Fitness Seller

Marina's Log

• Topic Starter Topic Starter
Je gewichten gaan in rap tempo omhoog hoor; don't be sad now!
Het zal zeker schelen als je met iemand samen traint. Goede motivatie en iemand die je lekker oppept.
Dank je... al voelt het gewoon niet zo... :o
Samen trainen.. heb het nog nooit gedaan. ik zal het meemaken.. iig één keer met Ron. :)

---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 23:01 ----------

Leren doen we allemaal nog elke dag Marina dus dont worry;) eerst even lekker genieten en daarna weer knallen:p
Tja.. je bent nooit te oud om te leren he... maar geduld... dat is het lastige... :o
maar goed.. misschien gaat het na mijn vakantie opeens wel een stuk beter... we shall see... nog 3 dagen werken en 2x trainen (als het lukt net voor mijn vakantie nog een derde keer... ) en dan lekker genieten.. ook al is het koud.. brrr.. hahaha. :)

Koud maar wel erg mooi denk ik! En soms is even rust en afstand wel goed!

Ja je zal zien..er komt een nieuwe Marina terug;)

geen training vandaag.. en het zit er ook even niet in.
Mijn schoonvader heeft een ongeluk gehad. hand verbrijzeld en vel is afgestorven. hele dag heen en weer rijden en in ziekenhuis. Na 7 uur OK is hij er om 21:30 vanaf gekomen en ben ik om 23:00 pas thusigekomen.
Morgen eerst even kort werken en dan weer heen.
eten is prut gegaan.. dus even wat inhalen nu.. bak kwark met extra noten en pak nog maar een pak zalm erbij.. geen trek maar anders s mijn gewicht weer dalende... :(
voel me k*t.. vakantie misschien ook niet door.. en annuleren zijn we te laat.. wordt maar deel vergoed en dus wss ook voor veel geld het schip in.. dus even zien hoe het gaat lopen.. maar morgen geen training en weekend is het dicht.. en hoe mijn kop staat weet ik niet. we weten niet of de functie van zijn hand ooit nog goedkomt nu en of het niet ontsteekt... dus zit er ook wel even door...

jemig... das niet zo mooi Marina!
sterkte meid
en blijven hopen op het beste scenario

Hey Marina. Geld is maar geld, niet wakker van liggen. Je zorg voor je schoonvader is nu even belangrijk.
Houdt gewoon je voeding op peil, probeer dat vast te houden.
Geef mij maar een seintje wanneer je meer ruimte hebt. Probeer ontspanning te vinden door je in te spannen.

Sterkte.

@Dinky
dank je.. beste scenario.. zie hieronder... niet echt hoopvol...

@Ron
Ik weet het... maar het is teveel om zomaar weg te laten zakken... dus we twijvelen nog... maandag weten we meer van mijn schoonvader of het beter gaat.. dan besluiten we of we wel of niet gaan...
Voeding.. tja.. had gewoon een beetje een fustratie vlaag en net een volle portie babi pangang (waar we normaal 2 dagen van eten) alleen weggewerkt.. met gevolg nu buikpijn en doodziek.. maar energie genoeg...
Ik geef een seintje hoe en wat. en zo snel het kan. Dank je. :) lief van e.
Ik had me nog even af willen reageren.. maar met alle spanning en heen en weer geren naar het ziekenhuis kon het gewoon niet.. morgen maar even wat halters ter hand nemen. en misschien maandag nog even..... als we wel weggaan is het disndag.. dus heb dan nog even kans om me wat in te spannen...
dank je.

Ben dus net thuis. ben kapot... Uitslag is dat mijn schoonvader geen functie meer overhoudt in zijn hand... en afwachten of het vel wat ze ergens anders vandaan hebben gehaald wel hecht.. dinsdag horen we meer.... reis kon voor ons niet meer geannulleerd worden zonder volle vergoeding... dus we gaan nu wss alleen in plaats van met ons vieren... niet echt zin.. maar anders zijn we de helft van het geld kwijt.. daarbovenop heeft een of andere stuk onbenul vanavond een deuk in mijn auto gereden toen ik chinees ging halen. :mad:
training gaat dus ook even niet meer lukken.. schade melding morgen regelen en koffers pakken... toch maar...

