AndroidHealthClinic

Marina's Log

Leuk om eens een fotootje te zien!! :D
Blijft heftig klinken in mijn oren, je werk an sich en dan het hele gebeuren van die rare collega erbij.. Kan me voorstellen dat het je erg bezighoudt en het veel energie van je vraagt. Heb je al zicht op wanneer je eventueel een vakantie kunt plannen om heerlijk bij te komen? .. En dan vooral lekker focussen op trainen en verder heel de dag eten? ;)
Goed dat ze op de sportschool weten hoe het zit, just to be sure :).
En topplan, de sauna!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.002
Leuk om eens een fotootje te zien!! :D
Blijft heftig klinken in mijn oren, je werk an sich en dan het hele gebeuren van die rare collega erbij.. Kan me voorstellen dat het je erg bezighoudt en het veel energie van je vraagt. Heb je al zicht op wanneer je eventueel een vakantie kunt plannen om heerlijk bij te komen? .. En dan vooral lekker focussen op trainen en verder heel de dag eten? ;)
Goed dat ze op de sportschool weten hoe het zit, just to be sure :).
En topplan, de sauna!

Nog nergens zicht op.. en dan nog.. als ik op vakantie ga moet ik echt zorgen dat mijn projecten goed ingedekt zijn.. want hij heeft al eerder iemand ontslagen gekregen met sabotage acties... dus echt rustig weggaan doe je dan ook niet...
Trainen is gewoon lekker! Bouwen en tegelijk een uitlaatklep.
Het de hele dag eten wordt ik zo langzamerhand spuugzat van... :( kan me klemvreten tot misselijk aan toe en aankomen.. pffff... nihil.... denk dat het slecht slapen hier ook een grote hap inzet dat het zo slecht gaat.... Maar weet ook niet hoe dat op te lossen. Ook de amytriptiline lijkt nu niets meer te doen. :(
Sauna zal het worden als er tijd is deze week! Das wel lekker! :)

Nog nergens zicht op.. en dan nog.. als ik op vakantie ga moet ik echt zorgen dat mijn projecten goed ingedekt zijn.. want hij heeft al eerder iemand ontslagen gekregen met sabotage acties... dus echt rustig weggaan doe je dan ook niet...
Trainen is gewoon lekker! Bouwen en tegelijk een uitlaatklep.
Het de hele dag eten wordt ik zo langzamerhand spuugzat van... :( kan me klemvreten tot misselijk aan toe en aankomen.. pffff... nihil.... denk dat het slecht slapen hier ook een grote hap inzet dat het zo slecht gaat.... Maar weet ook niet hoe dat op te lossen. Ook de amytriptiline lijkt nu niets meer te doen. :(
Sauna zal het worden als er tijd is deze week! Das wel lekker! :)

Muhhh, lastig en vooral erg jammer dat het op je werk er op die manier aan toegaat zeg.. Hoop dat de tijden toch eens zullen veranderen. Alleen al voor je eigen gezondheid, lijkt me dat deze situatie veel stress oplevert.
Precies, trainen is ook een goede uitlaatklep, juist ook om even nergens anders aan te denken. Zeg wel eens dat bodybuilding eigenlijk heel egoistisch is. Je bent dan echt even alleen met jezelf bezig bezig. Vind het heerlijk, lekker in je eigen "bubble" opgaan :).
Kan me goed voorstellen dat je gefrustreerd raakt van al de eten.. Slecht slapen heeft denk ik inderdaad ook erg grote invloed op trainen en aankomen. Alles bij elkaar heb je helaas gewoonweg geen gunstige omstandigheden waarin je kunt gainen. Ontzettend balen dat amytriptiline nu ook niets meer lijkt te doen, had echt goede hoop dat je nu eindelijk wat gevonden had! Heb je nu nog andere wegen om te bewandelen? Heeft bijvoorbeeld onderzoek bij een slaapkliniek zin denk je?

Balen dat je ondanks het Tot misselijk aan toe eten niet aankomt :( Wellicht vreet je lichaam energie weg Door de pijn etc. Hoe is het daar nu trouwens mee? Je trainingen zien er wel goed uit, 8 x 50 kg sldl is heul netjes:D

Ik heb niet het hele verhaal mee gekregen maar wel dat je erg veel last hebt van een kerel die je het leven probeert zuur te maken.
Laat je niet kisten Marina, goed dat je het iig overal meld..

