AndroidHealthClinic

Marina's Log

Jij hoeft geen fotos te plaatsen die je zelf niet zou willen laten staan. Dat kan je dan altijd nog in prive bericht doen.
Er zijn wel een paar tegenstrijdige doelen die je hoofddoel dwarsbomen.

Je zegd aankomen en strakker worden. En dit te doen met een strak voedingsschema waarin (denk ik je hebt het er niet over) vooral uitgebalanceerde macro's die niet voor verhoging van de vet% zorgen.
Volgens mij is aanzetten van vet je angst. als ik het verkeerd heb, sorry dan hoor.

Aankomen in spiermassa is trainen en vreten. Veel vreten. Kip, vis, rundvlees, basmati rijst, groene groenten, kwark.
2x per week pizza of shoarma eventueel de Mac.
Je zal dan wel in vet% omhoog gaan maar dat is er zo weer af. Cardio lekker weglaten. En train als een malle.
Zorg voor de juiste oefeningen en een maatje die af en toe met je meetraint dan zal je gains maken.

Marina dit is geen bashing hoor. Enkel tips en een andere kijk op het geheel.
Ron

??? sinds wanneer hoort dit bij de basis richtlijnen?
Dat doe ik ook niet hoor.... Denk dat Miss H en Mister F er nog een hele kluif aan gaan hebben mij daarvan te overtuigen (niet dat ze het proberen momenteel)

??? sinds wanneer hoort dit bij de basis richtlijnen?
Dat doe ik ook niet hoor.... Denk dat Miss H en Mister F er nog een hele kluif aan gaan hebben mij daarvan te overtuigen (niet dat ze het proberen momenteel)

Helemaal niet dinky? Niet dat ik mac pizza of shoarma eet, maar wel sushi..
Basisrichtlijnen lijken mij het ook niet.. Maar ieder lichaam is anders

eigenlijk niet nee... kan me de tijd niet heugen dat ik laatst pizza of mac gegeten heb

het enige wat ik vrij regelmatig doe is chinese tjaptjoy
sushi... doe ik niet omdat ik het niet echt lekker vind, ... is denk ik verder niks mis mee, al heb ik me er niet echt in verdiept

• Topic Starter Topic Starter
Jij hoeft geen fotos te plaatsen die je zelf niet zou willen laten staan. Dat kan je dan altijd nog in prive bericht doen.
In prive berichten via de site kan je geen foto's meesturen. Dat lukt mij althans niet. :o

Er zijn wel een paar tegenstrijdige doelen die je hoofddoel dwarsbomen.

Je zegt aankomen en strakker worden. En dit te doen met een strak voedingsschema waarin (denk ik je hebt het er niet over) vooral uitgebalanceerde macro's die niet voor verhoging van de vet% zorgen.
Volgens mij is aanzetten van vet je angst. als ik het verkeerd heb, sorry dan hoor.
Tja.. dan moet je het hele verhaal weten. Ik heb de eerste 12-15 kilo eraan gevreten met koeken en chocolade en repen en alles wat los en vast zat... ik werd er gezonder op in gewicht... vetten lette ik niet op maar heb er wel een veel te hoog cholesterol aan overgehouden. Heb daarvoor ook verscheidene waarschuwingen gehad van mijn huisarts na bloedprikken. Dus vandaar dat ik inderdaad wel wat angstig ben voor vetten. Dus mijn voeding bevat wel vetten maar misschien niet heel veel (misschien wel te weinig voor mij... ). Dus het is niet het aanzetten van vetten waar ik angst voor heb.. maar wel wat het gevolg kan zijn op mijn cholesterol. Mijn hele familie heeft hartproblemen en ik ben er zelf ook al een keer mee opgenomen geweest toen ik nog wel zeg maar gezond in gewicht was. Een jaar op 15 terug...
Ik eet wel gewoon bijna elke avond pure chocolade (ben ik gewoon gek op). weekend wat chips (cassave ben ik gek op).
Dus je hebt wel gelijk dat ik daar wel problemen mee heb. :o en ik ben toch wel erg gespitst op dat ik mijn eiwitten haal. zit nu gemiddeld rond 100-120 gram per dag, heel soms ook wel 140-150 gram. met vetten hang ik rond de 45-60 gram en de rest is koolhydraten. Maar ik kom er niet op aan en moet dus uitbreiden. En dan merk ik dat ik vetten lastiger vind vanwege dus wat ik al zei. En gek genoeg is dat verdomd moeilijk om los te laten. Gezien de huisarts me wel regelmatig in de gaten houdt met bloedprikken..

