Fitness Seller

Marina's Log

pics ;)

Waarom geen oefening voor zijkant schouders? Die kunnen de meeste beter gebruiken als de front raise

En smakelijk! :meal:

En, lekker gegeten?

goed dat je toch je training hebt gedaan! Heerlijk gevoel en nu lekker uit eten. Geniet ervan hoor :-)

• Topic Starter Topic Starter
Helaas nog geen pics.. Zullen nog wel een keer koen!

---------- Post toegevoegd 18 May 2013 om 23:23 ----------

Waarom geen oefening voor zijkant schouders? Die kunnen de meeste beter gebruiken als de front raise
En smakelijk! :meal:
Doe maar een voorstel voor een oefening.. heb zelf niet echt een idee welke ik dan moet hebben. :o
en eten.. ooohhh.. zo lekker! denk dat menig DBB er er jaloers op zou zijn! :D
het waren echt kunstwerkjes en veeelll!!! ik plof nu echt wel! Lang geleden dat ik zo gebunkerd heb.. en zulke zalige aparte dingen... :D echt genieten!

---------- Post toegevoegd 18 May 2013 om 23:23 ----------

goed dat je toch je training hebt gedaan! Heerlijk gevoel en nu lekker uit eten. Geniet ervan hoor :-)
hahaha.. dank je.. ja trainen geeft me dan toch weer een lekker gevoel! denk alleen dat ik nog wel 10 trainingen nodig ga hebben na deze cheatmeal! :rolleyes:

---------- Post toegevoegd 18 May 2013 om 23:24 ----------

het was zalig!!

even verslagje dan.. we (mijn man en ik) hebben het samen even geprobeerd op papier te krijgen. Het was zo apart... zo lekker! en zoveel.. Pffff.. ik plof echt.. het was best heel machtig want er was veel met room gewerkt.. en de ribeye was behoorlijk vet... maar ja... kan gewoon echt niets meer bij... maar heb alles op! echt alle bordjes schoon! hahahahah..

here goes...

Cheat meal…. 6 gangen verrassingsmenu.… en meer… we hebben getafeld van 19:00-22:30…. En het was weer super! En luxe en veel en lekker! :D

Cassave chips (home made) met gebakken roti (gevuld met iets) met pittige chilisaus met koriander
Home made filet americain met chili mayonaise en een crunch van wasabinoot in combinatie met een pittig mangosoepje met room
Plakken van met groene thee gerookte wagyu rund (ca. 125 gr) op een bedje van sla en rode biet met dressing, getopt met eendelever krullen en spekjes van iberico varken met een bieten dressing met balsamico
Tom ka (cocosroomsoep) met garnalen, langoustine en thaise mushroom en champignons
Tempura gebakken zeewolf ( ca 200 gr) met rode curry en room , stukje kreeftestaart met ingemaakts spitskool, zeekraal en een plakje lotus stengel.
Gebakken kwartel (pootjes en borst stukje) met yakitori/chilisaus. 2 bolletjes sushirijst met daarop een plakje iberico ham en een spiegeleitje van kwartel
Gebakken canadese ribeye (ca 200 gr) in teriyaki saus met een puree van yam en peultjes met gefrituurde mie. Daarbij gebakken miehoen
Trio van desserts: lichee ijs, creme brulee en aardbeien met pure chocolade saus
Espresso met stukje spekkoek en kokoscake

En toen zei ik plof…. Heb alles op! Ik kan toch wel aardig eten! Hahahaa.. en heb ook mijn eiwitjes wel ruim binnen... het was zeker genoeg vlees en vis... mis alleen soms wel wat groente.. maar ja morgen weer... Dit was wel een superlekker cheatmeal.. voel hem goed zitten. :D
Kwark gaat me niet meer lukken....

Denk wel dat het een DBB waardige cheatmeal was! :D

Laatst bewerkt:
Mijn hemel...............................:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

Ik zou spugen ofzo hoor. of eten in bakjes doen en meenemen. wat veel. maar klinkt lekker

Mijn hemel...............................:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

Ik zou spugen ofzo hoor. of eten in bakjes doen en meenemen. wat veel. maar klinkt lekker

wut?

Dit is de eerste keer dat ik warme en fuzzy gevoelens krijg van je maaltijd Marina. Well played :heart:
Morgen word je wakker met dikke bicepticles.

Hahahahaa... ik kan echt vreten hoor! :o dat blijkt...
Maar het is daar ook zo goed en lekker.. en ach moet een keer kunnen toch? Maar zo te horen een goede cheatmeal. :D

---------- Post toegevoegd 19 May 2013 om 08:33 ----------

wut?

