MuscleMeat

Marina's Log

Marina, ik kan eventueel vrijdagmiddag. Ik ben dan rond 16:15uur bij AS.
Is dat een optie?

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag drukke dag op werk. Helaas een proef mislukt.... :( daarna snel getraind.. niet alles kunnen doen want moest nog naar de garage.. gisteren 2 krassen op mijn auto.... net 4 maanden oud.. weet wie het gedaan heeft en even schade laten bepalen. Moest voor 17:30... dus vandaar even kort. Wel balen...
Maar wss vrijdag training bij andere gym! en intro met Ron die me een en ander uit gaat leggen. Dan zsm overstappen. :)

Training ging wel oke... Toch voelde het niet helemaal lekker.... :(

Training (borst + rug)

DB bench press
3x8x6 kg

Incline DB press
3x10x4 kg

DB fly
3x10x4 kg

DB Pullover
3x10x14 kg

DB bent over row (bankje met knie en hand)
3x8x12kg

Barbell bent over row (die ging erg moeizaam:( )
3x8x32 kg

Hyperextension
3x10x bw+10kg schijf

Lat Machine
1x10x60kg
1x8x62kg
1x8x64kg

cable seated row moest ik wel skippen omdat hij bezet was en voorlopig niet vrijkwam en moest naar die stomme garage. :mad:

Barbell Upright row
3x8x18,5 kg

en dan rennen en vliegen om et horen dat die klote schade 800 euro was..... 2 stomme krassen van een paar cm... :mad: wordt wel vergoed maar toch...

---------- Post toegevoegd 26 June 2013 om 21:43 ----------

Marina, ik kan eventueel vrijdagmiddag. Ik ben dan rond 16:15uur bij AS.
Is dat een optie?
Yep! :) kijk er nu al naar uit! :D YEAHHHH

hmm te druk in je hoofd bezig misschien, dat daarom dan ook de training niet helemaal lekker aanvoelt. :(

balen van die schade, maar sterkte ermee!

hmm te druk in je hoofd bezig misschien, dat daarom dan ook de training niet helemaal lekker aanvoelt. :(

balen van die schade, maar sterkte ermee!
druk in mijn hoofd is het zeker... alles zit wat tegen.. schoonpa, iemand op sterven, slecht slapen, autoschade (bovenop de andere schade die we al hadden... )... het lijkt even niet te stoppen.. :(
dus zal zeker meewegen.

Dank je.

dat drukt zeker op je mood! soms kan echt alles tegelijk komen:(

Sterkte met alle persoonlijke dingen. Blijven trainen helpt altijd goed om even je gedachten te verzetten.

dat drukt zeker op je mood! soms kan echt alles tegelijk komen:(
Klopt ja.. maar ik moet het ook zo zien.. het kan alleen maar beter worden toch??

---------- Post toegevoegd 26 June 2013 om 23:05 ----------

Sterkte met alle persoonlijke dingen. Blijven trainen helpt altijd goed om even je gedachten te verzetten.
Dank je. :)
Trainen helpt me inderdaad zeker wel. Het geeft me even een moment voor mezelf. :)

Klopt ja.. maar ik moet het ook zo zien.. het kan alleen maar beter worden toch??

---------- Post toegevoegd 26 June 2013 om 23:05 ----------

Dank je. :)
Trainen helpt me inderdaad zeker wel. Het geeft me even een moment voor mezelf. :)

in iedergeval niet erbij neerzitten. das zonde van je tijd.:thumb:

in iedergeval niet erbij neerzitten. das zonde van je tijd.:thumb:
Dat zal ik nooit doen!
Ik ben al 20 kilo aangekomen en kan weer lopen en trainen en alles.. dus dit zal me zeker niet neerhalen!
Maar het is wel gewoon even zwaar nu... maar ook dat mag.. er schijnt wat zon achter die wolken toch??;)
dank je.

Ik lees al een tijdje stil mee..

