AndroidHealthClinic

Marina's Log

• Topic Starter Topic Starter
heb het gezien, wat een super land zeg! Echt mooi! Voorkeur gaat toch uit naar wat warmere oorden maar als ik het zo zie.....Heerlijk:)
Het is echt een superland! en zo mooi! al hou ik ook meer van warmte... dit is echt de moeite waard! en koud was het zeker niet.. voor daar een hittegolf! en warmer dan in Nederland soms. :D

---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 18:09 ----------

Vandaag voor het eerst in 3 weken weer beentraining. Was nog zo moe van alles regelen en wat ziek zijn na de vakantie en ook op mijn werk had ik echt zoiets van ik wil naar bed. Zo moe als ik was en nog steeds koppijn van het tegen de vlakte gaan afgelopen donderdag... die bult gaat niet echt weg. Toch gegaan. alles ging zoveel zwaarder. :( maar toch heb ik alle gewichten zoals voor mijn vakantie gehouden en het is gelukt.. wel met veel moeite maar het ging. Voel nu wel mijn benen en billen en ben echt leeg.... Maar heb op zich wel een voldaan gevoel dat ik het toch gedaan heb... al voelt het niet echt als een goeie training...

Training vandaag (benen + abs)

Squat met Smith machine in superset met single leg standing calf raises
Squat
3x8x40kg (tot parallel )
standing calf raises (single legged)
3x15xBW

SLDL Barbell
3x8x42,5kg

DB lunges
3x15x4,5kg

leg extension (single leg, voelde hem goed branden. :D Nice!!)
3x8x22kg

Legpress :mad: nog defect... grrm#$%@#^& ben zo zat van die toko.. ding is nu al 6 weken defect... moet nu echt snel overstappen...

DB squat (atg)
3x10x10kg (12 kg wat ik gewoonlijk de laatste set pakte lukte nu echt niet:( )

3x15 V-crunch (abdominal crunch) in ss met DB pull over 3x10x14kg

4x10x24kg Barbell core rotation (free weight romp)

3x15 sit ups (mat, voeten achter rek)

nu koken...

Heb spierpijn in benen en billen... pfff.. merkte wel dat het gisteren weer oppakken was... zeker nu...
En vandaag ook op werk flink wat moeten lopen.. van die lekkere fabrieks trapjes omhoog en omlaag om apparatuur te checken.. en dan ook nog 35 graden dat voel je. :o

Nou dat is een heftigere training dan mij vandaag.. ik had ook benen..maar kon vanwege een "ïets" in mijn knie niet squatten dus die maar even overgeslagen..
Ik moet ook zeggen dat ik dat met deze temperaturen niet zo heel erg vond:P
Maar ik geloof graag dat je spierpijn hebt..lekekr hé

Nou de training was gisteren. De trappen in combi met temeratuur vandaag.. oef.... inderdaad forse spierpijn in mijn bovenbenen en billen... maar wel stiekum een lekker gevoel. :D

Balen van dat "iets" in je knie... maar ik snap je wel dat die squat missen vandaag op zich niet zo erg voelde. :D het was heet.....

Ik zit eraan te denken als ik morgen eerder van werk wegkan toch morgen te gaan trainen ipv donderdag... het zal iig rustig zijn... zou dan rug en borst worden waar ik weer erg naar uitkijk na al die weken niets kunnen doen.

