wedden dat je het zelf het meest opvalt ;)

weer een hoop blauwe opmerkinkjes: goedzoooo!!

• #2.919
Helemaal met je eens
We vergeten vaak hoe erg het een paar maanden geleden was
Dat klopt. Als ik bedenk dat ik in in februari niet eens meer mijn bed uit kon komen. In juni nog nauwelijks een half uur kon lopen zonder (redelijk) pijnvrij te zijn en dat ik dan daarna moest gaan liggen. En tot een paar weken terug ook nog 2 x per week fysio had. Dan mag ik zeker blij zijn met dat ik nu redelijk pijnvrij weer kan trainen. :) Kleine terugvallen (vnl zenuwpijn) zijn er altijd wel... Maar die zijn gelukkig nu maar kortdurend. Meestal maar een paar dagen en dan kan ik er ook nog omheen trainen. Dus eigenlijk ben k op dat punt wel tevreden. :) Nu die massa nog! :D

---------- Toegevoegd om 20:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:20 ----------

ik heb het niet alleen in mijn armen, ook in mijn benen.
Wedden dat je het zelf het meest opvalt ;)

weer een hoop blauwe opmerkinkjes: goedzoooo!!
Heb jij uitval van je armen en benen? nee toch? of bedoel je het niet gelijk zijn?
Het valt me gewoon op omdat ik rechts flinke aders heb met trainen en die had ik links eerst (voor mijn hernia) ook en nu niet meer.

Ja het blauwe is nu nog opvallend. Maar was mijn tweede training met dit schema he. moest vorige week even zoeken nog. Dus dat zal wel rap minder worden. :o Of niet en dan gewoon knallen en bouwen! :D

Mooie training Marina. Gaat lekker zo.

Terug
Naar boven