MuscleMeat

Marina's Log

• Topic Starter Topic Starter
@Cinnamon
Thanks voor de tip. Geeft XXL ook samples?
Ik vind het wat dat betreft ook echt jammer dat B&F geen samples heeft. Ik zou het graag eens proberen.

Helaas heeft XXL geen samples van Whey Isolaaat. Idd jammer van B&F. Een tijdje geleden heb ik dat ook aangevraagd en toen kreeg ik wel gewoon samples thuisgestuurd. Blijkbaar is hun beleid nu veranderd.

De isolaat beveel ik je niet aan van bf shop. Dat is de ene die ik niet lekker vond, erg korrelig soms nog klonten en raar smaakje voor vanille. Hydrolisaat heb ik wel goede ervaring mee zelfde prijs en lost beter op en smaakt stukken beter. Weet niet of die lactose vrij is.

Die van dymatize blijft voor mij lekkerste maar beetje prijzig.

Helaas heeft XXL geen samples van Whey Isolaaat. Idd jammer van B&F. Een tijdje geleden heb ik dat ook aangevraagd en toen kreeg ik wel gewoon samples thuisgestuurd. Blijkbaar is hun beleid nu veranderd.
ze zijn er inderdaad in veranderd ja.. helaas... Denk dat je alleen nog samples kan krijgen als je besteld.. maar ik zou zeggen dat je juist samples uitdeelt om te promoten dat mensen gaan bestellen. maar goed...so be it.. helaas...

---------- Post toegevoegd 5 May 2013 om 16:50 ----------

De isolaat beveel ik je niet aan van bf shop. Dat is de ene die ik niet lekker vond, erg korrelig soms nog klonten en raar smaakje voor vanille. Hydrolisaat heb ik wel goede ervaring mee zelfde prijs en lost beter op en smaakt stukken beter. Weet niet of die lactose vrij is.

Die van dymatize blijft voor mij lekkerste maar beetje prijzig.
Aha.. dat was die dus. ;)
Ik zou willen dat ik van die dymatize een sample kon bemachtigen. Denk dat ik er toch nog maar een PM aan waag. Zal ook even melden van wie ik de tip heb! ;)

Ja wie weet hebben ze iets dat je kunt vergelijken.

Ik heb gezien ik nog wat last heb van mijn schouder toch mijn training even omgegooid. Dus vandaag Benen en Abs wat ik normaal donderdag doe. Dan verderop in de week borst en rug. Ik krijg nl vooral met DB press en DB fly last met mijn schouders. Mijn fysio adviseerde ook om wat langer rust te houden want herstel zal wel ongeveer 2 weken duren. Dus bij mijn volgende Borst+ rug training van de week alleen pakken wat echt pijnvrij is.

Maar vandaag ging dus lekker. Benen aangepakt:D. Ik heb geprobeerd los te squatten met barbell. Dat ging dus niet... Het nadeel is dat we geen squatrek hebben. Ik kan het gewicht wat ik wil niet over mijn hoofd tillen op mijn schouder.. dus helaas houdt dat op... :( Ik hoop toch echt dat ze een squatrek aan gaan schaffen. Want ik merk dat je meer spieren gebruikt dan bij Smith... maar voorlopig moet ik het zo houden en wissel ik af met DB Squat.

Training vandaag (benen + abs)

Squat met Smith machine in superset met single leg standing calf raises
Squat
3x8x40kg
standing calf raises (single legged)
3x15xBW

SLDL Barbell
1x8x36,5kg
2x8x40,5kg (Ik blijf merken dat mijn handen slippen... t is wel zwaar maar vandaag dus 2 sets met dit gewicht, afgelopen donderdag lukte maar 1 set... )

Legpress
2x8x113kg
1x8x115kg (die lukte een week terug nog niet.. toen was het 110 kg en 113 kg)

leg extension (single leg)
3x8x20kg

DB lunges (ik merk dat ik door de DB mijn schouders ging voelen... baal. :()
3x15x4,5kg

3x15x25kg Barbell core rotation (free weight romp)
3x15 V-crunch (abdominal crunch)
3x15 sit ups (mat, voeten achter rek)

en nu eten maken. :meal:

Laatst bewerkt:
Lekkere been training. Ik mag morgen, weet nu al dat ik dan donderdag niet kan lopen. Hahahaha

Lekkere been training. Ik mag morgen, weet nu al dat ik dan donderdag niet kan lopen. Hahahaha
Nou ik hoop toch echt dat ik morgen nog wel kan lopen. :D
Heb aardig wat proeven binnen productie op stel staan ... dus wordt weer dagje rennen en vliegen. Heb geen cardio nodig ook.. :rolleyes:doe het dus ook gewoon niet! :p
Maar ik wandel wel braaf elke avond 30-45 minuten...

