MuscleMeat

Marina's Log

• Topic Starter Topic Starter
als iemand t kan hebben dan ben jij t wel :cool:
Ach ja... je hebt ook wel gelijk... ik zou het alleen zonde vinden als het zeg maar dan meer vet dan spieren zou zijn.

Merk nu alleen dat het wss 3 weken niet sporten gaat worden.. mijn vakantie als het doorgaat 9 dagen weg en voorbereiding.. en ben al vanaf maandag niet meer wezen sporten... ben nu nog erg moe... kon zowaar wat slapen... maar ben nog kapot nu. Dus maar even zien of het vandaag halters gooien wordt of enkel wat koffer pakken... we zetten wel alles al klaar voor het geval we wel gaan...

Ondanks dat ik echt kapot was toch een deel van mijn training geprobeerd. Kon het niet afmaken want moet nu naar het ziekenhuis. Merkte echt hoe slecht slapen en stress erin heeft gehakt... baal er echt van. :(

Vandaag (thuis: Schouders +biceps + triceps)
3x8x6kg DB schouder press (staand) (ging zeer moeizaam.. was gewoon te moe)
3x8x4kg DB bent over side raises
3x8x4kg DB front raise
3x12x9kg DB shruggs

3x8x7kg DB bicep curl
3x8x6kg concentration curl
3x8x7kg hammercurl
Biceps gingen daarentegen super lekker... daar kon ik zo nog wel mee doorgaan...

en toen geen tijd meer en was ook verschrikkelijk moe:(.. triceps zien of morgen of vanmiddag nog lukt.. is dat heel erg om het te splitsen?
toch wel blij dat ik even wat heb gedaan...ook al heb ik het idee dat het weinig voorstelt. :o

Je hebt toch wat gedaan. Knap hoor. Niet schuldig voelen, alles komt wel goed met dat shapen en spieren kweken.

@Ron
Dank je. Ik baalde gewoon zo.. energie was totaal weg. :( Ik hoop echt dat het goedkomt.. ik wil shape en spieren en ik zal mijn doel halen!!

Door alle ellende gisteren geen triceps kunnen doen en beentraining was er ook bij ingeschoten donderdag. En nu koffers pakken om op vakantie te gaan..
Maar had toch nog even wat energie over... even nog wat geïmproviseerd om toch nog even wat te doen. Voelde wel even goed. :)

Geïmproviseerde training ivm gemistte trainingen

Triceps
3x8x9 DB tricep extension
3x8x5kg DB kickback
3x8 Bench dip bodyweight+ db van 9 kg op schoot

Benen (DB maar tot 9 kg.. dus op veel hh gedaan)
3x20x9kg DB SLDL
3x20x9kg DB squat (atg)
3x20 legraise. Weet niet hoe het heet. op handen en voeten op de grond (opdrukhouding zeg maar) en dan 1 been horizontaal strekken en dan heffen. voelde ik goed in mijn billen. :D

geen training vandaag.. en het zit er ook even niet in.
Mijn schoonvader heeft een ongeluk gehad. hand verbrijzeld en vel is afgestorven. hele dag heen en weer rijden en in ziekenhuis. Na 7 uur OK is hij er om 21:30 vanaf gekomen en ben ik om 23:00 pas thusigekomen.
Morgen eerst even kort werken en dan weer heen.
eten is prut gegaan.. dus even wat inhalen nu.. bak kwark met extra noten en pak nog maar een pak zalm erbij.. geen trek maar anders s mijn gewicht weer dalende... :(
voel me k*t.. vakantie misschien ook niet door.. en annuleren zijn we te laat.. wordt maar deel vergoed en dus wss ook voor veel geld het schip in.. dus even zien hoe het gaat lopen.. maar morgen geen training en weekend is het dicht.. en hoe mijn kop staat weet ik niet. we weten niet of de functie van zijn hand ooit nog goedkomt nu en of het niet ontsteekt... dus zit er ook wel even door...

Now the feel, vergeet jezelf niet, op die manier kun je er het beste zijn voor anderen !

@Meso
Dank je. Ik weet het.... ben er inderdaad een die mezelf liever voorbij loopt om er voor anderen te zijn.... :o

Vandaag toch nog even het gevoel van Yess.. nog even snel een lekkere training neerzetten. Moet zeggen door alles van van de week was ik wel moeier. Dus een paar dingen gingen wat moeizamer maar wel alles gehaald. Nu een voldaan en lekker gevoel. Voel mijn armen nu en van gisteren nog mijn benen van de geïmproviseerde training. :D
Ik zal trainen wel missen... maar nu morgen op vakantie en een soort minibulk houden en proberen te genieten en energie opbouwen en veel zien zodat ik daarna weer verder kan knallen!
Kijk nu al uit naar de training met Ron na mijn vakantie... hahaha.... dat zal me beulen worden na 2 weken niet trainen. :o

Verder toch nog een keer mijn bloeddruk op laten nemen. Het wordt de laatste tijd weer wat vaker zwart voor mijn ogen.. Was nu 85/44... dus weer niet echt hoog...