Gatsie Marina, je maakt wel wat mee steeds zeg. Maar ik dacht ook dat het gewoon 100% vergoed zou worden door bepaald omstandigheden. Zal wel verschillen per situatie en verzekering dan denk ik.

Rustig aan en als trainen niet lukt, dan maar niet! En gewoon lekker blijven eten en pak je het na de vakantie maar weer op. Snap dat je er niet zoveel zin in hebt aangezien je met zn 4 tjes zou gaan. Toch beetje raar idee dan of niet.

Gatsie Marina, je maakt wel wat mee steeds zeg. Maar ik dacht ook dat het gewoon 100% vergoed zou worden door bepaald omstandigheden. Zal wel verschillen per situatie en verzekering dan denk ik.

Rustig aan en als trainen niet lukt, dan maar niet! En gewoon lekker blijven eten en pak je het na de vakantie maar weer op. Snap dat je er niet zoveel zin in hebt aangezien je met zn 4 tjes zou gaan. Toch beetje raar idee dan of niet.
Het lijkt gewoon of alles in ene komt... Verzekering vergoed maar tot een max bedrag... en omdat het 4 dagen voor vertrek is betaald de reisorganisatie ook niets meer terug. Ze zijn zeg maar verplicht 10% terug te geven en als ze zouden willen meer.. maar ja...

Ik wil graag trainen omdat ik er vaak van opknap.. maar was vandaag ook te moe.
Ga morgen wel even met mijn halters aan de gang.. eten gaat gewoon door. Lijkt mij het verstandigst ondanks het niet trainen wel op hetzelfde nivo door te eten zeg maar... na mijn vakantie wil ik echt knallen. Met Ron intro bij een andere gym dichtbij werk... as dat bevalt stap ik per direct over. Dan heb ik ook meer mogelijkheden.

het is een heel raar gevoel.. we gaan vaak met ons 4 en weg.. het voelt ook heel raar om nu na er zo op gerekend te hebben en alles samen voorbereid te hebben met ons 2 en te gaan...
Ik wilde ook eerst niet..... maar aan de andere kant... we zijn al bijna een jaar niet weggeweest op vakantie...en in juli kan ik niet weg van het werk... dus ja.. mijn schoonouders stonden erop dat we wel zouden gaan... ook mijn schoonvader... maar ja.. het gevoel is er nog niet... misschien komt dat nog. Het is een reis met een gezelschap... dus alleen zullen we niet zijn. maar het voelt gewoon raar...

Rust is niet erg;) en gewoon blijven eten ook niet.
Als je terug bent heb je vast wat meer energie en kun je er flink tegenaan !

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 22:25 ----------

Soms moet je jezelf ( lichaam en geest) dat gunnen.

Oke... denk dat het gewoon een soort minibulk gaat worden waarbij ik mijn energie weer terug op pijl ga brengen. Dan kan Ron me daarna afbeulen. :D

Ik denk dat even echte rust me op zich wel goed zal doen....
dank je. Voor alles. :)

Precies. ;)

Wat een week :(

Ik hoop dat je een beetje tot rust komt en volgende week een hele leuke/fijne/fantastische week is.

mini bulk is nog niet zo'n gek idee denk ik, kun je best gebruiken en even op krachten komen zodat je er straks weer tegenaan kan

:)

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 23:02 ----------

Wat een week :(

Ik hoop dat je een beetje tot rust komt en volgende week een hele leuke/fijne/fantastische week is.
Ik heb het inderdaad wel gehad nu.... :(
Ik hoop het ook.. dinsdag gaan we wss toch weg en dan 9 dagen rondreis Ijsland.. koud en mooi... Dus ik moet echt wel wat energie hebben.
dank je. :)

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 23:04 ----------

mini bulk is nog niet zo'n gek idee denk ik, kun je best gebruiken en even op krachten komen zodat je er straks weer tegenaan kan
Dat dacht ik eigenlijk ook.. zal alleen wss niet bepaald clean bulk zijn :rolleyes:.. toeristen he..en je weet dan nooit wat je in hotels krijgt.

Terug
Naar boven