marina1975
Never give up!
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Voeding
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 18.482
- Lengte
- 1m68
het zal om zout en toevoegingen gaan....heeft brood veel nadelen ja tov rijst? Ook als je volkoren brood eet?
---------- Post toegevoegd 22 July 2013 om 17:37 ----------
Warm broodje caprese...Wat Natty zegt,
Een versgebakken broodje, mmm die geur alleen al, daar dan wat margarine op smeren, lekker laten smelten, wat koude maar gebakken kipfilet op met zongedroogde tomaatjes, bladje sla... zalig
![]()

---------- Post toegevoegd 22 July 2013 om 17:38 ----------
Ik lees wel eens zo een zak en dan zie je zulke waslijsten met middelen dat ik ook wel eens denk ... is dit wel goed voor me?Ik krijg er een dikke pens van. En er zitten middelen in die niet eens vermeld worden. Wat mij betreft rotzooi.
---------- Post toegevoegd 22 July 2013 om 17:39 ----------
Ja dat klopt wel.. maar nog wel veel meer dan dat... meer dan je eigenlijk zou verwachten in simpel brood.. maar ja.. fabrieks brood he...Brood bevat toch ook vrij veel zout ?.
1 van de redenen waarom mensen die kuren eventueel al het brood eruit gooien en op rijst overstappen.

---------- Post toegevoegd 22 July 2013 om 17:39 ----------
Waardeloze nacht... maar goed. Werk ging nog wel.. was iig lekker vroeg! Alleen de temperatuur.. pfff.. 34 graden op kantoor en 38 in de fabriek... om 10:00

Vroeg beginnen = vroeg naar huis in principe als er geen storingen zijn en laat ik vandaag mazzel hebben.
Dus om 14:30 weg en lekker gaan trainen. Ging best lekker na zo een vermoeiende week. Toch weer een paar gewichten wat hoger of meer reps. Oh ja.. vanmorgen toch enigzins aangenaam verrast... Meestal na zo een stress week val ik wat af.... dit keer zat er 2 a 3 ons bij! Betekend dus toch dat het nu begint te werken met mijn voedingsschema!

Had vandaag ook boontjes met rijst mee... was eigenlijk voor de middag tussendoor ipv 2 boterhammen. Maar had dat bij de lunch al op
en beviel me supergoed! Dus die hou ik er sowieso in!Maandag. Rug en Schouders. (22-7-2013, fysio)
Smal reverse pulldown.
2x8x58 kg
1x8x59 kg
Cable row
2x8x38 kg (vorige keer 35 en 38 kg)
1x8x40 kg
Dumbbell row.
2x8x8 kg
1x8x10 kg (ging makkelijker weer wat makkelijker)
Machine back row (breed)
2x8x30 kg
1x8x32 kg
Staand Front raises met dumbbel ( 4 kg net te zwaar
dus dan maar 10 reps
)3x10x3 kg
zittend Side raises met dumbbell (ook hier 4 kg net te zwaar dus 10 reps)
3x10x3 kg
Dumbbell presses.
1x8x3 kg
2x8x4 kg (laatste reps gingen vorige week moeilijk. Nu stukken beter.
)EZ bar upright row (Ik dacht probeer 24 kg.. iets ertussen hebben ze niet...kwam niet verder dan 6 reps)
2x8x20 kg
1x6x24 kg die laatste echt vanuit mijn tenen...

Extra even wat abs
lying leg raises 3x15
V-crunch 1x45, 1x45, 1x50 --> leeg...

Dat was even zweten. Maar wel een lekker voldaan gevoel.

dus vanavond moet ik weer een boel nog regelen.