Aankomen in spiermassa is trainen en vreten. Veel vreten. Kip, vis, rundvlees, basmati rijst, groene groenten, kwark.
Je zal dan wel in vet% omhoog gaan maar dat is er zo weer af. Cardio lekker weglaten. En train als een malle.
Ik weet dat ik er veel meer voor moet eten... dat zeker.. en de dingen die je noemt eet ik ook wel. alleen de snack dingen niet... soms wel pita met shoarma. (kipshoarma) en vaak wraps... maar Mac gaat er bij mij niet in gewoon omdat ik het oprecht niet lekker vind... Maar er zijn zat dingen waar ik gek op ben.. ook dingen als kipkerrie...en ook vollere dingen en daar zit inderdaad dan mijn moeite. Maar meer eten moet ik zeker wel. Alleen trainen als een malle.. tja ik heb een drukke baan en maak lange dagen.. ik red het nu 3 x per week. En daar schuif ik al heel wat voor heen en weer wat ik niet erg vind. Ik laat er best wel veel andere idngen voor schieten. . Cardio heb ik nooit gedaan. Ik loop al genoeg op mijn werk.

Zorg voor de juiste oefeningen en een maatje die af en toe met je meetraint dan zal je gains maken.
Ik ben nu pas begonnen met 3 daagse split en op zich bevalt dat me goed. Een maatje vinden is nogal lastig.. gezien ik dus soms ook zeg bij overwerk gewoon even tussen het werk door heen en weer rij.. en dat weet ik vaak pas een uurtje tevoren.. en op de fysiofitness waar ik zit is het rustig. zijn vnl mensen die vanuit revalidatie daar zitten.... niet echte KT mensen.. maar juist dat maakt wel dat het vaak lekker rustig is en ik mijn gang kan gaan. Maar ik kijk wel al om me heen of ik niet toevallig een keer met iemand daar af kan spreken..

Marina dit is geen bashing hoor. Enkel tips en een andere kijk op het geheel.
Ron
Dat snap ik. en ik waardeer je opbouwende kritiek! Want zo vat ik je reactie op!:)
dank je.

---------- Post toegevoegd 4 May 2013 om 14:44 ----------

Hahah, bij mij zijn ze ook nog klein ;) Maar het is een heel mooi begin!! Stapje voor stapje , gaat je lukken!!
Dank je. Ik wil er gewoon komen. En jij gaat er ook wel komen hoor! :)

---------- Post toegevoegd 4 May 2013 om 14:47 ----------

Pizza en Mac ben ik nooit zo van geweest. Vroeger al niet. Ik lustte als kind al geen patat. :D ik wilde alleen maar fondueen op mijn verjaardag! hahahaha.. maar sushi en sashimi ben ik ook gek op! en de kantonese rode poon bij onze chinees ook! We gaan regelmatig uit eten en een goede vlees of visschotel gaat er bij mij ook wel in. Ik ben gewoon niet zo een snack mens.. alleen 1 uitzondering.. bapao's en vietnamese loempiatjes! :lick:

Marina, je verhaal over je aankomen heb ik gelezen hoor. Zowat je hele log gelezen. :)
En fijn dat je ziet dat dit geen bashen is. :D

Ik zou goed kijken naar je vet innamen. Waarom niet elke avond 2 handjes notenmix.
En bij je ontbijt lijnzaadolie. Of omega 3 tabs. Verhoog je in ieder geval je vet-inname met goede vetten.
Je eiwitten zitten wel okay. En je kan je KHD verhogen. Dan wel 2 weken bekijken wat het doet. ;)

Voor de rest ben ik wel benieuwd welk voorbeeld je hebt. Misschien een model of atleet welke ergens in achterhoofd hangt. Altijd leuk om daar op te focussen.

