Marleentje
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 187
- Lengte
- 1m51
Op de site staat 1-3 a 4 weken. en kan in iedere slaapkliniek terecht. Is een algemene verwijzing.![]()
O ja dan kan je wel sneller terecht

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op de site staat 1-3 a 4 weken. en kan in iedere slaapkliniek terecht. Is een algemene verwijzing.![]()

Ik wil dit gewoon voor kerst afgehandeld hebben. daar sta ik op.
hahahha.. Tja... het is wel even wachten. Maar kan iig 1 december al terecht voor de intake. Meestal spreek je dan af een slaapdagboek etc bij te houden enzo.. Maar ga dat gewoon vanaf nu al doen. en vast opschrijven wat ik allemaal de afgelopen 12 jaar al gedaan heb... Kan misschien al tijd schelen.Eerste slaaponderzoek: 6 maanden moeten wachten
Tweede slaaponderzoek: 9 maanden moeten wachten
Derde slaaponderzoek: 3 weken moeten wachten (Dus het kan wel)![]()

Ik wilde het al heel lang uit laten zoeken. maar kreeg steeds geen verwijzing.. maar nu kwam hij er zelf mee. Ik hoop gewoon dat er wat uitkomt. al zal het maar uitsluiten zijn van dingen. Maar dit is niet leuk.Goed zo Marina, ben blij dat je nu de stap hebt genomen naar de slaapkliniek te gaan. Ik hoop echt dat ze daar wat kunnen ontdekken zodat je eindelijk gerichte hulp kunt krijgen.. Je loopt hier al zo ontzettend lang mee, dat tobben moet maar eens over zijn.
Een goed slaapritme draagt bij aan de kwaliteit van je leven, op alle vlakken. Ik duim dan ook dat er nu een uitkomst komt!
maar ik voel me lichamelijk niet moe. en als ik naar bed ga ben ik ook nog klaar wakker. Het is vreemd. Ik snap het niet. Maar hoop dat er wat uitkomt.

)
nice!
die had ik niet verwacht dat het zou lukken.
was echt leeg daarna..
was op...
wist niet goed wat me overkwam vandaag...Thanks.Lekkere Training Marina! Gefeli met de pr's, das altijd lekker
Nu ook morgen spierpijn, enjoy

Jij ook he! 
Thanks.
Was echt een lekkere training. Ik hing al een aantal weken met mijn gewichten. Was echt verbaasd en voelt zeker lekker!
Op naar de spierpijn inderdaad.jij ook he!
![]()

.Inderdaad. En heb het wel gemerkt vandaag.

Dank je.

Me like!Nou.. in het begin nog geen spierpijn. Maar omdat een collega dus nu ziek is.. ja weer een...Hoe staat het met de spierpijn vandaag?
Je hebt weer mooie (v)pr's, je doet het allemaal maar weer mooi!
Over PWO gesproken, zoals beloofd ga ik morgen en zondag ook Assault eens proberen. Vooral voor morgen kan ik het goed gebruiken, wil lekker knallen met mijn beentraining omdat upper body even op laag pitje moet, je wilt dan toch ergens je ei in kwijt ...
Je slaapklachten, daar is echt geen touw aan vast te knopen.. Ben blij dat je nu eindelijk doorverwezen werd. Geen idee hoe lang het onderzoek uiteindelijk zal duren, daar zal vast wel langere tijd overheen gaan.. Desalniettemin: je blijft bezig met het zoeken naar een oplossing, die zal dan ook vast en zeker eens boven water komen?
heb ik even bijgesprongen met de keuring.. van 7:00-14:00 staan en stansen en banden slepen en halen en klaarmaken. Nou dat heb ik geweten.
nu voel ik mijn spieren wel. Maar gek genoeg best eens fijn gewoon met verstand op 0 een dagje bezig te zijn en lekker te lachen met zijn 3 en. We hebben echt bakken werk verzet met zijn 3 en.. ipv met 7 man.
Collegaatje waardeerde het ook heel erg
laat je het weten?
ben iets eerder weggegaan.. mag ook wel ook. was evengoed van 7:00-14:45 alleen maar staan en bezig.. pauze.. 5 min gezeten... en al werkend eten.
dan boodschappen en nu weekend en hopelijk iets meer dan 3 uur slapen. Morgen in ieder geval onbeperkt bunkeren.
met mijn ouders uit eten... buffet!

