MuscleMeat

Marina's Log

Bijna 40 en zo een knappe buik. Ik denk dat er velen daar jaloers op zijn. :)
zo een buik, dat vraagt voor kusjes :D

• Topic Starter Topic Starter
Dank jullie wel allemaal.

Het was een mooie en vermoeiende ochtend. Vroeg weg maar echt een goed afscheid.
Ik heb als eerste mijn verhaal gehouden en dat voelde ook goed. Niet intens verdrietig maar als een goede afsluiting.
We waren met 11 mensen. Intiem clubje zo bij elkaar.

Daarna nog veel moeten regelen ivm de boedelruiming. Nu nog de laatste afspraken maken en ook voor de eindschouwing en dan zou het dinsdag avond echt afgerond zijn. Er is dus nog wel wat werk dit weekend.

Vanavond uit eten met de zoon en een vriend van hem die hem bijstond. Dat wilde hij graag als een soort afsluiting en bedankje voor al ons werk wat wij hebben gedaan... en voor alle jaren dat we zijn vader zo hebben geholpen en er altijd voor hem waren. Ik was een dochter die hij nooit had... dat heeft hij me altijd laten merken.
Maar het is goed zo...

Ik ga zo even lekker trainen. Even een uurtje voor mezelf. Even mijn hoofd leegmaken. Heb ook vanmorgen braaf gegeten... zat ik daar met mijn bakken op schoot bij de koffie...

---------- Post toegevoegd 19 July 2013 om 13:21 ----------

Bijna 40 en zo een knappe buik. Ik denk dat er velen daar jaloers op zijn. :)
zo een buik, dat vraagt voor kusjes :D
Dank je.
Nou die krijg mijn buikje zo nu en dan wel hoor! :D

Vandaag dus best een zware dag met de crematie... maar het was mooi en goed. Verder nog veel geregeld en daarna toch even lekker trainen. Gewoon dat uurtje voor mezelf. Even gedachtes leegmaken en lekker knallen.:)

Ondanks het slechte slapen en de spanningen toch lekker getraind en weer een paar gewichten omhoog. (vet gedrukt). het voelde lekker allemaal.. daarna mijn armen echt helemaal vol... :o Had nog wat energie en even wat abs erbij geknald. Daarna nog wat staan kletsen en toen lekker thuis wat eten.

Borst
Incline DB press
3x10x 6, 6, 6 kg (wilde laatste set 7 pakken maar ze hebben niets. Alles alleen per 2 kg. :( dan maar 10 hh.)

machine chest press (let wel air machine)
2x8x 35kg
1x8x 37kg

Incline DB fly (weer geen 5 kg.. DB alleen per 2 kg :( 6 is te zwaar... dus weer 10 hh 1en 1 x 12. :D)
2x10x4kg
1x12x4kg

single arm cable cross over (als het zo heet.. kan fdaar geen cable cross over doen dus met 1 arm)
2x10x 10 kg
1x10x 14 kg

Triceps
push down straight bar
1x10x 14 kg
1x10x 15 kg
1x8x 16 kg (echt doorduwen en voelde het branden. :D)

push down rope
2x8x 8
1x8x 10 kg (branden ... )

Biceps
Incline seated DB curl (wilde wel 5 kg maar hadden ze niet.. 6 te zwaar.. :( )
3x8x4 kg (laatste set was zwaar...maar echt alles eruit geperst. :D )

Straight bar cable curl
2x8x 13 kg
1x8x 14 kg (laatste echt met moeite... )

Toen nog wat energie over.
abs
lying leg raises
3 x 15
V-crunch
3 x 40

Voelt goed! :)
vanavond lekker uit eten! :meal:

avondje uit altijd leuk, stevige training wel :D

Na de training kan k beginnen met me haar en baardje bij te knippen en de moto te kuisen!!
Beach here i come!

Jazeker.. nog effe omkleden en dan eten! :)
dank je. Voelde ook super en ben weer een beetje tot mezelf aan het komen ook.

Hahaha... nou jij gaat te beachen dus? geniet er lekker van!
je mag mijn huisje ook nog wel wat kuisen hoor! :D ben er door alles al een dikke week niet aan toegekomen. :rolleyes:

Jazeker.. nog effe omkleden en dan eten! :)
dank je. Voelde ook super en ben weer een beetje tot mezelf aan het komen ook.

Hahaha... nou jij gaat te beachen dus? geniet er lekker van!
je mag mijn huisje ook nog wel wat kuisen hoor! :D ben er door alles al een dikke week niet aan toegekomen. :rolleyes:

Tuurlijk, zal even langskomen naar Nederland :rolleyes: Geniet alvast van het diner!

edit: Heb even de tijd genomen om je foto's te bekijken, Je benen zijn allesinds niet mis :D, je armen kunnen wat kleur gebruiken :p

lekker getraind marina! Wel fijn he even een uitlaatklep en nergens aan hoeven te denken :)

Idd weer een goeie traiing neer gezet altijd fijn even hoofd leegmaken;)
Succes ook weer met alles wat geregeld moet worden van het weekend..hoop werk altijd:(
Gelukkig gaat het eten ook nog steeds goed! Toppie

Tuurlijk, zal even langskomen naar Nederland :rolleyes: Geniet alvast van het diner!

edit: Heb even de tijd genomen om je foto's te bekijken, Je benen zijn allesinds niet mis :D, je armen kunnen wat kleur gebruiken :p
Je bent welkom hoor! Geen probleem!
Het diner was zalig! wel lol dat de kerels een "lady tournedos" bestellen en ik als enige dus de normale grote. :D lekker van genoten.