Marina je weet denk ik dondersgoed dat je goed bezig bent. Nu langzaam naar het juiste niveau komen waarbij je lijf alles op groen zet en je je doel kan bereiken. :D

Marina, je verhaal over je aankomen heb ik gelezen hoor. Zowat je hele log gelezen. :)
:eek: had je tijd over?? hahahah...
En fijn dat je ziet dat dit geen bashen is. :D
Alle kritiek is opbouwend. Ik kan er wat mee en ben er blij mee. :)

Ik zou goed kijken naar je vet innamen. Waarom niet elke avond 2 handjes notenmix.
En bij je ontbijt lijnzaadolie. Of omega 3 tabs. Verhoog je in ieder geval je vet-inname met goede vetten.
Je eiwitten zitten wel okay. En je kan je KHD verhogen. Dan wel 2 weken bekijken wat het doet. ;)
Ik eet elke avond in mijn kwark een flinke hand walnoten. Binnenkort zijn ze op en en ga ik over op amandelen. Heb al 2 zakken in huis. heb ook nog 2 zakken pistachenootjes in huis. Dus noten zitten er al in. Zou er een extra handje bij kunnen doen dan. Ik eet nogal veel in de avond.. mijn avonden zijn erg kort omdat wij pas laat avondeten. Is het dan erg dat ik zoveel op de avond nog pak?
Ik doe in de ochtend lijnzaad bij mijn yoghurt met muesli. De omega 3 tabs heb ik nog niet. Ik heb er wel aan zitten denken. Misschien dat ik dat er toch maar bij ga nemen dan. Ik heb ook nog een fles becel omega 3-6 olie in huis. Is dat ook een optie daar wat extra van te nemen? bij het avondeten.
Koolhydraten zat ik al aan te denken te verhogen. Dus een bth erbij (heb een 2 weken terug ook al een bth erbij gepakt en mijn ontbijt vergroot) of smiddags als ik een keer wat meer op tijd ben nog een bak zuivel met rolled oats (vind ik erg lekker. :D).

Voor de rest ben ik wel benieuwd welk voorbeeld je hebt. Misschien een model of atleet welke ergens in achterhoofd hangt. Altijd leuk om daar op te focussen.
Ik heb heel wat supermooie voorbeelden in het topic langs zien komen van "wat is jullie voorbeeld lichaam". En ook op het forum zelf. Miss H heeft zo een super fysiek! :heart:
In eerste instantie had ik zo een beeld als in de eerste pic. Want mijn idee het moet haalbaar zijn... (even gezien waar ik vandaan kom he. )maar eigenlijk ... sinds ik hier op DBB zit en veel meer echt bezig ben... is dit in mijn ogen niet gespierd genoeg meer.:o Maar het zou mooi zijn als ik dat al haal. En vanaf daar verder...

Dan zou ik toch echt meer hiernaartoe willen. En heb nog wel mooiere pics gezien hier op DBB. Misschien droom ik wel teveel... maar ja.. wie niet waagt die niet wint! :D

Marina je weet denk ik dondersgoed dat je goed bezig bent. Nu langzaam naar het juiste niveau komen waarbij je lijf alles op groen zet en je je doel kan bereiken. :D
Ik ga er ook echt voor! ik weet wat ik wil en en ik op mijn doel af! eerst stap 1... en als ik daar ben weer verder! Dank je.

