Fitness Seller

Marina's Log

Heb jij uitval van je armen en benen? nee toch? of bedoel je het niet gelijk zijn?
Het valt me gewoon op omdat ik rechts flinke aders heb met trainen en die had ik links eerst (voor mijn hernia) ook en nu niet meer.

Ja het blauwe is nu nog opvallend. Maar was mijn tweede training met dit schema he. moest vorige week even zoeken nog. Dus dat zal wel rap minder worden. :o Of niet en dan gewoon knallen en bouwen! :D

ongelijkheid...

wat ik maar wilde zeggen: het kan ook prima zijn dat het zonder die uitval wellicht ook zo was, maar dat je er gewoon wat meer bezorgd over bent (begrijpelijk overigens)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.922
Mooie training Marina. Gaat lekker zo.
Thanks. :) het gaat inderdaad lekker!

Heb jij uitval van je armen en benen? nee toch? of bedoel je het niet gelijk zijn?
Het valt me gewoon op omdat ik rechts flinke aders heb met trainen en die had ik links eerst (voor mijn hernia) ook en nu niet meer.

Ja het blauwe is nu nog opvallend. Maar was mijn tweede training met dit schema he. moest vorige week even zoeken nog. Dus dat zal wel rap minder worden. :o Of niet en dan gewoon knallen en bouwen! :D

ongelijkheid...

wat ik maar wilde zeggen: het kan ook prima zijn dat het zonder die uitval wellicht ook zo was, maar dat je er gewoon wat meer bezorgd over bent (begrijpelijk overigens)
oke... ik dacht al. :o

Ik weet nog van begin dit jaar dat mijn armen beide de omtrek groter was en op beide armen had ik zichtbare aders. Nu alleen nog rechts... maar goed. Ik moet er gewoon minder op letten en harder knallen. :D

Duurde beetje lang met reageren. Eet je die 3500 clean of ook wat chocolade etc? Ik merk dat ik nu wel vetter wordt nu ik mijn Vet inname heb verhoogd. Dit is ook wel te verklaren want als je veel carbs eet dan werkt het enzym dat vetten oxideert minder goed waardoor je makkelijker vet als lichaamsgewicht opslaat.

Eiwitten zorgen voor een hoog thermisch effect dus om aan te komen kun je beter je energie uit vetten of koolhydraten halen.

Ik ben mij hier flink in gaan verdiepen, alleen nu kom ik ineens erg veel (teveel!) aan. Helaas voornamelijk vet:p. Die middenweg ben ik nog aan het zoeken.

Heerlijke training, lekker hoor!!
Die pull ups wijd, echt super! :D

Snap dat je baalt wat betreft die ongelijkheid.. Het is ook frustrerend, maar ik sluit me volledig aan bij wat de rest zeg: wat een weg heb jij afgelegd, je bent al ver, en met je wilskracht ga je alleen nog maar verder komen :).
Even balen, dan schouders ophalen en weer verder ;).

Goh, hoor wie het zegt, makkelijk hoor :o

• #2.925
Duurde beetje lang met reageren. Eet je die 3500 clean of ook wat chocolade etc? Ik merk dat ik nu wel vetter wordt nu ik mijn Vet inname heb verhoogd. Dit is ook wel te verklaren want als je veel carbs eet dan werkt het enzym dat vetten oxideert minder goed waardoor je makkelijker vet als lichaamsgewicht opslaat.

Eiwitten zorgen voor een hoog thermisch effect dus om aan te komen kun je beter je energie uit vetten of koolhydraten halen.

Ik ben mij hier flink in gaan verdiepen, alleen nu kom ik ineens erg veel (teveel!) aan. Helaas voornamelijk vet:p. Die middenweg ben ik nog aan het zoeken.
Ik eet relatief heel veel koolhydraten en voor mijn gewicht ruim 2x BW aan vetten
Kcal E K V
3921 187 546 108
19% 56% 25%
Dus weet niet precies hoe verder. Maar het gaat gestaag wat hoger komen. Misschien met de nieuwe training erbij dat het me meer op zal leveren. Ik hoop het.

Heerlijke training, lekker hoor!!
Die pull ups wijd, echt super! :D

Snap dat je baalt wat betreft die ongelijkheid.. Het is ook frustrerend, maar ik sluit me volledig aan bij wat de rest zeg: wat een weg heb jij afgelegd, je bent al ver, en met je wilskracht ga je alleen nog maar verder komen :).
Even balen, dan schouders ophalen en weer verder ;).

Goh, hoor wie het zegt, makkelijk hoor :o
Ja het gaat alweer wat beter. Vandaag niet wnat ben snipverkouden...
Dank je. Ik baal er wel van want merkte vandaag toch ook wel het krachtverschil in mijn armen. maar ja.. stug doorgaan maar he! :) Maar het is niet makkelijk dat gewoon even te zeggen. :o

---------- Toegevoegd om 20:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:45 ----------

week 2 dag 2. Voor mijn gevoel ging het niet lekker. Ben snipverkouden en mijn neus zit dicht. Slecht geslapen door alles. Maar toch wezen trainen. Opvallend is wel dat als je neus dicht zit hij open gaat als je sport. :D Merk ook dat mijn linkerarm toch zwakker geworden is dan rechts...

