girlfrom87
Cool Novice
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 69kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ach ja... het ging aardig goed ja.

Het is met mijn maagzuur zo erg dat ik echt verga van de kramp op mijn borst. Ik kan niet eens fatsoenlijk meer zitten dan. Laat staan liggen.. Zit dan gewoon echt uren naast mijn bed van pijn.. niet fijn..Heb je zo'n leuke dag gehad, sluit je het af met een frustrerende nacht.. Muhhh, vind ik niet leuk!!
Ook zo'n last van maagzuur? Heb het zelf ook bij tijd en wijlen, soms tot het weg moeten slikken aan toe.. Wat hoger en "schuiner" rechterop gaan liggen helpt wel, maar ja, je nachtrust is dan alsnog verziekt..
Logisch dat je dan moe bent. En dan ook nog je bovenrug erbij, balen met hoofdletter "B"! Jammer dat Ulift geen invloed leek te hebben.
Je perst gelukkig alsnog de reps eruit, mooi dat je je voldaan voelde! .. En super dat de handschoenen goed zitten!
Hoe gaat het met die lutser vandaag? Moet ik even langskomen? Heb nog wel wat restjes agressie over, kan ik ze ergens op botvieren.

Van mij mag je hem hebben.
Want ik denk dat hij nog wel op wraak zint richting mij..
dus ogen in mijn rug en opletten op sabotage.. helaas...Dank je.Lekkere training! Nice die rope hammer curl met 16 kg![]()

dus terug naar 10 kg

Dat is hij ook.. hij is nu terug en durft me geen eens aan te kijken of wat tegen me te zeggen.. Dus ja.. Hij negeert me volledig maar zal er alles aan doen om me te pakken.
Ik hou het ook wel goed in ed gaten. heb het ook vandaag weer bij mijn baas uitgesproken. Maar ik moest me absoluut niet druk maken.Wat een enorme freak zeg.. Gatverdamme, die kerel spoort niet! Houd het goed in de gaten, en inderdaad, niet schromen gewoon aangifte te doen. Wat een enorme vreemde typetjes bestaan er toch..
Lekkere train! Wel tobben met je armen, maar met veel geduld trekt je arm vast uiteindelijk bij.. Kop op, volhouden!!![]()
opgeven heb ik nog nooit gedaan!nou echt niet.. getrouwd met 2 kids en hij loopt alleen maar op me te vloeken en me zwart te maken.. neee.. hij heeft een hekel aan me. dat laat hij ook wel merken...Is hij niet stiekem verliefd?
Meisjes plagen zoentjes vragen haha
mijn ogen zijn helemaal niet achteruit gegaan. Ik ben ed operatie ingegaan met -9 om -4,25 en eruit gekomen met -0,5 -0,5.. en dat is zo de afgelopen 4 maanden gebleven. En aangezien je ogen vaak meer naar + gaan als je ouder wordt kan het alleen maar bete gaan.Beetje bizarre gast inderdaad..
Fijn dat je ogen niet extreem achteruit zijn gegaan, helemaal als je van -9 komt groot verschil. Pff -9 ik vind mijn -4.25 al veel.
Vind dat je best veel gewicht gebruikt voor je flys nicee![]()

.. 

dus nu hangen en niets meer doen. hahahaha
en vervolgens schatten ze me ook nog eens 11-12 jaar jonger.
ach ja... was wel apart.
Aparte ervaring maar merkte niets van rush of tintelingen of wat dan ook.
.
.Tja... 23:00 erin en dan 5:00 op.. maar was om 1:00 nog wakker en tussendoor ook steeds en om 4:30 kon ik al niet meer slapen... dus ja.. Gisteren was echt wel teveel... laat thuis en niet echt lekker geslapen. was echt brak vandaag. hahahaPrrft, 3 uur slaap en alweer aan het werk.. Jammer dat het vannacht niet lukte om meer rust te pakken..!
Ha, raar, tussen het werken door trainen! Wel erg fijn dat het in overleg mogelijk was, zo hoef je niet een gehele training over te slaan, top!
Fijn dat Assault invloed leek te hebben, dan kon je in ieder geval na de training nog lekker aan het werk. Zo lang je je maar voldaan voelt.
Wow, echt een mooie training, wat een mooie pr's zeg!!
Mag je weer trots op zijn, op naar de volgende knallende training.
vandaag viel ook alszins mee.. gezien ik behoorlijk brak was. Thx.

