Miss H
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat klopt ja.

heb er nu al zin in!typfoutje.. vocht moet +1,2 kg zijn.wat raar... -1,2kg -1,3kg +0,3kg ....dan zou je volgens mij toch 2,2kg moeten afgevallen zijn?
of gaat het niet om kg maar %

)

Kreeg vandaag te horen dat mijn schouders echt breder waren geworden.![]()
voelde wel even goed!
je bent dan ook prima bezig dame , KUDOS hoor !!Gewoon volgende keer weer die DB bench press met 6kg pakken joh! Dan eerst maar 8 reps, helemaal niet erg. Je gaat mooi vooruit zo te lezen, super hoor!
Dank je.

Ik ga volgende keer proberen te starten met 6 kg. Probleem is dat ik 8 reps maar net aan haal. Maar de tweede set wordt dan al lastig. Ik baal dan zo dat ze die 5 kg niet hebben.Gewoon volgende keer weer die DB bench press met 6kg pakken joh! Dan eerst maar 8 reps, helemaal niet erg. Je gaat mooi vooruit zo te lezen, super hoor!

Dank je.
---------- Post toegevoegd 17 May 2013 om 19:54 ----------
Ik ga volgende keer proberen te starten met 6 kg. Probleem is dat ik 8 reps maar net aan haal. Maar de tweede set wordt dan al lastig. Ik baal dan zo dat ze die 5 kg niet hebben.
maar als ik 3 sets op 8x6 kg niet red.. hoe kan ik het dan het beste doen? van laag naar hoger gewicht of andersom?
Dank je.![]()
Ja met fly's nu op 4 kg geen last. Dus als 6 kg nog even te zwaar is kan ik eerst wat meer reps doen. dus 10-12x ipv 8x. Stiekum heb ik toch zoiets dat ik met een paar weken op die 6 kg wil zitten zowel met DB press, incline press en ook op mijn fly's .Dit inderdaad !
Als je op fly's geen last hebt van je schouders lijkt me dat een goed teken Marina !
Doorknallen !

Ik hield voor nu nog overal 8 reps op aan. Maar ik ga het zo proberen. Starten met 6 kg en 10 reps en kijken hoe het verder gaat. Dank je voor de tip.Gewoon lekker starten met die 6kg en zien hoe ver je komt. Je zou eerste al voor 10 kunnen gaan maar je zou gewoon alle sets 8 reps kunnen doen en uitbouwen tot 10. Kom je niet verder maak je het af met 4. Ook als je bijv op 5x6kg blijft steken afmaken met de 4 kg. En volgende setjes met 4kg ofzo. Moet je even aanvoelen.

Dat is hoe ik het laatst ook deed.. dus 1x10x4 kg ging makkelijk. Dan de 6 kg gepakt.. maar daar redde ik maar 8 reps op en toen lukte het niet meer en weer terug gegaan naar 10x4 kg.ik doe altijd van laag naar hoger
2 sets met het gewicht wat je wel kan... laatste set hoger
red je die laatste set.... volgende keer 2 sets met hoger gewicht
maar het beste? bestaat geloof ik niet in deze sport
![]()
En het ging weer lekker!
Me like this! 
).. stoffen en zuigen en dweilen en was opvouwen. Dus alles in ss met huishouden!
zorg gewoon dat ik voordien voldoende eiwitjes binnen heb.
YEAHHHHThuistraining tijd!En het ging weer lekker!
Ik had eerst helemaal geen zin. wat last van mijn rug en slecht geslapen en ondanks dat gewoon begonnen en voelde me steeds lekkerder... nu gewoon een lekker voldaan gevoel!Me like this!
Vandaag (thuis: Schouders +biceps + triceps)
3x8x6kg DB schouder press (staand)
3x8x4kg DB bent over side raises
3x8x4kg DB front raise
3x12x9kg DB shruggs (gaat makkelijk. heb helaas niet meer gewicht.... )
3x8x7kg DB bicep curl
3x8x6kg concentration curl
3x8x7kg hammercurl
3x8x9 DB tricep extension
3x8x5kg DB kickback
3x8 Bench dip bodyweight+ db van 9 kg op schoot
en als pauze (nou ja.. steeds 30 -60sec en bij sommige oefeningen geen pauze... geen geduld.).. stoffen en zuigen en dweilen en was opvouwen. Dus alles in ss met huishouden!
en vanaaf wss uit eten! lekker bunkeren.zorg gewoon dat ik voordien voldoende eiwitjes binnen heb.
edit: zeker weten uit eten! net gereserveerd! 6 gangen verassingmenu! wordt dooreten en genieten!!!! en geen idee wat het wordt.. dus wel even zorgen voor voldoende eiwitjes.. dan kan een keer goed cheaten en extra veel kcal eten geen kwaad ook!YEAHHHH

Ik cheat 1 keer per week (met eten dan) en blijf gewoon keurig op mijn VVM van 2kg.
Smakelijk alvast voor straks !

Dank je. Het voelt ook goed dat ik zelf merk dat ik vooruit ga en dus wordt ik steeds enthousiaster!Mooie training marina.. Leuk om te zien dat je vooruit gaat en altijd nog zo enthousiast blijft
Geniet ze vanavond van al dat lekker eten hihi
nou ik ga zeker wel genieten! Komt helemaal goed!
Ken het restaurant. is nogal duur.. ben er dus ook al jaren niet geweest....maar met 2 voor de prijs van 1... nou dan kan het eindelijk weer een keer
---------- Post toegevoegd 18 May 2013 om 13:52 ----------
Dank je. Het voelt ook goed dat ik zelf merk dat ik vooruit ga en dus wordt ik steeds enthousiaster!
Genieten zal ik zeker!
Kan het trouwens kwaad om gewoon een keer pak 'm beet 1000kcal boven je normale schema te eten?
Maak je nou eens niet zo druk.
En ga maximaal genieten.Maximaal gaat het zeker worden met 6 gangen! en lekker ook!Cheaten is cheaten en jij kan wel wat gebruiken toch.Maak je nou eens niet zo druk.
En ga maximaal genieten.