Nou het was echt een super leerzame en leuke training!
Was nu bij AS familie sport onder begeleiding van Ron.

Hebben elkaar daar voor het eerst gezien en hij heeft me veel over techniek uitgelegd. Vooral de kleine dingen merk je dat uitvoering echt zo belangrijk is. Ik was zo geconcentreerd dat de tijd voorbij vloog. We hebben borst + triceps + biceps gedaan en ik voel het nu al.. zal morgen wat worden!

Ik weet niet meer precies de volgorde en gewichten (door het geconcentreerd bezig zijn is het me nu echt wat ontgaan.

)maar weet wel dat het een goed gevoel geeft om zo geconcentreerd bezig te zijn en te focussen op je spieren. Gewicht zegt niets over de oefening! uitvoering alles! Ik kijk al uit naar meer om te leren en nog harder te gaan trainen.
Mijn schema wordt aangepast evenals mijn voeding. Want dat is hard nodig.
Ik heb vanavond ook meteen mijn abbo bij de andere gym opgezegd met alle redenen. Per 1 augustus ben ik daar weg! ben er blij mee! heb zin om te starten bij AS!
toch even kijken wat ik nog weet van mijn training. als mijn armen nog mee willen werken nu achter de pc.

Alles gelet puur op uitvoering en focus op spieren. (gewichten hoor ik nog wel... )
edit: heb net doorgekregen wat ik gedaan heb!
Borst
Incline DB press 3x8x 5, 5, 6 kg
machine breast press 3x8x 15,20,25 kg
Incline DB fly 3x8x3, 3, 4 kg
cable cross over 3x8x beide zijde 20 kg
Triceps
push down straight bar 3x8x 10, 10, 11 kg
push down rope 3x8x 5, 5, 6 kg
Biceps
Incline seated DB curl 2x8x3 kg, 1x7x4 kg(laatste set haalde ik niet op 3x8... Ron heeft me daar tot 7reps weten te pushen...
toen was ik leeg.

)
Straight bar cable curl 3x8x 10, 10, 11kg
aan mijn spieren te voelen was het wel een goede training!