dus best zin in.. maar eerst weekend. Had al besloten na 2 dagen 11 uur werken vandaag eerder weg te gaan. Maar omdat ik alleen was (collega's allemaal weg) hing het ervan af of er geen problemen in productie zouden zijn. Maar goed iedereen heeft mijn nummer dus als er wat is konden ze bellen en dat wisten ze. Dus 14:35!!! weg kunnen gaan en even gaan trainen. Ging op zich nog best heel goed gezien de weinige slaap en lange dagen.
maar na het trainen en thuisgekomen wel echt ingestort.. Thanks god its weekend gevoel is echt wel aangekomen nu. 

Ik weet het Ron. Maar het is gewoon ook dat het me ontspanning geeft. En juist met dat gedoe met die %^&$^& heb ik dat ook even nodig. Maar misschien was het beter even niet te gaan inderdaad... Daar heb je wel gelijk in.Zeg Marina als je zulke lange dagen maakt geef je lijf dan rust. Je gaint niks met een training erbij.
Dit kost je alleen maar meer energie en je hebt die juist nodig om te groeien.
In ieder geval staat dit weekend 100% ingepland voor uitrusten.Ik weet het Ron. Maar het is gewoon ook dat het me ontspanning geeft. En juist met dat gedoe met die %^&$^& heb ik dat ook even nodig. Maar misschien was het beter even niet te gaan inderdaad... Daar heb je wel gelijk in.In ieder geval staat dit weekend 100% ingepland voor uitrusten.

Ik weet het.... sauna was kapot.. was ook eerst mijn plan.. is al een week stuk... wordt volgende week gemaakt. Zonnebank hebben ze niet bij AS he.Beter, als je zo druk bent en je werkt 11 uur, rust pakken. Even je zinnen verzetten in de gym snap ik wel.
Pak dan gewoon een zonnebank sessie en een sauna momentje.
Geen cardio ofzo want je wil groeien en dat gaat lastig bij je.
. 
dank je.
Is echt niet mijn ding.Ik weet het.... sauna was kapot.. was ook eerst mijn plan.. is al een week stuk... wordt volgende week gemaakt. Zonnebank hebben ze niet bij AS he..
Maar op zich.. zal die ouwe bak boven binnenkort weer eens opzetten.. Thuis beetje zon pakken.
Je brengt me op goede ideeen.dank je.
Cardio doe ik nooit.Is echt niet mijn ding.

Kan gebeuren hoor.Ahh zo haha had het verkeerd begrepen
Oo dat planken zo is wel beter als je steeds faalt op je schouders en armen.

Sauna hou ik wel een kwartiertje vol.. lekker even liggen en oogjes dicht..Zonnebank en sauna zou echt niets voor mij zijn, hou het hooguit 2 minuten uit en dan ben ik het al zat
Maar wel lekkere training zo te zien

zeker gezien ik al zo slecht aankom...Kan gebeuren hoor.
Yep.... dit is de oplossing voor mij! Creatief bezig zijn in de gym. .
---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:02 ----------
Sauna hou ik wel een kwartiertje vol.. lekker even liggen en oogjes dicht..
zonnebank thuis heb ik vorig jaar voor het laatste gedaan. Voel me net een wentelteefje.. elke kant 10 minuten. (voor zij achter zij.. )
Ja het voelde echt lekker. Merk wel echt dat het me ontspant. Maar denkdat Ron wel een puntje heeft.weet zeker...zeker gezien ik al zo slecht aankom...

Ik heb er ook moeite mee hoor.. maar zoals ik me nu voel.. geef mij maar een klap met de rubberen hamer.Nee ik kan niet stilzitten of liggen hhaah...Ja Ron heeft wel ene beetje gelijk![]()