Respect voor het volhouden ondanks alles wat je tegenzit.
Veel sterkte ermee, en blijven knallen.. je bent al van zover gekomen!

Goed bezig!

Lekker die tegenslagen gebruiken in je trainingen. Je gaat als een speer, zeker wanneer je weet waar je vandaan komt.

Ik lees al een tijdje stil mee..

Respect voor het volhouden ondanks alles wat je tegenzit.
Veel sterkte ermee, en blijven knallen.. je bent al van zover gekomen!

Goed bezig!
Dank je. :) Ik zal zeker wel doorgaan!

---------- Post toegevoegd 28 June 2013 om 14:32 ----------

Lekker die tegenslagen gebruiken in je trainingen. Je gaat als een speer, zeker wanneer je weet waar je vandaan komt.
Ga ik doen. Dank je. :)

straks intro bij nieuwe gym vlakbij mijn werk... en Ron gaat me de intro geven. :D zin in!

Nu effe duffen. geen oog dichtgedaan vannacht... en wil zometeen geen modderfiguur slaan. :o

Dank je. :) Ik zal zeker wel doorgaan!

---------- Post toegevoegd 28 June 2013 om 14:32 ----------

Ga ik doen. Dank je. :)

straks intro bij nieuwe gym vlakbij mijn werk... en Ron gaat me de intro geven. :D zin in!

Nu effe duffen. geen oog dichtgedaan vannacht... en wil zometeen geen modderfiguur slaan. :o

We gaan eerst even rustig babbelen en dingen op papier zetten. Daarna gaan we lekker trainen, tenminste jij gaat trainen ik zeg wel wat je meot doen. hahahaha :p
Enne je slaat geen modderfiguur. Je dedication is er, nu gaan we dat met de juiste oefeningen en voeding ondersteunen. :D

We gaan eerst even rustig babbelen en dingen op papier zetten. Daarna gaan we lekker trainen, tenminste jij gaat trainen ik zeg wel wat je meot doen. hahahaha :p
Enne je slaat geen modderfiguur. Je dedication is er, nu gaan we dat met de juiste oefeningen en voeding ondersteunen. :D
Lijkt me een heel strak plan!
oei oei... ik ga het zwaar krijgen! :D Ik doe mijn best! dat zeker!
Ik wil gewoon mooi en sterk worden! YEAH!!

Merk dat eten prut is.. ben snel moe en futloos. Had zo es effe gekeken en kwam denk ik afgelopen dagen niet veel verder dan ca 1900-1950 kcal.. tenzij ik enorm verkeerd tel.. maar is echt te weinig.. dus zal heel wat moeten veranderen... kwark, noten en eieren zijn zowieso al ingeslagen. :D

Nou het was echt een super leerzame en leuke training!
Was nu bij AS familie sport onder begeleiding van Ron. :) Hebben elkaar daar voor het eerst gezien en hij heeft me veel over techniek uitgelegd. Vooral de kleine dingen merk je dat uitvoering echt zo belangrijk is. Ik was zo geconcentreerd dat de tijd voorbij vloog. We hebben borst + triceps + biceps gedaan en ik voel het nu al.. zal morgen wat worden! :rolleyes:
Ik weet niet meer precies de volgorde en gewichten (door het geconcentreerd bezig zijn is het me nu echt wat ontgaan. :o)maar weet wel dat het een goed gevoel geeft om zo geconcentreerd bezig te zijn en te focussen op je spieren. Gewicht zegt niets over de oefening! uitvoering alles! Ik kijk al uit naar meer om te leren en nog harder te gaan trainen.
Mijn schema wordt aangepast evenals mijn voeding. Want dat is hard nodig.

