Gisteren heb je weer een lekkere training neergezet!
Goed om even rustdagje te hebben nu, hopelijk slaat de verkoudheid niet door en doet de rust je goed. En weer overwerk .. .. Je hebt het volgens mij altijd flink druk, maar je weet uiteindelijk alle ballen in de lucht te houden, complimenten!
Yep was eergisteren nu alweer.

Verkoudheid is niet doorgeslagen en lijkt al minder te worden.
Het wordt nu weer even steeds drukker op werk. Alles lijkt wel weer even in ene te komen. Ook veel testen en 1 is giga mis gegaan vandaag echt flink balen want dat kost zo wel een paar duizend euri..

Maar we weten in ieder geval wel hoe het de volgende keer moet. Dus laten we er maar van leren.

Hopelijk als werk het toelaat wil ik morgen wat eerder weg.. maar of dat lukt... pffff. afwachten.
zo nog even wat data invoeren.. ze moeten vannacht draaien en er ontbreekt wat in de besturing van de machines qua drukken en temperaturen. Dus ook nog even thuis werken..
weinig tov je eiwitten

Voor een gemiddeld persoon is het wat veel haha, maar daar val jij niet echt onder

De meeste mensen zouden gewoon kilo vet per week pakken op zo'n menu
Ach ja.. soms zou ik willen dat ik gemiddeld was en wat aankwam.
maar goed.. moet het maar doen met het lijf wat ik heb he...
Nog steeds lekker bezig!! Nog wat lekkere hartige hapjes naar binnen gewerkt?
Ik merk ook dat mijn linkerkant achterloopt.. Bij boksen merk ik het ook ><
Restjes van ed verjaardag zijn wel op ja.

erg lekker ook gerookte amandelen.. wel wat zout.

Oke... denk dat velen het wel hebben dan. Alleen zal het wss steeds erger worden bij me al smijn arm vaker uitvalt.. wat ik niet hoop..
---------- Toegevoegd om 19:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:46 ----------
Na een lange dag even de beentjes goed aangepakt. Was nadien ook wel merkbaar.. trappen.. ik haat ze.
Beentraining hamstrings & quads
lying leg curl
2x8x23,5 kg
(+1)
1x7x23,5 kg
(+1) 
die laatste lukte echt niet meer...
*** moest eigenlijk eerst staand leg curl doen maar extension was bezet.. ***
SLDL
1x8x45 kg kan wel wat hoger.
2x8x47,5 kg
(+2,5) wel zwaar
staand leg curl in leg ext.
3x8x20 kg die ging nu een stuk moeizamer nu SLDL ervoor zat.
leg extension
3x8x50 kg zou wel hoger kunnen
legpress
1x8x160 kg
2x8x162 kg
(+2) dacht ik probeer het..lagen toevallig 2 1 kg blokjes naast me..
lunges heb ze walking gedaan. Vind dat erg lekker gaan
3x8x9 kg DB's dus (16 passen per set, 8 per been ) Bij de laatste stap kwam ik bijna niet meer omhoog.
bridges 3xmax oplossing voor het glijden. p*ssy pad gejat en deze achter mijn hoofd tegen de muur gelegd.

25x + 30 kg barbell
22x + 30 kg barbell
24x + 30 kg barbell auwiieeeee... maar wel VPR op alle 3 de sets. Daarna opstaan was niet fijn.
Dat was hem weer.

op naar morgen! triceps kuiten en abs!