Training (borst + rug)

DB bench press
3x8x6 kg

Incline DB press
3x10x4 kg

DB fly in ss met V-crunch
3x10x4 kg
V-crunch
3x15x bw

DB Pullover
3x10x14 kg

DB bent over row (bankje met knie en hand)
1x8x10kg
2x8x12kg

Barbell bent over row (die ging erg moeizaam:( maar wel eerste set 10 hh)
1x10x32
2x8x32 kg

Hyperextension
3x10x bw+10kg schijf

Lat Machine (ging veel moeizamer dan vorige week :()
3x8x60kg

cable seated row
3x8x41 kg

Barbell Upright row
3x8x18,5 kg

Nu moe... lekker hangen.. en wachten tot we weggaan morgen.
Vanavond nog even bij mijn schoonpaps langs. Zien hoe het met hem gaat.

Toch nog even een lekkere training kunnen pakken dus! Mooi hoor!

Lekker uitrusten nu en dan proberen te genieten van je vakantie!

Mooie training Marina. Dat trainen komt wel goed hoor. En ik zal je zeker pijn doen, achteraf dan hoor. ;)

fijne vakantie meid... hou je ogen open... dan moet het genieten worden ;)

Toch nog even een lekkere training kunnen pakken dus! Mooi hoor!

Lekker uitrusten nu en dan proberen te genieten van je vakantie!
T voelde wel even fijn m toch nog even die training te kunnen pakken. :)
Ik heb lekker gehangen. Alles staat klaar en ik ga zeker genieten van mijn vakantie. :)
want ondanks alles heb ik er toch wel zin in.

---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 18:27 ----------

Mooie training Marina. Dat trainen komt wel goed hoor. En ik zal je zeker pijn doen, achteraf dan hoor. ;)
Dank je. Ik hoop het! enne.. die pijn.. ik kijk er al naar uit! :D
heb me een partij spierpijn aan de achterkant van mijn bovenbenen...zal van die legraises gisteren zijn! hahaha... was nieuw voor me.

---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 18:28 ----------

fijne vakantie meid... hou je ogen open... dan moet het genieten worden ;)
Dank je. :) ik hou mijn ogen zeker open. Het is daar echt zo mooi allemaal! Nu nog hopen dat het weer wat meewerkt en de kou en regen meevallen.

Marina, ik zei het je al eerder..probeer even de boel de boel te laten en lekker ff relaxen, enjoy the view.
Rest komt wel wanneer je weer terug bent!
Goeie training zo ng even op het nippertje;) fijne vakantie

Marina, ik zei het je al eerder..probeer even de boel de boel te laten en lekker ff relaxen, enjoy the view.
Rest komt wel wanneer je weer terug bent!
Goeie training zo ng even op het nippertje;) fijne vakantie
Dat ga ik doe. :)
Ik hoop gewoon dat mijn energie en alles weer wat terug komt daarna.
Dank je. Voelde wel even lekker.. die training.
Nu naar bed en morgen rond 10:30-11:00 komt de taxi en zijn we weg! :)

Have fun.

geniet ervan meid, heb je verdiend!
tot over een paar weekjes :)

Nou genieten doe ik. Alleen slapen niet bepaald. Ben meestal rond 5:00 al op hier... dat is dan wel 7:00 tijd bij jullie. :p
Maar het lastige is dat het niet donker wordt. dus volle zon om 3:00 in de nacht. Maar het is super. Warm hioer ook! ze zijn hier helemaal van slag van het mooie weer. Van uitrsuten komt er ook niet veel. Het is hier machtig mooi. Van in T shirt over een gletsjer wandelen tot gisteren op een rokende vulkaan ( wel dat de lava al gestold is uiteraard. :D)
Maar eerst over grote sneeuwvlaktes ploegen voor je bij de kraters kan komen. Het is echt super! ook veel watervallen en maar 2 x heel kort een warme jas aan moeten doen.
Nog nooit zo goed gegeten op een vakantie. En het is gewoon een droom. IJsland kan je niet vertellen hoe het is. Je moet het meemaken!
Zo nu is het 7:00.. we kunnen ontbijten! :)

Hihihi enjoy.

DBB meet in Ijsland dus? :)

Terug
Naar boven