Fitness Seller

Marina's Log

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag beentjes goed hard aangepakt. Ben vroeg gegaan en eerder van werk weg want vanavond uit eten met een paar leveranciers. :D eten en werken.. maar ja...

Heb 2 shirts besteld via internet.. helaas zijn ze pas over 3-6 dagen binnen... :( maar ja.. ze komen! nu nog een nieuwe broek! :)

Training ging lekker. Vet gedrukt is vooruitgang! :D

Training benen+ abs
Legpress (smal)
1x8x130kg
1x8x135kg
1x8x138kg (burn baby! :D)

Leg extension (single leg)
2x8x25kg
1x8x27kg (fire! alweer!)

walking lunges (Echt lekkere oefening. :)
2x20stappen met 2x4 kg DB
1x20 stappen met 2x6 kg DB (zwaar. :o)

*** er was een jongen wat oefeningen aan het doen voor zijn knieen (nieuwe knie) met snel heen en weer zijwaarst stappen en diep door de knieen en dan een bal vangen die aangegooid werd. Het lukte hem niet en dus moest en zou ik dat wel even doen van hem.... dus ja...3 rondjes van 8 x heen en weer ... en dat na de walking lunges.. oei.. die voelde ik dan wel even. :o *** --> dan snel verder... had Barbell al klaar liggen. :D

Barbell SLDL (ging lekker!)
3x8x42,5 kg

Calf raises (staand, in smith)
1x15x stang +2x5kg
1x15x stang +2x5kg
1x15x stang +2x7kg (oei die voelde ik goed. :D, ging wel moeizaam naar 15 hh maar heb het gehaald!)

Seated calf raises (DB op knieeen (was een EZ bar met totaal gewicht 24 kg). Maar merkte dat ik niet zwaarder kon omdat ik de DB niet hield met mijn armen :()
2x20x2DB van 14 kg (op elke knie één)
1x20x2DB van 16 kg (op elke knie één), en dit hield ik dus niet met mijn arm. :(

lying leg raises (tot 90 graden.)
3x15

V-crunch
2x35
1x30

Het ging super! had geprobeerd wat foto's te nemen maar klote telefoon kan dat niet aan. Simpel ding... zal nog wel even wat toevoegen. Heb daarna thuis nog wat geprobeerd met foto's maken... maar pomp was toen al weg.. :(
De eerste is genomen bij de Gym. Toen voelde ik mijn armen goed. Achter me ligt mijn BB al klaar om SLDL te doen. :). Degene waar ik helemaal opsta is ook bij de gym. Alleen klote kwaliteit dus van mijn telefoon... dus niet echt het je van het.
De rest is na een uurtje thuis.... helaas dus pomp al weg.. :(

@ gym 1.jpg

thuis 10-7 a.jpg

thuis 10-7 b.jpg

ik helemaal @gym.jpg

Laatst bewerkt:
ik zie al een bicep
Gaat goed dus :)

oh mooie lijnen al in je arm hoor :heart: en doordat je zo slank bent zie je het nog eens extra goed :D

ik zie al een bicep
Gaat goed dus :)

En een tricep :)

Oh en mop love the pink top ;)
oh mooie lijnen al in je arm hoor :heart: en doordat je zo slank bent zie je het nog eens extra goed :D

Thanks. :)
het lijkt nu toch al wat te worden. Wel jammer dat ik geen goede camera op mijn telefoon had. Dan had ik nog wat betere pics gehad... Maar ja. Ik begin al wat blijer te worden van wat ik zie. :D

Gezien ik vanmorgen om 6:00 ben begonnen op werk kon ik wat eerder weg. Nou eigenlijk niet door problemen. Maar dat kan maandag pas opgelost worden. Dus lekker vroeg weg en trainen! :D

Het ging lekker. Tijd staan praten nog met een jongen die zei dat ik tijdens mijn incline DB biceps curl zo ontzettend geconcentreerd bezig was en alles zo langzaam en beheerst deed zodat je mij spieren "zag werken"(zo zei hij dat... ). Hij zag te vaak dat mensen zwaar gewicht pakken en zo gooien en zwaaien. terwijl ik het goed deed (althans dat zei hij. :D). Vond het wel leuk om te horen.

