XXL Nutrition

Marina's Log

Ik ben ook geen fan van wit / roze. Maar bij sommige (voornamelijk blonde) vrouwen is het wel mooi. Ligt een beetje aan je huids- en haarkleur.
Vind het wel een mooie avatar hoor, Marina.

Niks mis met je avatar hoor, ziet er prima uit!!

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben ook geen fan van wit / roze. Maar bij sommige (voornamelijk blonde) vrouwen is het wel mooi. Ligt een beetje aan je huids- en haarkleur.
Vind het wel een mooie avatar hoor, Marina.
Dat ken ik wel met kleuren ja. Maar wit staat me alleen goed in de zomer! :)
dank je. :)

---------- Post toegevoegd 20 May 2013 om 20:03 ----------

Niks mis met je avatar hoor, ziet er prima uit!!
Dank je. :)

Vind zelf dat er wel wat meer spieren mogen komen. Maar ja.. daar ben ik voor aan het trainen he! :D

Ja maar doelen moet je hebben hé, anders waren we zo snel tevreden:P

ja das balen dan.. nou morgen extra hard ertegen aan;)

Vandaag erg veel last gehad van mijn rug.. zat aan de ibu op mijn werk. :(
Daarna een lekkere beentraining gehad. Alleen enorm de pest in want de legpress was nog niet gemaakt. :mad: dus kan weer niet. Toch zit ik sterk te denken als ik met Ron getraind heb bij die andere gym vlakbij mijn werk om over te stappen. Om verschillende redenen. oa. dus kapot materiaal wat pas na een aantal weken gemaakt wordt. Dan nog het feit dat ik beperkt ben met materialen en het rijden vanaf mijn werk erheen kost me nu bijna een half uur (en daarna nog 20 min naar huis) en die andere is 5 a 6 min rijden van werk... dus ja.. als het bevalt en ik kan me op mijn gemak voelen daar (heb nog wat schaamte voor mijn lijf en ben ook wat onzeker om in het krachthonk te gaan komen omdat ik nog zo iel ben:o)... dan is het denk ik snel geregeld... dus kom maar op met die intro training daar Ron!! :D

Maar ondanks dat wel een lekkere training gehad. Heb toch ook even 2 rug oefeningen meegepakt ondanks dat het benen en abs dag was... Maar ben nu dus wel van mijn rugpijn af. :) en Borst + rug staat donderdag pas op program dus genoeg rust nog.

Training vandaag (benen + abs)

Squat met Smith machine in superset met single leg standing calf raises
Squat
2x8x40kg, 1x10x40kg
standing calf raises (single legged)
3x15xBW

SLDL Barbell
3x8x42,5kg (PR! was 40 tot nu toe. Kon nu ook grip houden!)

DB lunges
3x15x4,5kg

leg extension (single leg, ook weer 2 kg hoger)
3x8x22kg

Legpress :mad: nog defect... grrm#$%@#^&

DB squat (atg) (extraatje...)
2x10x10kg
1x8x12kg

3x15 V-crunch (abdominal crunch) in ss met DB pull over 2x10x14kg, 2x10x16kg

3x15x25kg Barbell core rotation (free weight romp)

3x15 sit ups (mat, voeten achter rek) in ss chin ups 3x5xBW

Daarna dus geen last meer van mijn rug. Maar wel wat zwabber beentjes toen ik de trap afliep na omkleden. :o

Tekst begrepen. Komt goed Marina. Je bent daar echt wel op je plaats hoor. Nice gym.

Tekst begrepen. Komt goed Marina. Je bent daar echt wel op je plaats hoor. Nice gym.
Ik hoop het.. dat ze niet denken wat moet dat groentje hier.. laten we die maar wegkijken. :o
Blijf er bang voor... maar ik zal het zien! Ik heb er zin in! :)

Rood/paars/zwart/ geel kan mij het schelen. Je plaats foto om te laten zien wat je voor dit forum met bepaald doel in huis hebt of wat je al hebt bereikt. Enige wat telt is dat hetgeen je wilt laten zien er het beste in uitkomt. Dus kleur of een geil lingeriesetje is nu niet van toepassing. En wat te zien is ziet er prima uit. Alles kan altijd beter maar dat zillen vele vinden.

