Fitness Seller

Marina's Log

Mooie training!

• Topic Starter Topic Starter
Nou heb ook net mijn certificaat fitness docent ... Geen diploma hoor
Maar heel veel in het boek ging over hoe je met mensen moet om gaan en hoe je ze ABO laat nemen. Geen trainingsschema of voedingschema dus ervaring dat is echt belangrijk
En die ervaring is juist zo nodig! Gelukkig is die duidelijk aanwezig! :)

---------- Post toegevoegd 1 July 2013 om 23:02 ----------

Dank je. :)

wat ziet die buik (dat buikje.......uhhhhh voorkant?) er mooi uit.

wat ziet die buik (dat buikje.......uhhhhh voorkant?) er mooi uit.
Dank je. :) wel aangespannen hoor... :o

Heb nu echt alles in huis ook voor mijn voedingsschema. Vanmorgen is mijn bestelling van B&F binnen gekomen en ernaast nog 2 samples gehad. :)
Heb wel spierpijn van gisteren. :o
Morgen benen met mijn nieuwe schema. Zin in! Hoop alleen wel dat werk het wat toelaat... want heb nu een dag van 10 uur gehad... na een nacht niet slapen... Maar merk wel dat ik door mijn voedingsschema de hele dag volle energie heb. :D beetje adhd gevoel. :rolleyes:

Ik heb snachts nu ook enorme zweetbuien en helaas ook wat buikpijn (laatste zal wel wegtrekken als ik wat gewend ben)... Dat zweten zou wss ook wel met die ophoging en aanpassing van mijn voeding te maken kunnen hebben?

Merk wel dat ik ondanks een nacht wakker geen trek kreeg vannacht. Vandaag ging ook al wat makkelijker. Wel een heel vol gevoel maar niet zo erg als gisteren. Mistte vandaag alleen nog de lijnzaadolie.. verder alles netjes zoals gepland. :)

misschien eens proberen om gewoon 2 weken lang elke dag een pilletje te nemen, om op die manier je "gewoonte"van slecht slapen te doorbreken.... geen garantie dat het werkt, maar je bent in 2 weken ook niet verslaafd ;)

misschien eens proberen om gewoon 2 weken lang elke dag een pilletje te nemen, om op die manier je "gewoonte"van slecht slapen te doorbreken.... geen garantie dat het werkt, maar je bent in 2 weken ook niet verslaafd ;)
Ik heb eraan zitten denken. Moet wel opletten want je kan suf worden en moet elke dag in de fabriek aan de gang met proeven en begeleiding binnen productie. Dus ook aan apparatuur en machines staan.. dus ja...

Verder heb ik ook niet zoveel gehad... Ik probeer nu 1 x door de weeks en 2 x weekend.. dan zijn ze met 3 weken al op.. Dus moet even zien.
Misschien dan daarna gewoon eens met de huisarts overleggen of het toch kan.

Dank je. :) wel aangespannen hoor... :o

Heb nu echt alles in huis ook voor mijn voedingsschema. Vanmorgen is mijn bestelling van B&F binnen gekomen en ernaast nog 2 samples gehad. :)
Heb wel spierpijn van gisteren. :o
Morgen benen met mijn nieuwe schema. Zin in! Hoop alleen wel dat werk het wat toelaat... want heb nu een dag van 10 uur gehad... na een nacht niet slapen... Maar merk wel dat ik door mijn voedingsschema de hele dag volle energie heb. :D beetje adhd gevoel. :rolleyes:

Ik heb snachts nu ook enorme zweetbuien en helaas ook wat buikpijn (laatste zal wel wegtrekken als ik wat gewend ben)... Dat zweten zou wss ook wel met die ophoging en aanpassing van mijn voeding te maken kunnen hebben?

