Dinky Toy
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 111
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 54kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helaas nog geen pics.. Zullen nog wel een keer koen!
Doe maar een voorstel voor een oefening.. heb zelf niet echt een idee welke ik dan moet hebben.Waarom geen oefening voor zijkant schouders? Die kunnen de meeste beter gebruiken als de front raise
En smakelijk!![]()

echt genieten!hahaha.. dank je.. ja trainen geeft me dan toch weer een lekker gevoel! denk alleen dat ik nog wel 10 trainingen nodig ga hebben na deze cheatmeal!goed dat je toch je training hebt gedaan! Heerlijk gevoel en nu lekker uit eten. Geniet ervan hoor :-)

het was zalig!!

Mijn hemel...............................
Ik zou spugen ofzo hoor. of eten in bakjes doen en meenemen. wat veel. maar klinkt lekker

Hahahahaa... ik kan echt vreten hoor!Mijn hemel...............................
Ik zou spugen ofzo hoor. of eten in bakjes doen en meenemen. wat veel. maar klinkt lekker
dat blijkt... 
Hahaha.. dank je.. dit is iets waar ik enorm van kan genieten.. maar je kon me wel naar huis rollen.wut?
Dit is de eerste keer dat ik warme en fuzzy gevoelens krijg van je maaltijd Marina. Well played![]()

Mocht ik willen!

dus daar ook blij mee......hahaha.. dank je.. ja trainen geeft me dan toch weer een lekker gevoel! denk alleen dat ik nog wel 10 trainingen nodig ga hebben na deze cheatmeal!......

was het ook! het is echt culinair genieten en hoe ze het opmaken. een ware kunst voor het oog!
welnee.. niet om het kwijt te raken! om het naar spieren te bouwen! Ik had gisteren echt energie voor 10.. bleef ook een beetje hyper en dus met slapen merkte ik dat ook.. één bonk aan energie.Wat loop je te miepen. Je wilt meer spiermassa. En nu heb je goed gecheat, begin je over de 10 trainingen die je nodig hebt om het kwijt te raken.![]()

en ik zou het zo vaker willen doen.. hahaha.. maar dat trekt de knip niet. Ik had de bon kado gehad... dus kosten waren enkel het drinken en de koffie. Dan kan het een keer. 
I know! ik wil spieren en vormen! maar het zou wel leuk zijn als het gewicht daar ook wat mee omhoog gaat!Gewicht is geen maat in BB. Shape is waar we voor trainen.![]()

*luistert braaf* oke... maar geloof dat me wel wat te wachten staat met ons samen trainen!Laat die sideraises en veranderingen van je training maar even rusten. Relax en als we straks samen trainen en jij elders kan trainen komen die oefeningen wel.![]()

Nou Ron kan nu 3 weken niet.. ik ga met 2 weken op vakantie.. dus wordt daarna.. maar wat mij betreft zo snel mogelijk daarna.
kan niet wachten hahahah..
Dus gaat leuk worden! en vast zwaar voor mij!
wut?
Dit is de eerste keer dat ik warme en fuzzy gevoelens krijg van je maaltijd Marina. Well played
Morgen word je wakker met dikke bicepticles.

das waar ja.. nou dan kan ik misschien wel een lift van Ron krijgen.. die rijdt langs me.We zouden ook nog een keertje een kleine meet houden in Hillegom![]()
![]()

das waar ja.. nou dan kan ik misschien wel een lift van Ron krijgen.. die rijdt langs me.![]()

Als het aan mij ligt ga ik mee.Ja we moeten alleen even kijken wanneer..zou leuk zijn als je natuurlijk mee komt![]()

das waar ja.. nou dan kan ik misschien wel een lift van Ron krijgen.. die rijdt langs me.![]()