Ik had vandaag nog spierpijn van vrijdag van mijn beentraining.
Voor mijn gevoel vandaag echt een klote training gehad. Ik dacht nu ik beter slaap en van het weekend goed rust genomen heb en vandaag ook een rustige dag had op het werk zal ik wel wat PR's kunnen zetten. Maar het viel me echt bar tegen. Het leek wel of mijn kracht veel minder was... De oefeningen gingen vorige week met sommige gewichten net aan. Dus ik dacht kan nu wel hoger. Maar ik haalde soms met moeite de gewichten van vorige week.. het ging toen met DL zelfs wat makkelijker dan vandaag.. en ook 1 chin up minder...

Zat me echt af te vragen hoe het nou kan.. misschien dat de slaapmedicatie hierop werkt. Maar het lijkt me niet dat ik daardoor kracht zou verliezen. En daarbij was ik vorige week in het weekend al gestart.. dus die maandag zat ik er ook al 3 dagen aan.
Dus kon het gewoon niet uitstaan en nu nog niet...

en had er een slecht gevoel bij.
Daarna biceps was een ramp. Na de eerste set DB biceps curls zaten mijn onderarmen zo vol dat ik de rest er maar met moeite uitgeperst kreeg. Stijf gevoel en een grote aderbende op mijn onderarmen.
Het kwaad maken hielp daarentegen wel om met cable curl nog even een PR eruit te rammen.
Training AS sport
Rug
chin ups (met opstap hoog begonnen en dan uitzakken tot gestrekte armen en optrekken)
1x5 BW
2x4 BW rep 5 hoog --> uitzakken --> optrekken tot halverwege

1x3 BW rep 4 nog 1 x gered, rep 5 hoog --> uitzakken --> optrekken tot halverwege
1x2 BW rep 3, 4 & 5 hoog --> uitzakken --> optrekken tot halverwege (hier dus 1 minder dan vorige week.

)
wide grip pull down
2x10x32,5 kg
1x10x
35 kg erg zwaar...maar wel een PR
One arm machine row
2x10x10 kg
1x10x15 kg
Deadlift Hier dus de pest in... vorige week haalde ik makkelijk 2x10x40 kg.. nu niet.

maar ik had me vergist! Ik had er per ongeluk 45 kg op zitten... kwam ik naderhand thuis (ja ik lag al in bed.

achter!) dus toch een PR!

1x10x20 kg alleen barbell, even aanvoelen hoe het ging en letten op techniek
1x10x40 kg (2 schijven van 10 kg)
1x10x
45 kg (2 x 2,5 kg erbij)
1x9x
45 kg en die 10de rep lukte me nu dus niet...
biceps en toen met 1 set armen zo vol dat ik geen hoger gewicht kon pakken.
DB biceps curl (staand, om en om)
3x10x6 kg
EZ bar biceps curls
3x10x 15 kg hier ook weer de laatste met moeite gered...
cable curl korte pauze, en maakte me zo boos dat het niet lekker ging dat ik er toch een PR uit wist te slepen.

1x10x10 kg
1x10x11 kg
1x10x
12,5 kg
Abs
Lying leg raises
3x20
v-crunch
1x50,2x40
Planks
50 sec, 45 sec, 45 sec
En toch baalde ik nog dat ik wegging... Dus thuis even lekker hard de radio aan.

*sorry buren* was
maar 10 minuten.