MuscleMeat

Marina's Log

Inderdaad ja. :)

Ik heb Dinky wel even vooraf gezien en ze zag er top uit. Lekker bruin ook. Maar ik heb de foto's ook gezien en ben hard aan het duimen voor haar. Ze heeft er knetterhard voor gewerkt!
Het geeft inderdaad een enorme boost!

Hahahaha.. "wanten" die is leuk! Nou ik ga morgen met wanten aan trainen. :D lekker warm. :p
Ze zitten echt lekker!

Lol me man zit aan me kop te zeuren over wanten hahah vandaar dat ik wanten type hahah:D

Dank je. :)
Dan ben ik in ieder geval niet de enigste. :o

Ach ja.. beter dit dan iemand compleet zwartmaken he! :p

Vandaag een middagje bij de YBF geweest. Echt zo gaaf! helaas had ik geen tijd om tot de dames te blijven en heb ik Dinky gemist. :( Maar dit is gewoon weer zo een enorme stimulans om echt verder te knallen. Dat gewicht moet er gewoon bijkomen! :mad: Dus ertegenaan! en heb als kadootje om te knallen een paar handschoenen gekregen. :D Thanks Opa. Echt super lief! :)
Was ook de eerste keer dat ik opa gezien heb en dat was leuk om elkaar nu ook eens te ontmoeten!
Mijn handen zijn helemaal kapot met eelt.. En dat barst zo nu en dan en is echt niet fijn. Ik was al een tijdje aan het kijken naar handschoenen... maar alles is te groot omdat ik erg smalle handen heb. Maar deze pasten perfect! Ben er echt heel blij mee! Morgen ga ik ze meteen gebruiken!

het is je weer gegund vriendin en ik heb dinky gezien ze was de hardste en droogste in haar klasse en haar tanning was ook het beste verzorgd miss h heeft mooi werk afgeleverd ik heb haar op 1e plaats

opa

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.963
Lol me man zit aan me kop te zeuren over wanten hahah vandaar dat ik wanten type hahah:D
da moet je toch aan de wanten. :D

het is je weer gegund vriendin en ik heb dinky gezien ze was de hardste en droogste in haar klasse en haar tanning was ook het beste verzorgd miss h heeft mooi werk afgeleverd ik heb haar op 1e plaats

opa
Dank je. :) echt super van je!

Dinky zag er op de foto's al super uit! en in het echt zeker nog mooier! MissH is echt een super coach!
Ik duim hard voor haar. Ze heeft al gewonnen voor haarzelf met deze prestatie. Maar het zou top zijn als ze ook de wedstrijd wint. Ze verdiend het!

da moet je toch aan de wanten. :D

Dank je. :) echt super van je!

Dinky zag er op de foto's al super uit! en in het echt zeker nog mooier! MissH is echt een super coach!
Ik duim hard voor haar. Ze heeft al gewonnen voor haarzelf met deze prestatie. Maar het zou top zijn als ze ook de wedstrijd wint. Ze verdiend het!

Ach handschoenen/wanten is allemaal een pot nat:D

• #2.965
Zolang mijn eelt maar niet steeds scheurt he! ;)

ripfix al eens geprobeerd?

zweren ze hier bij...

(ik heb noch met handschoentjes gelift/getraind noch met ripfix of vergelijkbare smeersels gewerkt)

• #2.967
Leuk dat je een kijkje hebt kunnen nemen bij de YBF, ben zelf nog nooit naar een evenement wezen kijken, maar het lijkt me fantastisch het eens mee te maken! Kan me voorstellen dat het erg motiverend is, dan weet je weer even waar je bepaalde dingen voor doet en laat.. Dat gewicht moet er inderdaad gewoon bijkomen bij je, en dat gaat je lukken, daar geloof ik in! En met zulke mooie cadeautjes als je van Opa krijgt.. Weer een extra stimulans, het wordt je enorm gegund!

Heb je de handschoentjes inmiddels al gebruikt? Ik denk wederom vanavond na je werk weer.. Benieuwd naar je training :D.

• #2.969
Leuk dat je een kijkje hebt kunnen nemen bij de YBF, ben zelf nog nooit naar een evenement wezen kijken, maar het lijkt me fantastisch het eens mee te maken! Kan me voorstellen dat het erg motiverend is, dan weet je weer even waar je bepaalde dingen voor doet en laat.. Dat gewicht moet er inderdaad gewoon bijkomen bij je, en dat gaat je lukken, daar geloof ik in! En met zulke mooie cadeautjes als je van Opa krijgt.. Weer een extra stimulans, het wordt je enorm gegund!

