MissNuke
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 5.664
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 23%
Kan prima toch ..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat ken ik wel met kleuren ja. Maar wit staat me alleen goed in de zomer!Ik ben ook geen fan van wit / roze. Maar bij sommige (voornamelijk blonde) vrouwen is het wel mooi. Ligt een beetje aan je huids- en haarkleur.
Vind het wel een mooie avatar hoor, Marina.

Dank je.

Klopt!Ja maar doelen moet je hebben hé, anders waren we zo snel tevreden![]()

echt wel!! benen dag!!!!yeah!!!ja das balen dan.. nou morgen extra hard ertegen aan![]()
let's squat!
dus kan weer niet. Toch zit ik sterk te denken als ik met Ron getraind heb bij die andere gym vlakbij mijn werk om over te stappen. Om verschillende redenen. oa. dus kapot materiaal wat pas na een aantal weken gemaakt wordt. Dan nog het feit dat ik beperkt ben met materialen en het rijden vanaf mijn werk erheen kost me nu bijna een half uur (en daarna nog 20 min naar huis) en die andere is 5 a 6 min rijden van werk... dus ja.. als het bevalt en ik kan me op mijn gemak voelen daar (heb nog wat schaamte voor mijn lijf en ben ook wat onzeker om in het krachthonk te gaan komen omdat ik nog zo iel ben
)... dan is het denk ik snel geregeld... dus kom maar op met die intro training daar Ron!! 
en Borst + rug staat donderdag pas op program dus genoeg rust nog.
nog defect... grrm#$%@#^&
Ik hoop het.. dat ze niet denken wat moet dat groentje hier.. laten we die maar wegkijken.Tekst begrepen. Komt goed Marina. Je bent daar echt wel op je plaats hoor. Nice gym.

Nee hoor dat zullen ze echt niet denken. Kijken dat doen ze wel. Maar daar leer je wel mee omgaan.Ik hoop het.. dat ze niet denken wat moet dat groentje hier.. laten we die maar wegkijken.
Blijf er bang voor... maar ik zal het zien! Ik heb er zin in!![]()

Ik moet even wat verduidelijken.Rood/paars/zwart/ geel kan mij het schelen. Je plaats foto om te laten zien wat je voor dit forum met bepaald doel in huis hebt of wat je al hebt bereikt. Enige wat telt is dat hetgeen je wilt laten zien er het beste in uitkomt. Dus kleur of een geil lingeriesetje is nu niet van toepassing. En wat te zien is ziet er prima uit. Alles kan altijd beter maar dat zillen vele vinden.
Voor mij heb je een paar billen om jaloers op te zijn die alleen maar mooier zullen worden

Toch zit ik sterk te denken als ik met Ron getraind heb bij die andere gym vlakbij mijn werk om over te stappen. Om verschillende redenen. oa. dus kapot materiaal wat pas na een aantal weken gemaakt wordt. Dan nog het feit dat ik beperkt ben met materialen en het rijden vanaf mijn werk erheen kost me nu bijna een half uur (en daarna nog 20 min naar huis) en die andere is 5 a 6 min rijden van werk... dus ja.. als het bevalt en ik kan me op mijn gemak voelen daar (heb nog wat schaamte voor mijn lijf en ben ook wat onzeker om in het krachthonk te gaan komen omdat ik nog zo iel ben)... dan is het denk ik snel geregeld...

Serieus bezig Marina ! Gym quest, schema quest. Niets meer dan respect. Spijtig dat je Ron onder ogen hebt moeten zien, had je dat graag bespaart gezien, maar hopelijk is ie lief geweest.
Lees ook dat ik weer wat poses gemist heb, spijtig dat ik niet kan oordelen over progressie, maar neem aan dat die er gewoon weer was/is.
En verdomt goed gegeten ook las ik..............romantisch hoor.

