Was vanmiddag trainen bij fysio en daar werd ik al aangehouden. Echt zo van jij bent ons een uitleg verschuldigd! waarom ga je weg? je was zo lekker bezig en aan het opvoeren. Nou ik heb alles uitgelegd. Dus ook van mijn hulp van Ron. Zit daar een jochie van 25.. zegt zo van.. nou ik ben PT hier en daar moet je wel voor gestudeerd hebben hoor. Dat kan je niet zomaar even.. dus ik uitgelegd wat Ron voor mij doet en wat hij zelf doet... toen vroeg hij heel schuchter mag ik je schema dan eens zien. Ik zo van ja hoor.. (ik gaf dus even het mailtje met mijn schema en toelichting van hoe uit te voeren.... )en toen werd het stil... alleen nog 1 opmerking... dat steekt goed in elkaar... en hij heeft niets meer gezegd dan veel succes...
Nou ja.. daarna getraind. Ik had veel energie en dat was fijn!
Training heb ik puur op uitvoering/techniek en concentratie op spieren gedaan. Net zoals vrijdag samen met Ron. Nou was te merken ook.. puur lage gewichten... gewoon omdat ik niet hoger kon.

Als je iets echt goed uitvoert... pfff.... dan is het heel veel zwaarder. Naderhand kon ik net aan mijn broek van het haakje halen bij aankleden zo erg voelde ik mijn schouders.

Zelfs bij autorijden had ik zoiets van pfff... dat was een lekkere training!
Dus vandaag:
Rug en schouders (concentratie op spierenpanning en techniek/uitvoering)
Small reverse pulldown (zittend)
1x8x45 kg
2x8x55 kg
Cable row (seated)
1x8x40 kg (was te zwaar --> lichter om techniek goed te pakken en spierspanning beter te voelen)
2x8x35 kg
DB row
1x1x12 Te zwaar. deed ik voorheen maar met goede techniek en spierspanning is dit te zwaar.
3x8x8
Machine back row (voorheen 35.... nu dus lager. Wist niet of ik breed of small moest pakken. Vergeten te vragen dus beide gedaan)
2x8x25 (brede grip)
1x8x25, 1x8x30 (smalle grip)
DB front raise (staand, moest echt lager in gewicht... voelde de spierspanning goed in mijn schouders)
3x8x2 kg
DB seated side raise
2x8x2 kg
1x7x2 kg (Die laatste zat ik echt te pushen. Had Ron in gedachte zoals hij vrijdag me erdoorheen trok bij de incline DB curl

haalde net de 8 niet.. opvallend dat het wel weer links was die faalde.

)
DB pressses (seated)
1x8x4 kg
1x7x4 kg
1x6x4 kg ( die lukte echt niet meer.. laatste set met trillende armen..

)
EZ bar upright row (voorheen 18,5 kg met barbell)
1x8x12 kg --> te licht
1x8x20 kg
1x7x20 kg ( ging net niet meer... lichter kon ook niet want er zijn alleen gewichten van 2 kg en 5 kg voor de EZ bar... )
en toen kon ik bijna niets meer..mijn schouders hadden echt zoiets van ik wil niet meer.

voelde stiekum wel erg goed...
Voor de vorm even v-crunch op mat geprobeerd. 2x10xbw ging goed en voelde goed. Weet ik ook meteen hoe die gaat. Ik deed hem altijd op een bankje. Maar dit is zwaarder voor je abs.
nu even wandelen en nog wat schapjes doen voor mijn nieuwe voedingsschema! Is wel veel en voel me overvol maar ik bruis van energie! gek gevoel maar wel fijn!