Ziet er goed uit. Je doelen zijn dus beeldend gemaakt. Een extra handje noten is niet slecht.
Doet je kcal verhogen met goede macro's dus no problem.
Je lijf slaapt niet hoor als er voeding ingaat. En het verhaal dat je dan de voeding in vet omzet is niet waar, althans niet de volle waarheid.
De ochtend kan je ook lekker vol beginnen. Ik doe eiwitten, brinta, lijnzaadolie, vitamines, omega 3, soms een banaan.
(eiwitten ongeveer 60gram en brinta 40/50gram op water, met melk krijg je wel meer vet binnen)
Die becel omega 3/6, ach gewoon nemen zou ik zeggen. En niet meer kopen, veel te duur. Olijfolie nemen is beter, spetterd wel meer. Of wokolie van conimex.

Je gaat goed Marina nu doorstappen naar bouwen en je droomlijf komt eraan.

Dank weer voor je reactie. :)

Oke.. vanaf nu een handje extra noten.
Ik weet ook wel dat voeding in de nacht ook nodig is om je lichaam te laten werken..immers slapen betekend niet dat je niet verbrand... hooguit wat minder snel. ;)

De eiwitten bij je ontbijt.. zijn die gewoon van eieren? (zonde van het eigeel.. gooi je dat dan weg?) of poedervorm?

Wat ik op dit moment doe met mijn ontbijt is wisselend:
Keuze uit (door de weeks 1 of 2):
1. 250 ml soyayoghurt (zit 2,3 gram vet per 100 ml in.. dus die krijg ik sowieso binnen :)) + 100 gram muesli (met noten en fruit) + 1 volle el lijnzaad. Soms nog een schep zonnebloempitten erdoorheen.
2. 250 ml soyayoghurt (soms ook gewone yoghurt) + 6 scheppen granen ontbijt + 75 gram muesli (met noten en fruit) + 1 volle el lijnzaad. Soms nog een schep zonnebloempitten erdoorheen.
3. weekend 3 bth met kip/rookvlees/ei + beker sojamelk. Bij veel trek nog een bak yoghurt met muesli extra

Ik heb ook nog een pak oats staan.. zo een blauw pak. Moet ik ook maar eens openmaken. Zag dat daar ook meer vet inzat. Verder zou ik dan toch eens moeten gaan kijken naar die omega 3 denk ik.

De becel maak ik op. Vind zelf olijfolie ook lekkerder :D dus ik ga er snel weer op over!
Moet ik nog rekening houden met een maximum aan vetten?

Ik ga ervoor! Ik wil mijn doel graag bereiken! en zal het redden ook! :)

Even een vraagje. wat is wijsheid.
Vorige week heb ik getraind
Maandag: borst/rug
Donderdag: benen/abs
Zaterdag: biceps/triceps/schouders

Die maandag schoot het zwaar in mijn schouders. heb een aantal dagen niets gekund en nu is het nog wat zeurderig. Het schoot erin met DB fly. Nu heb ik nog steeds wat last. Is het verstandiger deze week mijn maandag en donderdag training om te draaien? zodat ik mijn schouders nog wat meer ontlast? Of gewoon aanhouden en alleen de oefeningen doen waar ik geen last bij heb?

(en ja ik weet het donderdag is hemelvaart dus het wordt woensdag of vrijdag)

Kun je doen. Je kunt ook wat omheen trainen. Maar denk eerste optie beter.

Dank weer voor je reactie. :)

Oke.. vanaf nu een handje extra noten.
Ik weet ook wel dat voeding in de nacht ook nodig is om je lichaam te laten werken..immers slapen betekend niet dat je niet verbrand... hooguit wat minder snel. ;)

De eiwitten bij je ontbijt.. zijn die gewoon van eieren? (zonde van het eigeel.. gooi je dat dan weg?) of poedervorm?