Dank je.Rood/paars/zwart/ geel kan mij het schelen. Je plaats foto om te laten zien wat je voor dit forum met bepaald doel in huis hebt of wat je al hebt bereikt. Enige wat telt is dat hetgeen je wilt laten zien er het beste in uitkomt. Dus kleur of een geil lingeriesetje is nu niet van toepassing. En wat te zien is ziet er prima uit. Alles kan altijd beter maar dat zillen vele vinden.
Voor mij heb je een paar billen om jaloers op te zijn die alleen maar mooier zullen worden
ik zit dan echt in mijn hoofd van maar... maar... maar... ik zie...
Dank je voor je compliment. 
Ik snap je helemaal en je hebt helemaal gelijk. Gebruik kleding om het nog net wat mooier te maken.Nee hoor dat zullen ze echt niet denken. Kijken dat doen ze wel. Maar daar leer je wel mee omgaan.
Schijt aan hebben. Jij traint voor jou doel en niet voor hun plezier.
Ik moet even wat verduidelijken.
Dames, dus in het algemeen, zeggen dat ze modebewust zijn en oog voor detail hebben. Daar ben ik het niet mee eens, en dat is mijn mening.
Ik vind dat je met bepaalde kleuren op bepaalde lichaam types er beter voor de dag komt dan met andere kleuren.
Het gaat niet om dat geile lingeriesetje. Het gaat om dat ene setje dat je lijf nog meer accentueert.
Dat de pluspunten benadrukt. Als je mooie borsten hebt, laat dan het accent de bh zijn.
Als je billen eruit moeten komen leg dan daar het accent op. Marina heeft mooie billen en dan bedekken met een heupbroekje is in mijn ogen camoufleren.
Een lichte huid laat je er beter uitkomen met wat donkere kleuren. Een iets donkere huid met lichtere kleuren.
Zo bedoel ik het dus. En niet voor de geile gevoelens die ongetwijfeld een rol zullen spelen bij sommigen.
Dit is overigens niet bedoelt om jou mening te veranderen of te bagatelliseren. Ik wil hiermee duidelijk maken dat kleding er wel toe doet.![]()

geloof dat ik dan toch echt jouw stoute schoenen moet lenen..waarom zou je nog zo lang wachten ... ik heb nog wel een paar stoute schoenen staan... mag je wel lenen
en NU op naar die betere gym jij
hoe sneller je ertegenaan gaat hoe sneller je figuur nog gaat verbeteren![]()
ben er niet zo goed in. Stukje schaamte en moeite wat nog in me zit om zomaar ergens binnen te gaan lopen..
... misschien lukt het me nog in die 1,5 week...Dank je.Serieus bezig Marina ! Gym quest, schema quest. Niets meer dan respect. Spijtig dat je Ron onder ogen hebt moeten zien, had je dat graag bespaart gezien, maar hopelijk is ie lief geweest.
Lees ook dat ik weer wat poses gemist heb, spijtig dat ik niet kan oordelen over progressie, maar neem aan dat die er gewoon weer was/is.
En verdomt goed gegeten ook las ik..............romantisch hoor.

ik zal het nog meemaken!
en lekker ook! en ja.. het was ook romantisch... 
Meso weet wel van wanten he!Jij zet the White Knight to the max Meso.
Maarre Marina heeft alleen nog mijn foto's mogen aanschouwen. Dus zal het in real life alleen maar mooier worden. Ik zal haar langzaam brengen in de wereld van de bodyart.![]()

ga eens werken jij! Ga ik over 30 minuten naar huis en mag ik weer 15;30 trainen ( en heel hard brullen en grommen)
Jij zet the White Knight to the max Meso.
Maarre Marina heeft alleen nog mijn foto's mogen aanschouwen. Dus zal het in real life alleen maar mooier worden. Ik zal haar langzaam brengen in de wereld van de bodyart.![]()
Hahha.. nou ik heb hard gewerkt. Veel problemen al een deel kunnen tackelen en de directeur even een gerust hart kunnen geven door te regelen dat ik een band kon profileren en dat het een succes is geworden. Dus morgen een spoedje inplannen voor onze opco in Amerika. *lol* als het zo goed gaat op werk! Liep dus uit maar daarna even hard gesport! Zal zo even mijn training posten!ga eens werken jij! Ga ik over 30 minuten naar huis en mag ik weer 15;30 trainen ( en heel hard brullen en grommen)

hahhaa.. nou ik kreun en schreeuw niet hoor!Waarom moet ik nu ineens denken aan Serena Williams ?
---------- Post toegevoegd 23 May 2013 om 19:45 ----------
Gelijk bro, ik ga er aan werken. Wil niet dat botte imago kwijtraken.