MuscleMeat

Marina's Log

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt er zin in. :p Enne wat had ik nou gezegd over die slips van je. :cool:
Hup nieuwe avatar maken. ;)
:(
vond dat kant juist wel mooi.... :(
beter zo?

Gisteren dus behoorlijk last van mijn buik gehad en misselijk... gevolg is dat eten gisterenecht de mist in is gegaan. mag blij zijn als ik de 1500 had gehaald. :( Kreeg gewoon niets weg. Merk dat ik nu nog last heb van mijn buik. Probeer het op te pakken maar merk dat het moeizaam gaat... ik baal hier zo van... ik wil gewoon dat ik het vandaag weer helemaal top op kan pakken want dan kan ik morgen echt knallen! tips?

Laatst bewerkt:
:(

Wel betere foto hoor Marina, komt veel beter uit zo jouw lichaam. Wat ook fijne broekjes zijn zijn hipsters, moet je maar eens opzoeken. Ook zoveel soorten van te krijgen.
Die donkere is een hipster.. van de hema... maar kennelijk heb je daar ook meerdere soorten van die net anders vallen... zal ik toch maar een andere ava nemen?

Die donkere is een hipster.. van de hema... maar kennelijk heb je daar ook meerdere soorten van die net anders vallen... zal ik toch maar een andere ava nemen?

Nee joh deze is toch goed;) Gewoon lekker laten zo, die witte mag alleen niet meer:D

Ja zijn verschillende soorten van. Hipster is vaak lager op de heupen en zit tussen string en gewone slip in zeg maar. Je ass komt daar veel beter in uit;)

Yeahhhhhhhhhhhhhhhhhh ik sta er niet alleen in. Gelukkig. Zo ben ik tenminste geen White Knight, maar een kenner van vrouwelijk schoon.

Nee joh deze is toch goed;) Gewoon lekker laten zo, die witte mag alleen niet meer:D

Ja zijn verschillende soorten van. Hipster is vaak lager op de heupen en zit tussen string en gewone slip in zeg maar. Je ass komt daar veel beter in uit;)
Oke.. witte is OUT!
en ik ga toch even kijken naar een hipster! en snel ook.. voor mijn begin pic. :D die gaat snel gemaakt worden als het goed is. :)

Oke.. witte is OUT!
en ik ga toch even kijken naar een hipster! en snel ook.. voor mijn begin pic. :D die gaat snel gemaakt worden als het goed is. :)

Ik ben het eens. Hipster is mooier. Liefst van der kommisar of kant maar sloggie voor op dbb volstaat ook.

Lees ik iets over MEET?

Yeahhhhhhhhhhhhhhhhhh ik sta er niet alleen in. Gelukkig. Zo ben ik tenminste geen White Knight, maar een kenner van vrouwelijk schoon.
Maar is deze dan wel goedgekeurd?? voor nu dan?
enne.. ik vrouwelijk schoon??:o gut.. dat heb ik nog nooit gehoord....

---------- Post toegevoegd 20 May 2013 om 13:21 ----------

Ik ben het eens. Hipster is mooier. Liefst van der kommisar of kant maar sloggie voor op dbb volstaat ook.

Lees ik iets over MEET?
ja ik ga kijken voor een hipster.. merken zal nu even niet lukken... beetje te duur nu. :(
maar hema heeft ze ook.. en hunkemuller had ook wat leuks heb ik begrepen. ;)

meet in Hillegom.. zie topic :)

en jij zegt dat je een blubberkont hebt? gewoon harstikke mooi joh!
bij de hunkemoller hebben ze inderdaad fijne lingerie en vaak ook 5 stuks voor bepaalde prijs ofzo :D

en jij zegt dat je een blubberkont hebt? gewoon harstikke mooi joh!
bij de hunkemoller hebben ze inderdaad fijne lingerie en vaak ook 5 stuks voor bepaalde prijs ofzo :D
Komt ook door de houding en lichtval. :p
en ik ben wel al een paar weken aan het squatten nu.. scheelt wel... ik zie al wat verschil. :)

• Like
Waarderingen: Obee
Ovosnovo en ik hadden het net in prive berichten over jouw lekkere smalle kontje, just saying.. :$:$

Maar is deze dan wel goedgekeurd?? voor nu dan?
enne.. ik vrouwelijk schoon??:o gut.. dat heb ik nog nooit gehoord....

---------- Post toegevoegd 20 May 2013 om 13:21 ----------

ja ik ga kijken voor een hipster.. merken zal nu even niet lukken... beetje te duur nu. :(
maar hema heeft ze ook.. en hunkemuller had ook wat leuks heb ik begrepen. ;)

meet in Hillegom.. zie topic :)

Zoeken naar bevestiging :), hahaha en ik geef het je niet. :p
Wat ik bedoel te zeggen, een vrouw kan door de juiste kleding haarzelf etaleren.
Kleding en lingerie (wat niet perse kant of hoerig hoeft te zijn) kunnen de aandacht richten op wat je hebt.
Waar vrouwen (mannen ook, maar geven dat in de regel niet toe) naar zoeken is de aandacht vestigen op datgene wat juist, volgens henzelf, minder goed naar voren komt. ;)
En dat jij nog nooit hebt gehoord dat je mooi bent, ligt aan je gehoor en de blokkade in je hoofd.
Ik weet zeker dat je man dat regelmatig tegen je zegd. Maar dat zal dan wel niet tellen. :D
Een hipster hoeft niet duur te zijn, hij moet goed staan. En geen wit of rose.