Voor mij heb je een paar billen om jaloers op te zijn die alleen maar mooier zullen worden

Ik hoop het.. dat ze niet denken wat moet dat groentje hier.. laten we die maar wegkijken. :o
Blijf er bang voor... maar ik zal het zien! Ik heb er zin in! :)
Nee hoor dat zullen ze echt niet denken. Kijken dat doen ze wel. Maar daar leer je wel mee omgaan.
Schijt aan hebben. Jij traint voor jou doel en niet voor hun plezier. ;)
Rood/paars/zwart/ geel kan mij het schelen. Je plaats foto om te laten zien wat je voor dit forum met bepaald doel in huis hebt of wat je al hebt bereikt. Enige wat telt is dat hetgeen je wilt laten zien er het beste in uitkomt. Dus kleur of een geil lingeriesetje is nu niet van toepassing. En wat te zien is ziet er prima uit. Alles kan altijd beter maar dat zillen vele vinden.

Voor mij heb je een paar billen om jaloers op te zijn die alleen maar mooier zullen worden
Ik moet even wat verduidelijken.
Dames, dus in het algemeen, zeggen dat ze modebewust zijn en oog voor detail hebben. Daar ben ik het niet mee eens, en dat is mijn mening.
Ik vind dat je met bepaalde kleuren op bepaalde lichaam types er beter voor de dag komt dan met andere kleuren.
Het gaat niet om dat geile lingeriesetje. Het gaat om dat ene setje dat je lijf nog meer accentueert.
Dat de pluspunten benadrukt. Als je mooie borsten hebt, laat dan het accent de bh zijn.
Als je billen eruit moeten komen leg dan daar het accent op. Marina heeft mooie billen en dan bedekken met een heupbroekje is in mijn ogen camoufleren.
Een lichte huid laat je er beter uitkomen met wat donkere kleuren. Een iets donkere huid met lichtere kleuren.

Zo bedoel ik het dus. En niet voor de geile gevoelens die ongetwijfeld een rol zullen spelen bij sommigen.
Dit is overigens niet bedoelt om jou mening te veranderen of te bagatelliseren. Ik wil hiermee duidelijk maken dat kleding er wel toe doet. :)

Toch zit ik sterk te denken als ik met Ron getraind heb bij die andere gym vlakbij mijn werk om over te stappen. Om verschillende redenen. oa. dus kapot materiaal wat pas na een aantal weken gemaakt wordt. Dan nog het feit dat ik beperkt ben met materialen en het rijden vanaf mijn werk erheen kost me nu bijna een half uur (en daarna nog 20 min naar huis) en die andere is 5 a 6 min rijden van werk... dus ja.. als het bevalt en ik kan me op mijn gemak voelen daar (heb nog wat schaamte voor mijn lijf en ben ook wat onzeker om in het krachthonk te gaan komen omdat ik nog zo iel ben)... dan is het denk ik snel geregeld...

waarom zou je nog zo lang wachten ... ik heb nog wel een paar stoute schoenen staan... mag je wel lenen

en NU op naar die betere gym jij
hoe sneller je ertegenaan gaat hoe sneller je figuur nog gaat verbeteren ;)

Serieus bezig Marina ! Gym quest, schema quest. Niets meer dan respect. Spijtig dat je Ron onder ogen hebt moeten zien, had je dat graag bespaart gezien, maar hopelijk is ie lief geweest.

Lees ook dat ik weer wat poses gemist heb, spijtig dat ik niet kan oordelen over progressie, maar neem aan dat die er gewoon weer was/is.

En verdomt goed gegeten ook las ik..............romantisch hoor.

Serieus bezig Marina ! Gym quest, schema quest. Niets meer dan respect. Spijtig dat je Ron onder ogen hebt moeten zien, had je dat graag bespaart gezien, maar hopelijk is ie lief geweest.

Lees ook dat ik weer wat poses gemist heb, spijtig dat ik niet kan oordelen over progressie, maar neem aan dat die er gewoon weer was/is.

