- Waardering
- 2.211
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
Jij hoeft geen fotos te plaatsen die je zelf niet zou willen laten staan. Dat kan je dan altijd nog in prive bericht doen.
Er zijn wel een paar tegenstrijdige doelen die je hoofddoel dwarsbomen.
Je zegd aankomen en strakker worden. En dit te doen met een strak voedingsschema waarin (denk ik je hebt het er niet over) vooral uitgebalanceerde macro's die niet voor verhoging van de vet% zorgen.
Volgens mij is aanzetten van vet je angst. als ik het verkeerd heb, sorry dan hoor.
Aankomen in spiermassa is trainen en vreten. Veel vreten. Kip, vis, rundvlees, basmati rijst, groene groenten, kwark.
2x per week pizza of shoarma eventueel de Mac.
Je zal dan wel in vet% omhoog gaan maar dat is er zo weer af. Cardio lekker weglaten. En train als een malle.
Zorg voor de juiste oefeningen en een maatje die af en toe met je meetraint dan zal je gains maken.
Marina dit is geen bashing hoor. Enkel tips en een andere kijk op het geheel.
Ron
Er zijn wel een paar tegenstrijdige doelen die je hoofddoel dwarsbomen.
Je zegd aankomen en strakker worden. En dit te doen met een strak voedingsschema waarin (denk ik je hebt het er niet over) vooral uitgebalanceerde macro's die niet voor verhoging van de vet% zorgen.
Volgens mij is aanzetten van vet je angst. als ik het verkeerd heb, sorry dan hoor.
Aankomen in spiermassa is trainen en vreten. Veel vreten. Kip, vis, rundvlees, basmati rijst, groene groenten, kwark.
2x per week pizza of shoarma eventueel de Mac.
Je zal dan wel in vet% omhoog gaan maar dat is er zo weer af. Cardio lekker weglaten. En train als een malle.
Zorg voor de juiste oefeningen en een maatje die af en toe met je meetraint dan zal je gains maken.
Marina dit is geen bashing hoor. Enkel tips en een andere kijk op het geheel.
Ron

Maar het is een heel mooi begin!! Stapje voor stapje , gaat je lukken!!
sinds wanneer hoort dit bij de basis richtlijnen?
ik wilde alleen maar fondueen op mijn verjaardag! hahahaha.. maar sushi en sashimi ben ik ook gek op! en de kantonese rode poon bij onze chinees ook! We gaan regelmatig uit eten en een goede vlees of visschotel gaat er bij mij ook wel in. Ik ben gewoon niet zo een snack mens.. alleen 1 uitzondering.. bapao's en vietnamese loempiatjes! 
had je tijd over?? hahahah... 
en dat gaat me niet lukken. Daarom ook soya... ik kan wel redelijk tegen kwark en yoghurt. Daar neem ik dan kerutabs bij ivm de lactose. Vandaar mijn keuzes bij het ontbijt. Wat ik wel zou kunnen proberen is eventueel whey door mijn yoghurt. Ik neem dan toch al kerutabs in en dan zou dat op zich wel een probeersel waard zijn. Ik zal van de week lijnzaadolie halen.
das nog best lastig..