marina1975
Never give up!
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Voeding
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 18.482
- Lengte
- 1m68
Ehm.. hangt ervan af... ik ben vaak ongeduldig.. dus de minuut wacht ik vaak niet af.Hoeveel seconden/minuten rust hou je tussen de oefeningen door bij benen?
Ik doe zelf sinds een paar maand 30 seconden rust.
Daar ga je écht van zweten en heb nog nooit zo lekker benen getraind. You should try sometime!

Maar heb het niet gevoeld deze keer. Volgende keer gewoon wat meer gewicht of meer reps pakken... of minder rustpauze! ik kijk er nu al naar uit!

---------- Post toegevoegd 8 May 2013 om 18:22 ----------
Ik heb geen straps.. magnesium ook niet. Dan zal ik het eerst moeten aanschaffen.... Het is ook niet echt een sportschool. Het is een fysio fitness. Maar zal wel eens vragen of het mag.Als de BB uit je handen slipt, waarom gebruik je dan geen straps of magnesium? Ik gebruik voornamelijk magnesium, maar ik heb wel eens vernomen dat dat niet in iedere sportschool mag.
---------- Post toegevoegd 8 May 2013 om 18:23 ----------
Wat ik al zei. Het is een fysio fitness. Dus ik zal het eens vragen.True, mijn vorige gym liet dat niet toe, vreemd genoeg was deze wel redelijk old skool, dus je zou zeggen dat het daar mag. (magnesium doel ik dan op)

---------- Post toegevoegd 8 May 2013 om 18:23 ----------
Ik zal denk ik toch de rust korter maken. Ben vaak al te ongeduldig.Ik doe ook max 30secrust. Liefst wat minder. Alleen voor een piek als laatste set iets langer rust. Maar indat ik dan een set wil pieken