XXL Nutrition

Marina's Log

Lekkere training! Nice die rope hammer curl met 16 kg :cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.982
Sorry Marina:D je training ziet er goed uit hoor:rolleyes:
ach ja... het ging aardig goed ja. :)

Heb je zo'n leuke dag gehad, sluit je het af met een frustrerende nacht.. Muhhh, vind ik niet leuk!! :(
Ook zo'n last van maagzuur? Heb het zelf ook bij tijd en wijlen, soms tot het weg moeten slikken aan toe.. Wat hoger en "schuiner" rechterop gaan liggen helpt wel, maar ja, je nachtrust is dan alsnog verziekt..
Logisch dat je dan moe bent. En dan ook nog je bovenrug erbij, balen met hoofdletter "B"! Jammer dat Ulift geen invloed leek te hebben.
Je perst gelukkig alsnog de reps eruit, mooi dat je je voldaan voelde! .. En super dat de handschoenen goed zitten!

Hoe gaat het met die lutser vandaag? Moet ik even langskomen? Heb nog wel wat restjes agressie over, kan ik ze ergens op botvieren :D.
Het is met mijn maagzuur zo erg dat ik echt verga van de kramp op mijn borst. Ik kan niet eens fatsoenlijk meer zitten dan. Laat staan liggen.. Zit dan gewoon echt uren naast mijn bed van pijn.. niet fijn..:(
Maar op zich ging de training nog wel erg goed! Lekker de frustratie eruit gooien. :D
Ja ze zitten perfect! vandaag ook weer!
Ja hij is er.. even scheldend en vloekend als altijd kwam hij binnen. Veel geschreeuw om na 2 uur roken en koffie drinken et zeggen dat hij het zo zwaar heeft.. want hij moets wel 3 x sporten deze week en 5 x tennissen.. burn out?? :rolleyes: Van mij mag je hem hebben. :o Want ik denk dat hij nog wel op wraak zint richting mij.. :( dus ogen in mijn rug en opletten op sabotage.. helaas...

Lekkere training! Nice die rope hammer curl met 16 kg :cool:
Dank je. :)

---------- Toegevoegd om 21:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:58 ----------

Nou klootviool op werk is terug.. helaas... veel geschreeuw en weinig normale woorden. maar goed.. Ik ga maar op negeer stand... :rolleyes:
Vandaag 4 maanden controle van mijn ogen. Ik blijf met een rest afwijking van -0,5 aan beide ogen. heb er geen bril bij nodig. Als ik moe ben kan ik ondertitels soms niet helemaal lekker zien. Maar dat boeit me niet zo. Heb een bril van -0,5... heb hem in 4 maanden 2 x gebruikt. Ik kan er wel mee leven zo. Geen -9 meer dus prima! over een half jaar nog 1 controle.

Daarna gegeten aan de bar @ de gym en daarna trainen. Ging niet helemaal lekker..
waarom? omdat ik de auto van die ^$%^zag staan bij mijn sportschool terwijl hij er niets te zoeken had Hij sport hier niet eens en hij was om 14:00 al naar huis was gegaan (werkt nu van 10:00-14:00) en het inmiddels al 16:00 was... Hij heeft me al eerder achtervolgd wat aardig wat gevolgen heeft gehad... . Als ik het nog een keer zie en ik zie hem ook ga ik aangifte doen. dan is het echt gebeurt. Maar goed training ging daardoor niet helemaal lekker

Schouders & Borst
Rotary cuff oefeningen
2x15 x 1,25 kg schijfjes in elke hand

front raise staand
3x8x6kg

seated side raise
3x8x4kg en mijn schouders brandde al zwaar bij dit minigewichtje. :o

MP seated
proberen 8x 15 kg (lege stang)
3x8x22,5 kg VPR nu 3 sets ipv 2 sets op 22,5 kg