Heb je de handschoentjes inmiddels al gebruikt? Ik denk wederom vanavond na je werk weer.. Benieuwd naar je training :D.
Het is gewoon echt ontzettend gaaf om te zien. Het motiveert enorm dus we gaan lekker doorknallen voor massa! heb vandaag ook lekker getraind. enne.. nooit in de avond hoor! ;) altijd direct na werk om 16:00. Moet er niet aan denken om in de avond na het eten nog te moeten trainen. :o vaak zijn we pas tegen 20:00 klaar met eten. Dan wil ik alleen nog maar hangen. :D

Ik zou ook best wel een keertje bij zo'n wedstrijd willen kijken. Zou mij best ook wel motiveren.

• #2.971
Ik zou ook best wel een keertje bij zo'n wedstrijd willen kijken. Zou mij best ook wel motiveren.
Misschien een keer samen gaan? :)

Na een ontzettend toffe dag gisteren een ellende nacht achter de rug. Uren wakker met pijn op de borst. Vermoedelijk weer maagzuur..:( maar was moe vandaag en had behoorlijk last van mijn bovenrug.
Over de dag heen was de moeheid wel weg maar mijn rug bleef wat lastig doen. Maar goed na een dagje teveel achter de pc lekker getraind. Ik dacht laat ik het aandurven en dat sample Ulift toch maar geprobeerd. Merkte niets.. geen rush zoals ik vaak hoor. Helemaal niets.
Pull ups gingen bagger... stomme rug e kracht was echt even weg. :(. Maar daarna leek het beter te gaan en pakte ik overal wat meer. Ging wel zwaar en echt de reps eruit moeten persen. maar zeer voldaan. Of het nu die pwo (voelde er niets van verder) was of gewoon agressie omdat K collega morgen weer begint.. geen idee... maar het gaf me een lekker voldaan gevoel. :)

Handschoenen vandaag ook geprobeerd en was even wennen maar het zit perfect. Mijn eelt bleef iig dicht. :D

Training vandaag rug/biceps
pull down opwarmen
15 x25 kg wide grip
15 x25 kg small reverse grip

pull ups wijd leek veel zwaarder dan vorige week...
4x BW
4x BW
3x BW 1 minder dan vorige week. :(
3x BW

one arm machine row (hammer grip)
3x8x16 kg

Horizontal cable row v-stang
3x8x35 kg (+1,5 kg) wel erg zwaar

BOR (barbell bovenhandse grip)
1x8x30 kg
2x8x32,5 kg (+2,5 kg) erg zwaar, laatste was echt eruit persen. :o

Back extension (3x max) tussen haakjes # reps meer als vorige week
18 xBW+10 kg (+3 reps)
15 xBW+10 kg (+2 reps)
15 xBW+10 kg (+2 reps)

rope cable hammer curl
3x8x16 kg dat brand +1 kg

EZ-bar 21 ers
1x17,5 kg
2x20 kg (+2,5 kg)zo zwaar... bij de laatste 7 reps 2 x pauze tussendoor van 5 tellen

straight bar cable curl Zeer moeizaam na die 21 ers.. :o
3x8x16kg (+1kg) laatste reps waren bij elke set echt tergend langzaam....
dropset 8x15 kg 7x10 kg 10x5 kg --> leeg

Ja opa had me ook al uitgenodigt

opa verzamelt al een hele harem zo hahahaha

• #2.978
En mijn training? :(.... daar is dit log voor he! ;)

Heb je zo'n leuke dag gehad, sluit je het af met een frustrerende nacht.. Muhhh, vind ik niet leuk!! :(
Ook zo'n last van maagzuur? Heb het zelf ook bij tijd en wijlen, soms tot het weg moeten slikken aan toe.. Wat hoger en "schuiner" rechterop gaan liggen helpt wel, maar ja, je nachtrust is dan alsnog verziekt..
Logisch dat je dan moe bent. En dan ook nog je bovenrug erbij, balen met hoofdletter "B"! Jammer dat Ulift geen invloed leek te hebben.
Je perst gelukkig alsnog de reps eruit, mooi dat je je voldaan voelde! .. En super dat de handschoenen goed zitten!

Hoe gaat het met die lutser vandaag? Moet ik even langskomen? Heb nog wel wat restjes agressie over, kan ik ze ergens op botvieren :D.

Terug
Naar boven