Ik slaap al jaren slecht... maar nu afgelopen dagen met die oudere heer op sterven en mijn schoonvader met zijn hand wat niet goed gaat en morgen weer geopereerd moet worden slaap ik al dagen niet. Ondanks dat ik al 12 jaar zonder slaapmedicatie doorkom met een paar uur in stukjes per nacht heb ik nu toch gebeld voor iets om te slapen... Ik ben er echt tegen maar ik viel maandag gewoon bijna om zo moe.. en wilde op mijn werk alleen maar naar huis en naar bed.. ook gewoon had ik het koud bij 26 graden... :(. Heb vannacht een halve tablet genomen en heb echt goed geslapen. Ben 1 x wakker geweest (weet niet eens meer of het nu 2:00 of 4:00 was) en vervolgens was het tegen 6:00 wat opstaan tijd is. Ik merkte ook meteen dat ik echt goed diep weg was. Ook geen honger in de nacht en ook bij wakker worden niet. Ik weet nu ook dus dat dat niets slapen me extreem veel energie kost en dus ook meewerkt in het niet aankomen. Het is echt even fijn en ben enorm opgeknapt. Ik hou het echter alleen bij afgelopen nacht en stop meteen weer. Misschien dat ik van het weekend de tweede halve pak. Ik merk ook dat het mijn gevoel afvlakt.. en dat vind ik niet fijn.. Maar al met al een goede nacht.

Vandaag na een dag werken toch gaan trainen. Gewoonlijk op donderdag maar had er zin in ook al was ik nog wel moe :)
het ging nog wel moeizamer omdat dit de eerste keer weer was in 3 weken (vakantie, ziek zijn en slecht slapen etc.)... maar toch alles gehaald met mijn oude gewichten. Had alleen nog wel enorme spierpijn van maandag in mijn bovenbenen. :o

Training (borst + rug)

DB bench press
3x8x6 kg

Incline DB press
3x10x4 kg

DB fly
3x10x4 kg

DB Pulloverin ss met V-crunch
3x10x14 kg
V-crunch
3x15x bw

DB bent over row (bankje met knie en hand)
3x8x12kg

Barbell bent over row (die ging erg moeizaam:( )
3x8x32 kg

Hyperextension
3x10x bw+10kg schijf

Lat Machine (ging ook veel moeizamer :()
3x8x60kg

cable seated row
3x8x40 kg

Barbell Upright row
3x8x18,5 kg

Voelde wel goed in mijn armen trekken. En ben nu echt wel moe en voldaan.
Zometeen even een goede stevige pasta in elkaar rammen en dan weer naar die oudere heer. Het gaat langzaam steeds slechter helaas... Hij wilde een haring.. nou die krijgt hij! :D

Weer zo slecht geslapen al 2 dagen.. vanavond pak ik toch maar weer een halve Zopiclon.. ik moet gewoon even wat bijtanken.. ik ben op... :(

Vandaag veel gedaan op mijn werk (lopen en dingen regelen etc.. ). Ik was moe en ben wat eerder weggegaan. Toch mezelf zover gekregen even een beentraining te doen. Knapte er wel van op. :) Alleen geen puf meer om de laatste 2 oefeningen buik te pakken... Ik had al SLDL en Squat gehad.. dus vond dat het wel kon voor een keer... is voor het eerst dat ik 4 x heb getraind in een week als ik morgen mijn schouders + biceps + triceps training heb gedaan.

Squat
3x8x40kg (tot parallel )
3x15xBW

SLDL Barbell
3x8x42,5kg

DB lunges
3x15x4,5kg

3x8x23kg

Legpress Eindelijk gemaakt!!! alleen snapte ik er niets van.. voordat hij kapot ging lukte het max 2x8x116kg en 1x8x118 kg.... dan was ik kapot. Ik dacht na 8 weken geen legpress ik begin op 110kg.. maar dat ging zo mega licht.. uiteindelijk is het onderstaande geworden. Maar volgens mij klopt dat apparaat niet. want alle andere oefeningen gaan even zwaar en dan kan het niet dat ik nu opeens zoveel meer gewicht kan pakken op een LP ???
1x10x115kg
1x10x125kg
1x9x130kg (10 lukte net niet... :( )

DB squat (atg)
3x10x10kg

3x15 V-crunch (abdominal crunch)

moest nog sit-ups en core rotation.. maar was op... :(

Nu uitrusten.. heb ook nog niets gehoord verder van schoonpaps.... Kan ze ook niet bereiken...

