AndroidHealthClinic

Marina's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.941
;)Als je maar voldaan naar huis gaat dan is het goed toch?;)
Yep dat klopt! en dat ga ik ook meestal wel. :)

Beetje klote dag op werk... maar goed.. training ging er wel veel beter door. Wat frustratie al niet kan doen. :D
K collega komt dus toch terug helaas. Gaat 2 ochtenden per week weer werken. Zegt dat hij hard zijn rust nodig heeft en slaapt smiddags.. maar wel kan hij 3 x per week 2 uur sporten (met een paar collega's)... hij veroorzaakt veel ellende op meerdere vlakken en mag nu beginnen onder voorwaarden van mijn baas.. vind hij niet leuk... en geeft mij de schuld ervan omdat ik tegen hem in ben gegaan en me niet laat kleineren... Dus ja.. ogen in mijn rug houden de komende tijd. Niet fijn want kost extra energie.. en het gaat al zo lekker met aankomen.. *not* :(

Training triceps/kuiten/abs

rope push down
2x15x10kg opwarmen (max 30 sec rust)

straight bar push down (max 30 sec rust)
1x8x20kg
2x8x21kg (+1) Niet veel maar toch iets. :p

reverse straight bar push down
3x10x15 kg (+2,5) had vorige week al zoiets van die kan zwaarder!

Rope overhead cable extension nog steeds even wennen aan hoe je je schrap moet zetten hiermee.
3x10x11 kg (+1) vorige week nog 2 sets op 7,5 kg en 1 op 10 kg. Dus ben tevreden. :)

calf raises staand superset side bends
calf raises:
3x12x92,5 kg (+2,5 kg)
side bends:
3x10x15 kg

seated calf raises
gaat nog niet echt lekker. Bultje in mijn knie is minimaal.. maar toch nog voelbaar. Kon wel iets hoger pakken nu. Dus niet echt een PR maar meer omdat het nu weer kan.
3x10x40 kg
Dropset om even de kuiten te voelen branden
25x30 kg 16x20 kg 18x10 kg --> leeg

calf presses in legpressBij 8 reps voel ik echt niets.. dus toch 12 reps gepakt
12x220 kg kan wel zwaarder
2x12x222,5 kg (+2,5 kg)

ab wheel toch nog een keer proberen
1x 8 Krijg na die 8 reps weer beetje last van mijn onderrug. Dus gestopt.
was nog iemand naast me dit ook aan het doen dus gevraagd om vorm te controleren met uitleg. Ging iets beter en nog 1x6 gedaan maar blijft last geven. Kan misschien ook te maken hebben dat ik ze pas aan het eind van mijn training doe? Denk dat ik deze maar moet laten ....

lying leg raises
4x15 (2 sec op/2 sec neer)

v-crunch 4x max
100x :cheer: 78x 65x 61x

planken
70 sec
60 sec
en hier faal ik dus op mijn linker arm.. en niet op abs...:(
zijn er nog andere abs oefeningen die ik kan proberen?

Voelde lekker! daarna nog even aan de bar @ de gym gegeten. :D

balen van die collega :(

wel een mooie train
jammer van de abwheels en het falen op je arm bij de planks.

hang je bij die planks echt aan je abs of je rug?

als je aan je abs hangt word het een stuk zwaarder voor je abs natuurlijk! :p

• #2.944
balen van die collega :(

wel een mooie train
jammer van de abwheels en het falen op je arm bij de planks.
Ja zeker. Maar ik moet proberen mijn energie in mezelf te stoppen en niet in hem... Makkelijker gezegd als gedaan als iemand je zwart wil maken... :( maar doe mijn best!
Dank je. :)
Tja.. ab wheels baal ik wel van. Maar heb ook begrepen dat het je moet liggen.
Planks is ook wel lastig. als ik zeg maar een soort steun onder mijn schouders heb hou ik het wel lang vol. Wat ik dan wel doe is van mijn armen naar mijn handen toen en weer omlaag tijdens het planken. Als je begrijpt wat ik bedoel. dan hou ik het langer uit.

hang je bij die planks echt aan je abs of je rug?

als je aan je abs hangt word het een stuk zwaarder voor je abs natuurlijk! :p
Ik hang echt aan mijn abs. Ik voel ze ook wel. Maar begin ze meestal pas bij 50 sec goed te voelen.. en dan begeeft mijn linker arm het. :(
Helaas kan ik door mijn arm ook geen hanging leg raises doen en hebben we niet van die specifieke steunen ervoor (zie dat dat captains chair heet.. :o http://www.exercise-to-a-healthier-life.com/captain-chair.html)
wat ik wel af en toe doe is de oefening in de bijlage. Maar dan op een bench.