Miss dat ik je nog wat tips kan geven tijdens de meet..kunnen we het er even over hebben over t feit dat aankomen zo lastig gaat..

lief aanbod van Miss H: zou ik zeker op ingaan.
Zo balen dat je je gewicht niet omhoog krijgt en dat zoo graag wilt en je tot misselijk aan toe eet.
Nog slecht slapen, lange dagen, stress met collega...
het zit allemaal niet mee.

• #3.007
Muhhh, lastig en vooral erg jammer dat het op je werk er op die manier aan toegaat zeg.. Hoop dat de tijden toch eens zullen veranderen. Alleen al voor je eigen gezondheid, lijkt me dat deze situatie veel stress oplevert.
Precies, trainen is ook een goede uitlaatklep, juist ook om even nergens anders aan te denken. Zeg wel eens dat bodybuilding eigenlijk heel egoistisch is. Je bent dan echt even alleen met jezelf bezig bezig. Vind het heerlijk, lekker in je eigen "bubble" opgaan :).
Kan me goed voorstellen dat je gefrustreerd raakt van al de eten.. Slecht slapen heeft denk ik inderdaad ook erg grote invloed op trainen en aankomen. Alles bij elkaar heb je helaas gewoonweg geen gunstige omstandigheden waarin je kunt gainen. Ontzettend balen dat amytriptiline nu ook niets meer lijkt te doen, had echt goede hoop dat je nu eindelijk wat gevonden had! Heb je nu nog andere wegen om te bewandelen? Heeft bijvoorbeeld onderzoek bij een slaapkliniek zin denk je?
Ik hoop dat het ooit eens verandert.. als het in mijn nadeel is zou ik mogelijk toch wat anders moeten zoeken en dat wil ik niet. Heb het veel te leuk.. op die collega na dan... :(
Denk dat de stress en niet slapen ook mijn gewicht in de weg zit..
Maar je hebt wel gelijk. Trainen is voor mij even een stukje van mezelf.. waar niemand aan komt. :)

Ik denk dat stress en slecht slapen de grootste boosdoeners zijn in mijn gewicht.. vermoed ik...
Heb zoveel wegen bewandeld.. alleen slaap kliniek nog niet. Wilde dat via de huisarts doen.. maar dat zal later worden.. zit een beetje met een vertrouwensbreuk daar en wil eerst van huisarts veranderen...

Balen dat je ondanks het Tot misselijk aan toe eten niet aankomt :( Wellicht vreet je lichaam energie weg Door de pijn etc. Hoe is het daar nu trouwens mee? Je trainingen zien er wel goed uit, 8 x 50 kg sldl is heul netjes:D
Pijn is redelijk uit te houden. Het is er wel.. vooral mijn arm. Maar zolang ik train is het goed te doen en de pijn is dan minder. Na het weekend en 2 dagen niet trainen merk ik dat de pijn altijd wat erger is. Dus trainen doet wel veel goed.
Dank je. :)

Ik heb niet het hele verhaal mee gekregen maar wel dat je erg veel last hebt van een kerel die je het leven probeert zuur te maken.
Laat je niet kisten Marina, goed dat je het iig overal meld..

Miss dat ik je nog wat tips kan geven tijdens de meet..kunnen we het er even over hebben over t feit dat aankomen zo lastig gaat..
Ja.. lang verhaal.. achtervolgen en zwart maken en proberen me ontslagen te krijgen omdat ik mijn werk goed doe
wat hem in 10 jaar niet lukte lukte mij binnen een jaar...met gevolg dat hij opmerkingen krijgt overal vandaan waar hij mee bezig is en dat hij maar weg moet blijven en mij hemelen ze op. Ik vraag er niet om maar dit hoort hij elke dag en ja... dat bevalt hem niet gezien hij 10 jaar alleenheerschappij had... Dus hij probeert me eruit te werken. met gevolg dat hij een waarschuwing heeft gehad voor alles en nu een arbeidsconflict heeft en hij geeft mij de schuld.... dus ja.. je snapt wel wat hij nu wel... hij heeft al 5 man overspannen thuis gekregen met dit soort geintjes.. en alles is altijd weggestopt.. maar door mij niet meer.. dus ja.. au...
Maar ik zet door. Ik laat me niet kisten

Heel graag. Zou erg fijn zijn. :)

Laatst bewerkt:
hmz we plaatsen tegelijk haha...