Vannacht toch een 1/2 Zoplicon genomen en echt geslapen eerst tot 2:00 en dan tot 6:00 en om 7:30 op. Toch wel lekker zo een nacht te maken. Doet een mens goed! :)
Nog wel moe en niet veel zin in trainen maar wel gedaan. Heb nu voor het eerst 4 x per week getraind. wel vermoeiend.. met baan en alle ellende maar nu wel een voldaan gevoel.
Nu snel eten aankleden en naar die oudere heer. Vanaaf naar mijn schoonvader... Gaat niet goed met hem.. maar even zien doet ook al goed aan beide kanten. :)

Ben nu wel moe.. voel mijn armen. :o

Vandaag (thuis: Schouders +biceps )
3x8x6kg DB schouder press (staand) (ging nog moeizaam.. maar al beter dan vorige week weer)
3x8x4kg DB bent over side raises
3x8x4kg DB front raise
3x12x9kg DB shruggs

3x8x7kg DB bicep curl
3x8x6kg concentration curl (adertje :D)
3x8x7kg hammercurl

3x8x9 DB tricep extension
3x8x6kg DB kickback (ging niet ideaal... had 5 kg moeten pakken maar was te lui om de DB verder aan te passen. :o)

nu eten!! :meal: honger!

Deze week dus voor het eerst 4 x getraind.. zou fijn zijn als ik overstap naar die andere gym als ik dit kan volhouden in combi met werk. :D

Vannacht toch een 1/2 Zoplicon genomen en echt geslapen eerst tot 2:00 en dan tot 6:00 en om 7:30 op. Toch wel lekker zo een nacht te maken. Doet een mens goed! :)
Nog wel moe en niet veel zin in trainen maar wel gedaan. Heb nu voor het eerst 4 x per week getraind. wel vermoeiend.. met baan en alle ellende maar nu wel een voldaan gevoel.
Nu snel eten aankleden en naar die oudere heer. Vanaaf naar mijn schoonvader... Gaat niet goed met hem.. maar even zien doet ook al goed aan beide kanten. :)

Ben nu wel moe.. voel mijn armen. :o

Vandaag (thuis: Schouders +biceps )
3x8x6kg DB schouder press (staand) (ging nog moeizaam.. maar al beter dan vorige week weer)
3x8x4kg DB bent over side raises
3x8x4kg DB front raise
3x12x9kg DB shruggs

3x8x7kg DB bicep curl
3x8x6kg concentration curl (adertje :D)
3x8x7kg hammercurl

3x8x9 DB tricep extension
3x8x6kg DB kickback (ging niet ideaal... had 5 kg moeten pakken maar was te lui om de DB verder aan te passen. :o)

nu eten!! :meal: honger!

Deze week dus voor het eerst 4 x getraind.. zou fijn zijn als ik overstap naar die andere gym als ik dit kan volhouden in combi met werk. :D

Ik neem zoplicon meestal alleen als ik de volgende dag moet werken en als ik om 22:00 naar bed ga en na 1 tot anderhalf uur nog niet slaap en dan net als jou ook meestal een halve. Heb het puur nodig om in te slapen maar als ik slaap dan word ik niet meer wakker tussendoor. Vooral zondagavond is altijd een drama....

Gut.. dacht ik een opmerking op mijn training te krijgen. :o... Maar ja... goed slapen is het halve werk voor progressie he! ;)

Ik neem zoplicon meestal alleen als ik de volgende dag moet werken en als ik om 22:00 naar bed ga en na 1 tot anderhalf uur nog niet slaap en dan net als jou ook meestal een halve. Heb het puur nodig om in te slapen maar als ik slaap dan word ik niet meer wakker tussendoor. Vooral zondagavond is altijd een drama....
Ik blijf er bij opstaan eerst wat suffig van heb ik gemerkt en dat kan ik me niet veroorloven met mijn werk. Ik neem dus ook niet meer dan een halve. Bij mij is het probleem dat ik inslaap en na een half uur tot een uur weer klaarwakker ben en dan de rest van de nacht wakker lig. Dat heb ik dus met de Zoplicon niet.. Ook al is het maar een halve. Ik heb het juist gekregen om me te helpen met doorslapen. Maar fijn dat het voor jou ook werkt. :)