Ook al is je lijf wel minder horizontaal zeg maar... Zou dit erg veel uitmaken? Voel hem wel goed zo. 
Slaap is echt zo belangrijk voor zo'n beetje alles.
Slaap is echt zo belangrijk voor zo'n beetje alles.
Yep.. het voelt goed. Gaat sinds deze week opeens zo goed!
Hahaha, dank je!
jij ook vandaag he!Nee het is niet vanwege pijn. In ieder geval het meeste niet. Ik slaap al 12 jaar zo slecht.. ik ben ook niet moe. Voel me niet moe. Alleen smiddags ben ik even kort moe en het is me aan te zien. ogen en ingevallen en branderige ogen ook. Maar in de ochted ben ik om 5:00 klaar wakker. Kan ook overdag niet slapen. en in de avond als ik naar bed ga ben ik nog altijd even wakker. Dan elke uur bijna.. en dan ook nog lange tijd achter elkaar. Ik heb geen idee waar het door komt. Daarom ben ik blij dat ik nu eens verder kan gaan kijken. Hopen dat de neuroloog het doorzet om et kijken waar het aan ligt.Heb niet alles gelezen, maar als je hoopt op meer dan 3 uur slaap dan is het vrij ernstig! Is dat vanwege de pijn of?
Drukte op werk en weinig slaap kan je echt opbreken. Ik merkte ook toen ik in het begin bij de sportschool aan het werk ging dat ik veel stress had en weinig slaap. Ik stond niks voor niks weken stil qua trainenSlaap is echt zo belangrijk voor zo'n beetje alles.
Weer een lekkere training, dat doe je gewoon ff weer!![]()

dank je.lekkere trainingen marina, ze gaan goed!
leuk zo'n dagje lachen met collega's en geen strubbelingen met die ene meneer piep.
succes met het slaapkliniekverhaal, ik hoop dat er iets uitkomt

.Sorry voor de late reactie. Weekend was prut op slaap gebied.. weet je al.Heerlijk dat je het even lekker naar je zin hebt gehad op je werk, zo hoort het te zijn!
Mooie training weer. Die calf presses in de legpress blijf ik indrukwekkend vinden.
Ondanks de slaap en de stress blijf je goed presteren, dat vind ik heerlijk om te zien. Doorbijtertje!
Vandaag voor het eerst Assault geprobeerd. Beloofd daar even terugkoppeling op te geven. Heb gelijk een hele schep geprobeerd. Er zit inderdaad geen caffeine in, daarom durfde ik dat wel aan. Van Jack 3D krijg ik van een hele schep hartkloppingen. Ik ben erg gevoelig voor caffeine.
Assault voelde duidelijk anders dan Jack 3D. Geen gejaagd gevoel meer, dan vind ik erg prettig. Ik ervaarde een prima focus. Het leek er op dat ik inderdaad meer uit de training kan halen dan normaal. Jack 3D geeft me een gevoel explosief te kunnen knallen, Assault geeft me het gevoel langer door te kunnen gaan en als het ware vaker een "hernieuwde adem" te krijgen. Vind het lastig omschrijven.. Denk dat ik pas na enkele keren proberen er echt wat constructiefs over kan zeggen. Had na 2 oefeningen wel het idee "koud zweet" te hebben, dit gevoel trok na 2 sets weg. Maar nogmaals, mis het opgejaagde gevoel niet. Maar wel goede focus, en mijn training is mijn inziens prima verlopen. Benieuwd wat hoe ik over langere termijn over Assault denk (de reviews zijn in ieder geval overwegend vooral positief).
Geniet van het weekend!! Onbeperkt bunkeren, is jouw geval een heel goede zaak.
Doe maar lekker veel opscheppen, en geniet er vooral van!!
en druk..
ik moet en zal doorzetten! Al vrees ik dat vandaag de weerslag was... alles leek wel 10 x zo zwaar... 

Ik had de hele dag inderdaad honger.ik heb ook altijd honger de dag na cheaten...
zonde dat ik je komend weekeind niet ga zien marina, had het leuk gevonden even te kletsen
Succes met je slaap

had leuk geweest even bij te praten inderdaad.
heb echt even twijfel over alles... doe ik het goed? breek ik geen spieren af? ik weet het even niet meer zo goed. Heb mijn training wel afgemaakt maar voelde niet voldaan.
Volgende keer toch weer op 16 kg en meer mind muscle.
ging echt niet lekker