Flat DB press
3x8x11 kg Ging wel zwaar. Merk wel weer enorm verschil in links en rechts.. bij laatste rep wilde links bijna niet meer mee. :(

incline DB fly
1x7x11 kg Net als vorige week weer --> faal op rep 7 met linkerarm die het niet meer trok.. :mad: dus terug naar 10 kg
2x8x10 kg

dips 3x max ging iets minder. eerste 2 sets 1 repje minder.
6x BW
6x BW
6x BW

DB pull over vorige keer 1x16 kg en 2x 18 kg
3x8x20 kg (+2 kg) Maar wel erg zwaar. Laatst rep set 3 echt net aan.

en toen weer eten en naar huis. :)
Morgen rustdag.. misschien maar beter ook. Donderdag is die $^#%^er weer. Kan daarna wel een lekkere training gebruiken om af te reageren. :D

volgen? zieke geest

Nice hoor je vpr!

Ik heb mp nog nooit zittend gedaan.. ben daar te lui voor (of het moet al helemaal klaar staan).. dan maar staand:P

Wat een enorme freak zeg.. Gatverdamme, die kerel spoort niet! Houd het goed in de gaten, en inderdaad, niet schromen gewoon aangifte te doen. Wat een enorme vreemde typetjes bestaan er toch..

Lekkere train! Wel tobben met je armen, maar met veel geduld trekt je arm vast uiteindelijk bij.. Kop op, volhouden!! :)

Is hij niet stiekem verliefd?
Meisjes plagen zoentjes vragen haha

Beetje bizarre gast inderdaad..
Fijn dat je ogen niet extreem achteruit zijn gegaan, helemaal als je van -9 komt groot verschil. Pff -9 ik vind mijn -4.25 al veel.
Vind dat je best veel gewicht gebruikt voor je flys nicee :)

• #2.988
Dat is hij ook.. hij is nu terug en durft me geen eens aan te kijken of wat tegen me te zeggen.. Dus ja.. Hij negeert me volledig maar zal er alles aan doen om me te pakken.

Wat een enorme freak zeg.. Gatverdamme, die kerel spoort niet! Houd het goed in de gaten, en inderdaad, niet schromen gewoon aangifte te doen. Wat een enorme vreemde typetjes bestaan er toch..

Lekkere train! Wel tobben met je armen, maar met veel geduld trekt je arm vast uiteindelijk bij.. Kop op, volhouden!! :)
Ik hou het ook wel goed in ed gaten. heb het ook vandaag weer bij mijn baas uitgesproken. Maar ik moest me absoluut niet druk maken.
Ik zet wel door hoor. :) opgeven heb ik nog nooit gedaan!

Is hij niet stiekem verliefd?
Meisjes plagen zoentjes vragen haha
nou echt niet.. getrouwd met 2 kids en hij loopt alleen maar op me te vloeken en me zwart te maken.. neee.. hij heeft een hekel aan me. dat laat hij ook wel merken...

Beetje bizarre gast inderdaad..
Fijn dat je ogen niet extreem achteruit zijn gegaan, helemaal als je van -9 komt groot verschil. Pff -9 ik vind mijn -4.25 al veel.
Vind dat je best veel gewicht gebruikt voor je flys nicee :)
mijn ogen zijn helemaal niet achteruit gegaan. Ik ben ed operatie ingegaan met -9 om -4,25 en eruit gekomen met -0,5 -0,5.. en dat is zo de afgelopen 4 maanden gebleven. En aangezien je ogen vaak meer naar + gaan als je ouder wordt kan het alleen maar bete gaan. :)
Dank je. .:)

---------- Toegevoegd om 20:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:08 ----------

Nou dat was me het dagje wel. Vannacht ongeveer 3 uur geslapen en om 4:30 al wakker. 5:00 op en om 6:00 al op het werk bezig. Ik zou eerder naar huis gaan. Maar helaas... proeven liepen uit.. Dus ben ik in overleg even tussendoor gaan trainen om 11:30... heel gek idee zo tijdens werktijd eigenlijk. :D..
Ik had wel even een boost nodig dus had al een dik half jaar nog een sample assault liggen. ik heb de helft genomen. 10 gram. Ik had niet het idee dat ik wat voelde. Maar kon wel alle gewichten een beetje omhoog gooien en na het trainen barstte ik nog van energie. :o
Maar of dit nou daardoor kwam of door het feit dat ik nu vroeg op de dag ging trainen ipv na een hele dag werken weet ik niet. maar had er een voldaan gevoel bij. :D

