marina1975
Never give up!
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Voeding
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 18.482
- Lengte
- 1m68
Het is echt een superland! en zo mooi! al hou ik ook meer van warmte... dit is echt de moeite waard! en koud was het zeker niet.. voor daar een hittegolf! en warmer dan in Nederland soms.heb het gezien, wat een super land zeg! Echt mooi! Voorkeur gaat toch uit naar wat warmere oorden maar als ik het zo zie.....Heerlijk![]()

---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 18:09 ----------
Vandaag voor het eerst in 3 weken weer beentraining. Was nog zo moe van alles regelen en wat ziek zijn na de vakantie en ook op mijn werk had ik echt zoiets van ik wil naar bed. Zo moe als ik was en nog steeds koppijn van het tegen de vlakte gaan afgelopen donderdag... die bult gaat niet echt weg. Toch gegaan. alles ging zoveel zwaarder.
maar toch heb ik alle gewichten zoals voor mijn vakantie gehouden en het is gelukt.. wel met veel moeite maar het ging. Voel nu wel mijn benen en billen en ben echt leeg.... Maar heb op zich wel een voldaan gevoel dat ik het toch gedaan heb... al voelt het niet echt als een goeie training...Training vandaag (benen + abs)
Squat met Smith machine in superset met single leg standing calf raises
Squat
3x8x40kg (tot parallel )
standing calf raises (single legged)
3x15xBW
SLDL Barbell
3x8x42,5kg
DB lunges
3x15x4,5kg
leg extension (single leg, voelde hem goed branden.
Nice!!)3x8x22kg
Legpress
nog defect... grrm#$%@#^& ben zo zat van die toko.. ding is nu al 6 weken defect... moet nu echt snel overstappen... DB squat (atg)
3x10x10kg (12 kg wat ik gewoonlijk de laatste set pakte lukte nu echt niet
)3x15 V-crunch (abdominal crunch) in ss met DB pull over 3x10x14kg
4x10x24kg Barbell core rotation (free weight romp)
3x15 sit ups (mat, voeten achter rek)
nu koken...

honger!

want mijn gewichtjes zijn mini vergeleken met de meeste hier...