gut.. Dacht ik een opmerking op mijn training te krijgen. :o... Maar ja... Goed slapen is het halve werk voor progressie he! ;)

ik blijf er bij opstaan eerst wat suffig van heb ik gemerkt en dat kan ik me niet veroorloven met mijn werk. Ik neem dus ook niet meer dan een halve. Bij mij is het probleem dat ik inslaap en na een half uur tot een uur weer klaarwakker ben en dan de rest van de nacht wakker lig. Dat heb ik dus met de zoplicon niet.. Ook al is het maar een halve. Ik heb het juist gekregen om me te helpen met doorslapen. Maar fijn dat het voor jou ook werkt. :)

vette training marina! :d:d:d:d

:roflol:

Dank je. :)
mits het wel gemeend is.. :p want mijn gewichtjes zijn mini vergeleken met de meeste hier... :o
maar ja iedereen moet ergens beginnen he! ;)

:roflol:

mits het wel gemeend is.. :p want mijn gewichtjes zijn mini vergeleken met de meeste hier... :o
maar ja iedereen moet ergens beginnen he! ;)

ik vind het enorm meevallen hoor met de gewichten. voor je gewicht ben je volgens mij best sterk.

ik heb geen verstand van slaapmiddelen, ik slaap altijd heerlijk. dus daar hou ik me buiten:D

Het gaat niet om de gewichten ;)
Weet ik ook wel...uitvoering eerst! maar ja... soms zou je wel eens wat hoger willen dan je haalt he. :rolleyes:

---------- Post toegevoegd 23 June 2013 om 13:00 ----------

ik vind het enorm meevallen hoor met de gewichten. voor je gewicht ben je volgens mij best sterk.
ik heb geen verstand van slaapmiddelen, ik slaap altijd heerlijk. dus daar hou ik me buiten:D
Fijn dat je altijd lekker slaapt. :) Ik zou willen dat ik ook altijd lekke sliep.. maar nee.. heb nu 2 nachten achtereen wat genomen en 2 nachten geslapen. Nu weer zonder en zien hoe het gaat.

Weet ik ook wel...uitvoering eerst! maar ja... soms zou je wel eens wat hoger willen dan je haalt he. :rolleyes:

---------- Post toegevoegd 23 June 2013 om 13:00 ----------

Fijn dat je altijd lekker slaapt. :) Ik zou willen dat ik ook altijd lekke sliep.. maar nee.. heb nu 2 nachten achtereen wat genomen en 2 nachten geslapen. Nu weer zonder en zien hoe het gaat.

Ik wil je wel een verhaaltje voorlezen :rolleyes:

Nice new avatar Marina. Strak en lijnen.

Mocht er weer lekker tegenaan vandaag! :D
Heb lekker gewerkt en merk echt wel dat ik 2 goede nachten heb gehad. Alleen vannacht was dus prut en elk half uur gezien. :( Maar merkte wel duidelijk dat ik overdag beter de dag doorkwam. En met trainen ook minder snel moe was!

Werd ook net aangesproken in de gym door een jongen.. flink breed en groot. Zegt hij..
"niet dat ik op je let ofzo.. maar je pakt aardig wat gewicht voor je postuur..." :) toch wel leuk te horen!

Verder ging het allemaal wel lekker. Wel een beetje zwabber benen met de trap aflopen. :o dus zal ik morgen wel weer voelen! :rolleyes:

Squat
3x8x40kg (tot parallel )
3x15xBW

SLDL Barbell
3x8x42,5kg

DB lunges
3x15x4,5kg

3x8x23kg

Legpress Eindelijk gemaakt!!!
1x10x125kg
2x8x125kg

DB squat (atg)
3x10x10kg

3x15 V-crunch (abdominal crunch) in ss met
3x8x14kg DB pull over

3x15 sit-ups (voeten achter rek) in ss met
3x5xBW chinups

3x15x25kg Barbell core rotation

Voelt goed! :D

Nice die complimentjes. En is toch ook zo.

Terug
Naar boven