Daarna liep het nog verder uit. ben van 11:35 -12:45 weggeweest om te sporten. Maar daarna nog doorgegaan tot 17:20... dus was aardig kapot daarna maar alle testen zijn gelukt en als het doorzet hebben we echt een doorbraak. Dus ben wel blij.. maar ook kapot. :o dus nu hangen en niets meer doen. hahahaha

Beentraining hamstrings & quads
lying leg curl
3x8x23,5 kg VPR op derde set!

staand leg curl in leg ext.
1x8x20 kg ging zo lekker dat ik dacht.. doe er even een kilo bij.
2x8x21 kg (+1 kg)

SLDL
3x8x50 kg (+2,5 en vergeleken met eerste set vorige week +5) wel zwaar en merk dat ik faal op mijn arm en grip ....

leg extension
3x8x51 kg (+1kg) had denk ik nog wel hoger gekund

legpress
3x8x163,5 kg (+1,5kg)
2 kerels en een vrouw gingen naast me staan en bleven maar op apegapen kijken met opmerkingen makend van jeee.. das wel veel gewicht... :o en vervolgens schatten ze me ook nog eens 11-12 jaar jonger. :D ach ja... was wel apart.

lunges heb ze walking gedaan. Vind dat erg lekker gaan
3x8x9 kg DB's dus (16 passen per set, 8 per been ) Had echt een powerboost. Was dat ik op adem moest komen maar qua energie leek het alleen maar meer te kunnen.

bridges 3xmax
30x + 30 kg barbell (+5 reps)
26x + 30 kg barbell (+4 reps)
27x + 30 kg barbell (+3 reps) Kon daarna bijna niet overeind komen. :o

Met een uurtje klaar en snel terug naar het werk. Merkte wel dat ik korte pauzes had genomen.
Naderhand dus niet moe.. denk dat dat dan toch wel die PWO was. :D Aparte ervaring maar merkte niets van rush of tintelingen of wat dan ook.

Prrft, 3 uur slaap en alweer aan het werk.. Jammer dat het vannacht niet lukte om meer rust te pakken..!
Ha, raar, tussen het werken door trainen! Wel erg fijn dat het in overleg mogelijk was, zo hoef je niet een gehele training over te slaan, top!
Fijn dat Assault invloed leek te hebben, dan kon je in ieder geval na de training nog lekker aan het werk. Zo lang je je maar voldaan voelt :).

Wow, echt een mooie training, wat een mooie pr's zeg!!
Mag je weer trots op zijn, op naar de volgende knallende training ;).

superwomantrain!

• #2.991
Prrft, 3 uur slaap en alweer aan het werk.. Jammer dat het vannacht niet lukte om meer rust te pakken..!
Ha, raar, tussen het werken door trainen! Wel erg fijn dat het in overleg mogelijk was, zo hoef je niet een gehele training over te slaan, top!
Fijn dat Assault invloed leek te hebben, dan kon je in ieder geval na de training nog lekker aan het werk. Zo lang je je maar voldaan voelt :).

Wow, echt een mooie training, wat een mooie pr's zeg!!
Mag je weer trots op zijn, op naar de volgende knallende training ;).
Tja... 23:00 erin en dan 5:00 op.. maar was om 1:00 nog wakker en tussendoor ook steeds en om 4:30 kon ik al niet meer slapen... dus ja.. Gisteren was echt wel teveel... laat thuis en niet echt lekker geslapen. was echt brak vandaag. hahaha

Ja het is wel fijn dat we dan flexibel kunnen werken. En gezien ik ook weer in 15 minuten terug kan zijn is het ook geen bezwaar.
Dank je. :) vandaag viel ook alszins mee.. gezien ik behoorlijk brak was.