Kreeg ook nog een complimentje van iemand daar die ik 1,5 jaar niet gezien had dat ik er zo goed uitzag. :D wel leuk zo een middag. en nog leuker toen ook bleek dat mij nieuwe shirts al binnen waren thuis.
Dus zien welke ik morgen aan ga doen. De rest zit nu nog in de was.

Maar goed. Training vandaag ging dus lekker (vet is vooruitgang). Had alleen wat last van mijn schouder. Op werk wat verkeerd getild... moest wat monsters nemen en was een beetje onhandelbaar. :o

Borst
Incline DB press
3x10x 6, 6, 6 kg (wilde laatste set 7 pakken maar ze hebben niets. Alles alleen per 2 kg. :( dan maar 10 hh.)

machine chest press (let wel air machine)
1x8x 32kg
2x8x 34kg

Incline DB fly (weer geen 5 kg.. DB alleen per 2 kg :( 6 is te zwaar... dus weer 10 hh)
3x10x4kg

single arm cable cross over (als het zo heet.. kan fdaar geen cable cross over doen dus met 1 arm)
3x8x 10 kg

Triceps
push down straight bar
1x8x 14
1x8x 15
1x7x 15 (echt doorduwen en voelde het branden. :D)

push down rope
1x10x 5 (
2x8x 7 kg (branden ... )

Biceps
Incline seated DB curl (wilde wel 5 kg maar hadden ze niet.. 6 te zwaar.. :( )
3x8x4 kg (laatste set was echt zwaar... Hierna kreeg ik die opmerking van die jongen.:) )

Straight bar cable curl
1x8x 11 kg
1x8x 13 kg
1x8x 14 kg (laatste echt met moeite... )

en toen voelde ik mijn armen echt... adertjes zichtbaar... en gevoel of ik nog bezig was terwijl ik gewoon stond te praten. :D

zo effe eten maken.

en heb jij morgen nog wel armen over? ;)

Ziet er goed uit Marina. Jij bent al lekker gretig. Love it.

Vandaag dus trainen en meeting in Hillegom. Was leuk iedereen te zien en eens een gezicht bij de namen te hebben. :)
Had deze week mijn schema al gedaan en zou rug en schouders doen (na even overleg met Ron).
Maar achteraf is het een beetje van alles door elkaar geworden. Oke.. niet helemaal zoals het hoort. :o maar heb ook veel geprobeerd en nieuwe dingen en tips/advies gekregen voor uitvoering.
Dus veel geleerd en een leuke ochtend gehad en daarna nog even een 4 punts meting door Mascha laten doen.
Was namelijk toch wel benieuwd... kwam uit dat ik niet op het lijstje stond... :o vet% volgens 4 punts meting ca. 8% :eek:
echt niet verwacht... Dus wel erg laag... Ben dus een van de weinige die mijn vet% wat omhoog moet krijgen. :rolleyes:

Maar goed.. voor zover ik weet training:

Barbell bent over Row
3x8x (stang + 20 kg)

bench press (nog nooit gedaan...stabiel houden ging redelijk en met advies van MissH die ook spotter was ging het redelijk dacht ik)
3x8x 18 of 20 kg (stang... )

Incline bench press (idem als bij bench press)
3x8x18 of 20 kg (stang... )

reverse pull down (zittend, gewicht weet ik niet meer zeker... ik dacht)
1x8x30kg
1x8x40kg
1x8x ?? kg (dacht dat ik hem verhoogd had maar weet het niet meer. :o)

Pull down wijd (zittend... ook hier gewicht beetje vergeten) was ook nieuw voor me.
1x8x20
1x8x25
1x8x25
(trok hem niet goed naar beneden... dus opnieuw na tips van Ron. :D)
1x8x20
1x8x25 (te zwaar)
1x8x20 (dacht ik... )

http://strongwayfitness.en.made-in-...gth-ISO-Lateral-Front-Lat-Pulldown-SH16-.html
deze ook nog gedaan. Geen idee hoe het heet. Was ook voor het eerst
1x8x geen gewichten oefenen
1x8x10 kg
1x8x20 kg