Mooie trainingen hoor, je gaat echt wel vooruit, dat is duidelijk in je schema's te zien!

Mooie gewichten marina! Zie je nou wel, alles op zijn tijd ;)

Ik mag benen vanavond doen. Dus zal aan je denken. Hoe is het?

Mooie trainingen hoor, je gaat echt wel vooruit, dat is duidelijk in je schema's te zien!
Dank je. :)

---------- Post toegevoegd 7 May 2013 om 16:31 ----------

Mooie gewichten marina! Zie je nou wel, alles op zijn tijd ;)
Dank je. :)
Het is alleen dat ik zo ongeduldig ben he. :rolleyes:

---------- Post toegevoegd 7 May 2013 om 16:34 ----------

Ik mag benen vanavond doen. Dus zal aan je denken. Hoe is het?
Hahha.. gek genoeg vandaag helemaal geen last... had verwacht van wel gezien ik toch wel mijn gewichten verhoog. Maar goed. Jij in ieder geval veel plezier bij je beentraining! :D

Het gaat redelijk. Nog wel zo nu en dan last van mijn schouders. Morgen ga ik proberen borst en rug te trainen (donderdag is fitness dicht) en kijken wat ik kan. Wat niet lukt laat ik weg.
Ik zat eraan te denken ipv DB benchpress een keer te proberen met barbell te doen. Of misschien met smith machine. In principe kan het dan toch zijn dat je je schouders minder belast? of zie ik dat verkeerd?

Ik zie verbetering , *Topper :cool:

Ray.......

Je bent goed sterk voor je fysiek. Dat beloofd wat!
Of was je weer pissig van werk? :D

Ik zie verbetering , *Topper :cool:

Ray.......
Thanks. :) ik doe mijn best he!
Ik zit er nu al aan te twijvelen om toch te kijken met werk of ik 3 x per week naar de fitness kan....

---------- Post toegevoegd 7 May 2013 om 18:21 ----------

Je bent goed sterk voor je fysiek. Dat beloofd wat!
Of was je weer pissig van werk? :D
Dank je. Ik hoop het! :) nee.. laat ik het anders zeggen.. IK ga ervoor! :lifter:

Nee.. ik was niet pissed van werk. :D Het was een redelijk goede dag.. maar heb heel veel twijfel.. soms denk ik wel.. hij trekt bij... maar op een ander moment denk ik.. shit waar zijn die ogen in mijn rug :rolleyes:
kan er geen touw aan vastknopen maar blijf zeer alert!

Enige waar ik vandaag pissed over was is dat ik pas om 1:20 in slaap viel en vanaf 3:00 al wakker was... dus was om 6:00 al op het werk:rolleyes: kon ik in ieder geval om 14:30 al naar huis! hahaha.. geen productie problemen vandaag.. gelukkig!

Laatst bewerkt:
Hoeveel seconden/minuten rust hou je tussen de oefeningen door bij benen?
Ik doe zelf sinds een paar maand 30 seconden rust.

Daar ga je écht van zweten en heb nog nooit zo lekker benen getraind. You should try sometime!

Als de BB uit je handen slipt, waarom gebruik je dan geen straps of magnesium? Ik gebruik voornamelijk magnesium, maar ik heb wel eens vernomen dat dat niet in iedere sportschool mag.

Als de BB uit je handen slipt, waarom gebruik je dan geen straps of magnesium? Ik gebruik voornamelijk magnesium, maar ik heb wel eens vernomen dat dat niet in iedere sportschool mag.

True, mijn vorige gym liet dat niet toe, vreemd genoeg was deze wel redelijk old skool, dus je zou zeggen dat het daar mag. (magnesium doel ik dan op)

Ik doe ook max 30secrust. Liefst wat minder. Alleen voor een piek als laatste set iets langer rust. Maar indat ik dan een set wil pieken

Terug
Naar boven