Thx. :D

---------- Toegevoegd om 21:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:33 ----------

pfffffffff... was kapot vanmorgen dus op werk flink wat koffie erin. Heb aardig wat goede acties kunnen doen en er staan behoorlijk wat proeven voor volgende week te komen. Bij geslaagd zou dit de doorbraak zijn. :D dus best zin in.. maar eerst weekend. Had al besloten na 2 dagen 11 uur werken vandaag eerder weg te gaan. Maar omdat ik alleen was (collega's allemaal weg) hing het ervan af of er geen problemen in productie zouden zijn. Maar goed iedereen heeft mijn nummer dus als er wat is konden ze bellen en dat wisten ze. Dus 14:35!!! weg kunnen gaan en even gaan trainen. Ging op zich nog best heel goed gezien de weinige slaap en lange dagen. :D maar na het trainen en thuisgekomen wel echt ingestort.. Thanks god its weekend gevoel is echt wel aangekomen nu. :o
heb nu ook bij de sportschool gemeld dat die K collega me mogelijk weer achtervolgt/kan achtervolgen.. ze wisten het nog van vorig jaar... Dus daar ook een aantekening laten maken dat als er voor mij gebeld wordt dat ze zeggen dat ik er niet ben. Mensen die me willen bereiken hebben mijn mobiele nummer. Ik vertrouw het namelijk voor geen meter...:(

Training triceps/kuiten/abs

rope push down
2x15x10kg opwarmen (max 30 sec rust)

straight bar push down
3x8x21kg VPR 3 sets ipv 2 sets op 21 kg

reverse straight bar push down
3x10x18,5 kg (+1) was erg zwaar.. :o

Rope overhead cable extension nog steeds even wennen aan schrap zetten hiermee....moet echt goed naar voren staan anders wordt ik zo terug getrokken. :D
1x9x11 kg
2x8x12,5(+1,5)

calf raises staand superset side bends
calf raises:
3x12x95 kg (+2,5 kg)
side bends:
3x10x15 kg

seated calf raises
gaat nog niet echt lekker. Bultje in mijn knie is minimaal en blijft aanwezig.. maar toch nog voelbaar als de rol erop ligt... geen PR op te halen dus.. maar wel meer reps..
3x12x40 kg (+2 reps)

calf presses in legpressBij 8 reps voel ik echt niets.. dus toch 12 reps gepakt
3x12x225 kg (+2,5 kg)

lying leg raises
4x15 (2 sec op/2 sec neer)

v-crunch 4x max
100x 82x 82x 67x toch steeds meer! vorige keer 100x 78x 64x 61x

Hollow holds geprobeerd.. als alternatief voor planken omdat mijn arm/schouder dat niet houdt..
30 sec... en toen zei mijn nek nee... :(

planken
70 sec --> faal op mijn schouder/arm... doet echt pijn.. :(
oplossing voor bedacht... beetje creatief zijn...stang van de ab-shaper als steun gebruikt zodat ik niet op mijn arm/schouder steun.
11rpv6r.jpg
90 sec
80 sec

Voelde lekker! daarna nog even aan de bar @ de gym gegeten. :D

Zeg Marina als je zulke lange dagen maakt geef je lijf dan rust. Je gaint niks met een training erbij.
Dit kost je alleen maar meer energie en je hebt die juist nodig om te groeien.

• #2.993
Zeg Marina als je zulke lange dagen maakt geef je lijf dan rust. Je gaint niks met een training erbij.
Dit kost je alleen maar meer energie en je hebt die juist nodig om te groeien.
Ik weet het Ron. Maar het is gewoon ook dat het me ontspanning geeft. En juist met dat gedoe met die %^&$^& heb ik dat ook even nodig. Maar misschien was het beter even niet te gaan inderdaad... Daar heb je wel gelijk in. :( In ieder geval staat dit weekend 100% ingepland voor uitrusten.

Ik weet het Ron. Maar het is gewoon ook dat het me ontspanning geeft. En juist met dat gedoe met die %^&$^& heb ik dat ook even nodig. Maar misschien was het beter even niet te gaan inderdaad... Daar heb je wel gelijk in. :( In ieder geval staat dit weekend 100% ingepland voor uitrusten.