Dank je.. Armen hadden nog geen zon gezien.. zien er nu wel wat bruiner uit ook en in mijn ogen al wat meer spier. :)

---------- Post toegevoegd 19 July 2013 om 22:29 ----------

lekker getraind marina! Wel fijn he even een uitlaatklep en nergens aan hoeven te denken :)
Ja het was gewoon even fijn om alles even uit mijn hoofd te krijgen. Was goed en voelde ook goed.

---------- Post toegevoegd 19 July 2013 om 22:31 ----------

Idd weer een goeie traiing neer gezet altijd fijn even hoofd leegmaken;)
Succes ook weer met alles wat geregeld moet worden van het weekend..hoop werk altijd:(
Gelukkig gaat het eten ook nog steeds goed! Toppie
Dank je. Ja koppie was daar weer even echt leeg.
Er ligt nog wel een en ander aan werk wat betreft het boedelruimen en regelen daarvan. Maar dat lukt wel.
Vannacht maar even een slaappilletje erin om wat rust te krijgen na 5 dagen zo goed als geen slaap.
Eten gaat wel super ja. Heb zalig gegeten vanavond en denk dat ik ondanks geen trek er toch nog maar even een bak kwark met noten ingooi.

Weekend was 2 dagen rust. Heb 2 goede nachten gemaakt op een half slaappilletje. Ook zo nu en dan overdag in slaap gevallen op de bank. Eigenlijk verder niets gedaan... :o Begin nu een beetje bij te komen.
Morgen weer wegen. Ben benieuwd na zo een rare stress week. Heb mijn eten ondanks alles goed vol kunnen houden allemaal.

Per morgen ook mijn 2 boterhammen met kip die ik nog in de middag at vervangen door 50 gr gekookte rijst + 200 groentes (spercibonen of broccoli...en lekker kruiden natuurlijk). Heb dus meteen net om 19:55 vlak voor sluiten de boel nog ingeslagen. :D. Had gevraagd of ik wat anders kon nemen ipv brood omdat ik met dat warme weer daar niet echt trek in heb. Denk dat dit me beter zal bevallen. :) dus zo even alles klaarmaken en mij eitjes koken.

En morgen weer trainen! Heb er zin in! Rug en schouders staan op het programma! vind het een zalige training! :D

Laatst bewerkt:
Warm eten lukt beter dan brood met warm weer? Of ga je t koud eten?

hoop voor je dat je gewicht wat stabiel is gebleven of is gestegen.

Wie eet er tegenwoordig nog brood? Groenten en kip zijn zoveel lekkerder! Ik eet al heel lang geen brood meer en voel me zoveel beter.

Wie eet er tegenwoordig nog brood? Groenten en kip zijn zoveel lekkerder! Ik eet al heel lang geen brood meer en voel me zoveel beter.

Hmm zo nu en dan een vers broodje. Geen idee wanneer laatste x was.
Echt heerlijk. Maar zeker rijst groente kip etc voelt zeker beter. :)

Ik ga het koud eten. Nou ja.. temperatuur die het in de fabriek is. Heb toch geen mogelijkheid het op te warmen. Maar is met dit weer ook niet nodig. :rolleyes:
Ga kijken of ik toch definitief dingen in de chemicaliën koelkast mag zetten als ik het goed afsluit. Dus morgen even overleggen.

Al is het maar stabiel ben ik al blij. Maar erbij toch liever. :)

---------- Post toegevoegd 21 July 2013 om 20:34 ----------

Het is volgens mij ook de bedoeling daarheen te werken. :)

Och ja is ook zo. Maar koud is ook goed te doen.

Hmm zo nu en dan een vers broodje. Geen idee wanneer laatste x was.
Echt heerlijk. Maar zeker rijst groente kip etc voelt zeker beter. :)
Ik ben wel een echte broodeter... Maar als dit beter voor me is dan heb ik dat er graag voor over! :)
en voor nu valt het lekkerder ook... dus waarom niet. Ik eet nu daarnaast alsnog 3 a 4 boterhammen.

---------- Post toegevoegd 21 July 2013 om 20:36 ----------

Och ja is ook zo. Maar koud is ook goed te doen.
Koude rijst kan prima. :)

heeft brood veel nadelen ja tov rijst? Ook als je volkoren brood eet?

Wat Natty zegt,

Een versgebakken broodje, mmm die geur alleen al :D, daar dan wat margarine op smeren, lekker laten smelten, wat koude maar gebakken kipfilet op met zongedroogde tomaatjes, bladje sla... zalig :D

Brood bevat toch ook vrij veel zout ?.
1 van de redenen waarom mensen die kuren eventueel al het brood eruit gooien en op rijst overstappen.

Terug
Naar boven