Ik heb vanavond ook meteen mijn abbo bij de andere gym opgezegd met alle redenen. Per 1 augustus ben ik daar weg! ben er blij mee! heb zin om te starten bij AS!

toch even kijken wat ik nog weet van mijn training. als mijn armen nog mee willen werken nu achter de pc. :D
Alles gelet puur op uitvoering en focus op spieren. (gewichten hoor ik nog wel... )

edit: heb net doorgekregen wat ik gedaan heb! :D

Borst
Incline DB press 3x8x 5, 5, 6 kg
machine breast press 3x8x 15,20,25 kg
Incline DB fly 3x8x3, 3, 4 kg
cable cross over 3x8x beide zijde 20 kg

Triceps
push down straight bar 3x8x 10, 10, 11 kg
push down rope 3x8x 5, 5, 6 kg

Biceps
Incline seated DB curl 2x8x3 kg, 1x7x4 kg(laatste set haalde ik niet op 3x8... Ron heeft me daar tot 7reps weten te pushen...
toen was ik leeg. :o)
Straight bar cable curl 3x8x 10, 10, 11kg

aan mijn spieren te voelen was het wel een goede training!

Nou het was echt een super leerzame en leuke training!
Was nu bij AS familie sport onder begeleiding van Ron. :) Hebben elkaar daar voor het eerst gezien en hij heeft me veel over techniek uitgelegd. Vooral de kleine dingen merk je dat uitvoering echt zo belangrijk is. Ik was zo geconcentreerd dat de tijd voorbij vloog. We hebben borst + triceps + biceps gedaan en ik voel het nu al.. zal morgen wat worden! :rolleyes:
Ik weet niet meer precies de volgorde en gewichten (door het geconcentreerd bezig zijn is het me nu echt wat ontgaan. :o)maar weet wel dat het een goed gevoel geeft om zo geconcentreerd bezig te zijn en te focussen op je spieren. Gewicht zegt niets over de oefening! uitvoering alles! Ik kijk al uit naar meer om te leren en nog harder te gaan trainen.
Mijn schema wordt aangepast evenals mijn voeding. Want dat is hard nodig.

Ik heb vanavond ook meteen mijn abbo bij de andere gym opgezegd met alle redenen. Per 1 augustus ben ik daar weg! ben er blij mee! heb zin om te starten bij AS!

toch even kijken wat ik nog weet van mijn training. als mijn armen nog mee willen werken nu achter de pc. :D
Alles gelet puur op uitvoering en focus op spieren. (gewichten hoor ik nog wel... )

edit: heb net doorgekregen wat ik gedaan heb! :D

Borst
Incline DB press 3x8x 5, 5, 6 kg
machine breast press 3x8x 15,20,25 kg
Incline DB fly 3x8x3, 3, 4 kg
cable cross over 3x8x beide zijde 20 kg

Triceps
push down straight bar 3x8x 10, 10, 11 kg
push down rope 3x8x 5, 5, 6 kg

Biceps
Incline seated DB curl 2x8x3 kg, 1x7x4 kg(laatste set haalde ik niet op 3x8... Ron heeft me daar tot 7reps weten te pushen...
toen was ik leeg. :o)
Straight bar cable curl 3x8x 10, 10, 11kg

aan mijn spieren te voelen was het wel een goede training!

Het was top! En je hebt alles goed begrepen en uitgevoerd. Trots op je. :D

Gisteren toch een halve Zopiclon gepakt om even goed rust te pakken. Echt geslapen tot 4:40 en daarna tot 6:00. Dus een lekkere nacht wat me goed deed. :) Denk dat dat voor herstel na gisteren ook goed heeft gedaan. (Werd wel weer wakker met honger...)
Heb alleen nauwelijks spierpijn.. :( Vraag me toch af... heb echt wel hard gewerkt gisteren... en had echt wel het gevoel het goed gedaan te hebben... maar goed..

Voel me er nog steeds supergoed bij! Kijk nu al uit naar mijn volgende training. Maandag kan ik in ieder geval alvast wat tips in mij oude benen+ abs schema toepassen! :D

Spierpijn is niet altijd een indicatie dat je goed getraind hebt.:)
En er kan ook gewoon vertraagde spierpijn optreden. :p
Jammer weer van die honger. Ga straks mijn kop buigen over je voeding en tijden daarin. :rolleyes:

Terug
Naar boven