Wat ik op dit moment doe met mijn ontbijt is wisselend:
Keuze uit (door de weeks 1 of 2):
1. 250 ml soyayoghurt (zit 2,3 gram vet per 100 ml in.. dus die krijg ik sowieso binnen :)) + 100 gram muesli (met noten en fruit) + 1 volle el lijnzaad. Soms nog een schep zonnebloempitten erdoorheen.
2. 250 ml soyayoghurt (soms ook gewone yoghurt) + 6 scheppen granen ontbijt + 75 gram muesli (met noten en fruit) + 1 volle el lijnzaad. Soms nog een schep zonnebloempitten erdoorheen.
3. weekend 3 bth met kip/rookvlees/ei + beker sojamelk. Bij veel trek nog een bak yoghurt met muesli extra

Ik heb ook nog een pak oats staan.. zo een blauw pak. Moet ik ook maar eens openmaken. Zag dat daar ook meer vet inzat. Verder zou ik dan toch eens moeten gaan kijken naar die omega 3 denk ik.

De becel maak ik op. Vind zelf olijfolie ook lekkerder :D dus ik ga er snel weer op over!
Moet ik nog rekening houden met een maximum aan vetten?

Ik ga ervoor! Ik wil mijn doel graag bereiken! en zal het redden ook! :)

Prima wat je in het weekend doet. Je moet ook af en toe kunnen genieten toch. ;)
Ik zou voor de ochtend een shake nemen van eiwitten (poeder dus). Perfect protein van Body & Fit shop is lekker, goed en niet duur. Krijg je er ook nog een shaker bij, als je die kiest als kado. :)
Maar goed. Ik zou gaan voor Whey, brinta en een lepel lijnzaadolie op water of magere melk.
Verhouding 40gr/40gr/el/300ml eerst je whey shaken dan je brinta toevoegen en roeren. ;) Mag ook je oats zijn hoor.

Met het bereiden van je voeding gewoon lekker normaal doen met je olijfolie. En die vetten in de voeding reken ik nooit mee. Wel als het junkfood is. En op een cheatdag kijk ik naar de globale macro's. Niet zozeer naar vetten enzo. Dat maakt het leven wel zo makkelijk.
Als je rond de 25% vet zit dan zit je wel safe. Dus verhoduing gewijs zou ik zeggen E/K/V 35%/45%/25% En als je hier niet schoon mee aankomt zou ik de KHD verhogen.

Vwb je trainingen, ik weet niet meer precies wanneer je naar de gym gata en wanneer thuis.

Ik zou gaan voor borst/schouders, rug/biceps/triceps (biceps 2 oefeningen omdat je met rug je biceps zat meeneemt), benen/abs.
je kan ook je abs eruit halen en elke week 2 dagen een 15 minuten thuis je abs doen.

Je inzet is prima Marina, geduld en de rest kom met kleine beetjes! Bedankt voor je compliment hoor;)

Melk qua vet valt in principe wel mee ..(ligt aan welke variant natuurlijk) Maar wat er kan gebeuren door melk is dat het een laagje tussen je spieren en je huid kan leggen, waardoor je softer oogt.
En heel veel mensen hebben een lactose-intollerantie en weten het vaak zelf niet eens..dus melk gezond..mwah, lekker.. ik vind van wel. Dus met mate is er niets mis mee

Prima wat je in het weekend doet. Je moet ook af en toe kunnen genieten toch. ;)
Ja een beetje afwisseling is wel fijn inderdaad. Zondag bak ik zelf broodjes af met lekker gekookte eitjes. Is een beetje gewoonte geworden en lekker ook! :)

Ik zou voor de ochtend een shake nemen van eiwitten (poeder dus). Perfect protein van Body & Fit shop is lekker, goed en niet duur. Krijg je er ook nog een shaker bij, als je die kiest als kado. :)
Maar goed. Ik zou gaan voor Whey, brinta en een lepel lijnzaadolie op water of magere melk.
Verhouding 40gr/40gr/el/300ml eerst je whey shaken dan je brinta toevoegen en roeren. ;) Mag ook je oats zijn hoor.
Tja.. hier zit wel een beetje een probleem. Ik heb een lactose allergie... melk gaat dus niet en van de whey krijg ik ook last. Eiwitpoeders lactose vrij zijn erg duur :(en dat gaat me niet lukken. Daarom ook soya... ik kan wel redelijk tegen kwark en yoghurt. Daar neem ik dan kerutabs bij ivm de lactose. Vandaar mijn keuzes bij het ontbijt. Wat ik wel zou kunnen proberen is eventueel whey door mijn yoghurt. Ik neem dan toch al kerutabs in en dan zou dat op zich wel een probeersel waard zijn. Ik zal van de week lijnzaadolie halen.