Schouders & Borst
Rotary cuff oefeningen
2x15 x 1,25 kg schijfjes in elke hand

front raise staand
3x8x6kg

seated side raise
3x8x4kg en mijn schouders brandde al zwaar bij dit minigewichtje. :o

MP seated
proberen 8x 15 kg (lege stang)
1x8x20 kg voelt nog wat onwennig voor de tweede keer. Maar kan zwaarder
2x8x22,5 kg (+2,5 kg)

Flat DB press
3x8x11 kg (+1 kg) wel zwaar en merk dat links echt zwakker is...

incline DB fly
1x7x11 kg (+1 kg) --> faal op rep 7 met linkerarm die het niet meer trok.. :( dus terug naar 10 kg
2x8x10 kg

dips 3x max dat ging stukken beter. Vorige keer 4x 6x 4x. Dus toch een lekkere VPR Ik gebruik trouwens fat grips.
7x BW
7x BW
6x BW

DB pull over
8x16
2x8x18 kg (+2 kg)

Nu ik het zo zie valt het nog best mee. Maar toch had ik het gevoel dat het niet lekker ging.
Maar goed. morgen rustdag.. helaas...

Sideraise hoef je ook echt niet met hoog gewicht te pakken, ik doe ze ook met 5 a 6kg ;)

Ik vind persoonlijk je vetten nog wat laag, mag best naar de 35% in jou geval :) kh 50% en rest eiwitten.. maar goed, ik zou het ook niet kunnen voorspellen.. je bent iig top bezig!!

• #2.928
Sideraise hoef je ook echt niet met hoog gewicht te pakken, ik doe ze ook met 5 a 6kg ;)
Ik weet het. Maar het is gewoon dat ik voor mijn hernia een kilootje of 4 meer massa had en 6 kg kon pakken.. beetje terugkijken doe je toch. :o

Ik vind persoonlijk je vetten nog wat laag, mag best naar de 35% in jou geval :) kh 50% en rest eiwitten.. maar goed, ik zou het ook niet kunnen voorspellen.. je bent iig top bezig!!
Ik vind tegen 110 gram voor iemand van 47 kg best veel. :o Maar ik moet gewoon zien wat het doet. Dit eten in combi met mijn nieuwe trainings schema.
thanks. :)

helaas rustdag.. maar is wel even goed voor mijn verkoudheid.. en daarbij weer flink overwerk..
maar vanmorgen wel even 4x10 push ups gedaan. :D

Gisteren heb je weer een lekkere training neergezet!
Goed om even rustdagje te hebben nu, hopelijk slaat de verkoudheid niet door en doet de rust je goed. En weer overwerk .. .. Je hebt het volgens mij altijd flink druk, maar je weet uiteindelijk alle ballen in de lucht te houden, complimenten! :)

weinig tov je eiwitten:) Voor een gemiddeld persoon is het wat veel haha, maar daar val jij niet echt onder:) De meeste mensen zouden gewoon kilo vet per week pakken op zo'n menu:p

Nog steeds lekker bezig!! Nog wat lekkere hartige hapjes naar binnen gewerkt? :D

Ik merk ook dat mijn linkerkant achterloopt.. Bij boksen merk ik het ook ><

• #2.932
Gisteren heb je weer een lekkere training neergezet!
Goed om even rustdagje te hebben nu, hopelijk slaat de verkoudheid niet door en doet de rust je goed. En weer overwerk .. .. Je hebt het volgens mij altijd flink druk, maar je weet uiteindelijk alle ballen in de lucht te houden, complimenten! :)
Yep was eergisteren nu alweer. :)
Verkoudheid is niet doorgeslagen en lijkt al minder te worden.
Het wordt nu weer even steeds drukker op werk. Alles lijkt wel weer even in ene te komen. Ook veel testen en 1 is giga mis gegaan vandaag echt flink balen want dat kost zo wel een paar duizend euri.. :( Maar we weten in ieder geval wel hoe het de volgende keer moet. Dus laten we er maar van leren. :D
Hopelijk als werk het toelaat wil ik morgen wat eerder weg.. maar of dat lukt... pffff. afwachten.
zo nog even wat data invoeren.. ze moeten vannacht draaien en er ontbreekt wat in de besturing van de machines qua drukken en temperaturen. Dus ook nog even thuis werken..

weinig tov je eiwitten:) Voor een gemiddeld persoon is het wat veel haha, maar daar val jij niet echt onder:) De meeste mensen zouden gewoon kilo vet per week pakken op zo'n menu:p
Ach ja.. soms zou ik willen dat ik gemiddeld was en wat aankwam. :(
maar goed.. moet het maar doen met het lijf wat ik heb he...