• #3.009
lief aanbod van Miss H: zou ik zeker op ingaan.
Zo balen dat je je gewicht niet omhoog krijgt en dat zoo graag wilt en je tot misselijk aan toe eet.
Nog slecht slapen, lange dagen, stress met collega...
het zit allemaal niet mee.
Wil ik ook zeker! en is inderdaad super lief! Ben ook erg blij met het aanbod :)
Hoe meer hulp hoe beter he! Heb ook al hele lieve hulp hoor. :)
Ik baal er ook echt van. De situatie is gewoon bagger... Hoop echt dat het snel een keer verandert..

Laatst bewerkt:
Probeer nou eens niet alles zelf op te lossen. Ik las iets over saboteren, lijkt me voldoende om te bespreken met je baas. Het kost hem immers geld.
Jij moet dit niet oplossen, je baas moet dit oplossen. Achtervolgen en shit is reden voor ontslag. Dit heet pesterijen op het werk.

En ga in op het aanbod van MIss H, om te kijken naar je voeding.

• #3.011
Probeer nou eens niet alles zelf op te lossen. Ik las iets over saboteren, lijkt me voldoende om te bespreken met je baas. Het kost hem immers geld.
Jij moet dit niet oplossen, je baas moet dit oplossen. Achtervolgen en shit is reden voor ontslag. Dit heet pesterijen op het werk.

En ga in op het aanbod van MIss H, om te kijken naar je voeding.
Mijn baas weet dit al.... heb het al eerder aangegeven want er zijn al eerder dingen geweest. heb het alleen nooit kunnen bewijzen..
Mijn baas weet overal van. Hij zegt ook dat ik me niet druk moet maken. Maar ondertussen lullen die collega's wel achter zijn rug dat mijn baas de schuld op zich geschoven krijgt... Zelfs directie en PZ weten het van vorig jaar...

Oke. :) ga ik zeer zeker doen!

Laatst bewerkt:
Pff wat zijn er toch ontzettend rare en irritante mensen! En helaas zijn sommige ook echt gestoord, dus als het nodig is zeker aangifte doen hoor!

Succes met alles.

Oh dubbelpost oeps.. :D

• #3.013
Pff wat zijn er toch ontzettend rare en irritante mensen! En helaas zijn sommige ook echt gestoord, dus als het nodig is zeker aangifte doen hoor!

Succes met alles.

Oh dubbelpost oeps.. :D

ach ja.. lichtelijk (nu ja.. licht?? :rolleyes: ) gestoorde mensen zijn er helaas...

Maar dat houdt me niet tegen om lekker te knallen. En omdat ie vandaag onaangekondigd er opeens was kon ik mijn agressie lekker in mijn training kwijt. :D

---------- Toegevoegd om 22:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:47 ----------

effe lekker knallen vandaag! Ging lekker! :D

Training vandaag rug/biceps
pull down opwarmen
15 x25 kg wide grip
15 x25 kg small reverse grip

pull ups wijd ging super! en kreeg nog een paar complimentjes ook. :D
6x BW
5x BW
5x BW
4x BW
vorige week 4x 4x 3x 3x.

one arm machine row (hammer grip)
3x8x16 kg

Horizontal cable row v-stang
3x8x36 kg (+1 kg) wel erg zwaar

BOR (barbell bovenhandse grip)
3x8x32,5 kg (VPR nu 3 sets ipv 2 sets) erg zwaar, laatste was echt eruit persen. :o

Back extension (3x max) tussen haakjes # reps meer als vorige week
20 xBW+10 kg (+2 reps)
16 xBW+10 kg (+1 reps)
15 xBW+10 kg (+2 reps)

rope cable hammer curl
1x8x16 kg kan zwaarderrrrrrrrrrrrrrr! :D
2x8x17 kg dat brand +1 kg

EZ-bar 21 ers
3x20 kg (VPR nu 3 sets ipv 2 sets)zo zwaar... bij de laatste set met de laatste 7 reps echt moeten persen en soms 1 a 2 seconde extra pauze.

straight bar cable curl Zeer moeizaam na die 21 ers.. :o
3x8x16kg laatste reps waren bij elke set echt tergend langzaam....
dropset 8x15 kg 7x10 kg 11x5 kg --> leeg

ging best lekker! :D

ach ja.. lichtelijk (nu ja.. licht?? :rolleyes: ) gestoorde mensen zijn er helaas...