Met het bereiden van je voeding gewoon lekker normaal doen met je olijfolie. En die vetten in de voeding reken ik nooit mee. Wel als het junkfood is. En op een cheatdag kijk ik naar de globale macro's. Niet zozeer naar vetten enzo. Dat maakt het leven wel zo makkelijk.
Aha.. ik snap het.. ik reken vetten uit gewone voeding wel mee en daarmee kom ik al op die 45-60 gram uit. dat vind ik toch redelijk veel om niet mee te tellen toch? het zou het inderdaad wel een heel stuk makkelijker maken. Reken je vetten van noten dan ook niet mee?

Als je rond de 25% vet zit dan zit je wel safe. Dus verhoduing gewijs zou ik zeggen E/K/V 35%/45%/25% En als je hier niet schoon mee aankomt zou ik de KHD verhogen.
gemiddeld gezien kom ik nu op 25%/50%/25% om en nabij. En die 25% is dan vetten gewoon in mijn voeding...ik heb dan ook al ca 135 gram eiwitten. Dat leek me al heel wat .. maar dat mag dus meer zijn? want ik moet hoe dan ook ophogen. Zat zelf dan te denken aan meer brood of yoghurt met oats oid. Dus ik moet het even bekijken.

Vwb je trainingen, ik weet niet meer precies wanneer je naar de gym gata en wanneer thuis.
Ik zou gaan voor borst/schouders, rug/biceps/triceps (biceps 2 oefeningen omdat je met rug je biceps zat meeneemt), benen/abs.
je kan ook je abs eruit halen en elke week 2 dagen een 15 minuten thuis je abs doen.
Ik ga op maandag en donderdag naar fitness. Zaterdag is thuis (fitness is in het weekend dicht). vandaar mijn indeling. biceps/triceps/schouders kan ik thuis doen. De rest niet. Benen/abs gaat altijd wel goed. Is een relatief kort programma.

Dank je weer voor je adviezen en tips. :) Nu nog alles in goede banen krijgen. :rolleyes: das nog best lastig..
Zit dus alleen een beetje met die whey./eiwitpoeders.. wel of niet ivm lactose en wanneer... of vervangen door extra zuivel (yoghurt/kwark/missch. huttenkase of tonijn).

---------- Post toegevoegd 5 May 2013 om 12:02 ----------

Je inzet is prima Marina, geduld en de rest kom met kleine beetjes! Bedankt voor je compliment hoor;)
Dank je. :) ik hoop dat het ook wel allemaal komt. Geduld.. tja... lastig.. :rolleyes:
enne.. compliment is meer dan verdiend!:)

Melk qua vet valt in principe wel mee ..(ligt aan welke variant natuurlijk) Maar wat er kan gebeuren door melk is dat het een laagje tussen je spieren en je huid kan leggen, waardoor je softer oogt.
En heel veel mensen hebben een lactose-intollerantie en weten het vaak zelf niet eens..dus melk gezond..mwah, lekker.. ik vind van wel. Dus met mate is er niets mis mee
Ik krijg echt heel veel last van melk.. buikkrampen en diarree niet tekort. Dus ik weet wel waar het aan ligt en gebruik het dus beter niet... echt lekker vind ik het ook niet (ik hou ook niet van vla enzo.. ben echht meer van het zure.. ). Karnemelk daarentegen ben ik gek op. dat gaat wel veel beter. Zou dat nog een optie zijn? Overigens bevat sojamelk net zoveel vet als gewone halfvolle melk.
Ik heb nu ook een pak rijstmelk gehaald. Ken het niet. Maar viel me op dat er geen eiwitten inzitten.:(