Knipsel.JPG

[/COLOR]en hollow holds?? lukken die?
die zijn ook killing voor je abs...
(gewoon een andere vorm van planken zoals afbeelding a op het plaatje hierboven maar dan iets hoger)

Laatst bewerkt:
  • #2.946
en hollow holds?? lukken die?
die zijn ook killing voor je abs...
(gewoon een andere vorm van planken zoals afbeelding a op het plaatje hierboven maar dan iets hoger)
Das een goeie. Denk dat ik die maar eens ga proberen. :) thanks.

Muhhh, word hier vanachter mijn computer gewoon kwaad op die lutser van je op je werk, wat een enorme knuppel.. Ontzettend zuur dat hij weer terug is en de drama gewoon opnieuw begint. Makkelijk zeggen om het allemaal langs je heen te laten gaan, maar je pikt het toch allemaal op en gaat met minder plezier naar je werk. Hopelijk gaat je baas echt eens goed ingrijpen..

Training vind ik er weer flink uitzien!! Je doet veel oefeningen per training, zou dat zelf niet vol kunnen houden denk ik, of ik ga aan het eind vermoedelijk flink cheaten met de uitvoering :o.

• #2.948
Muhhh, word hier vanachter mijn computer gewoon kwaad op die lutser van je op je werk, wat een enorme knuppel.. Ontzettend zuur dat hij weer terug is en de drama gewoon opnieuw begint. Makkelijk zeggen om het allemaal langs je heen te laten gaan, maar je pikt het toch allemaal op en gaat met minder plezier naar je werk. Hopelijk gaat je baas echt eens goed ingrijpen..

Training vind ik er weer flink uitzien!! Je doet veel oefeningen per training, zou dat zelf niet vol kunnen houden denk ik, of ik ga aan het eind vermoedelijk flink cheaten met de uitvoering :o.
Ik kan me er boos om maken ja... maar ik bereik er zo weinig mee behalve dat het me nog meer energie kost. Ik kan het moeilijk loslaten.. maar moet het toch proberen.. Het is inderdaad zo dat iedereen het aan me kon merken hoeveel vrolijker ik was toen hij weg was.. dat moet ik wel proberen vast te houden. Dus ja.. hopelijk haalt hij niets uit en zo ja.. hoop ik dat mijn baas actie neemt. Zelf hoop ik dat hij die laatste 6 weken tot het eind van het jaar gewoon op 2 ochtenden werken blijft. heb ik des te minder last van hem. :p

Dank je. :) Het valt wel mee hoor met hoeveelheid. Ben in een uurtje klaar. Maar ben dan wel gesloopt. :D

Zo ik kom hier ook maar weer eens kijken :)
Gaat nog lekker vooruit toch ? Kleine stapjes maar elke stap is er eentje ;)

En natuurlijk hoe beviel de isolaat :P ?

• #2.950
Zo ik kom hier ook maar weer eens kijken :)
Gaat nog lekker vooruit toch ? Kleine stapjes maar elke stap is er eentje ;)

En natuurlijk hoe beviel de isolaat :P ?
Welkom hoor. :D

Het gaat lekker. Net 2 weken een nieuw schema en het gaat weer wat vooruit.

Hij beviel me goed vanmorgen. Smaak is niet te overdreven en zeker niet te zoet. Ik heb geen last gekregen maar kijk het eerst even de rest van de dag aan. Als het zo blijft ben ik om! :D nogmaals thanks. :)

......
K collega komt dus toch terug helaas. Gaat 2 ochtenden per week weer werken. Zegt dat hij hard zijn rust nodig heeft en slaapt smiddags.. maar wel kan hij 3 x per week 2 uur sporten (met een paar collega's)... hij veroorzaakt veel ellende op meerdere vlakken en mag nu beginnen onder voorwaarden van mijn baas.. vind hij niet leuk... en geeft mij de schuld ervan omdat ik tegen hem in ben gegaan en me niet laat kleineren... Dus ja.. ogen in mijn rug houden de komende tijd. Niet fijn want kost extra energie.. en het gaat al zo lekker met aankomen.. *not* :(
........
Als jij je leven laat leiden door andere zal je nooit op eigen been kunnen staan.
Dus stap er overheen en doe wat je het beste kan.
Ga ook niet hetzelfde doen als hij. Hij heeft lopen zeuren over jou sporten. Doe het dan niet over hem.
Houdt de eer volledig aan jezelf. Carma is a b*ch daar komt hij echt wel achter. ;)