Jij zet the White Knight to the max Meso. :roflol:
Maarre Marina heeft alleen nog mijn foto's mogen aanschouwen. Dus zal het in real life alleen maar mooier worden. Ik zal haar langzaam brengen in de wereld van de bodyart. :p

Dank je. :) ik zit dan echt in mijn hoofd van maar... maar... maar... ik zie...
Maar zal niet verder gaan. :rolleyes: Dank je voor je compliment. :o

---------- Post toegevoegd 22 May 2013 om 22:55 ----------

Nee hoor dat zullen ze echt niet denken. Kijken dat doen ze wel. Maar daar leer je wel mee omgaan.
Schijt aan hebben. Jij traint voor jou doel en niet voor hun plezier. ;)

Ik moet even wat verduidelijken.
Dames, dus in het algemeen, zeggen dat ze modebewust zijn en oog voor detail hebben. Daar ben ik het niet mee eens, en dat is mijn mening.
Ik vind dat je met bepaalde kleuren op bepaalde lichaam types er beter voor de dag komt dan met andere kleuren.
Het gaat niet om dat geile lingeriesetje. Het gaat om dat ene setje dat je lijf nog meer accentueert.
Dat de pluspunten benadrukt. Als je mooie borsten hebt, laat dan het accent de bh zijn.
Als je billen eruit moeten komen leg dan daar het accent op. Marina heeft mooie billen en dan bedekken met een heupbroekje is in mijn ogen camoufleren.
Een lichte huid laat je er beter uitkomen met wat donkere kleuren. Een iets donkere huid met lichtere kleuren.

Zo bedoel ik het dus. En niet voor de geile gevoelens die ongetwijfeld een rol zullen spelen bij sommigen.
Dit is overigens niet bedoelt om jou mening te veranderen of te bagatelliseren. Ik wil hiermee duidelijk maken dat kleding er wel toe doet. :)
Ik snap je helemaal en je hebt helemaal gelijk. Gebruik kleding om het nog net wat mooier te maken. :)
enne.. dank je. :o

---------- Post toegevoegd 22 May 2013 om 22:57 ----------

waarom zou je nog zo lang wachten ... ik heb nog wel een paar stoute schoenen staan... mag je wel lenen

en NU op naar die betere gym jij
hoe sneller je ertegenaan gaat hoe sneller je figuur nog gaat verbeteren ;)
geloof dat ik dan toch echt jouw stoute schoenen moet lenen.. :o ben er niet zo goed in. Stukje schaamte en moeite wat nog in me zit om zomaar ergens binnen te gaan lopen.. :(... misschien lukt het me nog in die 1,5 week...

---------- Post toegevoegd 22 May 2013 om 23:00 ----------

Dank je. :)
maar Ron heb ik nog niet gezien. Moet nog komen hoor! Maar ik denk dat hij wel lief is maar ook aardig kan beulen! :D ik zal het nog meemaken!

Progressie zal nog meer komen hoor. vanaaf beginpics gemaakt. Volgen nog.. zodra ik mijn contest log kan openen. (heb geen rechten nu)

en ja.. eten kan ik wel! :D en lekker ook! en ja.. het was ook romantisch... :)

---------- Post toegevoegd 22 May 2013 om 23:02 ----------

Maarre Marina heeft alleen nog mijn foto's mogen aanschouwen. Dus zal het in real life alleen maar mooier worden. Ik zal haar langzaam brengen in de wereld van de bodyart. :p
Meso weet wel van wanten he! :D
Maar in real life wordt het vast ook super! Tja... bodyart he.. het zal mij benieuwen! :)

nu slapen.

ga eens werken jij! Ga ik over 30 minuten naar huis en mag ik weer 15;30 trainen ( en heel hard brullen en grommen)

ga eens werken jij! Ga ik over 30 minuten naar huis en mag ik weer 15;30 trainen ( en heel hard brullen en grommen)

Waarom moet ik nu ineens denken aan Serena Williams ?

---------- Post toegevoegd 23 May 2013 om 19:45 ----------

Gelijk bro, ik ga er aan werken. Wil niet dat botte imago kwijtraken.

Hahha.. nou ik heb hard gewerkt. Veel problemen al een deel kunnen tackelen en de directeur even een gerust hart kunnen geven door te regelen dat ik een band kon profileren en dat het een succes is geworden. Dus morgen een spoedje inplannen voor onze opco in Amerika. *lol* als het zo goed gaat op werk! Liep dus uit maar daarna even hard gesport! Zal zo even mijn training posten! :)
Hoop dat jouw training ook lekker was! )

---------- Post toegevoegd 23 May 2013 om 20:50 ----------

Waarom moet ik nu ineens denken aan Serena Williams ?

---------- Post toegevoegd 23 May 2013 om 19:45 ----------

Gelijk bro, ik ga er aan werken. Wil niet dat botte imago kwijtraken.
hahhaa.. nou ik kreun en schreeuw niet hoor! :D
enne.. ach ja.. bot mag je zijn hoor. kan ik ook! :P

Terug
Naar boven