Merk wel dat ik ondanks een nacht wakker geen trek kreeg vannacht. Vandaag ging ook al wat makkelijker. Wel een heel vol gevoel maar niet zo erg als gisteren. Mistte vandaag alleen nog de lijnzaadolie.. verder alles netjes zoals gepland. :)

Dit moet wel wegtrekken ja. In ieder geval goed in de gaten blijven houden en even noteren. Zo kom je achter elke miniem verschil en wat het met jou lichaam doet. :rolleyes:
Ook je werkdag beschrijven, wellicht dat daar ook iets meer vandaan komt. You never know. :)

Dit moet wel wegtrekken ja. In ieder geval goed in de gaten blijven houden en even noteren. Zo kom je achter elke miniem verschil en wat het met jou lichaam doet. :rolleyes:
Ook je werkdag beschrijven, wellicht dat daar ook iets meer vandaan komt. You never know. :)
Nu je het zegt. Heb dat niet eens opgeschreven en ook niet mijn werkdag. Zal het zo even doen nu mijn geheugen nog vers is. :D

Doe het gewoon wel effe in Word per dag.. eten en hoe het voelt + werkdag. Want nu je het zegt. Gisterochtend was het rustiger dan vandaag.. en vandaag toch al een minder vol gevoel. En nu net bij avondeten ook trek. :)

ben ik het met haar eens hoor
dank je. :o

Heb vandaag een hele drukke dag op werk gehad... ben uiteindelijk weggegaan na starten van een test die 4 uur was uitgelopen. Zo even bellen hoe het afgelopen is. Maar dan gaan trainen en een waanzinnige training gehad! Sinds ik vanaf maandag mijn nieuwe voedingsschema heb barst ik van de energie..:eek: en vandaag met trainen wel te merken ook. Nieuw programma uiteraard.. en kon bijna al mijn gewichten gewoon hoger zetten :D. Waar ik voorheen moeite had met SLDL van 42,5 kg trok ik hem nu zo weg. (volgende keer zwaarder maken. :D) Voor het eerst buikspieren met deze oefeningen en had er gewoon zin in zoveel energie had ik! ik wilde nog wel een uurtje doorgaan. *lol* dit heb ik nog nooit gevoeld.

Ook Legpress smal gedaan. Geluisterd naar Ron. Dit is zwaarder voor je benen (welke spieren ben ik even kwijt. :o) dan wanneer je schouder breedte zou doen. Dus ik dacht zet hem op 90kg ipv de 125 die ik normaal pak... eitje.. ben een paar keer omhoog gegan en gemaxed op 135 kg! en ja.. brandde super goed! Lekker gevoel! Ook walking lunges gedaan met zover mogelijk uitstappen. Had ik ook nog nooit gedaan. Was nu toevallig even ruimte. Waren met ons tweeen. en man.. dat voelde ik goed branden! wilde nog wel een rondje. Me like that feeling! :D Alles ging wat hoger met gewicht en wat nieuwe dingen gedaan. Had ook nieuwe buikspieroefeningen. heb daar altijd een hekel aan maar vond het gewoon leuk! :eek:

en merkte vandaag ook.. ben nu helemaal op schema met voeding. (had eerst nog niet alles in huis) en had maandag veel moeite. Maar nu ging het al makkelijker en vanaaf bij avondeten ook trek!
Nou ja lang verhaal.. niet teveel lullen he.. :rolleyes:

Training benen+ abs
Legpress (smal, moest even gewicht zoeken dus vandaar wat meer setjes, eerste 3 waren veel te licht)
1x8x90kg
1x8x105kg
1x8x120kg
1x8x130kg
1x8x135kg (burn baby! :D)

Leg extension (single leg, was altijd 22 kg... kon hoger!)
1x8x23kg
2x8x25kg (fire! alweer!)

walking lunges (moest leg curl zijn maar dat apparaat heb ik bij fysio niet. binnenkort bij AS wel!)
Dat voelde lekker! had dit nog nooit gedaan. Echt lekkere oefening. :)
3x20stappen met 2x4kg DB

Barbell SLDL (ging heel veel makkelijker. lijkt wel of mijn kracht in ene spurten maakt.)
3x8x42,5 kg

Calf raises (staand, in smith gedaan zodat ik wat gewicht erbij kon pakken. Had ik nog nooit gedaan. gewoonlijk altijd alleen BW)
1x15x lege stang
1x15x stang +2x2kg
1x15x stang +2x5kg (kan zwaarder!)