Maar dat houdt me niet tegen om lekker te knallen. En omdat ie vandaag onaangekondigd er opeens was kon ik mijn agressie lekker in mijn training kwijt. :D

---------- Toegevoegd om 22:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:47 ----------

effe lekker knallen vandaag! Ging lekker! :D

Training vandaag rug/biceps
pull down opwarmen
15 x25 kg wide grip
15 x25 kg small reverse grip

pull ups wijd ging super! en kreeg nog een paar complimentjes ook. :D
6x BW
5x BW
5x BW
4x BW
vorige week 4x 4x 3x 3x.

one arm machine row (hammer grip)
3x8x16 kg

Horizontal cable row v-stang
3x8x36 kg (+1 kg) wel erg zwaar

BOR (barbell bovenhandse grip)
3x8x32,5 kg (VPR nu 3 sets ipv 2 sets) erg zwaar, laatste was echt eruit persen. :o

Back extension (3x max) tussen haakjes # reps meer als vorige week
20 xBW+10 kg (+2 reps)
16 xBW+10 kg (+1 reps)
15 xBW+10 kg (+2 reps)

rope cable hammer curl
1x8x16 kg kan zwaarderrrrrrrrrrrrrrr! :D
2x8x17 kg dat brand +1 kg

EZ-bar 21 ers
3x20 kg (VPR nu 3 sets ipv 2 sets)zo zwaar... bij de laatste set met de laatste 7 reps echt moeten persen en soms 1 a 2 seconde extra pauze.

straight bar cable curl Zeer moeizaam na die 21 ers.. :o
3x8x16kg laatste reps waren bij elke set echt tergend langzaam....
dropset 8x15 kg 7x10 kg 11x5 kg --> leeg

ging best lekker! :D

goede train vriendin en die collega krijgt jou niet klein en anders sturen we de ,, dbb knokploeg ,, op hem af

je vriend

Whiieeee, die VPR's, gogo!! :D
En heerlijk die pull ups, lijkt me erg lekker om die te kunnen doen!!

• #3.016
goede train vriendin en die collega krijgt jou niet klein en anders sturen we de ,, dbb knokploeg ,, op hem af

je vriend
Hahahaha... nou.. dat wordt dan wel aardig knokken. :D
Maar ik ga het redden. :) Dank je.

Whiieeee, die VPR's, gogo!! :D
En heerlijk die pull ups, lijkt me erg lekker om die te kunnen doen!!
Ja het ging best lekker! :)
het voelde ook super die pull ups te doen. Vooral toen twee jongens het daarna ook even dachten te doen (stonden al even te kijken) en niet verder kwamen dan een halve. :D dan voelt het best wel even stoer. :o

---------- Toegevoegd om 20:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:45 ----------

Best even een rare dag vandaag. Gisteren bericht dat mijn mans neefje zijn elleboog had gebroken.
Even en toelichting voor geïnteresseerden. Hij is 21.. maar verstandelijk 13.. autistisch en zit alleen op kamers in Arnhem. Zijn ouders laten hem beiden vallen. Hij heeft dus opa en oma en ons gebeld.. Hij zit dus nu alleen op zijn kamer met zijn arm in het gips om de operatie vrijdag of dinsdag af te wachten. Das dus op 2 uur rijden van ons. En uiteraard is hij rechts en is het ook rechts. Hij kan nu niets alleen. Zij moeder was er gisteren even en zegt gewoon nou dag.. en gaat naar huis. Denkt er niet aan hem mee te nemen zodat hij desnoods dan bij ons of opa en oma terecht kan. Hij heeft ook wat reptielen en die kunnen ook niet zomaar een paar dagen alleen. dus ja.. Mijn man is er vandaag heen op zijn vrije dag om hem wat te helpen en op te vangen en voor eten te zorgen. Want werken kan hij ook niet nu.. en dus geen geld ook want het is een 0 uren contract. Kortom... even een raar hectische periode die eraan gaat komen want wij laten hem niet vallen.
Dus alles liep en loopt even anders.
Op werk erg druk maar daarna toch even getraind. Nog wat staan praten met iemand die ik eerder uitgelegd had hoe hij strapps moest gebruiken En heb van hem een paar gehad die hij over had. :D Ik had mijne eerder dit jaar weggegeven toen ik met mijn hernia zat.

Daardoor wel tussen sommige sets iets langer pauze. :o maar hij heeft ook even bij me gespot met MP. Dat was wel leuk ook. Al met al best een aardige training ondanks alles dus. :)

Schouders & Borst
Rotary cuff oefeningen
2x15 x 1,25 kg schijfjes in elke hand

front raise staand
2x8x6kg
6x7 kg +1kg maar faal.. :( 3x6 kg afgemaakt

seated side raise
3x8x5kg +1 kg na weken!!! Maar wel zwaar....

