SuuS141
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 845
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En die ervaring is juist zo nodig! Gelukkig is die duidelijk aanwezig!Nou heb ook net mijn certificaat fitness docent ... Geen diploma hoor
Maar heel veel in het boek ging over hoe je met mensen moet om gaan en hoe je ze ABO laat nemen. Geen trainingsschema of voedingschema dus ervaring dat is echt belangrijk

Dank je.

Dank je.wat ziet die buik (dat buikje.......uhhhhh voorkant?) er mooi uit.
wel aangespannen hoor... 

beetje adhd gevoel. 

Ik heb eraan zitten denken. Moet wel opletten want je kan suf worden en moet elke dag in de fabriek aan de gang met proeven en begeleiding binnen productie. Dus ook aan apparatuur en machines staan.. dus ja...misschien eens proberen om gewoon 2 weken lang elke dag een pilletje te nemen, om op die manier je "gewoonte"van slecht slapen te doorbreken.... geen garantie dat het werkt, maar je bent in 2 weken ook niet verslaafd![]()
Dank je.wel aangespannen hoor...
Heb nu echt alles in huis ook voor mijn voedingsschema. Vanmorgen is mijn bestelling van B&F binnen gekomen en ernaast nog 2 samples gehad.
Heb wel spierpijn van gisteren.
Morgen benen met mijn nieuwe schema. Zin in! Hoop alleen wel dat werk het wat toelaat... want heb nu een dag van 10 uur gehad... na een nacht niet slapen... Maar merk wel dat ik door mijn voedingsschema de hele dag volle energie heb.beetje adhd gevoel.
Ik heb snachts nu ook enorme zweetbuien en helaas ook wat buikpijn (laatste zal wel wegtrekken als ik wat gewend ben)... Dat zweten zou wss ook wel met die ophoging en aanpassing van mijn voeding te maken kunnen hebben?
Merk wel dat ik ondanks een nacht wakker geen trek kreeg vannacht. Vandaag ging ook al wat makkelijker. Wel een heel vol gevoel maar niet zo erg als gisteren. Mistte vandaag alleen nog de lijnzaadolie.. verder alles netjes zoals gepland.![]()

Nu je het zegt. Heb dat niet eens opgeschreven en ook niet mijn werkdag. Zal het zo even doen nu mijn geheugen nog vers is.Dit moet wel wegtrekken ja. In ieder geval goed in de gaten blijven houden en even noteren. Zo kom je achter elke miniem verschil en wat het met jou lichaam doet.
Ook je werkdag beschrijven, wellicht dat daar ook iets meer vandaan komt. You never know.![]()

wat ziet die buik (dat buikje.......uhhhhh voorkant?) er mooi uit.
dank je.

en vandaag met trainen wel te merken ook. Nieuw programma uiteraard.. en kon bijna al mijn gewichten gewoon hoger zetten
. Waar ik voorheen moeite had met SLDL van 42,5 kg trok ik hem nu zo weg. (volgende keer zwaarder maken.
) Voor het eerst buikspieren met deze oefeningen en had er gewoon zin in zoveel energie had ik! ik wilde nog wel een uurtje doorgaan. *lol* dit heb ik nog nooit gevoeld.
) dan wanneer je schouder breedte zou doen. Dus ik dacht zet hem op 90kg ipv de 125 die ik normaal pak... eitje.. ben een paar keer omhoog gegan en gemaxed op 135 kg! en ja.. brandde super goed! Lekker gevoel! Ook walking lunges gedaan met zover mogelijk uitstappen. Had ik ook nog nooit gedaan. Was nu toevallig even ruimte. Waren met ons tweeen. en man.. dat voelde ik goed branden! wilde nog wel een rondje. Me like that feeling!
Alles ging wat hoger met gewicht en wat nieuwe dingen gedaan. Had ook nieuwe buikspieroefeningen. heb daar altijd een hekel aan maar vond het gewoon leuk! 
)
)

Het leven is mooi!! Ik merk nu pas hoe mooi! 
Het voelt ook goed!Volgens mij gaat het heel goed zo
En ook wel goed dat je niet gelijk alles wil trainen voeding cardio enz
Soms is het beter om even rustig te herstellen en dan weer te knallen.

alleen het instellen as zo langdurig...
)
en aan het eind lamme armen.... Als die stomme apparatuur niet zo had tegengewerkt was het echt een super lekkere training geweest. Dat is gewoon zo een domper... want op zich gingen de oefeningen wel goed en zal ik morgen wel weer spierpijn hebben.
)
6 is te zwaar... dus vandaar even anders)
)
)
))
)
... maar vanmorgen toch een domper.. was echt niets aangekomen. gewicht nog steeds op 48,5 kg.
baalde ook stevig want heb echt zoveel meer gegeten en zat ook altijd vol.... maar goed. Even gemaild en moet nu gewoon geduld hebben en doorzetten! Ik moet voor ogen houden dat ik...
Dus gewoon doorbikkelen en volgende week maar weer zien. Tja.. geduld he...
Dus morgen maar weer even eieren en yoghurt en noten inslaan. 

)
Dank je!