marina1975
Never give up!
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Voeding
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 18.467
- Lengte
- 1m68
Yep dat klopt! en dat ga ik ook meestal wel.Als je maar voldaan naar huis gaat dan is het goed toch?
![]()

Beetje klote dag op werk... maar goed.. training ging er wel veel beter door. Wat frustratie al niet kan doen.

K collega komt dus toch terug helaas. Gaat 2 ochtenden per week weer werken. Zegt dat hij hard zijn rust nodig heeft en slaapt smiddags.. maar wel kan hij 3 x per week 2 uur sporten (met een paar collega's)... hij veroorzaakt veel ellende op meerdere vlakken en mag nu beginnen onder voorwaarden van mijn baas.. vind hij niet leuk... en geeft mij de schuld ervan omdat ik tegen hem in ben gegaan en me niet laat kleineren... Dus ja.. ogen in mijn rug houden de komende tijd. Niet fijn want kost extra energie.. en het gaat al zo lekker met aankomen.. *not* 

Training triceps/kuiten/abs
rope push down
2x15x10kg opwarmen (max 30 sec rust)
straight bar push down (max 30 sec rust)
1x8x20kg
2x8x21kg (+1) Niet veel maar toch iets.

reverse straight bar push down
3x10x15 kg (+2,5) had vorige week al zoiets van die kan zwaarder!
Rope overhead cable extension nog steeds even wennen aan hoe je je schrap moet zetten hiermee.
3x10x11 kg (+1) vorige week nog 2 sets op 7,5 kg en 1 op 10 kg. Dus ben tevreden.

calf raises staand superset side bends
calf raises:
3x12x92,5 kg (+2,5 kg)
side bends:
3x10x15 kg
seated calf raises
gaat nog niet echt lekker. Bultje in mijn knie is minimaal.. maar toch nog voelbaar. Kon wel iets hoger pakken nu. Dus niet echt een PR maar meer omdat het nu weer kan.
3x10x40 kg
Dropset om even de kuiten te voelen branden
25x30 kg 16x20 kg 18x10 kg --> leeg
calf presses in legpressBij 8 reps voel ik echt niets.. dus toch 12 reps gepakt
12x220 kg kan wel zwaarder
2x12x222,5 kg (+2,5 kg)
ab wheel toch nog een keer proberen
1x 8 Krijg na die 8 reps weer beetje last van mijn onderrug. Dus gestopt.
was nog iemand naast me dit ook aan het doen dus gevraagd om vorm te controleren met uitleg. Ging iets beter en nog 1x6 gedaan maar blijft last geven. Kan misschien ook te maken hebben dat ik ze pas aan het eind van mijn training doe? Denk dat ik deze maar moet laten ....
lying leg raises
4x15 (2 sec op/2 sec neer)
v-crunch 4x max
100x
78x 65x 61x planken
70 sec
60 sec
en hier faal ik dus op mijn linker arm.. en niet op abs...

zijn er nog andere abs oefeningen die ik kan proberen?
Voelde lekker! daarna nog even aan de bar @ de gym gegeten.

Als je maar voldaan naar huis gaat dan is het goed toch?
?
Dus ertegenaan! en heb als kadootje om te knallen een paar handschoenen gekregen.