Dit is de eerste keer dat ik warme en fuzzy gevoelens krijg van je maaltijd Marina. Well played :heart:
Hahaha.. dank je.. dit is iets waar ik enorm van kan genieten.. maar je kon me wel naar huis rollen.
Enne... mag nog een keer... heb nog een kortingsbon. maar die had ik besteld voor een speciale gelegenheid.. dus die moet nog wel even wachten. :)

Mocht ik willen! :D
enkel een nog vol en wat opgeblazen gevoel helaas.... Maar wel met genot terugdenkend aan gisteren.. en... van 1:30-4:40 en dan tot 6:10 geslapen. wat voor mij veel is. :) dus daar ook blij mee.

Laatst bewerkt:
klinkt als een heerlijke maaltijd/avond! :D

.....hahaha.. dank je.. ja trainen geeft me dan toch weer een lekker gevoel! denk alleen dat ik nog wel 10 trainingen nodig ga hebben na deze cheatmeal! :rolleyes:......

Wat loop je te miepen. Je wilt meer spiermassa. En nu heb je goed gecheat, begin je over de 10 trainingen die je nodig hebt om het kwijt te raken. :eek:
Gewicht is geen maat in BB. Shape is waar we voor trainen. :p

Laat die sideraises en veranderingen van je training maar even rusten. Relax en als we straks samen trainen en jij elders kan trainen komen die oefeningen wel. ;)

klinkt als een heerlijke maaltijd/avond! :D
was het ook! het is echt culinair genieten en hoe ze het opmaken. een ware kunst voor het oog!
je eet ook de hele avond! We hebben daar ooit eens een 10 gangen diner gedaan.. was ook zo super fantastisch!

---------- Post toegevoegd 19 May 2013 om 10:22 ----------

Wat loop je te miepen. Je wilt meer spiermassa. En nu heb je goed gecheat, begin je over de 10 trainingen die je nodig hebt om het kwijt te raken. :eek:
welnee.. niet om het kwijt te raken! om het naar spieren te bouwen! Ik had gisteren echt energie voor 10.. bleef ook een beetje hyper en dus met slapen merkte ik dat ook.. één bonk aan energie. :D
Ik vind dit een super lekkere cheat-treat! :D en ik zou het zo vaker willen doen.. hahaha.. maar dat trekt de knip niet. Ik had de bon kado gehad... dus kosten waren enkel het drinken en de koffie. Dan kan het een keer. ;)

Gewicht is geen maat in BB. Shape is waar we voor trainen. :p
I know! ik wil spieren en vormen! maar het zou wel leuk zijn als het gewicht daar ook wat mee omhoog gaat!:)

Laat die sideraises en veranderingen van je training maar even rusten. Relax en als we straks samen trainen en jij elders kan trainen komen die oefeningen wel. ;)
*luistert braaf* oke... maar geloof dat me wel wat te wachten staat met ons samen trainen! :eek:
en ja.. ik heb er nog steeds onwijs zin in.. barst nu nog van de energie! hahahaha...
tegen die tijd inderdaad eens zien of ik kan switchen misschien. en dan nog harder knallen! :D

Laatst bewerkt:
wanneer gaat het gebeuren dat samen trainen?

wanneer gaat het gebeuren dat samen trainen?
Nou Ron kan nu 3 weken niet.. ik ga met 2 weken op vakantie.. dus wordt daarna.. maar wat mij betreft zo snel mogelijk daarna. :D kan niet wachten hahahah..
Misschien al wel in mijn tweede vakantie week. Ik ga maar 9 dagen weg.. van disndag tot en met woensdag.. en de rest van die week nog vrij... dus wie weet dan een keer een ochtend pakken als het voor ons 3 en uitkomt. Want Ron heeft Rox92 ook meegevraagd. :) Dus gaat leuk worden! en vast zwaar voor mij!:rolleyes:

wut?

Bedoelde ermee dat het zooooooooooveel is. Nou moetik bekennen dat ik dat hele volle gevoel ook als niet fijn ervaar hoor. Maar als ik lees hoevvel het is zit ik bij het idee tot aan mijn neus vol. Wat zeg ik....... Mijn kruin. Ik zat van een een taco en een wrap namelijk erg vol.

Maar als je een cheatmeal hebt moet je het goed doen en dat heb je onwijs gedaan Marina!!!!!!! En ga je ook terugzien in eerst volgende training.

Ik heb het volle gevoel ook niet als fijn ervaren.. hele nacht zweten en hartkloppingen en buikpijn.. Heb ook de hele dag buikpijn gehouden en geen trek in eten. Dan is het lastig dat je het toch weg moet tremmen.. :(
maar ja...

Ik hoop dat ik het dan dinsdag in een PR op de legpress of squat terug ga zien! :D
Dan was het wel de moeite waard!

We zouden ook nog een keertje een kleine meet houden in Hillegom :) :)

Terug
Naar boven