• #2.952
Als jij je leven laat leiden door andere zal je nooit op eigen been kunnen staan.
Dus stap er overheen en doe wat je het beste kan.
Ga ook niet hetzelfde doen als hij. Hij heeft lopen zeuren over jou sporten. Doe het dan niet over hem.
Houdt de eer volledig aan jezelf. Carma is a b*ch daar komt hij echt wel achter. ;)
Hij zal mijn leven never nooit leiden hoor! E zijn al 8 mensen in het bedrijf aan hem bezweken zogezegd en ik ben de eerste en enigste die ertegenin is gegaan en me niet heb laten kennen.
Mij krijgt hij niet klein. Ik blijf dan ook gewoon normaal tegen hem doen net als tegen iedereen. Ik hoor daar best vaak opmerkingen over van waarom blijf je normaal doen tegen hem? Ik kan dan alleen zeggen omdat ik niet zo ben als hij is.
Ik hou de eer wel aan mezelf. En we zien wel hoe het gaat lopen. Enigste is dat ik goed op moet passen want hij zal er alles aan doen om me te pakken. Zo is hij nu eenmaal. Dat heeft hij al een keer geprobeerd wat hem een officiele waarschuwing opleverde... en dat neemt hij me nog kwalijk.

• #2.954
:roflol:
wel jammer dat ik de enigste vrouw ben. :p
en zo knap is hij echt niet!!
(44 jaar met een forse bierbuik en gedrag van een puberend ettertje...)

nice training! elke kg erbij is er 1 he:D

btw heb ook altijd last van mn onderrug bij de abweel.

• #2.957
nice training! elke kg erbij is er 1 he:D

btw heb ook altijd last van mn onderrug bij de abweel.
Dank je. :)
Dan ben ik in ieder geval niet de enigste. :o

haha je weet je collega wel te verkopen :D
Ach ja.. beter dit dan iemand compleet zwartmaken he! :p

Vandaag een middagje bij de YBF geweest. Echt zo gaaf! helaas had ik geen tijd om tot de dames te blijven en heb ik Dinky gemist. :( Maar dit is gewoon weer zo een enorme stimulans om echt verder te knallen. Dat gewicht moet er gewoon bijkomen! :mad: Dus ertegenaan! en heb als kadootje om te knallen een paar handschoenen gekregen. :D Thanks Opa. Echt super lief! :)
Was ook de eerste keer dat ik opa gezien heb en dat was leuk om elkaar nu ook eens te ontmoeten!
Mijn handen zijn helemaal kapot met eelt.. En dat barst zo nu en dan en is echt niet fijn. Ik was al een tijdje aan het kijken naar handschoenen... maar alles is te groot omdat ik erg smalle handen heb. Maar deze pasten perfect! Ben er echt heel blij mee! Morgen ga ik ze meteen gebruiken!

handschoenene.jpg

handschoenen1.jpg

Laatst bewerkt:
haha tis ook een sugardaddy die opa!
lief hoor

zonde dat je dinky hebt moeten missen, ik zag de foto's, wauw!!
kan me voorstellen dat het je een flinke boost gaf daar te zijn.

O ik ben nu al jaloers op die wanten hahah... Die wil ik ook hahahah

• #2.960
haha tis ook een sugardaddy die opa!
lief hoor

zonde dat je dinky hebt moeten missen, ik zag de foto's, wauw!!
kan me voorstellen dat het je een flinke boost gaf daar te zijn.
Inderdaad ja. :)

Ik heb Dinky wel even vooraf gezien en ze zag er top uit. Lekker bruin ook. Maar ik heb de foto's ook gezien en ben hard aan het duimen voor haar. Ze heeft er knetterhard voor gewerkt!
Het geeft inderdaad een enorme boost!

O ik ben nu al jaloers op die wanten hahah... Die wil ik ook
Hahahaha.. "wanten" die is leuk! Nou ik ga morgen met wanten aan trainen. :D lekker warm. :p
Ze zitten echt lekker!

Terug
Naar boven