- Waardering
- 2.211
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik neem ook wel eens een pakje kipfilet van 150 gram voor het slapen gaan. en dan nog kwark met noten. dan heb ik het ook.Tja dan zal je meer meoten eten. Misschien je kwark en noten verruilen voor vlees/vis/kip en groenten.
En dan wel meer dan een beetje vlees/vis/kip, maar rond de 100gr (gekookt/gebakken)
Hoe ik het in met delen vind ik lastig. Ik dacht dat ik al aardig goed zat. maar ja ik kom er niet van aan.Je zal je indeling op de dag goed moeten indelen zodat je steeds de juiste voeding binnen krijgt.
Voor je training voldoende eiwitten en na je training en volledige maaltijd. Bij zware trainingen kan het ook voor en na sporten een volledige maaltijd zijn.
Je start van de dag moet goed zijn en je moet voldoende binnenkrijgen voor je slaap.
Misschien moet je over de lijn wel heel veel meer dan wat je nu denk te doen.
En kipfilet toevoegen aan je kwark is niet hetzelfde als vlees/kip/vis en groenten. Het gaat er ook om hoe je lijf ermee omgaat. En dat is spelen met je voeding.
Weten wat je lijf doet met die voeding en wanneer. Enkel de cals tellen of de verhouding K/E/V is niet voldoende.
Precies weten wat je wanneer nodig hebt en je telt nooit meer. Je houdt dan gewoon je macro's in de gaten.
Het is ook inderdaad niet echt honger stillen. Het pakje sojamelk pak ik vaak als eerste omdat ik zo een dorst heb. Ik heb dan nog niet echt trek ofzo... maar dan later bij de volgende keer wakker worden rond 4:00-5:00 wel. En waarom ik juist dat soort dingen pak is omdat ik het naast mijn bed leg. Ik zie het niet zitten om elke nacht op te gaan staan om een bth te gaan maken oid. Ik slaap al zo slecht en denk dat als ik echt op ga staan en dit soort dingen doe dat mijn slaap er dan helemaal bij inschiet. Dus ja.. meer dit soort dingen uit een soort van gemak. En meestal ben ik daarna toch om 6:00 op en om 6:30 ontbijt...Pakje soja en pakje knijpfruit vind ik ook niet iets om de honger te stillen eerlijk gezegd. Als je echt trek hebt kan je beter iets nemen wat meer vult/ calorierijker is.
) probleem is ook ik heb niet meer pauzes. Ik mag in de fabriek niet eten (ook geen kantine of koelkast). En vaak moet het al stiekum even op het toilet (ik weet het niet smakelijk) of net als ik even richting kantoren loop, of als ik even bij de planning binnenloop. Ik zit er misschien aan te denken om te vragen of ik toch een doos in de chemicalien koelkast mag zetten(officieel mag het niet... ). Misschien gewoon 1 liter karnemelk per dag extra bij drinken. Want dorst heb ik wel vaak.
)

mijn lijf is ook jouw lijf nietJIj bent niet gek hoor! maar jij traint wel veel meer en zwaarder dan ik![]()

anders was het ook simpel geweest!

Ik ga kijken en zal je direct mailen! Dank je. dat je me zo wil helpen. Betekend echt veel voor me.. ant ik zit echt zo vast.Ik denk dat je terug moet naar de basis. eten rond de 2250 2500 kcal en volle voeding ipv vloeibare dingen.
Je hebt je lichaam lui gemaakt en als je energie nodig hebt is er weinig te halen.
Mail me je dagritme met je voeding erbij, zonder cijfertjes. We moeten terug naar wat je lijf nodig heeft.
En dan kijken we daarna wat je voor je basis nodig hebt om tot grote krachten te komen en je BB lijf te krijgen die je verdient.
Volgens mij kan je via FB mijn mailadres zien.

Dat wordt dan 3 x... heb daarvoor mijn lunch al op... dan nog een keer brood... dus ja.. dan zou het 3 x worden.