Nog steeds lekker bezig!! Nog wat lekkere hartige hapjes naar binnen gewerkt? :D

Ik merk ook dat mijn linkerkant achterloopt.. Bij boksen merk ik het ook ><
Restjes van ed verjaardag zijn wel op ja. :D erg lekker ook gerookte amandelen.. wel wat zout. :o
Oke... denk dat velen het wel hebben dan. Alleen zal het wss steeds erger worden bij me al smijn arm vaker uitvalt.. wat ik niet hoop..

---------- Toegevoegd om 19:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:46 ----------

Na een lange dag even de beentjes goed aangepakt. Was nadien ook wel merkbaar.. trappen.. ik haat ze. :D

Beentraining hamstrings & quads
lying leg curl
2x8x23,5 kg (+1)
1x7x23,5 kg (+1) :mad: die laatste lukte echt niet meer...

*** moest eigenlijk eerst staand leg curl doen maar extension was bezet.. ***

SLDL
1x8x45 kg kan wel wat hoger.
2x8x47,5 kg (+2,5) wel zwaar

staand leg curl in leg ext.
3x8x20 kg die ging nu een stuk moeizamer nu SLDL ervoor zat. :o

leg extension
3x8x50 kg zou wel hoger kunnen

legpress
1x8x160 kg
2x8x162 kg (+2) dacht ik probeer het..lagen toevallig 2 1 kg blokjes naast me..

lunges heb ze walking gedaan. Vind dat erg lekker gaan
3x8x9 kg DB's dus (16 passen per set, 8 per been ) Bij de laatste stap kwam ik bijna niet meer omhoog. :o

bridges 3xmax oplossing voor het glijden. p*ssy pad gejat en deze achter mijn hoofd tegen de muur gelegd. :D
25x + 30 kg barbell
22x + 30 kg barbell
24x + 30 kg barbell auwiieeeee... maar wel VPR op alle 3 de sets. Daarna opstaan was niet fijn. :D

Dat was hem weer. :) op naar morgen! triceps kuiten en abs!

Toch even uitkijken met die ongelijkheid in kracht
Ik had het ook maar toen zat het ook mis in mijn schouder eb rug
Misschien toch even deload

• #2.934
Toch even uitkijken met die ongelijkheid in kracht
Ik had het ook maar toen zat het ook mis in mijn schouder eb rug
Misschien toch even deload
De ongelijkheid komt omdat ik af en toe uitval van mijn arm heb door die beschadigde zenuw. Daar doet rust niets aan. De zenuw zal zich volgens de neuroloog ook niet herstellen.
Het beste wat ik kan doen is als het lukt door trainen. Anders krijg ik 1 dun armpje en 1 die zich normaal ontwikkeld. Er kan niets aan gedaan worden.

goed benen aangepakt zo te zien :thumbs:

ja zo heeft iedereen makkelijk kletsen....maar makkelijk lijkt het me niet als het aankomen niet zo wil lukken...
je werkt er hard voor.

lekkere walking lunges

Lunges!! Heerlijk he, vooral de dag daarna! Weet dat spierpijn niets zegt, maar als je daarna goed aan je lijf voelt weer lekker getraind te hebben voelt het toch alsof je sneller gains maakt ;).
En goede, creatieve oplossing voor de bridges, de VPR's vliegen je meteen om de oren, ik bedoel maar... ;).

Sluit me verder aan bij Nicky. Het is gewoon erg frustrerend, vooral omdat het buiten je eigen macht ligt.
.. Dedication heb jij wel, het zal wellicht wat langer duren, maar je komt er wel :).

• #2.939
ja zo heeft iedereen makkelijk kletsen....maar makkelijk lijkt het me niet als het aankomen niet zo wil lukken...
je werkt er hard voor.

lekkere walking lunges
Tja.. het is simpel zegt iedereen.. niet aankomen = meer eten.. maar weet niet waar ik nog meer bij kan proppen. Dus moet even zien dan maar...

Jaaa.. love walking lunges. :D daarna ben ik echt half dood omdat ze best ver naar achter in mijn schema zitten.

Lunges!! Heerlijk he, vooral de dag daarna! Weet dat spierpijn niets zegt, maar als je daarna goed aan je lijf voelt weer lekker getraind te hebben voelt het toch alsof je sneller gains maakt ;).
En goede, creatieve oplossing voor de bridges, de VPR's vliegen je meteen om de oren, ik bedoel maar... ;).

Sluit me verder aan bij Nicky. Het is gewoon erg frustrerend, vooral omdat het buiten je eigen macht ligt.
.. Dedication heb jij wel, het zal wellicht wat langer duren, maar je komt er wel :).
Nou gelukkig niet zoveel spierpijn als vorige week. Maar toen was het de eerste x met nieuwe schema. maar eerst morgen maar afwachten. :D Heb niet het gevoel sneller gains te maken... :( was het maar zo... maar ik ga wel voldaan naar huis. :)

Ik hoop het.. mag nu echt wel wat bijzijn morgen... anders duurt het echt wel heel lang zo...

;)Als je maar voldaan naar huis gaat dan is het goed toch?;)

Terug
Naar boven