Beter, als je zo druk bent en je werkt 11 uur, rust pakken. Even je zinnen verzetten in de gym snap ik wel.
Pak dan gewoon een zonnebank sessie en een sauna momentje. ;)
Geen cardio ofzo want je wil groeien en dat gaat lastig bij je.

Ahh zo haha had het verkeerd begrepen ;)
Oo dat planken zo is wel beter als je steeds faalt op je schouders en armen.

Laatst bewerkt:
  • #2.996
Beter, als je zo druk bent en je werkt 11 uur, rust pakken. Even je zinnen verzetten in de gym snap ik wel.
Pak dan gewoon een zonnebank sessie en een sauna momentje. ;)
Geen cardio ofzo want je wil groeien en dat gaat lastig bij je.
Ik weet het.... sauna was kapot.. was ook eerst mijn plan.. is al een week stuk... wordt volgende week gemaakt. Zonnebank hebben ze niet bij AS he. ;).
Maar op zich.. zal die ouwe bak boven binnenkort weer eens opzetten.. Thuis beetje zon pakken. :D
Je brengt me op goede ideeen. :) dank je.

Cardio doe ik nooit. :o Is echt niet mijn ding.

Ik weet het.... sauna was kapot.. was ook eerst mijn plan.. is al een week stuk... wordt volgende week gemaakt. Zonnebank hebben ze niet bij AS he. ;).
Maar op zich.. zal die ouwe bak boven binnenkort weer eens opzetten.. Thuis beetje zon pakken. :D
Je brengt me op goede ideeen. :) dank je.

Cardio doe ik nooit. :o Is echt niet mijn ding.

Zonnebank en sauna zou echt niets voor mij zijn, hou het hooguit 2 minuten uit en dan ben ik het al zat:eek:

Maar wel lekkere training zo te zien

• #2.998
Ahh zo haha had het verkeerd begrepen ;)
Oo dat planken zo is wel beter als je steeds faalt op je schouders en armen.
Kan gebeuren hoor. :)
Yep.... dit is de oplossing voor mij! Creatief bezig zijn in de gym. .:D

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:02 ----------

Zonnebank en sauna zou echt niets voor mij zijn, hou het hooguit 2 minuten uit en dan ben ik het al zat:eek:

Maar wel lekkere training zo te zien
Sauna hou ik wel een kwartiertje vol.. lekker even liggen en oogjes dicht..
zonnebank thuis heb ik vorig jaar voor het laatste gedaan. Voel me net een wentelteefje.. elke kant 10 minuten. (voor zij achter zij.. ):D

Ja het voelde echt lekker. Merk wel echt dat het me ontspant. Maar denk
weet zeker...
dat Ron wel een puntje heeft. :o zeker gezien ik al zo slecht aankom...

Kan gebeuren hoor. :)
Yep.... dit is de oplossing voor mij! Creatief bezig zijn in de gym. .:D

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:02 ----------

Sauna hou ik wel een kwartiertje vol.. lekker even liggen en oogjes dicht..
zonnebank thuis heb ik vorig jaar voor het laatste gedaan. Voel me net een wentelteefje.. elke kant 10 minuten. (voor zij achter zij.. ):D

Ja het voelde echt lekker. Merk wel echt dat het me ontspant. Maar denk
weet zeker...
dat Ron wel een puntje heeft. :o zeker gezien ik al zo slecht aankom...

Nee ik kan niet stilzitten of liggen hhaah...Ja Ron heeft wel ene beetje gelijk:o

• #3.000
Nee ik kan niet stilzitten of liggen hhaah...Ja Ron heeft wel ene beetje gelijk:o
Ik heb er ook moeite mee hoor.. maar zoals ik me nu voel.. geef mij maar een klap met de rubberen hamer. :o

Ja.. hij heeft gelijk.. en eigenlijk weet ik dat ook wel.. :(

Terug
Naar boven