Hexmachine (incline squat... geen idee he dat heettte... ook eerste keer)
1x8x geen gewicht oefenen
1x8x20 kg
1x8x20 kg

cable row
3x8 (zou het gewicht echt niet meer weten. :o)
2x8 nog een keer na wat tips/advies van Ron

Leg curl (nooit gedaan en even geprobeerd)
2x8x10 kg
1x6x15 kg (te zwaar)

rope push down
2x8x10kg

En ergens tussendoor nog 2x5 chinups BW

geloof dat ik het zo wel heb gehad... kan nog wat vergeten zijn maar heb veel nieuwe dingen geoefend en v eel advies gekregen en het was gewoon leuk om te doen. Begin hoe langer hoe meer te willen. :D maar even pas op de plaats. Alles op zijn tijd en niet te veel te snel willen... is me gezegd. :rolleyes:
Toen gaan douchen en aankleden en eten!!!! en uiteraard de nodige leuke dingen van B&F en XXl gekregen en een groepsfoto gemaakt!

Echt een superleuke ochtend en wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar! :)

Laatst bewerkt:
Je hebt het top gedaan en niet alle trainingen hoeven volgens plan te verlopen.
Je hebt veel geleerd en dat is ook wat waard toch.

Een meeting is toch weer iets anders als een geplande training
Vaak wil je toch een beetje gezellig doen en dan doe je andere dingen als je gepland hebt
Ik vond het erg leuk vandaag
Veel gekletst maar toch ook nog veel gedaan

Je hebt het top gedaan en niet alle trainingen hoeven volgens plan te verlopen.
Je hebt veel geleerd en dat is ook wat waard toch.
Dat klopt. Ik heb inderdaad heel veel geleerd. :)
plannen zijn er toch om te wijzigen? :D
zonder dollen het was een super leuke ochtend en heel leerzaam. En het is voor mij weer een waardevolle inspiratie en motivatie om stevig door te gaan:lifter:

---------- Post toegevoegd 14 July 2013 om 08:27 ----------

Een meeting is toch weer iets anders als een geplande training
Vaak wil je toch een beetje gezellig doen en dan doe je andere dingen als je gepland hebt
Ik vond het erg leuk vandaag
Veel gekletst maar toch ook nog veel gedaan
Ja.. helemaal gelijk :)
je doet heel andere dingen dan gepland.. alhoewel ik helemaal geen plan nog had. :rolleyes:
Maar nieuwe dingen met adviezen en gewoon een super ochtend maakte het helemaal compleet!
voor mij een leuk en leerzame ervaring en nog meer stimulans. :D

Ik ben dus vroeg weggegaan van werk door alle omstandigheden.. had het echt gehad... Kreeg in een meeting bericht van mijn mannetje die niet goed was geworden... dus er werd gezegd dat de vergadering verschoven werd en dat ik maar beter eerst mijn rust kon pakken. Ik zou vanmiddag nog een en ander vanaf huis regelen en kreeg van mijn werk een mail terug dat ze liever hadden dat ik hier de tijd voor nam met alles omdat zij en ik er beiden niets aan hebben als ik er niet bij zou zijn met mijn hoofd. En dat ik vooral alles goed moet regelen om het "had ik maar" te voorkomen.

Dus ben inderdaad weggegaan en even gaan trainen. Hoofd leegmaken en even een uurtje voor mezelf pakken. Dat was echt zalig! Ondanks alles toch ook weer wat gewichten omhoog kunnen doen. Niet veel maar wel wat (vet gedrukt). Merkte dat dit me echt even goed deed om de boel los te laten...
Ook nog wat energie om even de abs te pakken.