Overigens is dit gewoon mijn mening. En je kan natuurlijk zeggen trek jij eens wat lekkers aan dan. :rolleyes:
Ik houdt het bij boxers met een fijne stof zoals dat van, puma, sapph, Italiaanse merken. Meestal paars, blauw. :o
Enne lingerie hoort vrouwelijk te zijn. Dus niet voor mannen.

Whuttt. Geen wit if rose? Kan wel mooi zijn.

Zoeken naar bevestiging :), hahaha en ik geef het je niet. :p
Wat ik bedoel te zeggen, een vrouw kan door de juiste kleding haarzelf etaleren.
Kleding en lingerie (wat niet perse kant of hoerig hoeft te zijn) kunnen de aandacht richten op wat je hebt.
Waar vrouwen (mannen ook, maar geven dat in de regel niet toe) naar zoeken is de aandacht vestigen op datgene wat juist, volgens henzelf, minder goed naar voren komt. ;)
En dat jij nog nooit hebt gehoord dat je mooi bent, ligt aan je gehoor en de blokkade in je hoofd.
Ik weet zeker dat je man dat regelmatig tegen je zegd. Maar dat zal dan wel niet tellen. :D
Een hipster hoeft niet duur te zijn, hij moet goed staan. En geen wit of rose.

Overigens is dit gewoon mijn mening. En je kan natuurlijk zeggen trek jij eens wat lekkers aan dan. :rolleyes:
Ik houdt het bij boxers met een fijne stof zoals dat van, puma, sapph, Italiaanse merken. Meestal paars, blauw. :o
Enne lingerie hoort vrouwelijk te zijn. Dus niet voor mannen.
Ik snap je heel goed...:)
Ik ben inderdaad op mijn figuur erg onzeker. Vooral omdat ik mezelf op veel punten nog te dun vind. En omdat ik bepaalde vrouwelijke vormen helemaal niet heb. Ik mis ook mijn spieren.. die ik wel heb gehad... Ik moet ook zeggen dat door al die tijd op te laag gewicht ik ook niet zo goed meer zie hoe ik mezelf het mooist uit kan laten komen. Omdat ik mezelf niet kan zien als mooi.
Ik hoop dat weer te kunnen gaan zien tijdens het opbouwen waar ik nu mee bezig ben. Spieren en massa erbij. Dus trainen!! (ja.. en jij mag me laten zweten! :D)
en dat betekend ook op zoek gaan naar dingen die me mooi staan en mooi uit laten komen. Dank je. :)

Enne.. boxers staan gewoon leuk! dus lekker zo houden! :D

Het is voor mij ook nogal lastig. Ik weet waar ik vandaan kom... voordat ik mijn gewicht weer wat op peil had... en nee.. dat was niet mooi... Dat beeld en het regelmatig op straat uitgescholden worden staat me nog bij... dat je mensen achter je hoort smoezen hoe mager je bent.. hoe lelijk het eruit ziet.. dat heeft me jarenlang achtervolgt. en dat zit wss nog te vast in mijn hoofd.
Mijn man... hij vond me in die periode niet mooi.. wat logisch is... ik was ziek en vel over been.. kon er niets aan doen. maar hij hield wel van mij... als persoon. Hij zegt niet zomaar tegen me dat ik mooi ben. Wel dat ik er enorm veel beter uitzie nu. Er mag van hem nog wel wat bij.. zodat ik net zo mooi word als voordat ik ziek werd... en ik wil er ook nog wat bij. Ik denk overigens dat niemand ooit 100% tevreden is met zijn/haar lichaam. Maar een stukje accepteren hoort daar ook bij. En zover als ik nu gekomen ben zal ik ook laten zien dat ik nog verder kan komen! Ik ga er vol tegenaan met trainen en ga mijn lichaam opbouwen! met spieren en massa! En dan ga ik hopelijk wat in mijn hoofd nog zo vastzit eens echt loslaten. Mijn doelen heb ik duidelijk! en wie weet. Ga ik nog wel verder dan alleen maar opbouwen! Want het kriebelt toch wel erg als ik hier steeds meer lees. Nogmaals.. dank je Ron! :)

---------- Post toegevoegd 20 May 2013 om 16:11 ----------

Nee, vrouwen vinden dat mooi. Ik heb het hier over (mij) mannen. :p
Haha.... kunnen wel poll openen voor kleur:P
Ik ben zelf helemaal niet van roze... maar komt ook door mijn rode haar denk ik. :p
maar op zich vind ik wit wel mooi... maar ja.. zwart tekent vaak zo mooi af... :)
dus ja.. een kleuren poll?? zou wel wat zijn! :D

Houdt de credits wel voor jezelf he. Gewoon een doel stellen en daar langzaam naar werken.
Gewoon lekker bezig zijn en goed naar je macro's kijken.

Houdt de credits wel voor jezelf he. Gewoon een doel stellen en daar langzaam naar werken.
Gewoon lekker bezig zijn en goed naar je macro's kijken.
Dank je. :)
ik doe mijn best en mijn doel staat!
Eerste doel voor nu is in de fotoshoot progressie zien! En steeds een stukje verder komen!
Lekker bezig zijn doe ik wel! Ik vind het leuk en het geeft me een super gevoel als ik weer lekker getraind heb. Zeker nu ik laatst 2 x pomp in mijn bovenarmen heb gevoeld. :D
Macro's en eten is nog wat gerommel om de weg naar aankomen te vinden... maar ook daar kom ik wel uit.

Terug
Naar boven