MuscleMeat

Marina's Log

• Topic Starter Topic Starter
Haha zeker een compliment, ziet er heel goed uit ;)
Ooit krijg ik dat ook :D
Dank je... Zal je vast wel lukken hoor!
maar ik wil graag wat meer massa op de rest van mijn lijf.
Buikje ben ik al aardig blij mee.... maar dunne armpjes en hangkontje wat minder... :o
maar dat moet nog maar hard getraind en gegaind worden! :D

Succes ermee :D gaat vast wel lukken ;)

Succes ermee :D gaat vast wel lukken ;)
Dank je! Ik hoop het! maar ik ga er zeker voor! :D

Vannacht Niks geslapen en vanmorgen maar 5:00 opgestaan en 5:50 op werk. Dus kon ik wel vroeg weg om 14:00. Ben daarna toch een uur in slaap gelazerd. Deed goed. Vanavond condoleance gehad. Het is goed zo... was mooi.. met ons 5 en..
Morgen vroeg crematie. 7:50 weg van huis... avond uit eten met ons 5 en en dan moet alleen het huis nog helemaal leeg. Dat is het laatste regelwerk... hopelijk keert dan op dat punt de rust even terug en hopen dat we dan ook wat meer weten van mijn mannetje.
Van het weekend sowieso even een slaaptabletje nemen om wat bij te tanken. Heb dat wel nodig. :(

Morgenmiddags hopelijk even lekker trainen om alles af te reageren en even gedachtes leeg te maken.
Borst + triceps + biceps op programma! heb er echt nu al zin in. :D
Hopelijk ben ik dan wel wat fitter dan vandaag.

Het is te begrijpen dat je slecht rust en slaapt. Besef wel dat dit je enorm veel energie kost.
De cyclus van een bodybuilder is trainen, eten, slapen. En dat slapen is zeer belangrijk.
Probeer daar eens achter te komen. Gewoon een logboekje bijhouden, misschien zijn er verbanden te maken.

Just try you'll never know

Ik hou bij mijn eetlogje ook bij wanneer ik slecht slaap en wat ik overdag doe.
Naar wat voor verbanden zou ik dan moeten kijken? dus ook bijvoorbeeld ivm aankomen?

Het is gewoon een rottijd, volhouden hoor komt echt goed als jij er in blijft geloven
Sterkte

Het is gewoon een rottijd, volhouden hoor komt echt goed als jij er in blijft geloven
Sterkte
Het komt ook echt goed! daar geloof ik wel in... Het zal moeilijk zijn... maar ik ga door! tot nu toe heb ik me ook door moeilijke tijden heengeslagen en dat wil en ga ik nu ook doen!
dank je.

---------- Post toegevoegd 18 July 2013 om 22:04 ----------

Precies dit. Dus volhouden.

En ik bedoel verbanden in combinatie met werkdruk, stress dat soort zaken.
Ik hou vol! ben geen opgever en zal dat ook nooit worden ook!

aha... slapen en stress... nou dat is hier nu wel duidelijk. Ik sliep al slecht.. maar zo slecht als nu is inderdaad stress rondom alles met die crematie en mijn mannetje. :(
De werkdruk valt nu juist wel mee. Dat is ook wel fijn even nu... dit is ook omdat het vakantie is en ik er nu even alleen voorsta. Daarom start ik geen nieuwe dingen (mag het niet eens van mijn baas :rolleyes:).
Het is nu gewoon de boel draaiend houden en directe ondersteuning geven bij problemen.
en wat betreft de hele situatie geven ze me vanuit werk nu ook gewoon tijd om even bij te tanken.
Ik zei al dat als er problemen waren morgen middag dat ze konden bellen. maar het was echt zo van nee hoor.. we redden ons wel. Ga jij maar even tot rust komen.

Maar ik snap je.. en ook dat soort dingen hou ik bij. :)

Ron en ik gaan voor je zingen
Zing mee op de muziek van André Hazes
Want wij geloven in jou, wij zien toekomst in jou allemaal:rocker::rocker2:

Ron en ik gaan voor je zingen
Zing mee op de muziek van André Hazes
Want wij geloven in jou, wij zien toekomst in jou allemaal:rocker::rocker2:
Onder mijn raam? Nou dan zal ik vast super slapen! :)
Ik zing mee! Mijn vertrouwen groeit! en ik bloei op en mijn lijf gaat mee!
Kom maar op met die gains! :D

Sterkte morgen Marina!

Sterkte vandaag. Zal niet makkelijk zijn.

:aai:sterkte vandaag

Sterkte mop. Knuffie

sterkte!! xxx

Terug
Naar boven