Maandag. Rug en Schouders. (15-7-2013, fysio)
Smal reverse pulldown.
1x8x56 kg
1x8x57 kg
1x8x58 kg

Cable row
1x8x35 kg
1x8x38 kg
1x8x40 kg

Dumbbell row.
2x8x8 kg
1x8x10 kg (ging makkelijker dan vorige week, meer geconcentreerd dus voelde hem ook veel beter)

Machine back row (breed)
2x8x28 kg
1x8x30 kg

Staand Front raises met dumbbel (vorige keer 2 kg en 1 set op 3 kg met moeite, ging nu makkelijk alleen 4 kg net te zwaar :( dus dan maar 10 reps:D )
2x8x3 kg
1x10x3 kg

zittend Side raises met dumbbell (ook hier 4 kg net te zwaar dus 10 reps op laatste set)
1x8x2 kg
1x8x3kg
1x10x3 kg

Dumbbell presses.
1x8x3 kg
2x8x4 kg (laatste rep wel moeizaam. maar vorige keer redde ik de 8 reps niet eens bij de laatste set)

EZ bar upright row (vorige keer net aan 2 sets met 20 kg (eerste set 14 kg)... ging nu veel makkelijker! alleen laatste rep derde set uit mijn tenen. :D)
3x8x20 kg

Extra even wat abs
lying leg raises 3x15
V-crunch 1x40, 1x35, 1x32 (red ik ook steeds meer van... maar daarna leeg... :o)

Lekker voldaan gevoel erna. Even lekker mezelf zijn. Toen naar huis en weer aan de regel.. kaarten schrijven en posten en boodschappen etc... Maar dit pakt niemand me af. :) Morgen nog twijfel of ik ga werken of vrijneem.

Geen nieuws wat betreft mijn mannetje. Vandaag onderzoeken in het ziekenhuis. Bloedprikken, hartfilmpje etc... volgende week pas afspraak om alles te bespreken. :( vind dat echt lang duren... hij blijft de rest van de week thuis.

Vandaag ochtendienst gepakt van 6:00-14:00 zodat ik eerder weg kon. Daarna even goed de been en buik aangepakt en toen dus met mannetje naar ziekenhuis. Dan nog wat regelen voor de crematie en vanavond alles bespreken.

Training ging ondanks alles erg lekker! Heb toch een paar gewichten wat hoger weer kunnen zetten (vetgedrukt)
Na de calf raises stapte ik echt van de step af met een gevoel van help mijn kuiten. :D kon bijna geen stap zetten.. hahaha.. maar trok later wel weg.

Training benen+ abs
Legpress smal
1x8x135kg
1x8x138kg
1x8x140kg (burn baby! :D)

Leg extension (single leg)
2x8x27 kg
1x8x30 kg (laatste rep echt met zwaar veel moeite.. :o)

walking lunges (moet leg curl zijn kan binnenkort bij AS!).Blijft een lekkere oefening. :) voel het goed in mijn benen. :D
2x20stappen met 2x4kg DB
1x20 stappen met 2x6 kg DB

Barbell SLDL
3x8x42,5 kg

Seated calf raises (in smith)
1x20x20 kg
1x20x24 kg
1x20x30kg (zwaar... )

Calf raises (staand, in smith )
2x15x 30 kg
1x15x 34 kg
en toen kon ik maar met moeite van de step afstappen. :o trillende zwabber beetjes... nou dat rijdt lekker auto zeg. :rolleyes:

lying leg raises (tot 90 graden)
3x15

V-crunch
2x40
1x45 (dat was echt het uiterste.... effe mezelf kwaad gemaakt om toch nog boven de 40 keer uit te komen. :D)

en toen leeg... en het was goed warm...
Zo lekker een salade maken en dan weg om alles van de crematie te bespreken met de zoon.

Gaat goed he Marina, je gooit er lekkere trainingen uit!
Maarre die salade bevat toch wel voldoende vetten hé..want zo word t aankomen wel lastiger, gok ik :P

Gaat goed he Marina, je gooit er lekkere trainingen uit!
Maarre die salade bevat toch wel voldoende vetten hé..want zo word t aankomen wel lastiger, gok ik :P
Ja trainen voelt lekker en gaat best goed! Maar kan nog beter he! ;) maar zal wel met gewicht gaan komen hoop ik!

Salade bevat genoeg aan vetten. :) doe er altijd nog 2 el olijfolie door omdat het met tonijn in tomatensaus was. ;)
Was een mais salade met groentes erdoorheen en een heel blik tonijn in tomatensaus (185 gr)+ kappertjes + olijven en dan de 2 el goeie extra vergine olijfolie. :meal:

Hey Marina, mss een domme vraag maar ik vraag me af of jou avatar je eigen buik is of je doel? :)

Terug
Naar boven