Laatst bewerkt:
Kijk bij body&fit shop voor lactulose arme eiwit poeders. Duur valt best mee. En ik reken de bijprodocten niet mee.
Noten zijn voor mij een vethoudend product, dus die wel. En dat van boters en olieen. Maar vis tel ik weer niet mee. Want zoveel is dat ook weer niet.
Meer brood of oats kan geen kwaad. Maar bij alles wel goed bijhouden en zeker 2 weken volhouden om resultaat te kunnen zien. Reken dan ook je periodes erbij want dat doet afbreuk aan de uitkomsten, dacht ik. Hihihi

het beetje olie wat ik gebruik tel ik ook niet mee
vetten die in vis en vlees zitten wel... veel te veel gedoe om die waardes uit mijn automatische schema te halen ;)
ben niet lui hoor, maar waarom moeilijk doen als makkelijk ook kan

wat eiwit poeders betreft.... stuur eens een pm/mailtje naar body&fit, leg je situatie uit... zou me al heel erg verbazen als ze je niet van een paar sampels willen/kunnen voorzien

Kijk bij body&fit shop voor lactulose arme eiwit poeders. Duur valt best mee. En ik reken de bijprodocten niet mee.
Noten zijn voor mij een vethoudend product, dus die wel. En dat van boters en olieen. Maar vis tel ik weer niet mee. Want zoveel is dat ook weer niet.
Meer brood of oats kan geen kwaad. Maar bij alles wel goed bijhouden en zeker 2 weken volhouden om resultaat te kunnen zien. Reken dan ook je periodes erbij want dat doet afbreuk aan de uitkomsten, dacht ik. Hihihi
Ik heb al een tip gehad voor de hydrolisaat... wel prijzig maar schijnt wel erg goed te zijn.
Noten, vlees en vis reken ik wel mee. Als ik een onsje zalm eet heb ik al snel 20 gram vet erbij. Vind ik toch wel veel om niet te rekenen zeg maar.
Dan wordt het sowieso meer oats en brood. En ja ik hou het wel een beetje bij...
Periodes.. ach enige waar ik last van heb is soms een pondje vocht vasthouden ervoor. :D
Dank je. :)

---------- Post toegevoegd 5 May 2013 om 14:00 ----------

het beetje olie wat ik gebruik tel ik ook niet mee
vetten die in vis en vlees zitten wel... veel te veel gedoe om die waardes uit mijn automatische schema te halen ;)
ben niet lui hoor, maar waarom moeilijk doen als makkelijk ook kan

wat eiwit poeders betreft.... stuur eens een pm/mailtje naar body&fit, leg je situatie uit... zou me al heel erg verbazen als ze je niet van een paar sampels willen/kunnen voorzien
Ik heb wel zo een schema waar ik het in kan vullen.. meestal eind van de dag dat ik dat even doe. Die geeft inderdaad ook van vlees en vis aan.

Ik heb al eerder een mail naar B&F gestuurd. Met alles uitgelegd... maar ze delen geen samples uit kreeg ik als antwoord. :(
er werd soms ook misbruik van gemaakt namelijk...

Laatst bewerkt:
Hee Marina, ik ben zelf ook lactose intolerant en gebruik daarom de Whey Isolaat van XXLNutrition. Die is vrijwel lactose vrij en qua prijs scheelt het maar 2 euro per 1000 gram van de gewone Whey.
http://www.xxlnutrition.nl/whey-isolaat/xxl-nutrition

Ik gebruik het al een aantal jaar en ik krijg geen last van mijn darmen. De smaak vind ik ook erg goed! B&F shop heeft ook een vergelijkbare variant, namelijk Isolaat Perfection. Persoonlijk vond ik die van XXL Nutrition lekkerder (smaakt minder chemisch en minder zoet).
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/whey-isolaat/body-fit-sportsnutrition/isolaat-perfection/

Terug
Naar boven