grosje
Huge Freak
- Waardering
- 1.315
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
Nou genieten doe ik. Alleen slapen niet bepaald. Ben meestal rond 5:00 al op hier... dat is dan wel 7:00 tijd bij jullie.
Maar het lastige is dat het niet donker wordt. dus volle zon om 3:00 in de nacht. Maar het is super. Warm hioer ook! ze zijn hier helemaal van slag van het mooie weer. Van uitrsuten komt er ook niet veel. Het is hier machtig mooi. Van in T shirt over een gletsjer wandelen tot gisteren op een rokende vulkaan ( wel dat de lava al gestold is uiteraard.)
Maar eerst over grote sneeuwvlaktes ploegen voor je bij de kraters kan komen. Het is echt super! ook veel watervallen en maar 2 x heel kort een warme jas aan moeten doen.
Nog nooit zo goed gegeten op een vakantie. En het is gewoon een droom. IJsland kan je niet vertellen hoe het is. Je moet het meemaken!
Zo nu is het 7:00.. we kunnen ontbijten!![]()
Ben je de enige hier op het forum die kan zonnen om 5 uur snachts ga je er nog over zeuren ook

)
maar dat moet ik nog zien. met een paar dagen.. denk dat ik eerst mijn lijf even rust moet geven, van de diarree etc af moet komen en wat aansterken. voor ik weer kan trainen. Helaas.... 
)