Seated calf raises (heb wat geimproviseerd want er is geen apparaat. Dus op bankje zitten en voeten op step en dan EZ bar op mijn knieen gelegd.)
1x20x20 kg (stang + gewichten)
2x20x24 kg (stang + gewichten)

lying leg raises (tot 90 graden. Nog nooit gedaan en vond het best zwaar:()
2x15
1x13

V-crunch
3x20

Was klaar. Voelde echt goed dat mijn spieren gewerkt hadden. Maar echt moe was ik niet.. had nog veel energie. Ik merk echt vooruitgang in energie en kracht. Wist niet dat dat zo snel kon. Maar voelt goed! :)

Moet zeggen dat ik nu echt wel goed spierpijn in mijn benen had vandaag. :o
en moest ook de hele dag veel lopen op mijn werk. Transportband voor Schiphol geprofileerd.. man zeg.. dat is echt het max uit een machine halen... 200 meter duurde 8 uur... pffff... elke keer alles van de instellingen per 15-30 minuten met de hand bijstellen dus ook elke keer heen en weer lopen. Ik doe geen cardio.. maar heb al genoeg aan mijn werk. :p

Vanaaf gezellig bij een vriendin op de koffie. Zin in.! :)
morgen weer trainen! helemaal super veel zin in! mag dan de training die ik vorige week met Ron heb gedaan zelf gaan doen!

Vandaag wel weer wat meer moeite met al mijn eten volgens schema weg te krijgen. Maar het lukt wel. :)
Ook weer goed ingeslagen in vlees en eieren en veel meer! hahaha.

Levensgenieter ! ;)

Volgens mij gaat het heel goed zo
En ook wel goed dat je niet gelijk alles wil trainen voeding cardio enz
Soms is het beter om even rustig te herstellen en dan weer te knallen.

:) Het leven is mooi!! Ik merk nu pas hoe mooi! ;)

---------- Post toegevoegd 4 July 2013 om 23:00 ----------

Volgens mij gaat het heel goed zo
En ook wel goed dat je niet gelijk alles wil trainen voeding cardio enz
Soms is het beter om even rustig te herstellen en dan weer te knallen.
Het voelt ook goed!
Eten en trainen is de combi waar ik voor ga!
Cardio komt ooit wel als ik mijn gewicht op orde heb en het weer kan zeg maar zonder af te vallen. :)
Morgen weer lekker knallen!

Toppertje ben je!!

Vandaag bij fysio mijn training borst, triceps, biceps gedaan die ik vorige week met Ron had gedaan.
Zal echt zo blij zijn als ik overgestapt ben. Klote apparatuur daar... er mist veel dus moet je improviseren. Op zich niet erg maar al die spullen niet goed werke (air machine.... lekkende luchtdruk etc. ) dan heb ik echt de pest in. Dus triceps ging niet super... (maar wel zodanig dat ik ze goed voelde branden. :D alleen het instellen as zo langdurig... :()
Cable cross over hebben ze niet dus ik dacht tussen de 2 pull apparaten te staan en het zo te doen. Maar die zijn echt totaal verschillend en niet gelijk in de stellen. Dus met 1 arm gedaan ipv 2 (weet niet hoe dat heet.. ) en veel lopen kloten met instellen van de gewichten.... Maar goed.. nog 3 weken en dan gewoon solide apparatuur met schijven.

