marina1975
Never give up!
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Voeding
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 18.482
- Lengte
- 1m68
Vandaag beentjes goed hard aangepakt. Ben vroeg gegaan en eerder van werk weg want vanavond uit eten met een paar leveranciers.
eten en werken.. maar ja...
Heb 2 shirts besteld via internet.. helaas zijn ze pas over 3-6 dagen binnen...
maar ja.. ze komen! nu nog een nieuwe broek! 
Training ging lekker. Vet gedrukt is vooruitgang!
Training benen+ abs
Legpress (smal)
1x8x130kg
1x8x135kg
1x8x138kg (burn baby!
)
Leg extension (single leg)
2x8x25kg
1x8x27kg (fire! alweer!)
walking lunges (Echt lekkere oefening.
2x20stappen met 2x4 kg DB
1x20 stappen met 2x6 kg DB (zwaar.
)
*** er was een jongen wat oefeningen aan het doen voor zijn knieen (nieuwe knie) met snel heen en weer zijwaarst stappen en diep door de knieen en dan een bal vangen die aangegooid werd. Het lukte hem niet en dus moest en zou ik dat wel even doen van hem.... dus ja...3 rondjes van 8 x heen en weer ... en dat na de walking lunges.. oei.. die voelde ik dan wel even.
*** --> dan snel verder... had Barbell al klaar liggen. 
Barbell SLDL (ging lekker!)
3x8x42,5 kg
Calf raises (staand, in smith)
1x15x stang +2x5kg
1x15x stang +2x5kg
1x15x stang +2x7kg (oei die voelde ik goed.
, ging wel moeizaam naar 15 hh maar heb het gehaald!)
Seated calf raises (DB op knieeen (was een EZ bar met totaal gewicht 24 kg). Maar merkte dat ik niet zwaarder kon omdat ik de DB niet hield met mijn armen
)
2x20x2DB van 14 kg (op elke knie één)
1x20x2DB van 16 kg (op elke knie één), en dit hield ik dus niet met mijn arm.
lying leg raises (tot 90 graden.)
3x15
V-crunch
2x35
1x30
Het ging super! had geprobeerd wat foto's te nemen maar klote telefoon kan dat niet aan. Simpel ding... zal nog wel even wat toevoegen. Heb daarna thuis nog wat geprobeerd met foto's maken... maar pomp was toen al weg..
De eerste is genomen bij de Gym. Toen voelde ik mijn armen goed. Achter me ligt mijn BB al klaar om SLDL te doen.
. Degene waar ik helemaal opsta is ook bij de gym. Alleen klote kwaliteit dus van mijn telefoon... dus niet echt het je van het.
De rest is na een uurtje thuis.... helaas dus pomp al weg..
eten en werken.. maar ja... Heb 2 shirts besteld via internet.. helaas zijn ze pas over 3-6 dagen binnen...
maar ja.. ze komen! nu nog een nieuwe broek! 
Training ging lekker. Vet gedrukt is vooruitgang!
Training benen+ abs
Legpress (smal)
1x8x130kg
1x8x135kg
1x8x138kg (burn baby!
)Leg extension (single leg)
2x8x25kg
1x8x27kg (fire! alweer!)
walking lunges (Echt lekkere oefening.

2x20stappen met 2x4 kg DB
1x20 stappen met 2x6 kg DB (zwaar.
)*** er was een jongen wat oefeningen aan het doen voor zijn knieen (nieuwe knie) met snel heen en weer zijwaarst stappen en diep door de knieen en dan een bal vangen die aangegooid werd. Het lukte hem niet en dus moest en zou ik dat wel even doen van hem.... dus ja...3 rondjes van 8 x heen en weer ... en dat na de walking lunges.. oei.. die voelde ik dan wel even.
*** --> dan snel verder... had Barbell al klaar liggen. 
Barbell SLDL (ging lekker!)
3x8x42,5 kg
Calf raises (staand, in smith)
1x15x stang +2x5kg
1x15x stang +2x5kg
1x15x stang +2x7kg (oei die voelde ik goed.
, ging wel moeizaam naar 15 hh maar heb het gehaald!)Seated calf raises (DB op knieeen (was een EZ bar met totaal gewicht 24 kg). Maar merkte dat ik niet zwaarder kon omdat ik de DB niet hield met mijn armen
)2x20x2DB van 14 kg (op elke knie één)
1x20x2DB van 16 kg (op elke knie één), en dit hield ik dus niet met mijn arm.

lying leg raises (tot 90 graden.)
3x15
V-crunch
2x35
1x30
Het ging super! had geprobeerd wat foto's te nemen maar klote telefoon kan dat niet aan. Simpel ding... zal nog wel even wat toevoegen. Heb daarna thuis nog wat geprobeerd met foto's maken... maar pomp was toen al weg..

De eerste is genomen bij de Gym. Toen voelde ik mijn armen goed. Achter me ligt mijn BB al klaar om SLDL te doen.
. Degene waar ik helemaal opsta is ook bij de gym. Alleen klote kwaliteit dus van mijn telefoon... dus niet echt het je van het. De rest is na een uurtje thuis.... helaas dus pomp al weg..

Laatst bewerkt:

en doordat je zo slank bent zie je het nog eens extra goed