*** hier moest dus Seated MP komen.. maar was bezet.. en nee kan hem niet cleanen over mijn hoof divm mijn schouder/nek ***

Flat DB press
3x8x11 kg Ging wel zwaar. Merk wel weer verschil in links en rechts.. maar leek even minder. Kan ook zijn omdat MP er niet voor zat.

MP seated
proberen 8x 15 kg (lege stang)
3x8x22,5 kg
4x25 kg+2,5 kg + 1x25 kg met zeer lichte spot. Wilde het toch even proberen.

incline DB fly
2x8x11 kg +1 kg Vorige keer faal op rep 7 van set 1 en terug gegaan naar 10 kg. Dus voelde goed!
1x7x11 kg +1 kg Maar faal op rep 7 ... Ik kon niet meer.. merkte dat ik ook geluiden maakte. :o

dips 3x max Ging niet optimaal na de fly's...
6x BW
6x BW
5x BW en bij 6 kwam ik niet meer omhoog...

DB pull over
2x22 kg.. dat was iets te enthousiast na vorge week net aan 20 kg te hebben gehaald. :o
3x8x20 kg en was echt leeg..

Heftig wat betreft het neefje van je man.. Heel sneu om het te lezen, dat dit soort dingen zo gaan.. Goed dat jullie het zo oppakken. .. Maar het gaat je niet in de koude kleren zitten.

Meid, bij elke training zitten er wel PR's, je blijft maar knallen, wat een doorzettingsvermogen, petje af!
En die geluiden.. Herkenbaar.. :D. Denk maar zo, ze horen erbij.. Je geeft alles wat je hebt, en dan ben je niet altijd even charmant. Maar dat hoeft ook niet in de gym, je bent er alleen maar voor jezelf! :D

• #3.018
Heftig wat betreft het neefje van je man.. Heel sneu om het te lezen, dat dit soort dingen zo gaan.. Goed dat jullie het zo oppakken. .. Maar het gaat je niet in de koude kleren zitten.

Meid, bij elke training zitten er wel PR's, je blijft maar knallen, wat een doorzettingsvermogen, petje af!
En die geluiden.. Herkenbaar.. :D. Denk maar zo, ze horen erbij.. Je geeft alles wat je hebt, en dan ben je niet altijd even charmant. Maar dat hoeft ook niet in de gym, je bent er alleen maar voor jezelf! :D
Tja.. met neefje lijkt het wat beter te gaan. Operatie is nog niet bekend wanneer....Vrijdag moet hij zich in het ziekenhuis melden en dan hoort hij of er plek is voor een operatie. Er komt een pen in met ijzerdraadjes.. en dan moet het helen.... dus ja.. gaat een tijdje duren en hij zal zijn baantje wel kwijt zijn ook.. :(

Trainen is gewoon zalig en een lekkere uitlaatklep. :)

Overigens even een update. Slapen gaat waardeloos. Ook slaap meds werken niet meer. heb nu zwaardere gekregen en eindelijk na 12 jaar een verwijzing voor een slaapkliniek. Morgen bellen wanneer ik mogelijk terecht kan. zal eerst wel intake zijn en registratie wat je allemaal gedaan hebt en doet. dus daar begin ik maar vast mee. Hoop dat hier wat uit gaat komen.

Tja.. met neefje lijkt het wat beter te gaan. Operatie is nog niet bekend wanneer....Vrijdag moet hij zich in het ziekenhuis melden en dan hoort hij of er plek is voor een operatie. Er komt een pen in met ijzerdraadjes.. en dan moet het helen.... dus ja.. gaat een tijdje duren en hij zal zijn baantje wel kwijt zijn ook.. :(

Trainen is gewoon zalig en een lekkere uitlaatklep. :)

Overigens even een update. Slapen gaat waardeloos. Ook slaap meds werken niet meer. heb nu zwaardere gekregen en eindelijk na 12 jaar een verwijzing voor een slaapkliniek. Morgen bellen wanneer ik mogelijk terecht kan. zal eerst wel intake zijn en registratie wat je allemaal gedaan hebt en doet. dus daar begin ik maar vast mee. Hoop dat hier wat uit gaat komen.

Meestal is er ook nog wel een wachttijd... van een aantal maanden:o

• #3.020
Terug
Naar boven