Heb me weer geconcentreerd op spierspanning en uitvoering. Bij incline DB curl over beide bovenarmen aders zichtbaar. :D en aan het eind lamme armen.... Als die stomme apparatuur niet zo had tegengewerkt was het echt een super lekkere training geweest. Dat is gewoon zo een domper... want op zich gingen de oefeningen wel goed en zal ik morgen wel weer spierpijn hebben. :D

Borst
Incline DB press
3x8x 6, 6, 6 kg (wilde laatste set 7 pakken maar ze hebben niets. Alles alleen per 2 kg. :()

machine chest press (let wel air machine.. met schijven vorige keer 15,20,25 kg)
2x8x 30kg
1x8x 32kg

Incline DB fly (weer geen 5 kg.. DB alleen per 2 kg :( 6 is te zwaar... dus vandaar even anders)
1x8x3kg
1x8x4kg
2x10x4kg

cable cross over dus geprobeerd tussen 2 machines in.. ging echt klote... dus met een arm. is een veel minder lekkere oefening... die kabel in die air machine ging ook schokkend over de rol wat niet fijn was.
3x8x 5 kg

Triceps
push down straight bar (eerst weer klooien met instelling air machine.. niet fijn)
1x8x 14
1x8x 14
1x7x 15 (echt doorduwen en voelde het branden. :D)

push down rope
1x8x 5 (na klooien met instellen gewicht... )
3x8x 6 kg (die brandde hard. :))

Biceps
Incline seated DB curl (was 3,3,4 kg (die 4 kg haalde ik met Ron pushend naast me vorige week:D))
1x8x3 kg
2x8x4 kg (laatste set was echt zwaar... voelde hem zo hard branden en kreeg hem echt nauwelijks omhoog.... maar concentreren en toch gered! Met dank aan Ron die ik nog zie pushen in gedachte. :D)

Straight bar cable curl
1x8x 10 kg
2x8x 12 kg (laatste echt met moeite... )

daarna weer even ingeslagen voor mijn voedingsschema. :)

Vandaag dus na een weekje gewogen. Heb braaf aan mijn schema gehouden en mijn ophoging van ca. 600 kcal per dag gedaan. Enkel zaterdag was het niet helemaal gelukt :o... maar vanmorgen toch een domper.. was echt niets aangekomen. gewicht nog steeds op 48,5 kg. :( baalde ook stevig want heb echt zoveel meer gegeten en zat ook altijd vol.... maar goed. Even gemaild en moet nu gewoon geduld hebben en doorzetten! Ik moet voor ogen houden dat ik...
* meer energie heb
* niet meer koud heb
* merkbaar meer kracht heb
* geen honger meer in de nacht heb
.... en nog wel meer.
Dus er is wel degelijk vooruitgang!! alleen mijn gewicht ijlt waarschijnlijk gewoon nog wat na.??? Dus gewoon doorbikkelen en volgende week maar weer zien. Tja.. geduld he... :rolleyes: Dus morgen maar weer even eieren en yoghurt en noten inslaan. :D

Dan na het werk gaan trainen en ook hier weer vooruitgang in wat gewichten (vet gedrukt). :)
Had voor het eerst een top aan en zie nu toch wel vooruitgang. Was wel even leuk om te zien dat er al wat lijnen zichtbaar zijn tijdens het trainen.
Was vroeg klaar en had zoveel energie over dat ik nog even wat abs heb gepakt. :D

Maandag. Rug en Schouders. (8-7-2013, fysio)
Smal reverse pulldown.
2x8x55 kg
1x8x57,5 kg

Cable row
2x8x35 kg
1x8x40 kg

Dumbbell row.
2x8x8 kg
1x8x10 kg (laatste rep met heel veel moeite.. :o)

Machine back row (breed)
2x8x25 kg
1x8x28 kg

Staand Front raises met dumbbel
2x8x2 kg
1x8x3 kg

zittend Side raises met dumbbell
2x8x2 kg
1x8x3 kg

Dumbbell presses.
1x8x3 kg
1x8x4 kg
1x7x4 kg (vorige keer laatste 2 sets 7x en 6x... toch 1 meer nu)

EZ bar upright row
1x10x14 kg
2x8x20 kg

Extra even wat abs
lying leg raises 3x15
V-crunch 1x35, 1x25, 1x30

Lekker voldaan gevoel erna. Maar had nog genoeg energie.... alleen spiertjes gaven aan dat zij dat liever niet wilde. :D

Je gaat gewoon goe Marina. Je bent een topper.

Terug
Naar boven